Ha boboke: ik heb geen pijn. Ik hoop ook dat de behandelimg uitgesteld kan worden totdat ik de testuitslag heb. Van de andere kant, ik wilde meteen door met IVF 2. Dan zullen we toch een stopmaand moeten inlassen zodat het behandeld kan worden, denk ik. Je wilt inderdaad niet dat het het zwanger worden in de weg staat.
Minigirl, wat heerlijk weer een emmy on board. Goed broeden! Ga ik duimen. Hoop dat je binnenkort aan het infuus mag . Wel fijn dat ze er rekening mee houden! Fisher jij ook al een prachtige emmy on board. Wat goed dat hij weer vooruit is gegaan wat betreft groei. Wel bijzonder dat het zo'n groot verschil kan zijn wat betreft groei. Die van mij was al 10 cellig 2 dgn voor invriezen en in de blasto fase bij ontdooiing. Ook voor jou ga ik duimen dat je een prachtige eskimobeeb krijgt!! Essy, ik had ook wel eens blauwe plekken, lag er idd aan of je een adertje raakte en waar ik prikte. Maar trekt snel weg.
ha Veerle, bedankt. Zat jou embryo ook in een blasto stadium. Die van mij ook en bij Fisher is het embryo 6 delig. Heel verschillend allemaal. Ik begrijp eigenlijk niets van hoe het kan dat het al een blastocyste is, want die van mij/ ons was op dag 4 ingevroren en ik dacht dat blastocyste pas op dag 5-6 kon. Bij hoeveel dagen was die van jou ingevroren eigenlijk?
Kiarax, nee ik heb nog 3 cryopogingen. Ik kan nog even vooruit voordat ICSI-3 in aantocht is En wat sport jij veel! Wat goed zeg! Ik wou dat ik dat kon volhouden. En ik heb de tijd er ook niet echt voor (maak het er ook niet voor vrij ) Veerle, dat zou gezellig zijn En het zou nog beter zijn als je morgen een verrassing te horen krijgt Fisher; duim duim duim duim duim duim duim Essy, ik heb geen puregon gespoten, maar had soms wel een blauwe plek van het prikken. Ik denk bij 1 op de 10 prikken. Boboke, in natuurlijke cyclus. Rond dag 10 moet ik langskomen en gaan ze met een echo kijken hoe ver het is. Ik moet wel pregnyl spuiten om de eisprong te timen, en dan 5 of 6 dagen na eisprong een tp. Ik krijg geen utro, maar mijn LF is dan ook 13 dagen. 9/10 dagen is inderdaad wel erg krap! mini, ook al last van je kaak! Bah! Maar kunnen ze dan dinsdag al iets zien in je bloed? Bij mijn laatste cryo tp was het ook een beginnende blastocyt. Hij werd op dag 4 ingevroren, en werd de dag voor tp ontdooid. Dus dan is hij denk ik dag 5/5 en een half.
Veerle volgens mij heb ik een beetje gemist maar : waarom denk je eigenlijk dat je niet zwanger bent? Want je menstruatie is nog niet aangebroken toch? Dus er is nog alle hoop.. ik hoop heel hard in ieder geval dat het toch raak is! Voor de rest: ik doe alles op me telefoon dus ik kan niet alles terug lezen best irritant maar voor diegene die nog op het wachtbankje zitten heel veel succes.. vind het erg jammer dat er tot nu toe maar 1.positieve test gevallen had gehoopt op meer (
Volgens mij zijn er andere ziekenhuizen waar ze weinig cellen nog geeneens terugplaatsen maar bij mij hebben ze gezegd dat ze nog een drie cellige terugplaatsen als het nog 'leefd' want anders vinden ze het zonde, ik ben wel blij met die policy..ze zeggen dan alleen wel dat de kans op een zwangerschap erg klein is...het schijnt dat een blasto sneler innesteld dus bij mij zal het nog wel even duren voordat het zover is...hoe is het eigenlijk met mama3e..?
@ Sylviabobo nou 3 cryo's is idd ook nog veel gelukkig hoef je dan niet gelijk naar icsi3 Ja sporten is goed voor je hè, ik werd zwaarder door de hormonen vandaar nu bijhouden met trainen heb vandaag er weer op zitten. @ Veerlev heb je vandaag je bloedtest nog gedaan? Hoop toch een positieve uitkomst voor je hoor.
Ego: Vandaag bloed laten prikken en inderdaad niet zwanger. Vind het nu wel eng dat ik nog niet menstrueer, bang dat ik in de overgang zit en heb pas 10 oktober evaluatiegesprek dus kan pas in november starten. We willen morgen terugbellen om te vragen of het echt niet eerder kan ivm mijn vervroegde overgang en dat elke maand voor ons telt. We zijn al 4 maanden kwijt geweest voor deze cryo tp dat willen we niet nog een keer want we verdoen nu echt teveel tijd. Shereen, ik wist dat het negatief was omdat ik op 15 dpo al getest had en die was negatief.
Kiarax, goed bezig! Ik val elke keer een beetje af voordat ik begin, en dan kom ik weer aan met de hormonen. Dan eindig ik een beetje in de plus, maar dat is na de teleurstelling ook snel weer weg... Gelukkig blijft er niks plakken, die mazzel heb ik dan weer wel Ja, Veerle, had je nog een leuke verrassing vandaag? Ik duim stiekem nog voor je hoor!
