Marjolein wat een lekkere korte cyclus ook deze keer. Is toch nog geen 4 weken geleden of is de tijd zo snel gegaan ? Veerle super hoor 14 eitjes! Wel balen dat het zaad dit keer mider goed is, maar gelukkig bestaat er ICSI . Nu duimen voor mooie bevruchtingen en een mooie Emmy op zondag ! Meisje super zeg dat je nu maandag al kunt beginnen! Zelfs nog sneller dan verwacht toch? Was toch eigenlijk november? Mini volgens mij is het niet zo erg dat je eitjes langzaam groeien hoor, liever dat dan te snel, want dan zijn ze vaak niet rijp. We gaan gewoon voor een mooie opbrengst maandag of dinsdag. Volgens mij werd bij ons ook de punctie ingepland toen de follikels 18-20 mm waren. Elise hoe gaat t met je? Al kwaaltjes? Heb je t ook al op je werk verteld? Nog een weekje en dan al de eerste echo . Marjolein/Veerle inderdaad morgen mijn inofficiele NOD... En hoe ik me voel? Zenuwachtig, hoopvol, maar niet te veel durven hopen om de klap niet te hard te laten zijn als het toch niet gelukt is. Ik probeer echt zo min mogelijk te letten op mijn lichaam, maar voel wel van alles in mijn baarmoeder trekken, steekjes, een beetje opgeblazen gevoel in mijn onderbuik. Misschien dat we vanavond al testen, zo niet dan ook pas vrijdagavond of zaterdagochtend, want als t negatief is en ik moet dan gelijk door naar mn werk, vind ik niet zo prettig. Even nog een vraagje...wanneer kwam bij jullie de ongi doorzetten icm utro bij een mislukte poging? Of moest je hier eerst voor stoppen met de utro?
Veerle, super opbrengst. Doe lekker rustig aan, laat je lekker verzorgen, op naar een paar mooie emmy`s!! Fisher, echt knap dat je er zo tegenaan kijkt. Hoop dat je snel weer mag starten. Mini, mijn laatste poging, was mijn grootste ei 23mm.. de rest tussen de 18 en 21mm.. Meisje, joehoe, eindelijk weer starten. Wat is de tijd toch snel gegaan. Hoe is het met de medewachtbankers? Hier is alles nog rustig, maar zit dan ook pas op dag 8 na tp. Boboke, bij mij is het beide pogingen doorgebroken 10 dagen na tp van een verse embryo. Wij gaan als ik niet ongi ben, zondag testen.. Vind het nu wel moeilijk worden om het niet te doen. Stond net in de apotheek voor de utrogestan, en heb even om een test getwijfeld.. Toch maar niet gedaan.
Jee wat spannend, Boboke en Taatje! Knap dat jullie het volhouden om het niet te doen!!! Bij mij brak de ongi gewoon op tijd door geloof ik, een dag of 2 voor de testdag... De 4 weken zijn idd bijna om, Boboke, gaat zeker snel!!
Marjolein na hoeveel dagen mocht jij dan testen? Ik nl pas na 16 dagen dus 2 dagen voor de testdatum zou bij mij pas zaterdag zijn.... Tijd gaat dan inderdaad snel . Tamara moeilijk hè?! Gaat toch steeds meer kriebelen. Heb je dan nog geen test in huis? Ik heb er geloof ik nog een stuk of 6 liggen . Nog even een vraagje Tamara, mocht het nu niet gelukt zijn bij mij, gaat de volgende poging in een kunstmatige cyclus. Nu heb ik een lijstje gekregen met hoeveel progynova ik moet innemen. Maakt t nog iets uit wanneer je die neemt? Ochtend of avond, vnl als het nog maar 1x per dag is dan? Nog 1 dagje werken en dan lekker 2 weken vakantie !
