Boboke, even lekker 3 weken rust, en dan blijft er een eskimootje 9 maanden bij je. Daar gaan we gewoon voor! Misschien mogen we wel tegelijk Mini, duimduimduimduimduim!
Ik heb mij ook aangemeld hier. Ik lees al poosje mee. Zal me ff voorstellen. Ben essy en ben 36 ik heb al Kids uit vorige relatie met mijn partner nu willen we graag ons gezin nog uitbreiden dit ook omdat mijn man zelf geen kinderen heeft. De zwemmers zijn goed. Het probleem ligt bij mij. Ik heb verstopte eileider en mijn ei voorraad is in zicht. ( vervroegd in overgang) na 2 jaar zelf proberen naar de gyn geweest en kwam in het ivf programma. 18 aug heb ik eerste decapeptyl 5ml geprikt en 30 aug eerste echo gehad alles zag er goed uit dus start met puregon 225 ie/dag en decapeptyl moet 6 aug terug voor de echo.
@Essy Welkom hier in de groep! en hopelijk zal de eerste IVF meteen een raak zijn zeg! wat lastig die vervroegde overgang! @majorana bij mij gaat het tot nu toe goed ben nu 18,5 week mijn banner ligt wat achter.. me buik is ook al flink gegroeid, voor mij voelt het nog steeds erg onwerkelijk heb verder ook geen klachten of gekke dingen gelukkig. 12-9 heb ik de 20 weken echo.. heb vorige week ook al een echo gehad en toen 'dachten' ze voor 90% zeker een jongetje te zien dus vind het erg spannend of het inderdaad ook zo is.. het rare is dat ik nog steeds niets durf te kopen ofzo haha maar da zal wel met de tijd komen @boboke heel veel sterkte zeg je hebt een enorme zware tijd achter de rug! en hopelijk doen die 3 weken pil je goed en dat je maar goed zal herstellen! veel liefs
@ essy welkom bij de club en wat vervelend van je overgang. @ minigirl wat spannend zeg deze 2 weken voor je hoop dat deze blijft plakken meid en dat je zwanger word. Ik duim voor je. @ boboke goed dat je toch even je rust pakt hoor en dan daarna weer met een frisse start er tegen aan hè. @ marjolein hoe gaat het nu met sporten Hihi? Ik heb vandaag er weer een sportdag op zitten. @ elise wat klote van je hoofdpijn maar zal wel wegtrekken toch? Wanneer heb jij nou je tp? Want dat is me ff ontgaan. Word ook zoveel geschreven op dit forum soms is het niet meer bij te houden Hihi. @ alle andere meiden hoop dat het met jullie ook goed gaat en fijn weekend allemaal.
@Essy, welkom! We lopen gelijk! dus dat is wel leuk..... @Kiara, ik ben volop aan het spuiten... moet eerst afwachten wanneer mijn punctie is... dus tp is helemaal nog niet in zicht Maar ik heb 6 september de eerste FM. En de hoofdpijn heb ik de vorige keer, de hele periode gehad dat ik gonal spoot... en aangezien het niet weggetrokken is na de start ben ik bang dat ik dit dus echt even moet volhouden/accepteren dat het er bij hoort.
@ elise wat vervelend dat die hoofdpijn zolang aanhoud zeg en je mag zeker ook geen paracetamol slikken hè? Dus september is jou maand Hihi Ik meld me eind september weer aan voor cryo terugplaatsing. Dus we moeten nog ff geduld hebben jammer genoeg.
Marjolein zat nog even te denken over tips, je hebt tot nu toe toch elke keer het korte protocol gehad? Misschien is het lange protocol wel een optie?? Sylvia zou leuk zijn als we samen kunnen theeleuten op het wachtbankje . Essy welkom hier! Spannende tijden dus voor jou nu. Zijn je andere kinderen wel spontaan gekomen of heb je daar ook hulp bij gehad? Sorry als ik te nieuwsgierig ben . Succes! Shereen jeetje wat gaat de tijd toch snel zeg, al bijna op de helft ! Ik denk dat je nu wel spulletjes kan gaan kopen hoor , wel leuk als je straks gericht kan gaan shoppen als je weet wat het wordt. Kiarax misschien kom je dan samen met ons op het wachtbankje in oktober . Elise sterkte met de hoofdpijn meis. We moeten er wel veel voorover hebben... Ego. Voel me vandaag sinds tijden weer beter in mijn vel en positiever. Ligt er natuurlijk aan dat we nu eindelijk weer vooruit kunnen kijken en weer ergens naartoe kunnen leven. Ik ben echt de dagen aan t aftellen . Vandaag ook gezellig met mijn vriend nieuwe kamerplanten gekocht om de boel weer een beetje op te vrolijken. Nu afwachten hoelang ze blijven leven, ik heb niet zulke groene vingers ... Fijn weekend iedereen!!