Ow, sh*t! Toch niks dus, je dacht het al, maar ik kan me voorstellen dat het toch een teleurstelling is Dikke knuffel! Heb je na de tp nog medicijnen gehad die het tegen kunnen houden? Ik zou zeker even bellen! Of misschien kun je al een 2e poging starten? Of moet je perse een evaluatiegesprek? Ik heb wel eens gehoord dat andere medicijnen bij een beginnende overgang beter kunnen werken. Hoe het precies zit weet ik niet meer, misschien is dat ergens terug te vinden? Succes meis, ik hoop dat je snel terrecht kan!
Veerle, kan me voorstellen dat het toch een domper is, deze uitslag. Veel sterkte meid! Kun je idd niet meteen door met ronde 2, zonder eerst een evaluatiegesprek? Dat scheelt misschien tijd. Onze evaluatie stelde eigenlijk niet zo veel voor vond ik. Ik vond het achteraf gezien niet nodig.
Veerle ook al had je het verwacht, om het dan ook echt bevestigd te krijgen valt niet mee . Ik lees juist ook vaak dat het bij de cryo's direct in de aansluitende cyclus verder wordt gegaan, zou het zeker even navragen. Sterkte meis! Knuffel Minigirl. Je wilt inderdaad wel je Emmy een goede kans geven, maar het blijft moeilijk om dan weer een pauze in te lassen. Ik ben ook wel blij dat mijn kies eruit zal zijn voor de tp in oktober. Ik ben wel benieuwd of ze morgen al iets kunnen zien in je bloed. Succes! Sylvia dat is wel fijn hè in eigen cyclus, even geen hormonen (behalve de pregnyl dan ). Volgens mij krijg ik nog niet eens pregnyl, maar een duidelijke uitleg krijg ik pas als ik me aanmeld bij de volgende menstruatie...beetje vreemd maar ja dat is wel meer in ons ziekenhuis. Fijn dat je van jezelf zo'n goede lf hebt. Bij mij leek mijn cyclus ook steeds korter te worden naarmate de iui's vorderden. Of dit samenhangt??? Hoe is t met de rest???? Fijne avond!
Hoi hoi, Kiarax respect meis voor je sporten! Veerle k... Zeg! Geef de moed niet op... Hier vandaag een hele vroege echo gehad bij 6weken en 2 dagen ivm erg kramp donderdag. Het zag er gelukkig goed uit, kon al een mooi hartje zien. Heel bijzonder na al die behandelingen, teleurstellingen durf je het bijna niet te geloven.. Grtx jantien
@ Sylviabobo ja die hormonen doen veel met je lichaam hè echt niet normaal, had jij trouwens ook een nazorggesprek gedaan in het vu? @ jan10 wat leuk dat je al het hartje heb gehoord zeg lijkt me zo een leuke ervaring om mee te maken. Succes meid en geniet ervan.
Kiara, wij hebben zelf om een soort evaluatie gevraagd, en dat stelde weinig voor. Ze wilden de tweede behandeling precies als de eerse doen, omdat die in principe heel goed was gegaan. Er was alleen geen zwangerschap ontstaan... Jantien, wauw! Wat super! Gefeliciteerd meis Boboke, inderdaad heerlijk, zo weinig medicijnen. Ik moet zeggen dat mijn cyclus ook wel steeds korter word in de afgelopen 3 jaar. Eerst was het 28 dagen, en een half jaar geleden 25 dagen. Nu weer 26/27 dagen. Misschien heeft het ook wat met de stress te maken.
Essy, ik had met de Gonal-F ook af en toe blauwe plekken, ligt idd een beetje aan waar en hoe je spuit, soms raak je wel eens een klein adretje zoals de andere dames ook al zeiden. Trekt wel weg, maar ziet er altijd een beetje gek uit Sylvia, ik zie dat je de 19e ongeveer weer gaat starten, super! En idd erg fijn, zo weinig medicatie. Kiarax, jeetje zeg, 4x sporten... knap hoor! Ik probeer nu 3x in de week te gaan hardlopen. Heb vaak in de stimulatiefase ook wel wat gewicht extra, volgens mij is dat ook wel extra vocht. Ben het nu wel weer kwijt gelukkig, want erg fijn is het niet... Veerle, ik hoop dat je inmiddels al hebt kunnen bellen en dat ze er vaart achter gaan zetten!! Overigens vond ik een evaluatiegesprek wel fijn, ligt misschien ook aan het zh. Volgens mij moeten we dat trouwens in Utrecht na een mislukte behandeling. Maar als het idd zoveel extra tijd kost is het wellicht een overweging om het over te slaan? Jan10, wat fijn om te horen!
@ sylviabobo nou ben benieuwd dan, denk dat ze bij mij dan ook hetzelfde gaan doen. @ marjolein 3x per week is toch ook goed om te sporten ik ben nu dus nog steeds niet op mijn oude gewicht heel vervelend is dat! afetoe lijkt het wel alsof ik zwanger ben hahahahaha echt zo een klein buikje. @ essy ik heb er ook wel een blauwe plek van gehad niet vaak maar kwam welis voor, trekt vanzelf weer weg. @ Veerle hoop dat ze je gesprek ook kunnen vervroegen hoor! is vervelend om zo lang te wachten op enkel een ge
Dames, overtollige kilo's mag je ook gewoon aan mij geven hoor . Liever niet in mijn buik en bovenbenen want die worden wel dikker van de hormonen maar de rest niet. Vandaag het zkh terug gebeld en mag twee weken eerder komen Waardoor ik wel kan starten in oktober zo blij mee. Echt een geruststelling. Daarnaast vertelde ze ook dat het niet raar is dat ik nog niet menstrueer. Zou deze week moeten komen dus we wachten rustig af! Marjolein, veel succes morgen met je gesprek. Hoe gaat het met de dames op het wachtbankje? En Elise zijn de hormonen nog een beetje uit te houden?