Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Sabine, heel veel succes vanavond met pregnyl! En woensdag met de ounctie. Snap dat je zenuwachtig bent. Ben ik nu al voor vrijdag bij fm1. Wil vooruit, ben ongeduldig (a).

Pip hoe ging het vandaag? Alles goed gegaan?

Zijn er meiden die door vermoeidheid van de hormonen echt niet konden werken? Ik kan nog alles maar ben vandaag wel echt moe. Eerder naar bed maar de komende weken en hopen dat het niet erger wordt!

2. Sabinedl

Sabinedl Lid

6 mrt 2013
    48
    0
    0
    Freubelen...
    Rees dld
    Boboke: ja idd graves is te snel.. Heb twee jaar daarvoor medicijnen geslikt die m zeg maar stil leggen in de hoop dat de schildklier t daarna weer op t normale tempo zou doen... Kans van 1 op 4 dat dat lukt.. Bij mij niet dus.. Nu dus een te traag werkende... Alle vage klachten die ik had zijn nu weg.. Veel relateer je niet aan de schildklier maar wat heeft dat dingetje een invloed op je leven...

Als je zwanger wordt gaan je waardes naar beneden... Dat verhoogd de kans op een miskraam... Ik moet dan ook een kwart verhogen op het moment van de terugplaatsing... En zal elke maand bloed moetenprikken voor controle.. Kijk anders eens op de site van de patienten vereniging... Hypo maar niet happy ? staat ook veel info op...

Hoe het zit met zwanger worden weet ik niet... Heb ik nog niet eerder gehoord dat dat een reden is dat het moeilijker zou zijn.. Bijwerkingen heb ik persoonlijk helemaal niet van de medicijnen... Ik voel me alleen veel beter.. Dat instellen merk jecwellicht wel.. Ik zit aan de hoge kant.. Dan voel ik me gewoon fitter en beter.. Terwijl een anders juist met lagere waardes beter gaat.. Dat is heel persoonlijk. Daarom duurt het instellen ook langer... En op de forums lees je natuurlijk zoveel... Is voor iedereen ook verschillend..

Kit: veel succes morgen... Ik kom vlak achter je aan! ;))

Hoe is het de rest?

3. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Pip! Hoe was de terugplaatsing? Spannend meid! Nu breken nog twee zware weken aan! De duimen draaien hier voor je!

Veerle, jeetje dat maakt het wel extra spannend, dat je al aan de maximale dosering zit!! Kan jeniet eventueel nog uitwijken naar een ander medicijn? Ik hoop voor je dat vrijdag een mooi aantal gegroeide eitjes te zien zijn!!

Boboke, wat een enorme tegenvaller meis :( Knuf! Hopelijk de laatste hobbel voor jullie! Al dat gewacht maar steeds… Kan mevoorstellen dat het even teveel wordt. Hoop dat het na 28 maart lekker snel gaat..
    En begrijpelijk dat je teleurgesteld bent in je lijf hoor. Ik herken dat wel. Ik ben nogal een medisch wrak! ..maar straks als het eenmaal zover is, kan je weer heel trots op je lijf zijn!
    Fijn dat het wandelen wat heeft geholpen!
    Mijn man en ik moeten ons morgenochtend om 8:30 melden. 7:30 weg hier ivm de files. Dat is op zich wel lekker,anders loop je er zo tegenaan te hikken!

Sabine, 12!! Wat goed!! Ik herken de zenuwen. Wij kunnen dit hoor meid. Net als de rest hier. FF tanden op elkaar en gaan! Mijn man zei "think babys" haha.
    Daar zal ik morgen vast niet meer om lachen :p
    Jij succes voor woensdag!!

4. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    In afwachting om te starten:
    Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 , start deca 4/4
    Minigirl -- 1e kindje -- 25/3 intake, ondertussen iui 3 (over ca 2 weken inseminatie)
    Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF, 8/4 IVF intake
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI, 4/4 intake

Onderdrukkende fase (lange protocol):
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI2, gestart: 25/2
    Miepje1985-- 1ekindje --ICSI2, gestart:27/2 18-3 deca 29-3 startecho
    Manousch -- 2e kindje -- ivf 2 start 13/03
    Flower77 -- 2e kindje -- IVF 1 start 15/03
    Elise75-- 1e kindje-- ICSI1 start op 19/03 met deca

Stimulerende fase:
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1, gonal-f 12/3 fm
    Kit -- 2e kindje -- IVF1 -- Fostimon 300ie -- 19/3 punctie!
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF1 bezig met decapeptyl en menopur 22-3 1e echo

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    -Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1, 18-03 terugplaatsing, 02-04 nod

5. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Hoi meiden,

wat een drukte. Ik had een super druk weekend dus kon niet bijlezen, nu wel gedaan, en het is veel en ben bang niet alles te hebben onthouden:)
    Morgen mag ik beginnen met de deca, toch wel spannend dat het nu zo dichtbij komt. Eigenlijk ben ik gewoon bang voor de eventuele bijwerkingen (zeker op emotioneel/gemoedstoestand vlak, of dat ik erg chagerijnig ben). Maar ja, overleef ik vast ook wel weer, hahahah
    Gelukkig genoeg afleiding op werkgebied en privé lekker afspraken gemaakt.

