@ Elise wel positief dat je wel eitjes hebt toch er hoeft er maar 1 raak te zijn straks he dus gewoon positief blijven rust nu lekker uit want is toch weer een ingreep he. wanneer is dat eventueel je terugplaatsing? @ Fisher balen dat je ongesteldheid toch doorgebroken is meid ( knuffel ) het zit niet mee voor ons allemaal deze periode maargoed op naar de volgende terugplaatsing. @ Essy dat is wel rot voor je zeg maar hopen dat ze toch nog gaan groeien zeg ik zal voor je duimen. @ Taatje wat goed dat je al weer mag beginnen dan zit je nu eerder op het wachtbankje dan ons hihi ik ga me eind september aanmelden en dan maar wachten hoe het dan gaat! in iedergeval heb ik donderdag gesprekje! wel weer spannend voor je hoor @ Shereen ik ben ook wel benieuwd wanneer je je 20 weken echo hebt hoor je wilt wel weten of het een meisje of jongetje word toch? ben erg benieuwd @ Marjolein sorry voor de late reactie via zp maar met mij gaat alles goed hoor! donderdag dus me gesprekje en nu maar weer wachten op me ongesteldheid. hoe gaat ie nu verder met jou? @ Veerle hoe gaat ie nu met jou? En hoe gaat het met alle andere?
Elise, fijn dat het er weer op zit!!En toch goed hoor, 3 bruikbare eitjes! Er zit vast een hele mooie bij die na bevruchting lekker blijft plakken. Rust goed uit de komende dagen. En dat potje huilen is heeeel herkenbaar, heb het ook altijd na de punctie. Is dan inderdaad de spanning of zo. Moet kunnen, toch? Kiarax, geeft niet hoor. Ben benieuwd naar je gesprek! Fijn dat je ook al weer aan de slag mag en lekker zonder al die hormoon-rommel!
Even een poging wagen te reageren via mijn telefoon. Hoop dat ik niemand vergeet. Essy, wat een flinke tegenvaller. Dit is mijn grote angst voor IVF2 ivm vervroegde overgang. Hoop dat de volgende fm wel iets opleverd. Anders zou ik aankaarten of je niet een poging mag proberen met menopur (300eh). Door mijn vervroegde overgang kreeg ik die mee. Waarbij ze na lang spuiten uiteindelijk 7 eitjes, 3 bevruchtingen waarbij 1 verse tp en 1 cryo van top kwaliteit. Ga kei hard voor je duimen voor vrijdag. Elise, wat fijn dat het erop zit en mee viel. Nuduimen en hopen op drie toppertjes en in ieder geval 1 plakkertje! Rust nu goed uit en huilen hoort erbij in deze periode. Kiarax, bijna al een gesprek. Op naar een vriesbeeb
Essy, he bah, wat een tegenvaller! Maar begrijp ik nou dat het zh geen verdere pogingen wil doen, of willen jullie zelf niet? Ik heb wel eens gehoord dat ze in Dusseldorf een betere behandeling hebben voor vroege overgang. Elise, 3 eitjes is ook mooi. Als ze alle 3 goed groeien is het zelfs nog een super score. Maar ik snap je teleurstelling maar al te goed. Je wilt gewoon zoveel mogelijk! Mag je morgen bellen voor de bevruchtingen? Hier gaat het wel goed. Druk met werk en vrijwilligerswerk en allemaal leuke uitjes En druk in mn hoofd voor de volgende poging. Ik hoop zo hard dat het niet te druk is en dat we nog langer moeten wachten!