Boboke; nog steeds geen ongi dus.. op naar knaltest.. want zit je wel al 2 weken na dpo? Sylviabobo en Taatje; jullie zitten toch ook al bijna 2 weken na dpo en nog geen bloed? Ik hoop dat dit een hele vruchtbare cyclus mag worden. Zou zo mooi zijn.
Boboke, ik probeer vooral s`avonds progynova te slikken, omdat ik er soms best last van heb en dat dus niet op mijn werk wil hebben. Ohh shit van de test, duim dat het morgen met ochtendurine toch positief is!!!
Goedemorgen! Hier gaat het met de zwangerschap nog goed... op naar de eerste echo dinsdag. Soms wat onzeker dus kom maar op met dei echo. Verder snipverkouden, bijholteontsteking en hoesten/geen stem. Niet heel fijn als je al misselijk bent van de zwangerschap en wat moeier... Dus maar even kalm aan het weekend en hopen dat ik dan wat beter wordt. @Veerle, fijn dat de punctie weer meeviel. Wat een mooi resultaat!! Wat balen van je man zijn zaad (heeft hij laatst een griepje of verkoudheid gehad ofzo?) op naar mooie bevruchtingen en een tp zondag! Hoe is het vandaag met je? @Marjorana, wat fijn dat het voor jou ook weer in zicht komt. Goed gevoel om te weten dat je weer actiever met je wens bezig kan gaan! @Meisje, maandag weer starten, yaeh! Succes ermee en hopelijk met geen /weinig bijwerkingen. @Mini, dan komt het ook mooi weer dichterbij. Op naar de punctie begin volgende week. @Boboke, Hopelijk zegt dat nog niks.. ze adviseren niet voor niks ochtendurine hè.... ga je zaterdag nog een keer testen in de ochtend? Dan heb je de meeste HCG namelijk. Ik moest Utro gebruiken tot 15 dagen na de punctie, en je mag testen 18 dagen na de punctie. de eerste keer werd ik op die dag 18 ongesteld. Nu dus niet Ik blijf echt verbaasd dat sommige zo vroeg testen, echt.... het lijf heeft tijd nodig om HCG aan te maken. Je maakt jezelf helemaal gek volgens mij..... Maar hopelijk stelt het jullie niet teleur
Hallo allemaal ! Fisher ik vind het heel erg voor je dat je dit moet meemaken! heel veel sterkte de komende tijd een dikke knuffel de rest van de dames zet hem op! boboke wanneer mocht je eigenlijk officieel testen dan? ik hoop dat je hcg nog niet sterk genoeg is maar wel zwanger bent : ( @majorana wat fijn dat je bijna mag starten weer zeg word wel extra spannend denk ik maar ik hoop op een plakkertje!! heel veel liefs
Elise, de combinatie bijholteontsteking en misselijk lijkt me niet echt prettig, hopen dat je snel weer een beetje beter bent. Nog een paar daagjes en dan mag je het hartje horen kloppen. Spannend zeg! Voor zover ik me kan herinneren is mijn vriend niet ziek geweest de laatste maanden. Wel heeft hij een hersenschudding gehad en 2 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ik weet niet precies welke medicatie ze hebben toegediend op de eerste hulp die van invloed kan zijn. In ieder geval op de afdeling niks meer. Boboke, sommige slikken alle pilletjes progynova in 1 keer maar dat lijkt mij niet fijn. Van het ziekenhuis moest ik het ook spreiden. Daarom slikte ik bij drie pillen per dag om 8uur, 16uur en 23uur, bij twee maal per dag alleen 10.00uur en 22uur en 1x per dag om 22uur. Je kunt er wel last van krijgen zoals Tamara ook zei, bij mij hielp het erg om van te voren te eten.
