Kiarax, wat rot meid! Veel sterkte en een dikke knuffel. Elise, succes morgen! Wel vervelend dat je blijft kwakkelen. Is de Crohn wel rustig? Taatje: 't is voor een heel goed doel. Goed dat je je hebt aangemeld! Dat we je mogen volgen. Ik vraag me af of er ook pregnyl van gemaak wordt. Daar hadden ze een paar maanden geleden een tekort aan (was moeilijk te verkrijgen). Boboke, ik had nu idd 2 follikels meer dan de vorige keer op de echo. maar nu werden ze weer eerder meegeteld volgens mij. Vanaf 13-15 mm werd een follikel al rijp beschouwd. Bij de punctie worden alle rijpe en niet rijpe follikels aangeprikt. Waarom de niet-rijpe follikels ook worden aangeprikt snap ik niet zo goed. Misschien omdat het niet altijd van te voren bekend is of een follikel rijp is? Straks om 24:00 uur de Pregnyl erin en dan lekker slapen.
Elise, heel veel plezier en succes morgen bij je eerste echo Kiarax, wat ontzettend balen zeg dat het niet gelukt is. Laat je morgen maar goed verwennen en neem tijd voor jezelf Minigirl, nog even en de pregnyl zit er weer in. Morgen lekker een spuitvrije dag! Tamara, wat goed dat je urine geeft aan moeders voor moeders. Boboke snap wel dat je het op een gegeven moment beu bent maar ik zou ook erg blij zijn als ik het mocht gaan doen want dan ben ik zwanger
Mini er wordt inderdaad pregnyl van gemaakt, dus flink plassen zwangere dames . Toch fijn dat er 2 extra bij gekomen zijn. Misschien dat in de kleinere follikels soms toch rijpe eicellen zitten?? Succes met de laatste spuit zo! Veerle klopt hoor, ik heb me ook meteen aangemeld toen ik zwanger was , al voor de eerste echo zodat ik vanaf het begin kon plassen om zo veel mogelijk mama's in spƩ te kunnen helpen .
Mini wat spannend dat voor jou de punctie er alweer aan zit te komen, ik duim voor je! Taatje & Sylvia (ja ik doe het gewoon) gefeliciteerd! Hier gaat het wel aardig, vrijdag ben ik ongesteld geworden en dat is nu alweer bijna over. Ik heb mij er al bij neergelegd en word nu even in beslag genomen door drama van een vriendin van me, dus dat leidt ook wel weer een soort goed af om er voor iemand anders te zijn. Van de week moet ik nog even bloedprikken en vrijdag word ik gebeld door de dokter of ik gelijk door mag, ik hoop het echt want wil gewoon niet wachten. Het word dus weer wat rustiger voor mij aankomende weken. Volgende week lekker vrij en daar heb ik wel zin in!
Veel succes en plezier vanmiddag, Elise! Kom je de foto nog showen?? Fisher, sterkte voor je vriendin en haar vriend! Fijn dat je er voor ze bent! Even snel tussendoor, want het is vandaag een beetje een gekkenhuis... Ik heb ze vanochtend eindelijk kunnen bereiken op de poli, duurde wel weer 15 minuten.. Mag vanavond met de puregon starten, dan zaterdag de cetrotide erbij en maandag de eerste fm! Vind het erg spannend, hopelijk een mooi aantal..! Dan zal de punctie wel ergens midden/eind volgende week zijn. Dilek alvast veel succes voor morgen! kiarax, hoe gaat het met je??
in afwachting om te starten: onderdrukkende fase (lange protocol): Meisje 1977- 21/10 start Decapeptyl stimulerende fase: minigirl -- 1e kindje -- ivf 2 -- 13/10 fm1 majorana -- 2e kindje -- icsi 3 -- 22/10 start Puregon, 26/10 cetrotide, 28/10 1e fm punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- 11/10 tp eigen nod 21/10, zkh 23/10 kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/cryo -- tp 15/10 veerlev -- 1e kindje --ivf2 -- NOD 31-10 zkh 04-11 boboke -- 1ste kindje -- ivf1 -- cryo2 -- echo1 28/10 zwanger: jan10 -- zwanger -- pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- meisje -- 07/12/2013 kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- jongetje staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger-- debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- zwanger -- 01/01/2014 christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- jongetje elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014 fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 2 -- zwanger taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014 van het wachtbankje afgevallen: miskraam: boboke -- 1e kindje -- ivf 1 -- ma 12+3, hartje gestopt op 9+2
Yeah Marjolein! Jij bent ook weer begonnen. Het zou wel mooi zijn als je eind volgende week de punctie al hebt. Maandag heb je een echo. Is het dan cd10 voor jou? Fisher, voor jou is het ook hopen dat je snel weer mag beginnen. Je hebt nog een cryo toch?