Elise inderdaad jammer dat er maar 3 rijpe eitjes waren, je hoopt toch op meer. Hebben ze in het ziekenhuis aangegeven hoe dit kan komen? Ik ga ook heel hard duimen voor mooie bevruchtingen en over een paar dagen een Emmy in je buik en nog 2 voor in de vriezer . Het is een super emotioneel traject dus huilen hoort er bij. Hopelijk komt er over een week of 2 een super glimlach die er de komende 9 maanden niet meer afgaat . Essy jeetje dat is ook een vlotte uitspraak van het ziekenhuis zeg, na 1 poging. (zit je toevallig in t emc?). Wat Sylvia al schreef, in het buitenland zijn ze stukken verder bij vrouwen die moeilijk te stimuleren zijn. Zowel Belgie als Duitsland staan goed aangeschreven. Ik weet niet waar je woont en of dit überhaupt haalbaar is. Er zijn hier op zp ook een aantal topics te vinden over vrouwen die in de (vroege) overgang zitten en naar het buitenland zijn gegaan. Misschien een idee voor de toekomst. Tot die tijd hopen we natuurlijk dat er alsnog een aantal eitjes gaan groeien en je gewoon over een aantal dagen een punctie hebt. Knuffel Sylvia ik ga er nu wel vanuit dat je ook op t bankje komt zitten met mij hoor. Kun je niet alvast bellen hoe t ervoor staat en dat je binnenkort je ongi krijgt en dan wilt starten? Fisher jammer dat we ons lichaam zo goed kennen en t eigenlijk al weten voor het zover is. Je klinkt in ieder geval heel sterk. Mag je nu gelijk door met de volgende cryo of heb je weer een verplichte maand rust? Mini hoe gaat t met je? Heb je binnenkort evaluatie? Groetjes voor de rest, ik moet nu gaan eten. Mijn vriend heeft gekookt .
Boboke, nee, ze kijken echt per dag wie er zich aanmeldt. En ze hebben een x aantal plekken per dag. Als het er meer zijn worden er mensen afgebeld. Geen idee wat voor criteria ze daarbj gebruiken, maar tot nu toe hebben we altijd mazzel gehad. Maar ze hebben het steeds drukker... Ik hoop gewoon weer mazzel te hebben! Ik heb mn plekje naast jou al gereserveerd ;p
Essy wat een teleurstelling, bah! Is het dan echt gelijk einde verhaal? Pfff lijkt me heavy hoor, dikke knuf! Elise, fijn dat je punctie goed ging. Maar pff wat een logistiek geregel zeg, lijkt me heel vermoeiend. Ik snap dat je er dan emotioneel doorheen zit. We gaan gewoon heel hard duimen dat uit deze eitjes een super ei komt wat je de rest van je leven bezig gaat houden Boboke, altijd fijn als je mannetje kookt, hoop dat het heeft gesmaakt! Ik moet morgen nog bloedprikken om te kijken of ik zwanger ben, nou dat weten we al he daarna kan ik gelijk door voor de volgende ronde. Ik wil nog wel een telefonisch consult om te bespreken hoe we verder gaan. Ik heb namelijk het idee dat ze te laat waren met terugplaatsen voor de hoeveelheid cellen dat de embryo had. Ja ik neem aan dat ze ook wel weten wat ze doen maar wil toch bespreken wat me dwars zit en hopelijk kan de dokter die onzekerheid weghalen. We hebben er nog drie over en vorige keer zei ze dat ze de laatste twee misschien wel samen zouden terugplaatsen als ze goed ontdooien , ik wil dus even vragen hoe ze het gaan aanpakken als de derde niet goed ontdooit of ze dan gelijk de laatste twee gaan doen, van mij mag het! Zou zooo graag een tweeling willen, dat is echt een ultieme wens
Sylvia, ik hoop dat het niet te druk wordt en jullie straks een plekje hebben! En wat heerlijk dat je het lekker druk hebt, dan gaat de tijd ook wat sneller. Elise, hoe gaat het met je? Boboke, lekker gegeten? Ben benieuwd wat hij heeft gekookt . Is toch altijd leuk om met een heerlijke maaltijd verwend te worden! Fisher, heel goed dat je het wil aankaarten. Soms gaan we denk ik ook wel eens te veel uit van de kennis van de artsen. We kunnen natuurlijk ook niet anders, maar het is wel goed om kritisch te blijven. En als jij er geen goed gevoel bij had, moet je het daar zeker even over hebben! Fijn dat je meteen door kunt! Ik heb maandag mijn boodschappenlijstje weer achter gelaten bij de apotheek, ben benieuwd hoe groot de stapel nu weer is... Wat voor spuiten zijn de puregon eigenlijk als ik vragen mag? De gonal spuiten zijn echt super fijn, van die hele dunne, en je hoeft het maar te verdraaien voor de dosis en te klikken.. fijne dag allemaal!!
