Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Mini, wat fijn dat je weer een mooie emmy aan boord hebt.. Ik duim dat deze gewoon blijft plakken.

Ik heb 2 uur geleden weer wat lichtroze gespot maar het is maar minimaal. Ik maak me wel zorgen over de buikkramp die ik erbij heb.. Probeer gewoon rustig aan te doen, maar maak me wel zorgen.

2. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Taatje wat een onzekerheid voor je zeg, kan me voorstellen dat je nu helemaal niet lekker in je vel zit..en het ziekenhuis zal volgens mij ook niet veel doen? (tenminste dat was toen bij mij zo het geval) ik hoop echt zooo ontzettend voor je dat het gewoon een adertje geraakt/gesprongen is of oud innestelingsbloed!

minigirl wat een goed nieuws zeg en spannend nu hopen op een plakkert! en ook lekker rustig aan doen

3. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    en boboke jou was ik vergeten.. ik hoop dat die cyste je gewoon lekker met rust laat en je weer het traject kunt starten sorry als ik me vergis maar had jij nu last van endo-cystes?

4. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Taatje, kan me je ongerustheid goed voorstellen. Het hoeft ook niets te betekenen hoor, kan idd gewoon n adertje zijn. Dikke knuffel, ik hoop dat alles in orde is!

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marjolein?Mini ik heb maandag om 10.10 uur mijn afspraak. En jij Marjolein? Gaat t nog steeds goed met spuiten? Merk je al iets?

Mini jeej weer een topemmy in je buik :D. Nu lekker rustig aan doen en goed voor jullie beiden zorgen :). En het is jullie zeker gegund!
    Met de embryoscoop blijven de emmys tot 5 dagen na de bevruchting doordelen tot ze blasto's zijn. Met een blasto schijnt de kans groter te zijn dat ie innestelt, maar ja we weten allebei dat dit niet altijd zo is ;).

Tamara bah wat een onzekerheid nu ook voor jou. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. De echo vroeger heeft denk ik ook niet veel zin, want dan heb je de kans dat het hartje nog niet klopt en dan zit je daarover weer in onzekerheid :(. Krampen kan ook het groter worden van je baarmoeder zijn hè dus probeer hoop te houden. Dikke knuffel

6. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Ik mag maandag om 8.30, ben erg benieuwd! Af en toe wat kleine steekjes, darmen die wat van slag zijn, maar verder alles ok. Mijn man kan inmiddels ook prikken als de beste, dus daar ben ik wel blij mee. Kan ik mijn ogen gewoon dichtdoen en niet kijken.. ;-D

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shereen oeps nou was ik vergeten op je vraag te reageren :). Ja ik ben degene met endo. Gelukkig had ik, tot nu toe dan, maar 1x een cyste maar die was gelijk 10 cm en laparoscopisch verwijderd in 2012. Al mijn endoproblematiek zat alleen aan de linker kant, maar nu dus een cyste aan de rechterkant :(. Hopelijk is dit er een die gewoon met de ongi verdwenen is. Morgen weet ik meer.

Marjolein veel succes morgen met de echo :).

Veerle hoe gaat t? Nog niet getest stiekem :D?? Wel hier laten weten hè?!

Mini ook lekker aan t broeden?

Sylvia en Tamara heel veel sterkte in deze onzekere tijden. Dikke knuffel

8. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miepje wat een mooie buik heb je toch! Hopelijk mag ik dat ook krijgen volgend jaar :)

Elise wat fijn om te horen dathet bij jou goed gaat! Wanneer ben je van plan spulletjes aan te schaffen (wagen, kinderkamer etc.) jaaa ik ben misschien erg voorbarig met deze vraag, haha

Ik heb vrijdag goed nieuws gehad, ik mag gelijk door met de volgende cryo! Dus woensdag alweer de eerste echo, ben echt super blij dat ik gelijk door mag! Alleen plaatsen er een terug en niet twee omdat al is gebleken dat ik zwanger kan worden en gezien mn leeftijd raadde de dokter het af. Van woensdag tot vrijdag ga ik lekker met mn moeder op stap, ze gaat mee met de echo dus dat vind ik ook wel leuk dat ze dat een keer kan zien.

9. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Fisher, Goed dat je meteen verder mag. Op naar de volgende poging die hopelijk een plakkertje (of plakkerdtje?) mag zijn.

Boboke, hoe gaat je vakantie? Vliegt de tijd een beetje?

Veerle, ik ben ook benieuwd of al stiekem getest hebt? Ja zit nu op 6 dagen na tp toch?

Marjolein, jij laat je dus ook prikken :) Grappig, ik dacht dat ik zo'n beetje de enige was ;) Morgenochtend 8:30 uur mag je voor een FM. Spannend weer!

Tamara, ik hoop dat de spotting en de buikkrampen voorbij zijn voor je.

10. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Mini, is niets geks aan, hoor, om het te laten doen ;)
    ik zie er zelf zo tegenop, dus dan maar zo.
    De puregon werkt boven verwachting! Na de explosieve groei de vorige keren nu links 4 en rechts 5 follikels, rond de 15 mm. En bms van 10. Ik zie het weer wat rooskleuriger in met dit resultaat! Woensdag de 2e fm en naar verwachting vrijdag punctie.

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Meiden, wij zijn weer helemaal gerustgesteld na afgelopen dagen. Vanmorgen bloed geprikt, en het HCG was ruim boven de 20.000, geen enkele reden voor zorg.. Echt zo blij en opgelucht!! Kunnen we weer verder gaan genieten.

12. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fisher super meis dat je gelijk door kan :D. Alvast veel succes met echo woensdag.

Mini ja de tijd vliegt echt voorbij helaas. Kan nog wel een paar weekjes thuis blijven ;).

