Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Meiden, ik wilde even kwijt dat ik jullie allemaal geweldig vind!
    Hoe jullie omgaan met teleurstelling als het niet lukt en de vreugde wanneer het wel gelukt is en elkaar steunen in alle fases, super!!!

2. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    image.jpg Hallo dames, het gaat hier met alle berichten idd echt super snel. Wat ben ik blij voor jullie die inmiddels zich bij het lijstje zwangeren hebben gevoegd. Voor de andere dames met heelaas minder goede berichten heel veel sterkte.

Hier zijn inmiddels de laatste 10weken aangebroken. Buik zit aardig in de weg en slapen is inmiddels een hele uitdaging maar voor de rest mag ik absoluut niet klagen. We zijn zo nieuwsgierig hoe ons wonder eruit zal zien en of we een jongen of meisje mogen begroeten. Maar we wachten het rustig af tot onze ukkie er klaar voor is om geboren te worden.

Knuffel van hier voor @ll

3. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Wauw, Miepje, wat gaat het snel!! Je buikje ziet er goed uit! Spannend hoor, hoe jullie wondertje eruit gaat zien! Fijn dat het goed gaat, beetje vervelend dat het slapen wat lastiger gaat, maar straks in je verlof kun je overdag ook lekker uitrusten! Heel veel succes met de laatste loodjes!!

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mini 5 uit 5 is super en we gaan voor een mooie Emmy morgen!

Shereen gelukkig dat het alleen maar uit voorzorg is en dat alles nu goed gaat met je :). Ik zou nu bij een volgende zwangerschap ook denk ik voor een vk gaan, wel bevallen in het ziekenhuis. Maar voor de rest heb ik nu wel genoeg ziekenhuis gezien...

Veerle je gaat echt bij elk krampje of steekje je van alles in je hoofd halen hè? Ik had 3 dagen na de tp ook behoorlijke steken dus hoopte op innesteling, maar helaas. Het zegt allemaal helemaal niks en we moeten geduldig ;) afwachten. Succes!

Marjolein helemaal mee eens :)!! En wat een lekker vrolijke avatar heb je :D.

Miepje wat is de tijd snel gegaan zeg, de laatste 10 weken alweer. Mooi buikje :). Ik ben ook heel benieuwd wat het gaat worden.
    Heb je al zo'n voedingskussen voor het slapen? Heb gehoord dat dit een stuk fijner slaapt.

5. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Voedingskussen heb ik al een hele tijd om mee te slapen. Probleem is dat ik een echte buik slaper ben enzo als je ziet word dat inmiddels een beetje een probleem. Dus nu alle bekende huis tuin en keuken receptjes aan het proberen om toch sneller in slaap te vallen.

6. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Miepje, wat een prachtige buik! nog 10 weekjes en dan kun je je wondertje vasthouden en bewonderen. Wel balen dat je zo slecht slaapt maar niet zo raar als je een buikslaper bent met zo'n buik ;)

Shereen, heerlijk thuis bevallen, dit wilde ik ook altijd maar heb nu mijn twijfels erover.

Boboke, je voelt inderdaad van alles maar probeer het los te laten en dat gaat nu wel een heel stuk beter dan de vorige keer. Ookal denk ik het ene moment, oehh ik ben echt zwanger en twee seconden later, het is weer niet gelukt! Ik ga proberen te wachten tot de bloedtest maandag 4 november en als het niet gelukt is wordt ik al veel eerder ongesteld dus ik zal het waarschijnlijk al wel eerder weten/ vermoeden.

Minigirl, morgen heb je de TP, hopelijk van een toppertje!

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja als buikslaper wordt het nu toch echt lastig :D. Hopelijk helpen de huis-tuin- en keuken middeltjes

8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wauw, miepje, wat een prachtige buik! En wat gaat het snel. Jammer dat je slecht slaapt, nog even volhouden. Leuk dat jullie het geslacht niet weten.

9. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Marjorana wat leuk zon positief berichtje heeft me dag goed gemaakt ook al zit ik niet meer in de mmm

Miepje wat een mooie buik en het aftellen is begonnen spannend!! slapen doe ik indd ook al een paar weken niet meer word om de 1,5 uur wakker en vaak rond 5 uur springlevend en geen slaap meer : (

Boboke ik hoop dat jij je snel maar aanmelden bij de vk!

veerle wat een spanning allemaal he zeg! hopelijk is het raakk!! maar is het niet moeilijk bij jouw cyclus je menstruatie in te schatten want als ik het goed heb begrepen blijft vaak ook je cyclus weg toch ivm de vervroegde overgang wat er dreigt aan te komen? of vergis ik me nu heel erg : $

10. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    majorana, wat ontzettend aardig van je dat zo'n bericht schrijft. Ik be het helemaal met je eens :)

Miepje: 30 weken al, wat goed! Kun je geen slaappillen nemen?

Ik ben niet gebeld door het lab. Geen nieuws is goed nieuws. Ze zouden bellen als er geen TP zou zijn, dus ik ga er al vanuit dat de TP doorgaat morgen. Joehoeooe! Afspraak is om 14:00 uur. Spannend weer :)

11. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    :) Ik vond dat t wel een keer gezegd mocht worden, want het is ook zo!
    Minigirl wat fijn! Op naar een mooie plakkerd!!! Succes morgen!! Hoe laat mag je?

12. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    ik ben het met je eens :)
    Mijn afspraak is om 14:00 uur.

13. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Joehoe Mini, wat goed!! Spannend zeg..

Ik had vanmiddag een heel klein beetje bruin in mijn inlegkruisje (sorry voor de vieze details) was meteen in de stress. Gelukkig bleef het bij een klein beetje maar heb echt een onzekere dag.. Bah!!

14. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Oh bah, taatje, kan me voorstellen dat het je wat ongerust maakt. Maar t zit vast goed! Hopelijk gaat de tijd tot de echo snel voorbij. Dat geeft toch wat meer rust dan.

15. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Taatje, het zit vast goed. Hij of zij is misschien je buik aan het inspecteren.. nog maar 2 weekjes tot de echo..

16. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Taatje, bah! Wat zal jij geschrokken zijn! Ik hoop heeeeel hard dat dit oud innestelingsbloed is, en dat het nu klaar is! Dikke knuffel!

17. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedemorgen!

Hier gaat alles zijn gangetje. Na afgelopen dinsdag zweef ik op een roze wolkje :D
    Ik heb het woensdag op mijn werk verteld aan mijn directe collega's, die waren zeer verrast, maar vinden het superleuk voor me. Ze vinden me een stoer wijffie en zien me het wel alleen doen. Erg leuk!
    De eerste kadootjes en kaartjes ook al gekregen, zo leuk!
    Ik mag 6 november voor intake bij het UMC Utrecht. Krijg ik ook weer een echo... kan niet vaak genoeg kijken naar dit wondertje, dus kom maar op.

@Marjorana, wat een lieve woorden, thanxxx..... geldt natuurlijk ook voor jezelf hè!

@Taatje, wat een schrik... hoe is het nu met je?

@Mini, Spannend vandaag!!! Op naar een mooie plakbeeb!!
    Met mijn crohn gaat het heel erg goed. Bij mij was het volledig stabiel toen ik aan het traject nu begon. Dus ik hoop dat dat een positieve invloed zal hebben op de rest van de zwangerschap.
    Ik kan me voorstellen dat als je al met een wat onrustige crohn begint dat dat wat onzekerheid geeft. Maar hopelijk slaat het voor jou ook de goede kant op!

@Miepje, wat een mooie buikfoto.
    Lastig van het slapen.. hier zal het zelfde probleem zich gaan aandienen straks want ik ben ook een echte buikslaper, hahaha
    Succes met de laatste loodjes!

@Veerle, het is altijd zo spannend.... hopelijk mag je wachten tot de 4de!

Fijn weekend allemaal!

18. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mini jippieee!!! Nog een paar uurtjes en dan heb je weer een mooie Emmy in je buik :D.

Tamara dat was vast even schrikken! Het zal vast wel goed zitten met zulke knaltesten. Het raakt daaronder ook veel meer doorbloed dus kan zijn dat er een adertje is gesprongen of zo.

Elise blijf jij maar lekker op die wolk zitten de komende 7 maanden, heerlijk :). Wat leuk dat je collegae zo positief reageren. Je kunt inderdaad niet genoeg echo's krijgen, daar krijg je nooit genoeg van!

Sylvia hoe is het nu met jou? Hou je het nog een beetje vol de spanning?

Veerle alweer 1 week na de tp! Nog even en je kan al testen :D

Hier gaat alles z'n gangetje. Ben wel benieuwd hoe t er maandag uitziet en vooral wat mijn cyste gedaan heeft na mijn ongi....

19. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Taatje, hoe gaat het vandaag??

Elise, wat fijn dat je collega's zo enthousiast zijn! Lekker genieten de komende maanden (en erna ook uiteraard!)

Sylvia, hoe gaat het met jou?

Boboke, ik hoop dat alles in orde is met de cyste en dat je snel je cryo teruggeplaatst krijgt! Hoe laat ga je op controle?

Mini, inmiddels is als het goed is jouw emmy ook aan boord, nu lekker rustig aan doen en je emmytje vertroetelen!

Meisje, hoe gaat het met jouw met spuiten? Ook al weer helemaal opgeknapt na vorige week?

20. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    meiden, wat leuk dat jullie aan mij gedacht hebben :)
    ik heb weer een emmytje in mijn buik. Deze keer een 8-cellige. Ik ben benieuwd of deze wel bij ons blijft. Na 4 jaar hoop ik dat het ons eindelijk ggegund is.

Marjorana, hoe gaat het prikken?

Elise, blijf idd maar lekker op de roze wolk. Gelijk heb je!

Boboke, hoe laat heb je maandag de echo? Spannend weer.

Tamara, misschien hoort af en toe een korte bloeding erbij. Er gebeurt ook van alles in je baarmoeder. Als het teveel wordt zou ik het zkh bellen.

Vandaag ook met de dr gesproken over plak bij het terugplaatsen. Daar was wel onderzoek naar maar het was vooral een genetische kwestie of een emmy wilde innestelen. En gesproken over de embryoscoop. Ik vind het heel ingewikkeld en snap nog steeds niet of het echt veel toegevoegde waarde heeft, maar het zal wel.

Deel Deze Pagina