@kit hoe is het gegaan? @sabine heel veel succes morgen!! @boboke fijn dat je er iets beter bij voelt!
@miep, oei, ook nog eens gestopt met roken. Dat klinkt als 2 uitdagingen in 1. Wel heel knap van je! @numa, ik moet ook alleen in mn buikrolletjes spuiten Allebei is hetzelfde qua werking. Je kan ook in je bovenbeen spuiten, voor zover ik weet. En fijn dat je mannetje er nu wel volledig achter staat! Hopelijk een kindje, nog voor zijn 30e
Kit, hoe ging het vandaag Miep, Sabine en minigirl heel erg veel succes morgen! Duim voor jullie Numa, ik spuit ook alleen in mijn buik. Billen is hetzelfde maar dat kun je niet zelfstandig doen en benen was voor mij geen optie omdat ik daar niet heel veel vet heb zitten . En in mijn buik is voldoende plek dus dat gaat goed.
Haha, dat zei de arts tegen mij ook. Niet dat ik te weinig vet op mn benen had hoor, haha, was het maar waar, maar dat je in je buik eigenlijk zelden te weinig vet hebt, en daardoor is het bij iedereen geschikt.
Jeetje meiden, wat gaan jullie snel zeg! Het is bijna een dagtaak om alles bij te lezen Pip, worden 2 spannende weken en hoop voor je dat ze snel voorbij gaan. Kit, Hoe heb je vandaag de punctie ervaren? En wat is je oogst? Boboke, jeetje meid, wat een domper. Is toch niet normaal wat we moeten doorstaan om een kindje te mogen krijgen! Hoop dat het vrij snel gaat en je snel weer mag gaan starten! Sabine, Heel veeeeeeel succes morgen met je punctie. Dat je van de 12 follikels ook 12 eitjes mag krijgen......... Mini, spannend zeg! Wie weet blijft je de ivf bespaart, dat zou geweldig zijn Silvia, jippie...je gaat weer starten. Lang genoeg gewacht! Na een week deca gaat het buiten gewoon goed met me. Op wat opvliegers na :x........:x......... voel ik me super in mijn vel. Is weleens anders geweest en geniet nu zoalng het duurt dat ik nog geen klachten hebt!
Even een vraagje.. Hebben jullie ook z'n pijn van de deca spuiten? Wat ik ook probeer (direct uit de koelkast, eerst op kamertemp laten komen, langzaam spuiten, snel spuiten....) het blijven pijnlijke spuitjes. Snap niet dat ze daar nog niks mee hebben gedaan
Ik heb ook last van de deca spuitjes. Maar soms wel en soms niet. Vandaag en gisteren een zeer pijnlijke, maar die 7 (!) daarvoor geen tot weinig last gehad. Moet zeggen dat ik wel het meeste last heb van de naald erin en eruit halen. Net alsof het naaldje een beetje bot is. Ik kan me herinneren dat ik dat de vorige keer ook al vond. Ik snap daar ook helemaal niets van. Van alle andere spuiten heb ik nog geen gedacht dat het naaldje bot is, en ze lijken allemaal even dik. Het klinkt mij ook als iets waar ze wel iets aan kunnen doen. Ik moet wel zeggen dat ik het spuitje altijd eerst even een beetje opwarm en altijd langzaam inbreng en langzaam spuit, ik durf het echt niet snel *schaam*
@kit, hoe was vandaag de punctie gegaan? Hopelijk ging het goed en zijn er veel bevruchtingen!!! *duimduimduimduim*
Ha dames, Effe snel een reactie. Pregnyl spuit viel wel mee vond ik. Ik heb ook injecties (schietpennen) voor die ziekte van Crohn die ik heb, die zijn echt 10 x pijnlijker. Gelukkig maar 1 x per week. ik lees dat de deca injecties ook behoorlijk pijnlijk zijn. Zijn dat eigenlijk ook schietpennen? Daar zie ik dan wel echt nu al tegenop. Ik heb ook heel weinig buikvet. Maar morgen eerst iui Ik hoop dat jullie voor me duimen. @Kit, hoe is het gegaan? @Boboke: voel je je vandaag al iets beter?
