Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Elise, wat een prachtige echo, zo helder! Nu kun je wat meer ontspannen genieten van je zwangerschap denk ik.

Shereen, wat fijn dat je zo vaak je kleine mag bewonderen door omstandigheden.

Sylvia, mijn duimen draaien hoor! Nog even en alle zorgen zijn weg

Marjolein, hier nog weinig testdrang. Kan niet zeggen geen ;) maar ben ook pas in het begin. Zit nu op 3 dgn na TP. En wil nog steeds gaan proberen niet te testen voor de bloedtest maar stiekem op mijn ouders adres al wel zwangerschapstesten besteld :D ( terwijl Joep dapper de andere heeft verstopt ;))

2. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    ooooooh, Veerle toch! hahahaha, kun je dan niet beter even bij t kruidvat of de etos binnenlopen?

3. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ allen dankjewel allemaal voor jullie lieve berichtjes :D we gaan het nog 1x proberen met een cryo en daarna stop ik er een tijdje mee..teveel stress op dit moment.

@ Elise wauuuw die foto echt leuk joh nu kan je er lekker van gaan genieten he :D heel leuk om te zien hoor.

@ Sylviabobo ik ben echt benieuwd meid hopen op veel HCG en een mooi begin van de zwangerschap!

@ Taatje hoe gaat het nu bij jou en met de hele hele kleine spruit ;) ?

4. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Elise! Super mooie echo! Ben echt zo blij voor je en alle andere die het deze ronde is gelukt! Lijkt me allemaal heel bijzonder en onwerkelijk om mee te maken.

Kariax ik snap dat je het even rustig aan wilt doen het heeft best veel impact.

Ik zou echt geen pauze kunnen inlassen daar ben ik te eigenwijs voor, ik heb het nu in mn koppie zitten dus het moet nu gebeuren en ik zal niet rusten totdat het eindelijk zo ver is... Haha pitbull is my middle name. Ben bang dat ik ook de dokter door de telefoon ga heen trekken als ze vrijdag gaat zeggen dat ik nog een ronde moet wachten, arm mens..

Shereen leuk om ook van jou te horen, het schiet al aardig voor je op!

Veerle nog even geduld, hihi zo grappig dat je snel testdrang hebt, ik begrijp het wel hoor!

Tamar lekker genieten van je zwangerschap en ons er gezellig in mee laten doen, ik gun het je van harte! Als het dan niet bij mezelf lukt dan gun ik juist andere om het wel mee te maken, lijkt mij het gaafste wat er is!

Ik zei al tegen Jan, dit kindje mag wel heeeeeeel lief zijn want we hebben er al zoveel pijn en moeite voor gedaan voordat het er uberhaupt is :) weet zeker dat ik er met volle teugen van zou genieten.

Had ik trouwens nog gezegd dat mijn collega tegelijk met mij had gezegd dat ze zwanger was? Het was een heel leuk moment, ik had het verteld en toen gilde we mijn kantoor bij elkaar en toen kwam zij met hetzelfde nieuws, ze heeft dinsdag een echo gehad en is 7 weken. Had mij zo leuk geleken want dan scheelde we maar twee weken, helaas pindakaas gaat het gat tussen onze zwangerschap een stuk groter worden, hopelijk niet al te groot!

5. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Even ego, ik ben net gebeld, ik heb een laag normale waarde. Niet heel laag, maar niet zo hoog als dat ze graag willen zien. Over een week moet ik opnieuw prikken om te kijken of de waarde wel fatsoenlijk stijgt. Het scheelt niet heel veel, dus ik hoop er maar het beste van. Ik weet niet of ik nou blij moet zijn of niet. Ik ben een beetje bang.

6. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zet mezelf er gewoon bij hoor, misschien dat mn buik ernaar gaat luisteren ;)

in afwachting om te starten:
    Fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 3&4?

onderdrukkende fase (lange protocol):
    Meisje 1977- 21/10 start Decapeptyl

stimulerende fase:
    minigirl -- 1e kindje -- ivf 2 -- 13/10 fm1
    majorana -- 2e kindje -- icsi 3 -- 22/10 start Puregon, 26/10 cetrotide, 28/10 1e fm

punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod
    kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/cryo -- tp 15/10
    veerlev -- 1e kindje --ivf2 -- NOD 31-10 zkh 04-11
    boboke -- 1ste kindje -- ivf1 -- cryo2 -- echo1 28/10

zwanger:
    jan10 -- zwanger --
    pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- meisje -- 07/12/2013
    kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger --
    sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- jongetje
    staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger--
    debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger
    poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger --
    miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- zwanger -- 01/01/2014
    christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger
    shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- jongetje
    elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014
    taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014
    sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014

van het wachtbankje afgevallen:

miskraam:
    boboke -- 1e kindje -- ivf 1 -- ma 12+3, hartje gestopt op 9+2
    fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 2 -- 5 wkn mk[/QUOTE]

7. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Sylvia is natuurlijk heel normaal dat je nu een beetje geschrokken bent je had natuurlijk iets anders willen horen laten we hopen dat het niet betekent en dat de hormonen enorm zullen stijgen!

