Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @Elise fijn dat het beter gaat. En mocht je het niet vertrouwen dan zou ik het ziekenhuis bellen
    liever 1x teveel dan 1 x te weinig

2. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Elise: fijn dat het beter gaat! Weet je al of en hoeveel bevruchtingen er zijn?

Fisher: balen dat een volgende cryo TP nodig is. In ieder geval fijn dat je meteen verder mag. Hopelijk blijft de 2e lekker plakken :)

Marjolein: volgens mij gaan we min of meer tegelijk starten, in ieder geval in oktober ;)

Boboke: hoe is het met jou?

Meisje: mag ik nog vragen waarom jullie ook al weer een indicatie voor PGD hebben. Je had het weleens verteld volgens mij, maar ik weet het niet meer.

Shereen; wat leuk dat je naar Turkije gaat. Naar welke plaats ga je als ik vragen mag?

Sylvia; begrijp ik het goed dat je door dat beleid van het VUmc dan eigenlijk in onzekerheid zit of je wel een cryo ontdooing krijgt?

Ik heb vandaag lekker een dagje met een goede vriendin in Utrecht doorgebracht. Verder is het afwachten of de antibiotica kuur voor mijn bijholten aanslaat. Anders moet ik geopereerd worden :(

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Mini girl er wordt zoveel gekletst dat ik snap dat jij heteven niet meer weet.
    Wij hebben fap in de familie. Familiaire Adenomateuze poliposis oftewel zeer dominante vorm van darmkanker

4. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Elise, vrijdag de 13 de is een top datum, ik ben vrijdag de 13de getrouwd hihi. Succes meid, op naar een knaltest!!

Veerle, fijne vakantie meid. Lekker genieten..

Fisher, fijn dat je meteen door mag voor de volgende cryo.

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kan t ook niet meer bijhouden hoor kletskoppen :D!

Meisje ik had gisteren geen tijd meer om op jou te reageren, maar echt super dat je nu al in november terecht kan voor de volgende poging!! Hopelijk gaat de tijd snel om en kan er voor jou ook weer wat actie komen.

Sylvia zou wel heel erg balen zijn als er geen plekje meer zou zijn zeg. Hoop dat we toch samen op de bank kunnen ploffen.

Fisher t heeft goed gesmaakt hoor ;) en het is inderdaad wel eens lekker om niet te hoeven koken.
    Fijn dat je gelijk door kan. Stel inderdaad al je vragen, ik ben precies zo dat ik vaak twijfel aan de timing ;).

Marjolein zoals ik hierboven al schreef heeft t goed gesmaakt, maar een culinair hoogstandje hoef ik niet te verwachten hoor. Ik ben al lang blij dat ie de basis beheerst en ik daardoor af en toe niet hoef te koken. Het was trouwens gewone hollandse pot, broccoli met aardappels en cordonblue ;).
    Puregon is trouwens een pen, dus lekker makkelijk en een hele dunne naald. Er zit ook altijd meer in de flesjes dan dat er op staat.
    Gelukkig niet zelf mengen, ideaal!

Shereen succes en heeeel veel plezier morgen bij de echo :)!

Elise sorry herken je klachten niet, heb eigenlijk helemaal geen last gehad van de punctie. Gelukkig gaat t nu beter. Lekker rustig aan doen. Oh ik had trouwens mijn laparoscopie op vrijdag de 13de ;). Blijft een aparte datum, maar hopelijk voor jou voor altijd een positieve.

Veerle fijne vakantie en tot over 2 weekjes :).

Mini gezellig zo'n dagje met een vriendin op stap. Hopelijk slaat de kuur wel aan, op een operatie zit je nu al helemaal niet te wachten. Wanneer weet je of het gelukt is?

Tamara in ieder geval ook een datum die je niet makkelijk vergeet ;). Maar voor jullie dus ook een hele mooie datum :).

Hier weinig te melden. Ben ongeduldig aan t wachten tot we kunnen beginnen :).

Fijne avond!

6. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Boboke, dank je, dat is fijn om te horen. Dan is het waarschijnlijk vergelijkbaar met de gonal-f pennen. Heerlijk toch, hollandse kost! Ben jij degene die meestal kookt? is wel heel leuk dan dat er voor je gekookt wordt. Wij wisselen eigenlijk meestal wel af. Afhankelijk van wie er het eerst thuis is.

Mini, hopelijk slaat het inderdaad aan... Heb je een beetje mooi weer gehad? Is altijd wel lekker als je een dagje uit gaat!

Elise, is het al weer wat minder geworden met de pijn?

Nog even een vraagje, zoals jullie misschien wel weten hebben we inmiddels een facebook-pagina (geheime) geopend met een aantal van ons. Nu hebben we besloten om een keer een middagje af te spreken met elkaar, maar we dachten dat jullie het misschien ook wel leuk zouden vinden om mee te doen. Er zijn nog geen hele concrete afspraken, maar het lijkt erop dat het 20 oktober gaat worden. En mochten jullie nog op fb aan willen sluiten, mag dat uiteraard ook!

7. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    mocht iemand het trouwens leuk vinden om mee af te spreken, dan kunnen jullie me een berichtje sturen met je e-mail adres, dan voeg ik je aan de lijst toe op afspreken.nl

8. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    ohhhh ik ben echt zenuwachtig, pffff
    Hopelijk is er toch 1 van de 3 eitjes bevrucht en heb ik morgen een terugplaatsing..... ik wordt morgenochtend tussen 10 en 11 uur gebeld wat het resultaat is. En als het goed is mag ik 's middags naar het ziekenhuis.

