Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Elise75 wat goed nieuwss heel veel succes met de tp vanmiddag en hopelijk blijft de emmy mooi zitten!! joepiee

en dat mag bij de lijst hoor vind ik absoluut geen probleem

2. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ Shereen wat leuk zeg een jongen gefeliciteerd en geniet er van.

@ elise wat goed 3 embryo's en succes bij de terugplaatsing

@ marjolein we houden dan 20 oktober aan hè? Als iedereen dan kan
    We zullen wel van te voren moeten reserveren neem ik aan
    Gezellig met ze alle zeg
    Als we nou ook straks allemaal baby's hebben organiseren we een mama baby dag haha lijkt me echt cool

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Elise super goed nieuws. Succes vanmiddag.

@ Shereen leuk dat het een jongetje wordt

@ Xiarax dat lijkt mij ook een leuk idee

4. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Goed idee, Kiarax! Doen we!

Elise, veel succes zometeen! Dus je komt zometeen weer gezellig naar Utrecht?
    Ik kom er net vandaan, mét pen. Was wel lief, kreeg er ook een uitgebreide instructie bij hoe het werkte. Lijkt idd veel op de Gonal pen, alleen je moet de patroon er zelf in doen. Heb er wel weer even zitten wachten, bleek dat de dame bij de receptie het vergeten was door te geven.... :) Nou ja, ze verontschuldigde zich wel 10x, was ook wel sneu. Ach ik ben het gewend, alles waar -arts bij staat, zorgt vrijwel altijd voor een half uur vertraging...

5. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shereen, jeeej super leuk een jongen!

Elise wat een geweldig nieuws gewoon 100% score op je eitjes, daar zit toch zeker wel een plakker tussen? Het MOET gewoon, succes met de TP!

Mini leuk dat je ook wilt afspreken kunnen wij elkaar ook eens ontmoeten, lijkt me echt heel erg leuk! Ik ben er namelijk ook bij :) Ennuh Boboke natuurlijk ook, gezelli!

6. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wauw Elise, gewoon alle 3 goed!!! Dit moet een geluksdag zijn. Geniet ervan meid, lekker broeden.

Wij vertrekken zometeen voor 5 dagen naar Rome, dus zal even wat minder actief zijn. Lees af en toe wel bij, maar reageren op telefoon is niet ideaal..

7. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Oh ja dat is waar ook! Jee mijn geheugen is echt een zeef! Fijne vakantie, taatje!! Geniet er van!

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Taatje veel plezier en lekker genieten

9. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    heel veel plezier taatje geniet er lekker van!

10. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ Tamara heel veel plezier rust lekker uit!
    we horen je wel weer op FB hihi
    en lekkere pizza's eten daar he! jammieeeee

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elise wat een superscore zeg :D! Gefeliciteerd!Worden ze nu gelijk ingevroren? Alles goed gegaan met de tp?

Marjolein gelukkig heb je t kunnen regelen met de pen. Zou inderdaad wel heel vervelend geweest zijn als je er te laat achter komt.
    Oh en ik heb je een pb gestuurd ;).

Shereen fijn dat alles goed was met de echo en wat leuk een jongetje! Nu kun je inderdaad gericht gaan shoppen :D. Mag je omgeving t ook weten of laat je t een verrassing?

Tamara heel veel plezier in Rome :)!

Ik geloof dat ik toch behoorlijk wat mis zo zonder facebook :(. Ik ben echt zo slecht met dat soort dingen, heb er echt helemaal geen verstand van :). Ik heb mijn vriend al gevraagd of hij niet een fb kan aanmaken alleen voor jullie. Ik wil nl geen openbare fb. En dat gaat ie doen, zodra we tijd hebben :D. Kom ik jullie daar ook nog vervelen :);):D:).

Fijn weekend iedereen!!

12. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Hoi meiden,

Terugplaatsing is helemaal goed gegaan. er zit en 8-cellige embryo in mijn buik... spannend weer.....
    De andere 2 embryo's waren 5 cellig en hadden al wat fragmentatie, dus ze beoordelen morgen of die worden ingevroren. Daar wordt ik voor 12 uur voor gebeld. Maar daar verwacht ik dus niks van......en dat is prima. Deze Emmy moet gewoon blijven plakken :D

Daarna even naar een dorpje in de buurt van dordrecht voor een bruiloftsreceptie van mijn kamergenootje op het werk. Ze dacht dat ik niet zou komen, dus was zeer blij verrast, erg leuk!!
    Ik kon met een andere collega meerijden, dus dat was wel erg fijn. (het is een uur heen en een uur terug rijden en dan hadden we nu ook veel files)

Nu volledig uitgeteld op de bank naar the voice kijken en dan vast lekker slapen vannacht.
    Morgen ga ik met een zwangere vriendin naar de joolz fabriek om haar kinderwagen uit te zoeken. dus erg leuk!(als ik me goed voel)

13. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Klinkt als een drukke dag, elise! Fijn dat je een mooie 8cellige emmy aan boord hebt! Nu lekker broeden en op naar een mooie positieve test! Moet lukken!

14. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elise fijn dat de tp goed is gegaan en inderdaad nu broeden :D. Ik ga heel hard duimen dat jij de eerst bent in de roze/blauwe golf die hopelijk in dit forum gaat komen.

Essy hoe is t nu met jou? Al een beetje van de schrik bekomen? Je had toch vandaag weer een fm?

15. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ boboke haha leuk dat je straks ook fb hebt, is heel makkelijk aan te maken en straks ben je er verslaafd aan :D
    Zodra het zover is mail mij even je fb pagina dan kan ik je toevoegen aan onze IVF / icsi site.

@ elise wat goed zeg nu lekker broeden en hopelijk krijgen we positief nieuws. Wanneer is je testdatum?

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb ik weer hoor. Denk je door de pil in ieder geval 3 weken geen bloed te zien, begint vandaag al de bruine afscheiding en de menstruatiekrampen :(. Ik moet eigenlijk nog 5 dagen de pil slikken. Ik kijk het nog even aan en als t meer wordt ga ik wel het ziekenhuis bellen of ik eerder mag stoppen.
    Door de gebeurtenissen op vakantie zat ik vandaag ook niet lekker in de auto. Was echt de hele tijd bang dat er weer een herhaling kwam van toen. Hoezo een klein trauma ;).

Kiarax heb je een pb gestuurd ;).

17. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Hier helaas minder goed nieuws... ik heb geen cryo's...... ze waren wel mooi door gedeeld, maar helaas teveel fragmentatie om in te vriezen. Erg jammer. Al had ik het wel al een beetje verwacht omdat ze gisteren al zeiden dat ze fragmentatie hadden, ja en dat is niet goed.
    Maar goed, de Emmy in mijn buik gaat het gewoon goed doen en dan heb ik de cryo ook helemaal niet nodig!

Net samen met een vriendin (sabineD,die hier in het begin mee schreef) naar amsterdam geweest, naar de joolz store.... zij is 28 weken zwanger. Was wel leuk om te zien. Mooie kinderwagen, maar mennnn, wat een geld, hahahaha

Nu volledig uitgeteld op de bank, de pijn is vandaag goed te doen met paracetamol dus dat is fijn.

Fijne avond allen!

18. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    @Boboke, dat is wel erg balen.... hopelijk zet het niet echt door. Maar ik snap wel dat je even een traumaatje hebt opgelopen hoor.... houdt moed en vertrouwen ;)

19. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    In afwachting om te starten:
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2/cryo -- september aanmelden
    Meisje1977 -- 1e kindje -- IVF 2 -- beginnen in November
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI 3 -- beginnen in oktober
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF 2 -- beginnen in oktober
    Boboke -- 1ste kindje -- IVF 1/cryo -- in september
    Taatje84 -- 1e kindje -- IVF 2/cryo --
    Kiarax29 -- 1ste kindje -- ICSI 1/cryo -- eind september aanmelden

Onderdrukkende fase (lange protocol):

Stimulerende fase:
    Essy -- 4e kindje -- IVF1 -- 6/9 1e FM

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD
    Minigirl -- 1e kindje-- IVF 1/cryo, 30/8 TP
    Fisher -- 1e kindje -- ICSI 1/cryo, 1/9 TP
    Elise--1e kindje-- ICSI2--10/9 punctie, 13/9 TP- nod 27/9

Zwanger:
    Jan10 -- tp 6/8 -- zwanger --
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger --
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger --
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger -- Jongetje
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger--
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Poekies -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger --
    Miepje1985 -- 1e kindje -- ICSI 2 -- zwanger --
    Christina90 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger
    Shereen1987 -- 1e kindje -- IVF1 -- zwanger-- jongetje

Van het wachtbankje afgevallen:

Miskraam
    Boboke -- 1ste kindje -- IVF 1, MA 12+3, hartje gestopt op 9+2

20. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Boboke, kom je ook op facebook. Gezellig! Ik zit er sinds een paar minuten ook op ;)

Elise, wat fijn dat alles goed gegaan is. Je hebt nu een mooie 8cellige embryo aan boord. Wat knap dat je kinderwagens kunt kijken voor een vriendin! Ik vind het steeds moeilijker om bijv. op kraamvisite te gaan.

even ego. Heeft een van jullie ervaring met het lange protocol. Ik oest deze keer eerst aan de pil en ik krijg op de laatste pildag een echo en op pildag 17 moet ik aan de decapeptyl. Maar ik ben vooral benieuwd naar wanneer ik dan aan de hormonen moet? Dan ik de punctiedag een beetje inschatten ;)

Deel Deze Pagina