Laten we een map maken waarin iedereen de foto's etc kan zetten. Dan heeft iemand de keuze deze wel of niet te openen. Zo kunnen de zwangere onder ons ook meepraten. Dat zou ik nl wel heel leuk vinden om het proces te volgen. Fisher succes. Minigirl ook wanneer ga je testen vandaag?? Wachten duurt zo lang Marjorana maar ja dat hoef ik jou en de anderen niet te vertellen. Op die wachtweken moeten ze nog eens vanuit de zorgverzekering een remedie gaan bedenken Nou ik ga het huis eens even poetsen. En boodschappen doen. Voor diegene die ik niet meer spreek fijn weekend!!!
Elise, wat een prachtige foto! Zo te zien groeit je kleine uk prachtig. En wat een geluk bij een ongeluk dat je elke 4 weken op controle mag. Kun je lekker vaak kijken. Minigirl, als redder in nood voor jou wachtweken is mijn grootste vijand google . Tips, ga vaak plassen dan kun je niet testen omdat de urine niet geconcentreerd genoeg is. Sta tegelijk op met je man om naar het toilet te gaan zodat je niet testen kunt ( daarna mag je eventueel terug naar bed, als het nog te vroeg is ), probeer laptop en telefoon zo veel mogelijk te vermijden en zorg dat je veel in de buurt bent bij echte kletsmajoren die zoveel praten dat je geen tijd hebt na te denken . Als je vandaag gaat testen, heeeel veel succes! Ik heb goede hoop. Dames wat betreft echo foto's en straks foto's van kleine wondertjes, ik vind ze prachtig om te zien en confronterend wanneer ik onder een dosis hormonen zit en moet wachten. Maar ze geven ook zoveel kracht om door te gaan. Dit zijn de foto's die ik ook ooit wil plaatsen en dan is het fijn te zien dat er goede hoop is dat dit ooit kan. Maar misschien kun je de foto's inderdaad in je album zetten dat je kunt doorlinken als je ze zien wilt. Want ik wil niet dat er iemand niet meer op dit forum wil komen om zijn positieve of negatieve verhalen niet te vertellen. Want het mooie van deze pagina is juist dat hier mensen zitten die je snappen en waar je je ei bij kwijt kunt en je geluk. En ik hoop dat iedereen dat kan blijven doen. Ego, gisteren eerste werkdag gehad. Ik weet weer waarom ik nooit 30 kinderen wil, maar het was ook zo fijn om weer lekker juf te zijn. Gisteren wist ik eindelijk weer waarom ik zo graag juf wilde worden. Mijn afstudeerstage was een ramp en heeft me veel onzekerheid gegeven of ik het wel kon en leuk vond en gisteren weer gezien dat ik het kan en dat het een prachtig beroep is. Heb er zin in om dinsdag officieel te beginnen en weer lekker bezig te zijn.
hahahaha, geweldig, Veerle!! Ik zal ook proberen of ik me aan jouw tips kan houden... Het enige probleem met vaak gaan plassen is dat je ook iedere keer weer geconfronteerd wordt met wel of niet roze/rood.... Misschien dat ik dan heel vaak kan gaan plassen, met mijn ogen dicht Het is ook niet niks zeg, 30 stuks , petje af! Ik weet wel dat ik het niet zou kunnen, vind het super knap!
Meisje, als ze nou vanuit de verzekering een geheel verzorgde 2 weekse vakantie incl entertainment zouden verzorgen, dat zou nog eens wat zijn! Daar hebben ze op die kantoren vast nog nooit aan gedacht..... Weinig nieuws van mijn kant. Soms wat kleine steekjes, beetje vol gevoel in mijn maag, sinds een dag of 3, maar ik weet t, t kan van alles zijn. Verder eigenlijk geen enkel teken van leven daarbinnen... Blijft spannend! Hoe is t met jullie allemaal? Mini, is het al een beetje aangekomen??