De pijn is te doen, het zijn wat steken bij verandering van lopen naar zitten en vice versa. Een klein stukje fietsen naar het dorp was niet zo fijn vandaag......

@Taatje, tuurlijk is vrijdag de 13de een geluksdag :D
    Morgen trouwt ook mijn kamergenootje van kantoor.... dus komt helemaal goed!

@Marjorana, Leuk dat jullie met elkaar afspreken. Ik heb daar (nu) nog geen behoefte aan. Veel plezier!

@Shereen, hoe was je echo????

Fijne avond!

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ha Elise,

Ik snap je spanning.
    Vooral omdat je 's morgens pas definitief weet of je mag komen.

Succes morgen!!!1

10. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Elise we gaan voor 3 emmy's! Succes morgen, spannend!

Mini, gezellig om samen op t bankje te zitten! Volgens mij wordt okt ook weer gezellig druk.

Boboke, zat de puregon pen er boj jou standaard bij? Hier is de apotheek m vergeten. Ik vraag me af of ik hem in t zh moet halen of bij de apotheek..
    Alle hormonen liggen weer in de koelkast en kast. Ben er helemaal klaar voor, nog n week of 5 te gaan!

Slaap lekker allemaal!

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marjolein wij wisselen ook wel af hoor. Inderdaad wie t eerste thuis is kookt meestal behalve als het iets aparts is ;). En meestal ben ik eerder thuis, vertrek ook al om 6 uur 's ochtends en ben dan rond 5 uur thuis. Mijn vriend meestal net iets later...
    Volgens mij heb ik de pen van het ziekenhuis gekregen samen met de prikinstructie. Anders gewoon even t ziekenhuis bellen.
    Lijkt me trouwens super leuk om een keer af te spreken en de mensen achter de namen te leren kennen. Zal morgen nog even een pb sturen. Weten jullie ook al waar in t land ongeveer? 20 oktober is wat mij betreft goed.

Elise heel veel succes morgen! Duimen voor 3 mooie emmy's :)!

Slaap lekker allemaal!

12. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @Majorana; het lijkt me ook leuk om af te spreken. Boboke, ook lees ik. Gezellig! Ik heb je net een berichtje gestuurd. Zou me ajb kunnen laten weten als je het hebt ontvangen. het ging al een keer mis ;)

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mini bedoel je mij of Marjolein? Ik hen niks gehad. Als ik vanmiddag thuis ben stuur ik anders wel n pb, zit nu op telefoon en miet zo naar mijn werk.

Liefs

14. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Mini, ik heb je berichtje ontvangen, heb je ook een pb teruggestuurd. Gezellig dat jullie ook mee af willen spreken!! Ben heel erg benieuwd, volgens mij wordt het een heel gezellige middag!

Elise, veel succes!!! Nog maar even en dan weet je de uitslag! Nog even volhouden!

Ik zal zo even het zh bellen voor een pen. Ben blij dat ik er even naar gekeken heb en dat jij het er al over had, Boboke. Je zult toch maar moeten beginnen met prikken en niet beter weten.. dan sta je toch voor een probleempje ineens...

15. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Hallo dames, sorry voor de late reactie was gister helemaal vergeten te reageren

De echo is goed gegaan alles zag er goed uit ennnn het word een jongetje!!

Veel liefs

16. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Shereen wat leuk! Gefeliciteerd..

Elise, spannend hoor. Mijn duimen draaien voor je.

Mini en boboke, gezellig dat jullie ook mee willen!

17. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Geweldig, Shereen, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Fijn dat alles goed is!

18. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedemorgen....
    bibber, bibber...duim,duim,duim,duim,duim........
    nog even op mijn tanden bijten.
    Ik was natuurlijk om half 7 al wakker vanmorgen....om bij 8 uur belde mijn beste vriendin en die heeft me een uur aan de klets gehouden, dus dat was een mooie afleiding.

Ik vind jullie super positief met 3 emmy's hoor, hahaha.... ik hoop echt dat ik er in ieder geval 1 heb en alles wat meer is, zijn echt super kadootjes!!

@Shereen, wat geweldig dat de echo goed was...en een jongetje, kan je gericht gaan shoppen.
    (mag dat op de lijst erachter gezet worden, vind ik wel leuk voor het overzicht?)

Ik moet natuurlijk altijd zelf koken en eten bedenken... en ik ben dan ook altijd blij als ik gezellig bij vrienden ga eten, maar dan vragen ze heel vaak, wat wil je eten, hahahaha.... moet je het alsnog bedenken(omdat ik niet alles mag eten met de crohn vinden ze het nog wel eens lastig)

@Marjorana, wel fijn dat we dus hier zitten en je weet dat er een pen bij hoort te zitten, je staatanders raar te kijken idd.

Nou... jullie lezen me straks weer hoor:cool:

19. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 embryo's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stuiter,stuiter,stuiter

om 14.00 uur terugplaatsing....

20. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Joehoe!!!!!!! Gefeliciteerd!!! Ik stuiter even voor/met je mee!! ;)

Deel Deze Pagina