in afwachting om te starten: fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 3&4? kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/cryo -- cryo 2 veerlev -- 1e kindje --ivf2/cryo of ivf3 -- dec/jan weer starten onderdrukkende fase (lange protocol): meisje 1977- 21/10 start decapeptyl stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod boboke -- 1ste kindje -- ivf1 -- cryo2 -- echo1 28/10 minigirl -- 1e kindje -- ivf 2 -- 13/10 fm1 majorana -- 2e kindje -- icsi 3 -- 22/10 start, 01/11 punctie, 04/11 TP, 19/11 testdag zwanger: jan10 -- zwanger -- pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- meisje -- 07/12/2013 kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- jongetje staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger-- debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- zwanger -- 01/01/2014 christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1--cryo 1-- zwanger -- jongetje-- 29/01/2014 elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014 taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014 sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014 van het wachtbankje afgevallen: miskraam: boboke -- 1e kindje -- ivf 1 -- ma 12+3, hartje gestopt op 9+2 fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 2 -- 5 wkn mk
Mini lang leve het internet!!! Hoe gaat t met t broeden? Nog steeds geen bloed?? Veerle hoe gaat t met jou? Doet de rust je goed of begint t al te kriebelen? Wanneer start je nu met je nieuwe baan? Ego. Sinds vanochtend half elf weer de trotse eigenaresse van een mooie blasto-emmy . Dus ik kom er gezellig bij op t bankje.
in afwachting om te starten: fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 3&4? kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/cryo -- cryo 2 veerlev -- 1e kindje --ivf2/cryo of ivf3 -- dec/jan weer starten onderdrukkende fase (lange protocol): stimulerende fase: meisje 1977- 4/11 gonal f?? , fm 11/11 punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod boboke -- 1ste kindje -- ivf1 -- cryo2 -- 6/11 TP, 18/11 testen minigirl -- 1e kindje -- ivf 2 -- 13/10 fm1 majorana -- 2e kindje -- icsi 3 -- 22/10 start, 01/11 punctie, 04/11 TP, 19/11 testdag zwanger: jan10 -- zwanger -- pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- meisje -- 07/12/2013 kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- jongetje staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger-- debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- zwanger -- 01/01/2014 christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1--cryo 1-- zwanger -- jongetje-- 29/01/2014 elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014 taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014 sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014 van het wachtbankje afgevallen: miskraam: boboke -- 1e kindje -- ivf 1 -- ma 12+3, hartje gestopt op 9+2 fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 2 -- 5 wkn mk
Boboke, gefeliciteerd met de terugplaatsing. Een blasto nog wel. Dat is helemaal mooi. Marjorana, hoe gaat het met jou? Lekker aan het broeden op de morula? Ps. zo'n opmerking in de bijsluiter, dat zou wel lachen zijn he.. Ik moest al lachten bij 't lezen Veerle, hoe voel jij je nu? Kun je al geloven dat je een baan hebt? Hier nog geen bloed maar ik ben wel elk uur de boel aan het checken. Witte vloed neemt toe en wat buikpijn. Buikpijn kan ook van de darm zijn dus dat vind ik moeilijk interpreteren of het wel of geen ongi-krampen zijn. Ik heb wel het idee dat Pregnyl 1500 van vrijdag zo goed als uit mijn lichaam is. Veerle, jij zou mij helpen de wachtdagen door te komen had je toegezegd. Laat maar komen die hulp...
@ Boboke weer een spannende tijd voor jullie hopen op een plakker ik ga duimen voor je! @ Tamara super leuk dat je het hartje gehoord heb zeg nu lekker gaan genieten van je zwangerschap he! @ Minigirl hopen dat je binnenkort op het zwangersbankje komt te zitten ook voor jou duim ik nog!
Ik heb vandaag mijn echo gehad met 10 weken. Het was meteen de intake bij de gynaecoloog. Alles loopt volgens planning. Kindje groeit goed, was erg bewegelijk, mooi hartje. Ik zweef op een wolkje. Over 3 weken alweer terug naar de gyn. en dan ook weer een echo. Ik zal, ivm mijn medicijnen elke 4 weken op controle komen. Hier even mijn echo
Elise prachtige foto lkkr door zweven. Boboke nu maar lkkr broeden samen met de andere dames op het inmiddels overvolle wachtbankje. Op naar heel veel positieve testen. Knuff
Wat fijn Elise, dat je op een wolkje zweeft en dat alles goed gaat. Dat is je ook gegund! Ik gun het mezelf ook en vanuit die optiek vind ik het eerlijk gezegd, hoewel ik natuurlijk niet weet met welke achtergrond je het deelt, wel confronterend om zwangerschapsecho's te zien.
Vervelend dat je je zo voelt minigirl. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt. Misschien is het anders een idee dat mensen foto's als bijlages meesturen, kan dat? Dan kan iedereen zelf bepalen of hij ze wil zien. Zelf heb ik er geen moeite mee trouwens, hoop natuurlijk zelf ook ooit van die mooie foto's te zien! Fijn dat je zo geniet, elise! Nog lekker een maandje of 6, 7 verder zweven!!
Hoi mini, Sorry als ik je daarmee pijn heb gedaan. Is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest. Maar ik vind dat we met elkaar zoveel moeilijke en pijnlijke momenten delen, dat ik ook graag een mooi moment wilde delen. Ik zal er de volgende keer rekening mee houden.