Kiara je moet doen wat goed voor jou voelt natuurlijk als een pauze je goed zal doen dan moet je gewoon naar jezelf luisteren want het is een zwaar traject met al die medicatie en gedoe

Fisher wat lief van je dat je wel gewoon erg blij bent voor je collega was indd leuk geweest als er geen groot gat tussen jullie zat! ik had dat met me beste vriendin we schelen 20 weken haar dochtertje is inmiddels al geboren maar vind het nog steeds net zo leuk haha hopelijk word dat gat snel opgevuld!!

Veerle haha die zwangerschapstest op je moeders adres besteld : P grapjas hahaha

ik kan niet wachten om iedereen bij het lijstje zwanger te zien staan! dan kunnen we een andere groep oprichten voor zwangere en degene die dan al bevallen zijn

8. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    [/quote]

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Sylvia, ik zeg welkom op de zwangerenbank. We gaan er gewoon vanuit, dat je waarde volgende week goed gestegen is.

Ik heb vanavond nog een test gedaan, morgen komt mvm. Niet echt een twijfelgeval, met avond urine.. Zo blij!! Voel gewoon dat het goed zit..
    image.jpg

Elise, hoe voel je je verder op dit moment?

10. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Volgens mij noemen ze dit wel een knaltest taatje, super mooie test!! :) :) :)
    wat heerlijk dat je je er zo goed bij voelt, lekker genieten nu en op naar de eerste echo!!!

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shereen gelukkig gaat alles goed en mag je lekker vaak spieken naar de kleine. Merk je nu dan al iets van depressie of is het meer uit voorzorg?

Sylvia vervelend nu nog een week in onzekerheid en dat door zo'n minimaal verschil :(. Het kan ook gewoon een late innesteling zijn of inderdaad langzame aanmaak van hcg. Je testen lopen mooi op dus dat is positief. Goed dat je je je in het lijstje van zwangeren gezet hebt :). Sterkte nog komende week met wachten (weer ;)).

Veerle stiekemerd ;):D!!!! Wel een goede actie. Denk er wel aan dat je nu 10000 pregnyl gespoten hebt en dit langer duurt voor het uit je lichaam is...

Kiarax goed dat je nu even voor jezelf en je gezondheid kiest. Het is ook echt slopend, elke keer weer die teleurstelling :(. Hopelijk heb je die pauze niet nodig en gaat t bij de volgende cryo gewoon lukken!

Fisher ik ben precies zo, ik functioneer het beste als ik in een poging zit. Vond het verschrikkelijk om zo lang te moeten wachten na de miskraam.
    Ik heb hetzelfde als jij met mijn collega, die is nu ook zwanger maar wel al van de derde en dat na 3 maanden proberen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk vind om daar nu mee om te gaan. Als de cryo was blijven plakken was het toch een heel ander verhaal geweest. Maar ja dan de volgende maar...

Tamara wow wat een knaller!!! Ze zullen je waarschijnlijk dan al gelijk laten beginnen ipv met 6 weken met zo'n hoog hcg :D.

12. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Elise: wat een mooie foto! Hoe gaat het nu met je gezondheid? Nog een vraagje. Was jouw ziekte heel rustig toen je een tp kreeg? Bij mij schommelt het een beetje en ik vraag me af of dat heel nadelig is voor mijn kansen. Ik mag van mijn mdl-arts wel doorgaan omdat we niet weten of het überhaupt beter wordt (als ik een tijdje zou stoppen en afwachten).

Shereen; wat fijn dat je zo vaak de baby kan zien. :) Ik begrijp dat je 'voor het geval dat', bij de gynaecoloog loopt. Betekent dat dat als alles goed blijft gaan dat je met of bij de verloskundige gaat bevallen? Hoe gaat het nu met je?

Veerle; inderdaad 'stiekemerd' ;). Je gaat toch niet te vroeg testen ivm hcg van Pregnyl? Ik ben nl. ook een keer in de valkuil getrapt en bij Kiarax werd het ook een teleurstelling. Deze keer ga ik pas op de officiële testdatum testen of hooguit een ienieminie dagje van te voren ;) Ik moet ook nog maar zien of ik er over 2 weken ook zo over denk hoor.

Sylvia, ik begrijp dat je waarde normaal/laag is. Het verschil is wel heel minimaal. Ik snap wel je onzekerheid. Het had anders gevoeld als je hcg nu 200 was geweest.

Ik ben een beetje bijgekomen van de punctie. Heb gelukkig een goede nacht gehad. Straks vanaf 11:30 uur mag ik bellen om te horen óf en hoeveel bevruchtingen we hebben. De spanning loopt op...

13. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Boboke nu merk ik er nog niets van hoor voel me heel goed gelukkig!

minigirl als inderdaad alles goed blijft gaan blijf ik gewoon bij de vk lopen, ik probeer mezelf ook niet druk te maken ofzo wil alles op me af laten komen en dan zien we wel verder

nog 4 minuutjes en dan krijg je te horen hoeveel bevruchtingen laat je ons niet lang in spanning : P

14. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Wat snel, minigirl! Fijn dat je het zometeen al hoort, ben erg benieuwd!