@Sabine, spannend woensdag je punctie, sterkte vanavond met je pregnyl!!

@Boboke, dat is geen leuk nieuws en zeker niet verwacht. balen, dat kan ik me heel goed voorstellen. Vooral omdat je mss nu langer moet wachten voor je kan beginnen. Hopelijk is dat niet nodig om in te stellen en hoeven ze je alleen maar extra in de gaten te houden tijdens het traject en eventuele zwangerschap!

@Mini, hoe was je fm??

@Pip, het wachten is begonnen, super spannend hoor!!

@Miepje, Wat bedoel je met wazig worden van de deca??

@Kit, Heel veel sterkte voor morgen!!!!

Fijne avond allen!!

6. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sabine succes met de pregnyl, 12 eitjes is een mooi resultaat!!!

@kit succes morgen!!

@elise succes met de deca morgen!

@veerlev ik ben minder gaan werken nadat ik met de deca ben begonnen. Sinds vorige week en deze week ben ik volledig thuis. Deels door de vermoeidheid en deels door alles wat het traject met zich meebrengt. Op het laatst zat ik letterlijk en figuurlijk vol. Verder begeleid ik een speciale doelgroep in hun werk en hun problemen zijn teveel op dit moment. Ik krijg veel begrip op mijn werk en dat is erg fijn.

Nou we hebben een 6 cellige embryo teruggeplaatst gekregen. De anderen zaten op 2 en 3 cellig. Waarschijnlijk ook te zwak om in te vriezen, maar dat horen we nog. Voor nu hopen we dat het goed blijft zitten de komende maanden!

Fijne avond allemaal!

7. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Dames ik heb de FM gehad, was 20 mm en ik mag vanavond om 20:00 uur Pregnyl spuiten en woe heb ik de iui.
    @ Kit: je moet er vroeg zijn morgen, ben je er ook lekker snel vanaf. Heel veel succes morgen!

@ pip: ik wens je veel geduld!

@ Sabine: jij ook heel veel succes met de punctie morgenochtend!

@ Elise: weer een mijlpaal bereikt; je mag starten met deca!

@ Boboke: fijn dat een wandeling je goed gedaan heeft. Hopelijk valt het allemaal mee volgende week!
    groetjes,
    Minigirl

8. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @minigirl succes met de iui en alvast welkom op het wachtbankje!!

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Sabine bedankt voor de tip :) en succes met de pregnyl!

@Kit ik zal voor je duimen morgen om 8.30 uur!!

@Pips en nu lekker broeden ;)! Heel veel sterkte nu met die zware wachtweken.

@Shereen hou ji het wachten nog een beetje vol?

@Tamara en is de nieuwe kast vandaag gekomen en alles weer netjes opgeruimd ;)?!

@Marjorana lekker hoor elke maandag vrij !!! Ben niet jaloers of zo hoor ;). Bij mij helaas niet standaard. We moesten vandaag nog een aantal dingen regelen oa voor de ivf omdat mijn vriend er niet was.

@Veerle beginnen nu toch de bijwerkingen te komen? Lekker rustig aan doen en inderdaad vroeg naar bed en hopen dat het hierbij blijft!

@Elise succes morgen met de eerste spuit!

Fijne avond iedereen!!

10. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,
    Ook ik heb het erg druk gehad van het weekend, heb wel af en toe een stukje gelezen, maar jullie gaan zo hard!
    Zaterdag lekker geklust voor NL Doet, en daarna 2 logeetjes gehad. Mn vriend zn 2 jongste nichtjes (al 8 en 11). Harstikke leuk, we hebben lekker meiden dingen gedaan :)
    En vanmiddag op kraamvisite geweest bij een collegaatje. Dat was toch ff de gedachten opzij schuiven en leuk blijven lachen. Wel een mooi en lief kindje, hoor.
    Gisteren heb ik de laatste pil geslikt, dus het is nu wachten op de ongi en dan gaat het stimuleren weer beginnen.

@boboke, getver, wat een enorme tegenvaller. Hopelijk zorgt het niet voor een vertraging. Maar het komt uiteindelijk ten goede van jullie kansen, dus wel goed dat je er naar hebt gevraagd! Had je aanleiding om ernaar te vragen, ergens last van of zo?

@sabine, heeeeel veel succes! Mijn duimen draaien!