Elise wat fijn dat je dinsdag al een echo hebt, fijn! Rust goed uit, hopelijk voel je je snel weer beter! Boboke, volgens mij mocht ik ook na 15-16 dagen testen na tp, weet het niet meer op de dag nauwkeurig, maar volgens mij was het 15-16. Vond het ook altijd zo vreselijk lang.. Sylvia en Taatje, idd bijna testdag... spannend!!!!! Hoe gaat ie? Nog even volhouden meiden en hopelijk kunnen we op een positieve test proosten met een kopje thee zondag. Veerle, wat apart trouwens dat je juist rijstewafels at tegen misselijkheid. Als er iets is wat ik vreselijk vind stinken zijn het rijstewafels.... Maar je hebt wel gelijk, kleine hapjes en wel iets eten want van een lege maag wordt je idd vaak vervelender.
Kwam net nog een oud topic tegen.. mijn vmk vorig jaar is nu bijna een jaar geleden. Zag dat ik toen op 11 nov positief getest heb. Jee dat maakt het toch ook wel weer een beetje dubbel. Dan loop ik nu bijna gelijk met vorig jaar.. hopelijk brengt dit jaar mee geluk
Veerle spannend.. Ik ga duimen voor een hoop mooie bevruchtingen. Denk dat de hersenschudding er toch wel wat mee te maken kan hebben.. Uiteindelijk maakt de manier hoe niet zoveel uit, als er maar een hele mooie baby uitkomt.. Elise, spannend zeg, je eerste echo. Heel bijzonder.. Dan hoor je voor het eerst het hartje van je kindje, super... Hoop dat je nog wel opknapt, als je al zo misselijk bent, is de rest erbij al helemaal niet fijn.. Hier is het spannende weekend aangebroken. Ik mag officieel maandag testen, 12 dagen na tp. Als ik morgen niet ongi ben geworden, gaan we zondagochtend samen testen. Heb nog niet heel veel drang, terwijl ik dat de vorige keer juist wel heel erg had... Wachten gewoon geduldig af.
Tamara bedankt voor t advies. Ik hoop dat ik niet al te last krijg van bijwerkingen. Voor jou breken nu de spannende dagen aan. Hopelijk kun jij ons zondag wel verblijden met goed nieuws. Wordt weer eens tijd! Elise balen dat je je zo beroerd voelt door je holtes en de misselijkheid . Maar met misselijkheid weet je in ieder geval dat er iets gebeurt in je lichaam qua zwangerschap. 18 dagen na de punctie betekent eigenlijk dus na de eisprong, vandaag zit ik wel pas 12 dagen na de tp maar mijn Emmy was al 5 dagen oud en zit ik dus op 17 dagen na de eisprong. Ik geloof niet dat die ene dag zoveel verschil zal maken . Kijk maar naar Tamara en Sylvia die mogen al 12 dagen na de cryo-tp testen... Shereen lief van je maar als er nu nog niet genoeg hcg zou zijn zit het zowieso niet goed. Een blasto nestelt sneller in dan bv een 8-cellige dus je lichaam begint ook eerder met hcg aan te maken. Het is dus echt game over. Gaat t goed met jou en de kleine? Veerle bedankt voor je tijdschema . Lijkt mij ook niet fijn om ze allemaal tegelijk te slikken en het lijkt mij ook dat de werking dan anders is toch? Hoe voel jij je? Nog last van je buik? Marjolein 15-16 dagen is na een verse tp, dat was bij mij ook. Vreemd genoeg houden ze hetzelfde aan bij een 5-daagse cryo.. Is er bij jou al ongi gespot? Hopelijk brengt dit jaar inderdaad meer geluk! Fisher hoe gaat t meis? Is het al begonnen? Sterkte Ego. Vanochtend met ochtendurine ook nog steeds omo-test. Van mij mag nu dan de ongi komen..
Jeej vanochtend eerste bloed gespot . Denk wel dat het vandaag doorzet. Ben wel blij dat ik er niet zo lang op hoef te wachten. Nu is de volgende tp weer dichtbij .
