Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Sylvia, heel veel succes vandaag, duim voor een pracht resultaat!!

2. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, dank je! :)
    Het bloed is gedoneerd, nog een paar uur wachten en het hoge woord is eruit :)
    X

3. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    Sylvia ik duim voor je hopen op positief nieuws.
    Dat wachten is slopend hè.
    Succes ik duim

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik duim ook mee

5. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    in afwachting om te starten:
    fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 3&4?

onderdrukkende fase (lange protocol):
    meisje 1977- 21/10 start decapeptyl

stimulerende fase:

punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod
    kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/cryo -- tp 15/10
    veerlev -- 1e kindje --ivf2 -- nod 31-10 zkh 04-11
    boboke -- 1ste kindje -- ivf1 -- cryo2 -- echo1 28/10
    minigirl -- 1e kindje -- ivf 2 -- 13/10 fm1
    majorana -- 2e kindje -- icsi 3 -- 22/10 start puregon, 26/10 cetrotide, 30/10 2e fm, 01/11 punctie

zwanger:
    jan10 -- zwanger --
    pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- meisje -- 07/12/2013
    kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger --
    sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- jongetje
    staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger--
    debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger
    poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger --
    miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- zwanger -- 01/01/2014
    christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger
    shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1--cryo 1-- zwanger -- jongetje-- 29/01/2014
    elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014
    taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014
    sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014

van het wachtbankje afgevallen:

miskraam:
    boboke -- 1e kindje -- ivf 1 -- ma 12+3, hartje gestopt op 9+2
    fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 2 -- 5 wkn mk

6. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Zo, weer even aangepast...

Hier nu wachtend op een telefoontje om de punctie af te spreken. Wordt in ieder geval vrijdag. Vanochtend de tweede fm gehad, zag er allemaal goed uit, mooi gegroeid en nog steeds een stuk of 11 follikels. Ben echt super blij met dit resultaat en hopelijk vrijdag net zoveel mooie eitjes.

Boboke, voor zover ben ik idd erg blij met de puregon!

Sylvia, heel erg spannend wordt het nu voor je, ik duim ook heel hard mee!!!!!!!

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Marjolein, wat een goed resultaat! Vrijdag alweer punctie, spannend. Duim dat het allemaal goedkomt..

Sylvia, hoe gaat het met de zenuwen? Ik draai duim overuren..

8. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    JAAA!!! Het hCG stijgt voorbeeldig! :) Ik ben zo blij, ik ben zo opgelucht! Ik ben dit keer gewoon echt zwanger! Wat voelt dat onwerkelijk om te zeggen! :)

9. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Sylviaaa wwt een goed nieuws zeg ben super blij vor je.. nou dat je hcg maar mag blijven stijgen!!

10. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    Gefeliciteeeeerd Sylvia dat is super goed nieuws!!!! nu lekker genieten van de zwangerschap!!!!

11. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    wat een geweldig nieuws, sylvia, super!!!!! Nu kun je er echt van gaan genieten!

12. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sylvia super meis!!!! gefeliciteerd!! Enneh nu nog een mooie banner hè ;):D!

Marjolein spannend weer de punctie en het wachten op de bevruchtingen. Hopelijk is de puregon echt het wondermiddel voor jullie :).

13. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Joehoe Sylvia, nogmaals van harte gefeliciteerd!!! En nu lekker genieten..

14. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Super nieuws sylvia nu lkkr zweven op je wolk naar de eerste echo.

Knuff

15. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Majorana als het goed is heb je vandaag de punctie? heel veel succes hopelijk gaat het gemakkelijk en zal je er niet veel last van hebben

veerle ik weet niet of ik er nu overheen heb gelezen maar 31-10 was je NOD is er nog niets aangebroken? : D want 4-11 mag je bloedprikken toch om te kijken of je zwanger bent

16. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Het zit er weer op, viel me behoorlijk tegen deze keer. Ze kreeg de laatste niet te pakken en blijkbaar schoot de eierstok steeds weg, was behoorlijk pijnlijk. Maar het resultaat mag er zijn, 14 eitjes! Hopelijk zijn ze nu ook kwalitatief wat beter nu ze 2 dagen langer hebben kunnen rijpen. Ben benieuwd. Maandag horen we de uitslag.

17. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Hoi allen,

hier gaat het nog steeds goed! Alleen doordeweeks zo moe na het werk, dat ik geen puf meer heb om te typen.... sorry.
    Ik lees wel braaf mee :D
    As woensdag mag ik weer voor een echo en een intake bij de gyn hier in het WKZ. Dus weer een spannend moment.

@Sylvia, gefeliciteerd, echt helemaal super!! Geniet er van. Op naar de eerste echo!