Ha Elise, Bedankt voor je reactie. Ik begrijp ook dat jij dit soort momenten zou willen delen. Ik ervaar dat ik zelf tussen hoop en vrees in zit en vraag me steeds meer af of het mij ook ooit gegund zal worden om zo'n moment mee te mogen maken. Het bijlage-idee dat Majorana voorstelt vind ik zelf wel een goede oplossing. Dan kan ik op deze pagina blijven komen en kun jij je echo's blijven delen. Dan is het voor mij een bewuste keuze om de bijlage -op dat moment- wel of niet te openen. Gevoelens kunnen ook verschillen van moment tot moment en natuurlijk van persoon tot persoon. En nogmaals, het is jou van harte gegund!
in afwachting om te starten: fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 3&4? onderdrukkende fase (lange protocol): meisje 1977- 21/10 start decapeptyl stimulerende fase: meisje 1977- 4/11 start gonal-f 11-11 1e fm punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/cryo -- tp 15/10 veerlev -- 1e kindje --ivf2 -- nod 31-10 zkh 04-11 boboke -- 1ste kindje -- ivf1 -- cryo2 -- echo1 28/10 minigirl -- 1e kindje -- ivf 2 -- 13/10 fm1 majorana -- 2e kindje -- icsi 3 -- 22/10 start, 01/11 punctie, 04/11 TP, 19/11 testdag zwanger: jan10 -- zwanger -- pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- meisje -- 07/12/2013 kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- jongetje staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger-- debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- zwanger -- 01/01/2014 christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1--cryo 1-- zwanger -- jongetje-- 29/01/2014 elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014 taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014 sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014 van het wachtbankje afgevallen: miskraam: boboke -- 1e kindje -- ivf 1 -- ma 12+3, hartje gestopt op 9+2 fisher -- 1e kindje -- ivf 1/cryo -- cryo 2 -- 5 wkn mk
Moii echo Elise, nu weer lekker verder genieten. Minigirl ik hoop op een mooie test voor je. Met mij gaat het goed. Voel mij goed, weinig klachten
Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg, dat er openbaar echo`s geplaatst worden. (Dat vond ik ook al niet toen ikzelf nog niet in verwachting was) Vind het ook best jammer, dat het verdriet wel gedeeld word, maar zo`n mooie echo, waar iedereen van droomt, niet. Dat is voor mij wel een punt, om hier minder actief te zijn. Ik vind dat verdriet en geluk op alle manieren gedeelt zou mogen worden. Elise heeft immers zelf ook een behoorlijke weg gehad.
Wat jammer Taatje, dat je wat minder actief zult zijn.. Weet je, ik kan me beide kanten heel goed voorstellen. Ik vind het zelf juist ook wel erg leuk om te horen hoe het met jullie gaat, en vind de echo's wel leuk, maar kan me ook wel voorstellen dat iemand soms moeite heeft met mooie echo foto's als je daar zo hard op hoopt dat mee te maken. Lastig..... Meisje, fijn dat het zo goed gaat! Nog een paar daagjes, dan mag je al voor de fm!!
@Elise ik vind het een leuke foto en ook nog zo klein hè.. Geniet ervan het is een Wondertje. @Taatje ik vind het ook wel jammer als je minder actief bent. Ik wil graag jullie foto's blijven zien en de ontwikkelingen. Ik heb er absoluut geen moeite mee maar dat is idd voor elk persoon anders. Anders whatsapp je de echo foto maar
Hoi meiden even snel voor ik ga werken. Net als Marjolein begrijp ik beide kanten heel goed. En ja we zijn er voor elkaar in goede en slechte tijden. Neemt niet weg dat sommige foto's confonterend kunnen zijn (vooral als je zelf net niet lekker in je vel zit). Wat ik op veel andere topics ben tegengekomen is dat foto's in een privé-album geplaatst worden, zodat iedereen die wil hiernaar kan kijken en diegenen die het op dat moment niet aankunnen er niet mee geconfronteerd worden. Net na mijn miskraam had ik het ook heel moeilijk om echo's van anderen te zien en soms nog. Niet omdat je het de ander niet gunt, zeker niet na de lange weg die we er hier allemaal voor af hebben moeten leggen, maar de pijn blijft van wat had kunnen zijn. Ik hoop echt dat we hierin een weg kunnen vinden waar iedereen mee kan leven en toch blijft schrijven hier. Liefs Boboke
Mooi verwoord Boboke, zou idd fijn zijn als we daar een middenweg in kunnen vinden! Even iets heel anders, ik kwam gisteren deze link tegen op zp: Gratis proberen: 3 uiterst gevoelige zwangerschapstesten dipstick - Zwanger & Kids om 3 gratis zwsch testen te bestellen. Alleen de verzendkosten worden gerekend. Heb gisteren een setje besteld, dacht: misschien is dit ook wat voor jullie. Fisher, heel veel succes vandaag!!!! Hopen dat jullie cryootje mooi ontdooit! Minigirl, als je vandaag gaat testen, heeeel veel succes!!! Ik merk dat ik stiekem toch op (kleine) dingen zit te letten, maar ik kan weinig ontdekken aan kwaaltjes of tekenen... pff wat duurt het al lang . Fijne dag allemaal, meiden, en alvast een fijn weekend!!