Jeetje Boboke, toch balen... maar keep up the good spirit, op naar de nieuwe cryo. Fisher, hoe is het met je? Veerle, Heb je veel last van de punctie.... op naar morgen, spannend hoor. Hier gaat het iets beter. Zo maar even naar het dorp, boodschappen doen en kadootje halen voor mijn zwager. Eigenlijk wil ik ook naar de sportschool...maar eerst maar eens fietsen naar het dorp en als dat goed gaat kan ik altijd nog bedenken of ik de sportschool zie zitten
Elise ik heb mijn baaldagen donderdag en vrijdag al gehad. Ik wist dat t niet gelukt was dus dan t liefste zo snel mogelijk door. Volgens het schema met de progynova krijg ik op 6 november al n tp. Aangezien ik nu 2 weken vakantie heb gaat dat lekker snel. Kijk inderdaad eerst maar eens hoe t fietsen gaat. Zo'n verkoudheid sloopt toch best wel. Niet te veel in 1x doen. Fijn dat je je wel weer beter voelt.
boboke goed van je dat je zo positief blijft hoor! 6 november is al snel.. en over de blasto ik was indd even vergeten dat je die had dat maakt het een ander verhaal ja Elise je moet kijken wat goed voor je voelt maar zal nog een beetje voorzichtig doen met sporten want misschien voel jij je al wat fitter maar je lichaam nog niet Veerle ik hoop dat je nog mooie bevruchtingen krijgt hoor, is natuurlijk wel weer een tegenvaller : ( Taatje wat spannend maandag testen !! hoop dat ie super positief uitslaat! Sorry als ik soms iemand vergeet maar ik kijk altijd via me telefoon dus probeer altijd te onthouden wie en wat maar dat lukt niet altijd haha bij mij gaat het heel goed eigenlijk, me buik is echt al flink maar dat lijkt denk ik ook door me postuur omdat ik slank ben of ik heb indd een grote buik wat iedereen zegt.. de babykamer is al gevuld met meubeltjes en de kinderwagen is ook al binnen.. ook al voel ik de baby elke dag flink trappen af en toe kan ik het nog steeds niet geloven dat na 5,5 jr gelukt is.. ik hoop dat iedereen hier het ook snel mag meemaken!!! veel liefs
Shereen, klinkt goed allemaal. Heerlijk. Hoop ook snel te mogen ervaren hoe het schoppen van een baby in je buik voelt. Denk dat pas als jij je kleintje in je armen hebt liggen dat je beseft dat het echt gelukt is na 5,5 jaar! Boboke, wat knap dat je zo optimistisch kunt zijn. En wat fijn dat je meteen weer starten kunt. Op naar 6 november. Ik weet niet of het slechter is om progynova in 1x te slikken maar ik vond 1 pilletje per keer al wel voldoende Elise, wat fijn dat het weer wat beter gaat. Doe rustig aan hoor, je lichaam is druk in de weer door je zwangerschap dus heeft veel energie nodig. En Tamara, al bloed gespot? of gaan we zondag een knaltest in handen hebben? Ik duim voor je! Marjolein, ik wist helemaal niet dat je ooit een VMK had gehad. Wat een raar idee inderdaad dat dit nu een jaar geleden is en je nog in de mmm zit. Hoop dat je nu snel mag starten en dan een prachtig kind mag baren over 9 maanden. Gisteren eens aan een rijstewafel gesnuffeld, hij stinkt inderdaad wel een beetje maar een geur die ik misschien met niks associeer ofz. Ego: de buikpijn hier wordt steeds minder. Af en toe als ik last heb van mijn darmen doet mijn buikwand ofz wel erg zeer maar ik mag niet klagen. Niezen en lachen is trouwens nog niet erg fijn . Kon gisteren niet bijkomen van het lachen en maar tussendoor au au au roepen, dat motiveerde niet echt om te stoppen maakte het alleen maar lachwekkender. Ben nu wel heel benieuwd naar morgen de TP. Ik hoop stiekem op 6 bevruchten eicellen maar volgens Joep moeten we heel gelukkig zijn met 3. Ben benieuwd dus wie er gelijk heeft