Hallo dames! is weer een tijdje geleden, ik lees wel alles maar alles gaat via de telefoon dus dat is soms lastig om iedereen bij te houden of op andere te reageren dus mijn excuses! Ik heb morgen de 20 weken echo! dus als ik weet wat het word zal ik het meteen laten weten .. ook al heb ik een paar x de baby gevoeld echt heel apart! Aanstaande dinsdag vertrek ik ook even voor 8 daagjes naar turkije even bijkomen van alles voor de rest, vind het erg jammer dat tot nu toe er maar 1 positieve test is gevallen vind het heel erg voor jullie en ik hoop echt dat er snel meerdere positieve testen gaan vallen !!
Goedemorgen... Het gaat hier op zich wel goed, doe vandaag maar erg rustig aan. Ik heb buikpijn wat ijkt op heftige menstruatiepijn.... braaf aan de paracetamol en hopen dat het weg gaat zakken. Herkennen jullie dit na de punctie? Ik heb het na de eerste keer niet gehad eigenlijk..... Mijn terugplaatsing is vrijdag (de 13de)... wordt dus mijn geluksdag!!! @essy, wat een heftig bericht... en dat ze dan meteen willen stoppen... kan me voorstellen dat dat wel even stress en spanning geeft. Sterkte voor vrijdag! @Fisher, wat klote dat het voorbij is...dikke knuf. Heb je nog cryo's ? (sorry ben het even kwijt) Hoe was de bloedtest? en heb je een telefonische afspraak gekregen? kritisch zijn is altijd goed @Marjorana, ik ben gek op rhijnauwen! Heerlijke plek! Ik kom er ook te weinig @Sylvia, ik krijg pas vrijdagochtend te horen of er eitjes zijn die zich hebben gedeeld en of ik die middag een terugplaatsing heb. @Kiara, donderdag dus weer een gesprek en dan op naar de volgende poging! @Shereen, veel plezier bij je 20 weken echo! Hopelijk is alles goed met de kleine beeb en ga je horen wat het gaat worden!!
In afwachting om te starten: Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2/cryo -- september aanmelden Meisje1977 -- 1e kindje -- IVF 2 -- beginnen in November Majorana -- 2e kindje -- ICSI 3 -- beginnen in oktober VeerleV -- 1e kindje -- IVF 2 -- beginnen in oktober Boboke -- 1ste kindje -- IVF 1/cryo -- in september Taatje84 -- 1e kindje -- IVF 2/cryo -- Kiarax29 -- 1ste kindje -- ICSI 1/cryo -- eind september aanmelden Onderdrukkende fase (lange protocol): Stimulerende fase: Essy -- 4e kindje -- IVF1 -- 6/9 1e FM Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: mama3e -- Minigirl -- 1e kindje-- IVF 1/cryo, 30/8 TP Fisher -- 1e kindje -- ICSI 1/cryo, 1/9 TP Elise--1e kindje-- ICSI2--10/9 punctie, 13/9 TP Zwanger: Jan10 -- tp 6/8 -- zwanger -- Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger -- Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger-- Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Poekies -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- Miepje1985 -- 1e kindje -- ICSI 2 -- zwanger -- Christina90 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger Shereen1987 -- 1e kindje -- IVF1 -- zwanger Van het wachtbankje afgevallen: Miskraam Boboke -- 1ste kindje -- IVF 1, MA 12+3, hartje gestopt op 9+2
Geinige datum, Elise! Wordt voor jou idd vast een geluksdag! Spannend, om weer te moeten wachten op het resultaat... We duimen voor 3 toppers! De buikpijn herken ik niet echt, had ik wel een beetje, maar niet heel erg.. Shereen, veel plezier morgen!! Ik ben heel benieuwd!
Wat een teleurstelling Elise. Snap dat het rot is, Maar zoals je zegt het hoeft er maar 1 te zijn, Wanneer hoor je wat??
Lekker dan ik krijg net in mijn Hotmail account dat Elise een bericht heeft gepost. Dat was het bericht van gisteren. Vandaar mijn rare reactie boven. Fijn dat je vrijdag mag Elise. Op voor een plakkertje. Ik had el een gevoelige buik na de punctie maar geen krampen oid. Shereen spannend morgen. Veel plezier!!! Fisher hoe is het afgelopen?? Essy hoe is het met jou???