Allereerst, Essy, welkom! Dat is spannend dan zeg, als je al vervroegd in de overgang gaat. Hopelijk lukt het meteen, dat zou super zijn! Boboke, een tip: orchidee of cactussen Heerlijk dat je nu inderdaad vooruit kunt kijken! Rust goed uit de komende 3 weken, dan kun je er straks weer helemaal tegenaan! Ik zal eens vragen, of dat verschil maakt, kort of lang protocol, is wel een goeie! Shereen, met 90% zou ik het ook nog niet durven.. Maar waarschijnlijk weet je het dan wel zeker over 12 dagen! Leuk vooruitzicht! Mini, veel succes op het wachtbankje, hopelijk komt Fisher ook bij je aanschuiven en straks de anderen ook, en in september moet het gewoon lukken!! Kiarax, was jij ook aan het lopen, of deed je wat anders aan sport? Bij mij ging t wel goed. Evy is een goede, motiverende coach Elise, sterkte, ik hoop toch dat ondanks je eerdere ervaringen de hoofdpijn nu wel minder zal worden! Veerle, Sylvia, hoe is t met jullie? Ik hoop ook op het wachtbankje aan te schuiven bij jullie in oktober, weet nog niet of het september of oktober gaat worden... heel fijn weekend allemaal, liefs, Marjolein.
@elise ja we lopen gelijk. Heb heel klein beetje hoofdpijn gelukkig niet zo veel als jou. @ boboke ja mijn andere kinderen zijn spontaan gekomen. Eerste x door de pil heen en gelijk 2. Was toen 21. Mijn zoon ook erg snel zw. En nu na 2 jaar veel oefenen niets. Gelukkig konden we snel terecht. Na 3 mnd eerste gesprek. Was snel duidelijk wat het probleem was maar kreeg wel een goede kans. En daar hopen we op. Fijn weekend alle.
@ boboke zou wel gezellig zijn weer met een paar op het wachtbankje. Ik moet nu wachten tot me ongie weer doorbreekt dus. @ marjolein nee ik ren niet, ik doe cardio op de sportschool 4x per week ik ben echt aangekomen door al die hormonen had jij dat ook? Ik krijg sommige jurken niet eens mee dicht haha en me bh's zijn ook te klein geworden echt zo vaag.
Essy, welkom! Wat vervelend, een vervroegde overgang succes, hopelijk is het in 1x raak! Shereen, al bijna op de helft al! Wat gaat dat rap zeg! Fijn dat je nergens last van hebt. En straks na de 20 weken echo kan je je helemaal los laten gaan op alle leuke kleertjes en spulletjes Kiara, wat goed zeg. Ik heb nooit de discipline om zoveel te gaan sporten. Deed je dit voorheen ook al, of ben je net begonnen? Boboke, fijn dat het weer wat beter gaat! Vasthouden! Het is ook heel pittig, wat jij allemaal voor je kiezen hebt gekregen. Lekker uitrusten deze weken. Marjolein, hoe voel je je nu? Is het allemaal al een beetje bezonken? Hier, het gaat wel goed. Ik ben me al een beetje geestelijk aan het voorbereiden voor volgende maand. Hopelijk ben ik dan niet zo gestresst Het wordt dan onze 5 tp!
@ Sylviabobo ik deed hiervoor een lange tijd 5x per week sporten, maar afgelopen 3 maanden ff niks meer gedaan Dus ben net pas weer begonnen met 4x per week trainen. Enne spannend de terugplaatsing hè is dit de laatste cryo die je over hebt?
Essy, welkom in de groep. Wat is jou AMH waarde op dit moment? Ik zit ook in een vervroegde overgang maar heb bij IVF1 toch mooie embryo's gehad. Helaas zonder resultaat Boboke, wat fijn om te horen dat je weer vooruit kunt kijken en je goed voelt. Over 3 weekjes mag je weer echt starten en dan gaan we voor een 9 maanden prachtige zwangerschap. Shereen, bijna de 20 weken echo, wat gaat het toch snel. Denk dat je na de echo wel durft te gaan kopen, misschien ook wel slim voordat je buik te dik is om nog in te richten e.d. . Kiarax, 4 dagen per week sporten :O ik doe het je niet na!! Elise, wat balen dat de hoofdpijn niet weg gaat. Hopen dat je nu dan beloond wordt. Deze maand gaat het gewoon worden voor iedereen! Sylvia en Boboke, ik kom graag bij jullie op het wachtbankje zitten in oktober!! Moet 1 maand rust houden en dan starten wij weer. Ego: morgen mag ik bloedprikken. Op dit moment nog geen menstruatie, dat vind ik wel vreemd maar verwacht toch wel echt dat het negatief is. Ook al hoop ik stiekem op een klein wondertje. Het is immers nu geen augustus meer
Essy welkom bij de club, ik hoop dat het na de eerste keer gelijk raak zal zijn. Shereen wat fijn dat de tijd zo hard gaat en voor je het weet is het de 12e. Hier zit weer een embryo aan boord. Ze hadden gisteren de eerste ontdooid en die heeft het overleefd. Het was eerst 7 cellig en was naar 5 cellig gegaan en nu alweer gegroeid naar 6 cellig dus dat is wel fijn. 11 sept mogen we alweer testen, best snel!