@Marjorana, Balen dat het zo tegenviel deze keer. Hoe is het vandaag met je? Ik heb heel veel napijn gehad na de 2de punctie.
    Op naar maandag, duimen voor een prachtresultaat.

@Veerle, ik ben ook wel benieuwd hoe het met je is?

@Fisher, hoe is het bij jou?

@Taatje, hoe is het met de onzekerheid? Voel je al een beetje vertrouwen?

@Kiara, Fijn dat je de verplichte pauze zo goed oppakt, geeft toch rust.

@Boboke, niet fijn zo een cyste. Hopelijk wordt hij 'gewoon' weer kleiner.

Fijn weekend allemaal!

18. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Laatste bericht bekijken, krijg ik alleen die van Elise, blijk ik al veel meer te hebben gemist maar dat laat hij gewoon niet zien!

Gelukkig blijf ik up to date via facebook en heb ik zo te zien niet al te veel gemist.

Elise, 9 weken al weer, gaat snel zeg. Balen dat je zo moe bent maar er gebeurd ook zoveel in je lijf. Geen last meer van misselijkheid?
    Veel succes/plezier bij de gynacoloog.

Marjolein, hoe gaat het vandaag met de pijn? voel je je al weer een beetje beter na gisteren?

Shereen, klopt de 31e moest mijn menstruatie doorbreken. Dat deed hij niet, maar ik testen wel negatief. Een avond flink veel gehuild met mama omdat Joep niet thuis was en ik van hem niet testen mocht ;) en verwacht dat vrijdag dan mijn menstruatie wel zou komen. Gisteren weer niks. Maar nu net zie ik wel roze bij het afvegen. Poging is dus weer definitief mislukt.
    Gelukkig wel 7 cryo's, maar ik denk dat we even een maandje of twee stoppen. We hebben nu 3 mislukte pogingen gehad en 1 afgebroken poging. We zijn al die tijd maar doorgegaan en cryo's kunnen bij mij ook niet in een natuurlijke cyclus, dus even rust. Heb net nieuw werk, daar mijn energie in stoppen en dan in januari ofz weer verder, tenzij de kriebels eerder komen ;).

19. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Elise, die moeheid is heel vervelend, maar wel een goed teken! Er is nu zoveel aan de gan, je ukkie ontwikkelt zich nu volop! Waarschijnlijk zal het over een maandje wat beter gaan!

Veerle, ik vind t echt zo rot voor jullie! Hopelijk doet een maandje (of 2) rust jullie goed en kunnen jullie er dan weer tegenaan. Knuffel! Hoe gaat het met de andere meiden?

Met mij gaat het weer stukken beter. Die napijn 's avonds was ik echt niet gewend. Gelukkig was dat zaterdag weer weg. Nu een nog wat zwaar/beurs gevoel, maar voel me prima. Ben echt zo benieuwd naar het resultaat. Ik hoop zo dat die twee dagen extra stimuleren wonderen hebben gedaan. Morgen aan het eind van de ochtend hoor ik of we 's middags een tp hebben. En dan horen we donsdag of er cryo's zijn..... Hier nog even in de spanning...

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marjolein vervelend dat het dit keer zo pijnlijk was :(. Zo'n wegschietende eierstok is niet fijn...maar het resultaat mag er natuurlijk zijn ;). Nog een dag in spanning. Duimen draaien weer volop!

Elise ik sta er elke keer van te kijken hoever je nu al bent, al bijna 10 weken :$. Gelukkig gaat alles goed en mag je alweer bijna spieken naar de kleine uk. Ze zeggen dat de vermoeidheid na de 12de week minder wordt dus nog even volhouden!

Veerle balen dat je testen nog negatief zijn en je wat roze gespot hebt :(. Maar als ik het goed lees is je ongi nog niet doorgebroken?? Ik kan me voorstellen na alle spanningen van de afgelopen tijd en dan ook in het begin nog je examen, dat je nu even een pauze wilt inlassen. Het starten met je nieuwe baan zal ook veel energie kosten, maar tegelijk ook een goede afleiding. Dikke knuffel meis

Mini kun je spanning nog aan of begint t al te kriebelen? Door de pregnyl moet je natuurlijk nog even wachten helaas.. Succes met de laatste loodjes.

Ego. Hier weer terug van een heerlijk in-en ontspannend weekendje weg. Fijn om echt weer even een paar dagen samen weg te zijn :).
    Woensdag krijg ik weer een tp van onze laatste cryo, mits hij goed ontdooit natuurlijk ;). 's Ochtends om 9 uur HET telefoontje en bij goed nieuws om 10.30 de tp.

Deel Deze Pagina