in afwachting om te starten: Fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 3&4? onderdrukkende fase (lange protocol): Meisje 1977- 21/10 start Decapeptyl stimulerende fase: minigirl -- 1e kindje -- ivf 2 -- 13/10 fm1 majorana -- 2e kindje -- icsi 3 -- 22/10 start Puregon, 26/10 cetrotide, 28/10 1e fm punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- 11/10 tp eigen nod 21/10, zkh 23/10 kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/cryo -- tp 15/10 veerlev -- 1e kindje --ivf2 -- NOD 31-10 zkh 04-11 boboke -- 1ste kindje -- ivf1 -- cryo2 -- echo1 28/10 zwanger: jan10 -- zwanger -- pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- meisje -- 07/12/2013 kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- jongetje staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger-- debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- zwanger -- 01/01/2014 christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- jongetje elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014 taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014 van het wachtbankje afgevallen: miskraam: boboke -- 1e kindje -- ivf 1 -- ma 12+3, hartje gestopt op 9+2 fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 2 -- 5 wkn mk
Fisher ik had eigenlijk gehoopt dat er niemand meer bij dat laatste kopje zou komen in het lijstje . "Fijn" dat je afleiding hebt door je vriendin. Krijg je trouwens geen echo meer om te zien of alles schoon is voor de volgende poging? Niet dat ze daar alles op kunnen zien .... Lekker hĆØ zo'n weekje vrij? Ik weet er alles van Marjolein jippie eindelijk weer van start! Ik ben echt heel benieuwd hoe je nu op de puregon reageert. Hopelijk een mooi aantal eitjes van goede kwaliteit met mooie bevruchtingen . Mini succes morgen! Kiarax hoe is t meis?
Ik word vrijdag gebeld door de dokter en dan hoor ik meer, ik moet nog wel bloed laten prikken wellicht dat ze daaraan ook kunnen zien of mn lichaam weer klaar is voor de volgende ronde. Ik kreeg vanmiddag opeens erge hoofdpijn dus uiteindelijk ziek naar huis gegaan en op bed gelegen. Merk dat ik mij toch weer beetje down voel, moet weer even een focus krijgen, ga even nadenken waar ik dat op ga doen, wellicht weer een hardloopwedstrijd ofzo...
Ben ook super benieuwd, Elise! Fisher, is een goed idee om weer wat leuks te plannen waar je naar toe kunt leven. Maakt het toch een heel klein beetje makkelijker. Zo'n mk doet toch meer met je dan je denkt, al is het maar zo pril.. Dikke knuffel! Boboke, lekker aan het genieten van je vrije week? Heerlijk! Kiarax, hele dikke knuffel! Zo balen zeg, dat het niet gelukt is. Minigirl, heel veel succes morgen!!!!! We hopen op een mooie opbrengst! Volgende week maandag is voor mij cd 8, vorige keer had ik 2 dagen daarna de punctie... Veerle, hoe gaat het op het wachtbankje?? HOud je het nog een beetje uit? Sylvia, hoe gaat het met jou? Niet te veel testen, hoor! Pips, leuke dag gehad, zaterdag? De foto's zagen er in ieder geval gezellig uit! Shereen, hoe gaat het met je? Heb je nog echo's gepland binnenkort? Meisje, jij hopelijk niet te veel last van de decapeptyl? Fijn dat je ook weer gestart bent, super! Heb net de eerste spuit weer gezet, met een beetje dubbel gevoel. Zag er erg tegenop, merk dat het iedere keer toch wel zwaar wordt. Gelukkig niets van het naaldje gevoeld. Nu hopen dat het zijn werk doet en ik hoop op een stuk of 10-14 mooie follikels maandag . Ben super benieuwd!!!
Jaaaa..... alles was goed! Een kloppend hartje gezien en gehoord, echt super bijzonder Wat een mooi moment is dat. Ik heb een flmpje gemaakt mijn Phone, ook zo leuk om er dan naar te kijken en luisteren.... Mijn moeder was mee, die moest wel een traantje wegpinken. Hierbij de echo.
Elise, geweldig meid!! Geniet er met volle teugen van. Je hebt er lang genoeg op gewacht. Gefeliciteerd!!
Fisher hopelijk vrijdag goed nieuws en dan gaan we er weer voor met z'n drieen! Elise gefeliciteerd meis! Mooie foto Mag je nu ook naar de verloskundige of blijf je in het ziekenhuis? Marjolein op naar een mooie fm maandag!
Sylvia volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd dus hierbij: GEFELICITEERD super nieuws kiara wat enorm balen zeg : ( echt jammer majorana wat spannend allemaal weer zeg ik hoop echt heeeeel hard voorje dat het gewoon raak is het is toch de 3e keer : ( bij mij gaat alles goed dank je wel voor het vragen.. ik had 1 week geleden nog een echo ik loop weer onder controle bij het ziekenhuis voorlopig omdat ik een vergrootte kans heb op een postnale depressie gezien mijn verleden dus heb weer allemaal afspraken daar en ondertussen ook nog bij de vk dus ik zie de baby dikwijls nog haha Elise wat een super mooie echo zeg ook zo helder! fijn dat het hartje klopte nu op naar de 12 weken dan ben je ook meer uit je onzekerheid (denk ik dan) sorry als ik iemand vergeten ben doe echt me best alles bij te houden uit me blote bol!
Shereen, fijn om te horen dat het goed gaat! Ondanks dat de reden dan wellicht iets minder leuk is, is het toch een leuke bijkomstigheid om je ukkie wat vaker te kunnen zien!
Tamara, wat goed dat je je hebt aangemeld! Dan kun je toch weer een beetje teruggeven van wat je hebt gebruikt Mini, ik hoop dat je heel veel goede eitjes hebt! Succes! En daarna lekker jezelf verwennen! Trouwens, wat bij mij bij de laatste echo 14 mm of groter was bleek een goed eitje te hebben, hopelijk bij jou ook! Fisher, het is ook heftig wat je hebt meegemaakt. Denk goed aan jezelf! Marjolein, jeej! Je bent weer begonnen! Bij jullie zh gaat het echt snel zeg. Fijn dat het prikken goed ging, zo'n eerste keer is elke keer weer even spannend! Elise, wat een mooie echo! Van harte meis, echt fantastisch!!! Shereen, bij jou schiet het ook al op zeg! Wat vervelend dat je zo vaak op controle moet, maar wel fijn dat je dan weer even kan spieken naar de kleine