@veerlev weet eigenlijk niet wat mijn amh was kreeg te horen dat het te erg was. De 2 x bloed prikken was het zelfs nog erger. Zal er as vrijdag eens naar vragen. Er komt zoveel info op je af dat je soms dingen later pas denkt van ooh ja. .. Vraagje hadden of hebben Julie ook blauwe plekken van het prikken puregon?
Marjolein orchideeën zijn bij mij ook niet veilig ! We hebben nu wel 1 potje met verschillende cactussen en voor de rest veel vetplanten dus wie weet... Kom er gezellig bij op t wachtbankje . Essy jeetje eerst door de pil heen en nu zo moeizaam . Ik heb ook puregon gespoten oa en afhankelijk waar je spuit kun je wel eens een adertje raken waardoor het blauw wordt. Ik spoot de vloeistof wel altijd heel langzaam in, ik had het idee dat het daardoor wel minder was. Kiarax petje af hoor 4x per week sporten! Wanneer verwacht je je ongi? Jij zult waarschijnlijk al in september op de wachtbank mogen of niet? Maar je bent ook van harte welkom in oktober hoor . Sylvia krijg je je tp in een natuurlijke cyclus of moet je weer aan de hormonen? Hopelijk valt de stress mee aangezien er nu geen punctie aan te pas komt. Bij mij is het in een volledig natuurlijke cyclus. Ik hoop wel dat ik utro krijg aangezien mijn luteale fase net op de grens ligt met 9 a 10 dagen. Veerle zou heel mooi zijn als jij september positief zou beginnen . Hoeveel dagen zit je nu na de tp en gebruik je ook utro dat die je ongi tegenhoudt? Heb je zelf niet meer getest na woensdag? Ik ga heel hard duimen dat je morgen toch een positieve bloedtest hebt. Fisher wat fijn dat de eerste cryo gelijk goed ontdooit is. Nu weer de spannende wachtweken, maar 11 september is al lekker snel! Mini hoe gaat t? Wanneer mag en ga je testen? Tamara hoe gaat t met jou meis? Kan je t een beetje een plaatsje geven? Wanneer mag je nu weer beginnen? Sorry als ik nog iemand vergeten ben .... Liefs
@ boboke ik word ongeveer 22 september ongesteld en dan weer aanmelden en geloof 15 dagen later vanaf je ongie dat ze het terugplaatsen hè? Dus word toch oktober Hihi En jij wanneer verwacht jij je ongie? @ Fisher spannend weer de wachttijd hopen op een klein Wondertje. @ veerlev als je nog geen bloed ziet kan je toch zwanger zijn meid ik zal weer hard voor je duimen hoor.
Fisher, joehoe embryo aan boord Fijn dat de eerste meteen goed ontdooide. Klinkt als een wilskrachtige embryo. We duimen dat het een plakkerd wordt. Veerle, ik kan me je gevoel goed voorstellen. Enerzijds heb je weinig hoop maar geen bloed nis geen bloed. Lastig. Fijn dat je morgen een bloedtest hebt. Geeft wsl zekerheid en dan kun je ook verder. Hopelijk is het positief. Kiarax, ook ik vind het knap dat je 4 x p/ week sport. Ik heb elke keer wel een excuus om niet te gaan Boboke, ik mag vanaf 9 september, bij voorkeur 12 september testen maar we zullen zien. Dinsdag hoor ik van de kno arts& internist of ik opgenomen moet worden ivm kaakholte-infectie. Dan willen ze bij een eventuele zwangerschap via infuus antibiotica geven. Als ik niet zwanger ben kan het ook via tabletten. Misschien dat ze dan eerder een hcg-bloed meting doen. En hopelijk ben ik zwanger. Die ziekenhuisopname kan me dan niet schelen.
Kiarax ik moet nog 18 dagen de pil slikken dus ongi is dan ongeveer gelijktijdig met jou . Wordt lekker druk op t bankje in oktober! Wel fijn om samen de dpannende tijd door te komen.
Mini jeetje dat klinkt ook niet echt prettig. Zo was mijn reactie ook met mijn kies, als het het zwanger worden maar niet in de weg staat . De rest maakt dan niet uit. Hopelijk ben je er wel snel vanaf. Heb je er pijn van?