Ik heb even een poging gedaan hem weer wat te up-daten, na Elise's toevoeging In afwachting om te starten: Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2/cryo -- september aanmelden Meisje1977 -- 1e kindje -- IVF 2 -- beginnen in November Majorana -- 2e kindje -- ICSI 3 -- beginnen in oktober VeerleV -- 1e kindje -- IVF 2 -- beginnen in oktober Boboke -- 1ste kindje -- IVF 1/cryo -- in september Kiarax29 -- 1ste kindje -- ICSI 1/cryo -- eind september aanmelden Fisher -- 1e kindje -- ICSI 1/cryo, 24/9 1e echo Onderdrukkende fase (lange protocol): Taatje84 -- 1e kindje -- IVF 2/cryo -- start in september Stimulerende fase: Essy -- 4e kindje -- IVF1 -- 6/9 1e FM, 13/9 3e fm Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: Elise--1e kindje-- ICSI2--10/9 punctie, 13/9 TP Zwanger: Jan10 -- tp 6/8 -- zwanger Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Poekies -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Miepje1985 -- 1e kindje -- ICSI 2 -- zwanger Christina90 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger Shereen1987 -- 1e kindje -- IVF1 -- zwanger -- 20w echo 12/09 Van het wachtbankje afgevallen: Minigirl -- 1e kindje-- IVF 1/cryo, 30/8 TP Fisher -- 1e kindje -- ICSI 1/cryo, 1/9 TP Miskraam Boboke -- 1ste kindje -- IVF 1, MA 12+3, hartje gestopt op 9+2
Elise, lekkere datum . Jij gaat gewoon bewijzen dat dit ook een enorme geluksdag kan zijn!! Alvast succes vrijdag. Ik vrees dat ik pas weer wifi heb zodra jij al weet dat je zwanger bent! Shereen, heel veel succes morgen. Wat leuk dat je hem/haar al kunt voelen. Lijkt me bijzonder! Alle andere dames, heel veel succes de komende twee weken. Ik hoop dat als ik terug kom er weer eens een hoop goed nieuws is. Ik verwacht dat ik 2 weken niet aan wifi ga komen in de bergen dus tot over twee weken!!! Ga ik nu mijn bergschoenen uit het stof halen en de wegenkaarten eens goed bestuderen en ondertussen duimen dat ik beter weer krijg dan dat het hier nu is. De eerste sneeuw is in de alpen al gevallen en daar zitten we niet ver vandaan dus duim duim duim dat wij droog en enigszins warm kunnen genieten van natuur en cultuur.
Veerle, geniet van je vakantie! We duimen voor mooi weer. Rust goed uit, lekker even niks aan je hoofd! Hele fijne vakantie en we horen wel weer hoe het was over een weekje of 2!
Veerle geniet van je vakantie! Shereen, spannend morgen de echo! Marjo super goed bezig met je lijstje Elise ik kan mij alleen een soort steken herinneren en geen krampen ofzo, maar dat zal denk ik wel per persoon verschillen. Ik vanmiddag dus dat verwachtte telefoontje gehad Vrijdag belt de dokter terug dus dan gaan we gelijk alles plannen enzo, ik heb vandaag al even een vragen lijst gemaakt dus ik hoop dat ze een uur gepland heeft . De verpleegkundige bevestigde inderdaad dat ik gelijk door kan gaan en dat ik toch pas vanaf dag 9 mijn urine hoeft te sparen...oef nou ik ga kijken of ik de dokter kan overtuigen dat sparen vanaf dag 11 ook wel goed zit, scheelt weer bekertjes in de koelkast.
@Veerle, een hele fijne vakantie, heerlijk genieten!! Komt vast helemaal doeg qua weer en cultuur!! @Fisher, fijn dat je vrijdag al een telefonisch consult hebt! En lekker dat je wel meteen door mag...yeah! Hier net weer 2 uur geslapen.. komt de moeheid eruit ofzo, hahahaha... buikpijn is over gegaan in 'gewone' menstruatieklachten... dus komt vast goed..... rustig aan doen is geen straf....