@pips, spannend!! Heel veel succes met wachten. Lijkt me niet makkelijk, als je ook niet aan het werk bent. Persoonlijk heb ik dan veel te veel tijd om erover te piekeren ;)

@bijwerkingen; ik heb ook veel last van vermoeidheid, maar gelukkig niet zodanig dat ik mn werk niet meer kan doen. Nou heb ik sowieso wel een baan waar ik vrij makkelijk een uurtje later kan beginnen of eerder naar huis kan gaan, dus ben de laatste tijd regelmatig iets later begonnen ;)

11. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Het gaat druk worden op het wachtbankje.. Wel fijn dat je versterking krijgt, pip ;)

sabine, kit en minigirl, heel veel succes!!! Hopelijk valt t allemaal mee en hebben jullie een mooi resultaat!

Ik zal morgen wat uitgebrider reageren, wordt af en toe n beetje gek van dit ding - soort van mini tablet. Typt en leest niet zo handig.....

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden,

Lees morgen even alles terug, want jullie kletsen wat af.

Pip, hoe is het gegaan vandaag?? Duimen draaien hier, succes met het wachten.

Boboke, wat rot van je schildklier onderzoek, weer langer wachten. Dikke digiknuffel.

De rest lees en antwoord ik morgen even, ga lekker slapen..

13. Sabinedl

Sabinedl Lid

6 mrt 2013
    48
    0
    0
    Freubelen...
    Rees dld
    Zo hij zit er in... En niks van gevoeld... Dat scheelt weer! En nu op naar woensdag!

Kit: veel succes morgen!

Elise: succes morgen met de eerste deca!

Pip: spannend... Ga ook voor je duimen!

Minigirl: en gelukt met de pregnyl? Spannend voor je woensdag.. We gaan ervoor!

Sylviabobo: hopen dat het maar snel zover mag zijn en je ook kan starten..

Als t allemaal goed gaat mag ik vanaf t weekend geen stal meer mesten, geen hamer meer vast houden en geen plank meer tillen... Manlief krijgt t nog druk hihihihi

14. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hallo lady's,

Iedereen heel veel succes op het wachtbankje. Mijn duimen draaien voor jullie. @ Elise75. Door de deca voel ik me niet helemaal me zelf en gaat er ook wel eens iets aan me voorbij doordat ik me warrig voel en niet helemaal mezelf. Deze x extra moeilijk ben ook gestopt met roken dus de frustratie moet er nu anders uit.

Liefs

15. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boboke het is een ronde met natuurlijke cyclus..12-14 dagen dat korte protocol zeker? Vanavond beginnen met spuiten..een vraagje ik hoor van de mensen dat zij in de buik EN de kont spuiten en van mij is enkel in de buik..wat is verschil? Volgende week dinsdag weer gaan voor echo en als het goed groeit dan gaan wij de puntie al vastleggen, hoe ist nog met je? Groetjes

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kit hoe is t gegaan???

@Numatje klinkt inderdaad als kort protocol. Lijkt me wel fijn, dan gaat t lekker snel allemaal. Wat moet jij gaan spuiten en hoeveel? Succes!!!
    Met mij gaat t weer goed, ben weer over de teleurstelling heen van de schildklierproblemen en ga t gewoon maar afwachten. Ik kan er toch niets aan veranderen en we willen toch de beste kansen op een zwangerschap. Lief dat je vraagt :).

@Sabine succes voor morgen!!!! Enne laat je mannetje vanaf nu maar t zware werk doen ;).

@Minigirl jij ook succes morgen met de iui!!!!!

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja Numatje ik heb nog nooit in mijn kont gespoten alleen in mijn buik. Lijkt me ook wel lastig om bij jezelf te doen :D!

18. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boboke ik moet vanavond gonal-f 150IE spuiten en dan vanaf zondag ook samen met Cetrotide 0,25mg tem de dag van pregnyl

je hebt groot gelijk,beter volledig genezen en dan 100% ervoor gaan dat je zeker zijn dat niks meer in de weg staat :)

ik heb ook een jaar moeten wachten om te beginnen omdat manlief constant veranderd van gedacht maar nu gaan wij ervoor

19. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Numatje, dat lijkt me wel heel zwaar voor jou maar ook voor jullie relatie als hij steeds van gedachte verandert...Heeft hij een bepaalde reden dat hij nog niet wilde?
    Wel fijn dat jullie het nu samen eens zijn en er helemaal voor gaan :)!

20. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook met zijn werk hoor hij is een zeeman en dusja ie wilt eerst opreis gaan of niet genoeg geld..zoveel reden had hij klaar staan

bij al die testen en operatie heb ik altijd alleen moeten gaan en alleen in ziekenhuis moest liggen dus ja het was wel heftige periode geweest,problemen ligt aan mijn eileiders..bij hem is alles tiptop inorde..dus ik heb allerei testen en operatie gedaan en dan wachten tot hij Ja zegt

nu zeg ik wel iedere dag tegen hem "binnenkort ben je 30 e" hahaha want hij wil een jonge vader zijn en 30 lijkt wel oud dus ben blij dat ik het kan gebruiken :)

Deel Deze Pagina