Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    In afwachting om te starten:
    Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 , start deca 4/4
    Minigirl -- 1e kindje -- 25/3 intake, ondertussen iui 3 (over ca 2 weken inseminatie)
    Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF, 8/4 IVF intake
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI, 4/4 intake

Onderdrukkende fase (lange protocol):
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI2, gestart: 25/2
    Miepje1985-- 1ekindje --ICSI2, gestart:27/2
    Manousch -- 2e kindje -- ivf 2 start 13/03
    Flower77 -- 2e kindje -- IVF 1 start 15/03

Stimulerende fase:
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1, gonal-f 12/3 fm
    Kit -- 2e kindje -- IVF1 -- Fostimon 300ie -- 19/3 punctie!
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF1 bezig met decapeptyl en menopur 22-3 1e echo

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    -Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1, 18-03 terugplaatsing, 02-04 nod

2. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Minigirl -- 1e kindje -- 25/3 intake, ondertussen iui 3 (over ca 2 weken inseminatie)

Miepje1985-- 1ekindje --ICSI2, gestart:27/2

Stimulerende fase:
    Miepje1985--1e kindje--ICSI 2 deca 29-03 start echo

3. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hallo dames,

Hier zit de eerste spuit erin. Was de vorige x een heel gepruts maar merk dat ik er nu handigheid in heb dus was een makkie. Nu kijken hoe lang het duurt voordat ik me we weer wazig voel door de deca. Pipsqueak heel veel succes hoop op je dat het een plakker is.

Liefs

4. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kit spannend, succes morgen. Hopelijk valt jet je mee en mag je nl bij me op het wachtbankje! Zal aan je denken morgen!

@taartje wauw knap hoor zo'n project! We hebben recent de woonkamer aangepakt incl keuken, maar was er al snel zat van :)

@sabine ik heb ook erg last van een opgeblazen buik. Hoe langer ik hormonen spoot hoe vaker ik de vraag kreeg of ik zwanger ben.
    Niet leuk, maar hoort er helaas bij.

@minigirl ook ik hoop voor je dat je de IVF mag overslaan! Succes!

@boboke tja sommige mensen weigeren gewoon tactisch te zijn. Mensen beseffen echt niet dat het eigenlijk hele onbeschofte vragen zijn! Hopelijk mag jij snel zeggen dat je zwanger bent!

@majorana, hopelijk mogen jullie snel een brugje verwachten! Zal deze keer vast net zo spannend zijn als de eerste keer.

@veerlev, fijn dat je weekend goed was en het spuiten ook goed gaat. Op naar mooie eitjes!

@miepje, hoe het met de deca gegaan?

Hier vanmiddag de terugplaatsing, ben benieuwd!

Fijne dag allemaal!

5. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @miepje had je bericht net gemist!
    Fijn dt het je meevalt en hopelijk vallen de bijwerkingen mee!

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Pip succes vanmiddag !!!

@Miepje fijn dat de eerste spuit meevalt. Je bent nu toch begonnen met de deca en nog niet met stimuleren? Dit vraag ik omdat je in het lijstje bij zowel onderdrukken (deca) en stimuleren staat??

@Kit succes morgen met de punctie!!

Hier vandaag nog lekker een extra dagje vrij :)! Lekker van het zonnetje genieten!

7. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Miepje, fijn dat het goed ging. Hopelijk vallen de bijwerkingen mee deze keer..

Pip heel veel succes!!!

Boboke, heerlijk, een dagje vrij! Zelf heb ik op maandagen ook vrij. Is toch wel lekker zo'n extra lang weekend!

8. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Kit, ik hoop ook heel erg dat de bijwerkingen weg blijven, maar vandaag toch wel heel erg moe nu ik weer vroeg op moest. Hoop dat het komt door het weekendje weg!
    Mijn 1e FM mag ik vrijdag hebben, ben al aan het aftellen want ik zit nu al aan de maximale dosering dus als er niks gebeurd is IVF geen optie meer.

Pip, heel veel succes vandaag! hopen dat alles goed gaat en we over 15 dgn je mogen feliciteren.

Boboke, ik had het er gisteren met mijn schoonmoeder over hoe subtiel sommige mensen zijn en dat zij als moeder nu vaak de vraag krijgt of ze niet al oma gaat worden omdat iedereen nu net getrouwd is. Helaas ben ik niet de enige in de MMM maar zit mijn schoonzusje er ook in, dus mijn schoonmoeder vertelde ook dat ze daar inmiddels best boos op kan reageren en mensen laat nadenken over het begrip kinderen 'nemen'.
    Hopelijk kun je snel aan iedereen vertellen dat je zwanger bent en dat je met kerst een dikke buik hebt! Daar gaan we allemaal voor!

Miepje, fijn dat het met de deca goed gaat. Hopen dat de bijwerkingen dit keer gewoon achterwegen blijven.

Majorana en Boboke, fijne vrije dag vandaag, ik ga er ook van genieten!

9. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland

Miepje1985-- 1ekindje --ICSI2, gestart:27/2 18-3 deca 29-3 startecho

Stimulerende fase:

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi meiden

even een ego berichtje...

Mijn mooie dagje vrij is net even iets anders geworden..Ik heb afgelopen donderdag bij ivfgesprek aangegeven dat ik ook graag mijn schildklierwaardes gecontroleerd wilde hebben. Ik heb nl vaak gelezen hier op zp dat dit van grote invloed kan zijn op de bevruchting. En je raadt t natuurlijk al...ik heb een te traag werkende schildklier :(. Nu moet ik eerst naar de endocrinoloog voor verder onderzoek en pas als hij groen licht geeft mogen we door met ivf :( :(. Ze hebben er wel spoed achter gezet, dus heb al een voorlopige afspraak voor 28 maart (wordt vandaag wrsl nog bevestigd). Zit er nu echt even doorheen, weer een teleurstelling in mijn eigen lijf!!! Kan er nooit iets gewoon goed gaan????

11. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @boboke, oh nee wat vervelend!!! Begrijpelijk dat je er doorheen zit. Dit is ook niet niks. Je wilde zo graag zo snel mogelijk starten.
    Maar een goede schildklier is ook erg belangrijk en kan ook echt een zwangerschap tegenhouden. Een geluk is dat je daar nu achter komt ipv over 3ivf pogingen! Ik weet het op dit moment heb je daar niets aan......echt balen voor je.
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

12. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    He Boboke, wat klote zeg.. het zag er zo goed uit dat je nu al mocht starten! Hopelijk is het gauw onder controle en mag je alsnog snel beginnen.
    En wat pip ook zegt, het is wel beter dat je er nu achter komt dan na 3 pogingen... Wel balen zeg, kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent.
    Een hele dikke knuffel!

13. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    hoi Boboke: wat vervelend nou! :( Echt rot dat je nu eerst naar de endoctrioloog moet. Hopelijk kunnen ze het snel voor je verhelpen waardoor je snel weer verder kunt. Zijn je kansen daarna dan ook beter? Veel sterkte en een dikke knuffel.

14. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

bedankt voor jullie lieve woorden. Mijn verstand weet ook wel dat het beter is om het van tevoren vast te stellen, omdat het voor een heleboel vruchtbaarheidsproblemen kan zorgen. Anders had ik ook niet om die test gevraagd ;), maar je hoopt wel dat alles ok is. Als dan toch de uitslag komt met er is iets mis, is dat toch een grote teleurstelling.
    Met medicijnen is de functie zeker te verbeteren, maar moet dan wel mijn leven lang die medicijnen gebruiken met alle bijwerkingen. De kansen om zwanger te worden worden dan zeker groter. Misschien is dit ook wel de reden dat wij nog nooit een positieve test hebben gehad. Ik heb altijd gezegd dat het probleem licht bij de bevruchting en niet de innesteling....Nu kan ik me alleen maar voor mn kop slaan dat ik dit niet veel eerder heb laten testen!!
    Het staat ook nog niet vast of ik medicijnen ga krijgen, zit net op de grens. Dit hoor ik dan van de endocrinoloog. Ik heb alleen gelezen dat het een paar maanden kan duren voor je goed bent ingesteld :( en dat is dan natuurlijk zwaar balen, zeker nu we zo dichtbij zijn.
    Maar dit gaan we ook wel weer verwerken en dan weer met goede moed verder :)!

15. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Boboke wat een vervelend nieuws. Wat er al wordt gezegd het is eigenlijk wel fijn het nu te weten maar wat je zelf ook zegt, liever al eerder dat je misschien zelfs nooit zo lang had moeten wachten.
    Hopelijk mag je de 28e terecht en krijg je dan een beetje goed nieuws zodat je alsnog snel en goed kunt beginnen!!

16. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Heel veel sterkte.

17. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boboke sterkte meid, die wachten is balen é nu het zo dichtbij zit om te starten

Mijn regels is doorgekomen,morgen dan naar de ziekenhuis voor de schema dan mogen wij eindelijk beginnen

18. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks meiden, ben ondertussen weer iets tot rust gekomen. Zijn net met z'n tweetjes gaan wandelen en dat heeft wel geholpen. De afspraak staat voor de 28ste dus dan weten we meer. Tot die tijd doen we waar we goed in zijn....wachten ;).

@Pips hoe is t gegaan?

@Numatje fijn dat jullie nu ook mogen beginnen. Krijg je het korte of lange protocol?

@Minigirl jij had vandaag toch weer fm? Weet je al of het woensdag iui wordt?

@Kit morgen punctie!!! Hoe laat ben je aan de beurt? Heeeel veel succes meid!!

@Sabine jij ondertussen ook weer fm gehad?

Met alle andere meiden ook alles goed?

19. Sabinedl

Sabinedl Lid

6 mrt 2013
    48
    0
    0
    Freubelen...
    Rees dld
    Boboke: das flink balen idd... Wat waren je waardes? Ik heb in 2007 ziekte van graves gekregen waardoor nu na medicijngebruik mn schildklier het nauwelijk zelf meer doet... Heb dus idd elke dat thyrax... Went ook wel hoor... Moet alleen straks gaan verhogen... Dat is heel belangrijk.. Anders is de kans op miskraam groter.

Hoop dat je snel stabiel bent met je waardes....

Ik ben vanmorgen voor de laatste meting geweest... Ze zijn goed!!! In totaal een stuk of 12 en nog een aantal iets kleinere... Vanavond om 23u de pregnyl spuiten.. En dan woensdag ochtend de punctie... Lang geleden dat ik zo zenuwachtig geweest ben..

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Sabine 12 stuks!!! Dat is ook meer als gedacht toch? Vandaar dan dat opgeblazen gevoel ;). Vanavond dan de laatste spuit voor jou! Ik kan me wel voorstellen dat je nu zenuwachtig wordt, maar het gaat je vast allemaal lukken :).

Ziekte van graves, dat is toch bij te snel werkende schildklier? Merkte je zelf iets van symptomen? Ik weet echt helemaal niks van schildklierfunctie dus weer een heleboel te leren...
    Mijn TSH is 1,5 en (F?)T4 9,8. Volgens fa net op de grens, maar welke gevolgen dit heeft voor de verdere ivf kon of wilde ze niet zeggen.

Deel Deze Pagina