Shereen, dat is de beste instelling. Er gaat wel veel veranderen met een kleine erbij, maar je groeit er vanzelf in mee en dat gaat helemaal goed komen!

15. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Shereen, knap dat je het rustig aan kunt doen en wel ziet hoe het loopt. De beste instelling maar niet altijd makkelijk. Heb jij een VK praktijk in het ziekenhuis of gewoon 1 in de buurt van je huis? Wij kunnen namelijk straks de keuze maken voor VK zkh of niet.

Minigirl, ik hoop dat de crohn een beetje tot rust komt in deze dagen en je er door een mooi zwangerschap even geen last van hebt!
    Ik ben wel blij dat ik de zwangerschapstesten bij mijn ouders heb laten bezorgen en ga proberen ze daar te laten liggen tot zondag 3 november. Alleen zou zo graag willen testen om te kijken of de pregnyl er al uit is, maar doe het niet hoor :D. Heb helaas van jullie geleerd en probeer daarom mezelf geen hoop te geven.

Tamara, wat een prachtige knaltest! De MvM is blij met jou!

Fisher, wat knap dat je zo positief kunt zijn voor je collega. Lijkt mij ook lastig hoor haar buik straks te zien groeien. Hopelijk ga je er snel achteraan

Hier veel last van rugpijn. Nu heb ik een gekantelde baarmoeder dus hoop dat dit gewoon de krampen en steken zijn die iedereen heeft als de BM goed zit :D.

16. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Veerle ik heb een vk in de buurt van me huis vond ik ook wel fijner voor mij persoonlijk dan maar sowieso is Roermond niet een al te grote stad waardoor alles op elkaar ligt : P maar je moet kijken waar jij je goed bij voelt om te doen ik vond het ergens ook wel fijn om 'afscheid' te kunnen nemen van het ziekenhuis

17. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Shereen, dat snap ik helemaal. Ik had het er laatst met mijn moeder over die vond dat zkh een veel veiliger idee was maar ik ben zo blij als ik het zkh gedag mag zeggen. Ben al blij nu met de wachtweken, twee weken even geen ziekenhuis ;).
    En moet ik voor spoed naar het zkh, wij hebben een tweede zkh op 10min rijden zitten. Maarja eerst maar eens zwanger worden ;)

18. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Ha dames,
    Wat gaat het hier toch lekker snel. Ik kan het bijna niet bijhouden ;)

Veerle; een vraagje. Hoef jij met je medische historie niet bij een gynaecoloog te lopen als je zwanger wordt?

Shereen, niet te druk maken is een goede instelling! Daar kan ik nog van leren. En ja lekker in de buurt is ook veel waard. Jij woont dus in Roermond. Kent iedereen elkaar daar of is het daar te groot voor.

Ik was even van slag toen ik hoorde dat er maar 5 van de 9 eicellen rijp waren. Maar nu ben ik alweer blij dat een score van 5 van 5 bevruchtingen ook heel goed is. We gaan voor een topembryo :)
    Als ik zaterdag een terugplaatsing heb, dan is 9 november mijn testdatum!!

19. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    qua controles is de vk prima hoor. Als de zwsch goed verloopt is het veel prettiger om bij een vk te zijn, is allemaal wat gemoedelijker en je krijgt ook meer het gevoel dat het een "normale" zwsch is (wat het eigenlijk ook is natuurlijk). Dan wordt je ook niet continue aan het voorafgaande traject herinnerd. Wel fijn als je idd een zh in de buurt hebt, is toch een prettig gevoel.
    Ik hoop zo voor je dat het gelukt is, Veerle!!!!! De duimen draaien volop!

20. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Veerle tegenwoordig werken de verloskundige en gynaecologen ook allemaal samen tenminste dat is wel wat ik zie bij mijn vk praktijk zijn goed op de hoogte nu van elkaar, voorheen was dat chaotischer hoorde ik.. ik kan je moeder ergens ook wel begrijpen hoor ik kies voor een thuisbevalling heb ik altijd al graag eens willen meemaken (dus hopelijk gebeurd dat ook) maar me man heeft ook zoiets van nee ziekenhuis is fijner/beter zkh is trouwens maar 3 min rijden met de auto dat scheelt ook uiteraard.

Minigirl 5 vd 9 ik snap dat het voor jou misschien een beetje een teleurstelling is maar ik heb slechtere bevruchtingen gehoord laten we hopen dat het allemaal gewoon toppers zijn en vooral de emmy aan boord een topper is! wat betreft de gemeenschap in roermond: ik vind het een fijne stad iedereen is wel met elkaar betrokken ik ben zelf moslim en dus de islamitische gemeenschap kent elkaar hier allemaal en is erg betrokken met elkaar en dat is wel erg fijn!

Deel Deze Pagina