Dag lieve meiden, Even snel een ego berichtje, om toch antwoord te geven op jullie vraag hoe het is gegaan.. Het is mij erg tegengevallen. Onder adere omdat ik 42(!) follikels had en de meeste volgens de arts erg "taai" waren. Ook heb ik links een cyste zitten waardoor het aanprikken moeilijker ging. Ze begon met rechts en ik moet zeggen dat die eerste prikken best te doen waren, maar genoeg is genoeg en als sommige follikels na drie keer prikken een keer de naald door lieten, dan loopt je op een gegeven moment toch echt wel tegen een grens aan. Ze heeft 20 minuten geprikt en ik was zo vol adrenaline dat ik alles heel bewust heb meegemaakt. Ze gaf zelf ook aan dat de punctie tegenviel. Wees dus niet bang na mijn vehaal, want die eerste prikken vond ik dragelijk en doorgaans gaat het niet zo moeilijk. Maar het is achter de rug!! Nu wel na pijn, maar dragelijk. Een paar dagen terug zou ik naar schatting max. 6 eitjes hebben. Vier waren er groot genoeg. Er liepen er toen nog twee achter in groei.. Nu waren er 9 follikels van goede grootte, welke ook 9 eitjes op hebben geleverd. BLIJ! Ik mag trouwens niet aan de pregnyl vanwege de hoeveelheid eitjes, dus zit vanaf vanavond aan de utro! Dat was het even voor nu! Ik ga morgen op mijn gemakje bijlezen/reageren! Slaap lekker voor straks! Xxx
Jeetje mina... 42..... Daswel heel erg veel... Gelukkig toch een mooi resultaat... Nu hopen op ook negen bevruchtingen! Hoop dat je snel hersteld bent... Gelukkig geef je aan dat het te doen is... Ben echt rete zenuwachtig voor morgen... Maar goed... Zo eerst maar een proberen te slapen!
Wow das heel veel! Gelukkig zit et er op! Nu lekker n beetje bijkomen. Sabine, veel succes! Voor de andere dames ook veel succes ( heb t lijstje even niet paraat, sorry...) Slaap lekker en groetjes!
Succes Sabine! Zonder die taaie follikels, de cyste en de hoeveelheid, had het goed te doen geweest! Ik had gewoon pech. Dat heb jij vast niet!! Zet 'em op! Succes!!! Xx
thanks Kit. Wat naar om te horen dat je zoveel pijn hebt gehad Hopelijk leiden de 9 follikels tot meerdere bevruchtingen en krijg je morgen (?) gied nieuws. Ik hoop het voor je. Sterkte met je herstel. Slaap lekker, xx
@kit, 42 stuks! Wat een aantal! En wat een tegenvaller dat het zo rottig ging Gelukkig zijn er wel 9 mooie eitjes gevonden. Nu lekker rustig aan en bijkomen. @sabine; heeeeel veel succes! Hopelijk voor jou ook veel mooie eitjes! Hoe laat zijn jullie ingepland? Hier voel ik de ongi al aankomen, de 1e sporen zijn al zichtbaar. Owww, ik ben nu al zenuwachtig! Hopelijk morgen de uitgangsecho en dan beginnen!...
@kit dat is idd een vervelende ervaring en 42! Is ook niet niks. Doe het rustig aan. Wanneer krijg je te horen of er bevruchting en een terugplaatsing is? @sabine succes!! @sylviabobo spannend hoor! Hopelijk zet het snel door en mag je het beginnen!!
Miepje, wat goed dat je gestopt bent met roken. Dat maakt het wel extra zwaar. Lekker een boksbal kopen oid! Boboke, Goede instelling! Respect! Je gaat er goed mee om. Zal niet makkelijk zijn.. Maar als jullie straks groen licht krijgen, kunnen jullie er volledig voor gaan en houdt niets je meer tegen! Dat moet wel succes hebben Manousch, wat heerlijk dat jij je zo goed voelt! Dat scheelt! Houden zo! Sylvia, spannend meid! Succes met de uitgangsecho! Zet 'em op!! Pip, Ik mag over een half uur gaan bellen. Spannend!!! Hoe gaat het met jou? Sabine, ben je al geweest? Hoop dat het je is meegevallen! Lekker rustig aan doen daarna. Ik voel me al een stuk beter dan gisteren. Rust is zo belangrijk! Ik hoop dat ik jullie straks goed nieuws mag brengen! X