Marjolein wat een super resultaat :). We gaan nu voor topkwaliteit eitjes ;)! Alvast succes voor woensdag.

Tamara joehoe (doet een vreugdedansje) Wat moet dat een opluchting zijn voor jullie! Is het bloeden en de krampen dan nu ook gestopt? Lekker genieten meis :D.

Ego. Vandaag ook een echo gehad. Eerste commentaar was dat het wel vroeg was en normaal pas bij da 14 de echo wordt gemaakt...ja dat had ik ook al gezegd aan de telefoon maar zij wilden het zo ;). Maar ja, bms was 12 mm (6 enkel :(, weet dus niet of ze altijd de dubbele maat geven of de enkele). Verder was er een blaasje te zien van 18 mm, maar of dit het restant van de cyste is of toch een follikel kon ze niet zeggen. Vrijdag weer terug. We wachten maar weer af.

13. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Taatje, ik ben echt zo blij voor jullie, wat fijn!!!!!!! Op naar de echo om jullie kleine ukkie te zien!!

Sylvia, hopelijk krijgen jullie woensdag ook zo'n supernieuws!!!

Wat een sufferds, Boboke, dat ze dat niet meer wisten dat ze dat zelf zo wilden... Wel gek weer, zo'n echo, vrijdag hopelijk wat meer duidelijkheid.

14. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ Tamara dat is heel goed nieuws meid, ga er nu lekker van genieten met je mannetje! op naar de rose of blauwe muisjes hihi ( of allebei ) ;)

@ Boboke ze houden jou dus ook weer is spanning of het eventueel een cyste zal zijn
    in iedergeval succes voor vrijdag maar zal wel goed komen toch.

@ Veerle jij bent nog lekker aan het broeden he voor jou ook spannend aankomende week. ik ga voor je duimen :D

@ Marjolein gelukkig heb je aardig wat follikels dat is toch wel goed nieuws he :D
    Alleen jammer dat je weer een punctie moet ondergaan maar dat vind jij nou echt erg pijn doen toch?

@ Fisher goed dat je geen maand hoeft over te slaan kan je lekker doorgaan! op naar de baby

@ Sylviabobo hoe gaat het nu met jou? hoop dat je bloeduitslag toch goed is en dat je tamara volgt.

Ego: ik mocht deze ronde niet mee doen! maar nu lekker even uitrusten en even geen stress dat is ook wel fijn
    ik ga me weer opgeven december of januari!

Voor alle andere die aan het broeden zijn succes en hopen op meer baby's
    we nemen nu een voorbeeld aan Tamara!
    En de vrouwen die al zwanger zijn geniet ervan met volle teugen :D

15. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Kiarax, ik heb idd nog nooit heel veel last gehad van de puncties. Blijft wel pijnlijk uiteraard, maar ik vond het altijd wel prima te doen. Ben wel blij met het aantal follikels (nu maar hopen dat het net zoveel eitjes zijn), ten eerste omdat ik nu gewoon ook het idee heb dat ze wat meer de tijd krijgen om te rijpen en ten tweede omdat ik dan waarschijnlijk ook pregnyl mag gebruiken ipv utro...

Fijn dat je even kunt ontstressen! Is soms gewoon even nodig!

16. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Vanmorgen weer bloed verloren en een stolsel. Helemaal in paniek. Net naar het ziekenhuis geweest, alles
    zag er goed uit! Mogen twee dagen eerder voor de echo omdat het er zo goed uitzag. Snap er niks meer van maar ben er wel heel blij mee..

image.jpg

17. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Wat een onzekerheid, maar wat fijn dat het er goed uit ziet zover!

18. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kiarax fijn dat de (verplichte) pauze je toch goed doet. Hebben ze bij jullie geen sluiting in het ziekenhuis met de kerstdagen? Geniet van je hormoonvrije weken ;).
    Vorige cyclus had ik een cyste van 3 cm dus als dit nog steeds een cyste is, dan is hij in ieder geval kleiner geworden dus dat vind ik al super ;). Met mijn voorgeschiedenis zag ik de volgende operatie er al weer aankomen..

Marjolein en Fisher succes met jullie echo's morgen!

Tamara wat was dat weer schrikken voor jullie. Gelukkig ziet het er goed uit. Moet toch wel een plakkertje zijn als het na dit alles er nog steeds zit. Ik hoop t zo voor jullie.

Sylvia heeeeel veel succes morgen en ik blijf duimen voor een mooie waarde.

19. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ majorana idd hopen dat je veel eitjes hebt en gelukkig vind je de punctie meevallen ik vind de punctie echt een hel om het zo maar ff te zeggen Hihi.

@ Tamara op de foto lijkt het er wel goed uit te zien.
    Hopen dat je gauw wat verder bent en dat je kunt genieten van je zwangerschap.

@ boboke ik heb nog niet gekeken of het vu dicht is met kerst, maar dan wacht ik gewoon tot januari maakt me niet zoveel uit.
    En hopen dat de cyste gewoon weg is meid.

20. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Tamara, gefeliciteerd meis, ik hoop dat het genieten nu eindelijk kan gaan beginnen!

Marjolein en Fisher, zet m op morgen! Ik duim voor mooie echos!

Boboke, mooi zo, een dik slijmvlies. Een lekker een dik bedje kweken voor je emmy! :) Hoop dat je vrijdag goed nieuws krijgt!

Kiara, fijn dat je je zo goed voelt!
    PS, de VU is alle dagen in het jaar geopend.

De rest, sorry, ik heb op het moment het concentratievermogen van een goudvis. Ik vind het allemaal erg spannend worden. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!

Deel Deze Pagina