@ Veerle, dank je wel voor je heldere en nuttige tips Dat vaak plassen gebeurde ineens wel vanzelf Later zag ik dat dat ook een symptoom was. Verder heb ik eigenlijk weinig symptomen gemerkt. Ik voelde het ook totaal niet aankomen dat ik (voor het eerst in sinds 10 jaar huwelijk) positief mocht testen. Marjorana; ik kan het nog steeds niet geloven. Ik heb vandaag weer getest. Het 2e streepje is minder donker, maar ik denk een streep is een streep. Meisje; is het nog gelukt met het poetsen van het huis? Veerle; ik doe ook mijn petje af voor jouw werk met 30 kinderen. Het is heel dankbaar en heel waardevol werk en ik vind het jammer om te horen dat de klassen nog steeds zo groot moeten zijn. Voor de onderwijzers extra zwaar een voor de kinderen ook niet handig. Misschien is dat door de bezuinigingen. Als ik weer aan het werk kan, probeer ik zo veel mogelijk geld op te halen, zodat er weer meer geld beschikbaar is voor het onderwijs Marjorana; hoeveel dagen na de punctie zit je nu eigenlijk? 7e dag? Ik duim hard voor je dat 3e keer scheepsrecht wordt!! Boboke: hoe gaat 't met jou? Jij had woensdag de tp toch? Hoeveel dagen na de eisprong zit jij nu, mag ik dat vragen? Voor jou wordt het ook een spannende week.
Ja poetsen is gelukt. Huis is weer schoon. Streep is streep minigirl. Idd 30 kinderen ik zou er gek van worden ha ha
Mini hier ook nog een keer GEFELICITEERD!!!! En inderdaad een streep is een streep. Het hcg schommelt nog veel in t begin en soms ligt het ook aan hoe geconcentreerd de urine is. Heb je al gebeld naar t ziekenhuis of doe je dit morgen? Op naar de eerste echo ! Tuurlijk mag je dat vragen . Ik heb deze ronde een kunstmatige cyclus dus geen natuurlijke eisprong. Ik zit vandaag 4 dagen na de tp van een 5-daagse cryo dus zeg maar 9 dagen na de "eisprong". Ik probeer er deze ronde echt iets minder mee bezig te zijn, want vorige keer was echt een ramp . Wil ook pas op z'n vroegst volgende week zondag testen, zit dan 11 dagen na de tp dus dan zou er iets te zien moeten zijn. Meisje succes morgen!! hopelijk groeien er een hoop mooie follikels. Veerle voor jou ook alvast heel veel succes en plezier voor dinsdag! Hopelijk zijn de kids wat rustiger dan afgelopen keer . Even iets heel anders. Ik heb iets gelezen op zp over de vergoedingen van medicijnen voor in 2014, dat je je recept uit het buitenland niet meer zou kunnen inleveren in een Nederlandse apotheek. Ik kan op internet hier verder geen info over vinden. Weten jullie hier meer over? Zou anders voor mij natuurlijk flink balen zijn...
Ik las ook zoiets in het forum over DD (dl 3), misschien kun je het daar eens in de groep gooien, Boboke. Ik weet er eigenlijk niets van... Mini nogmaals van harte gefeliciteerd!! Wat fijn dat het na al die tijd gelukt is!
hey Mini, heb ik gemist dat je al eerder een positieve test had.... gefeliciteerd hoor!!! Hopelijk snel een datum voor je eerste echo... Kan je het een beetje geloven?
ladies, dank voor de felicitaties. Boboke; ik weet ook niets van vergoedingen van buitenlandse nota's. Als je in het forum niet wijzer wordt, misschien dat je apotheek het weet? Elise, ik heb sinds 't weekend een positieve test. Nog heel pril, maar ik hoop je te mogen volgen met een goede echo. Echodatum is bekend, en wel op 22/11.
Hey meiden! Een tijd geleden heb ik ook op dit forum mee gekletst (28 feb voor het eerst) en daarna tijdelijk ff gestopt. Reden hiervan was dat onze IVF poging was mislukt, dat werd uiteindelijk een escape IUI, waarna weer meer onderzoeken volgden i.v.m. 'vreemde' hormoonwaarden in het bloed. Afgelopen woensdag heb ik weer een hysteroscopie gehad. Dat was bijna een eis vanuit het ziekenhuis, voordat er gestart mag worden met een eventuele volgende poging. Ze willen er zeker van zijn dat er geen verklevingen zitten. A.s. woensdag hoor ik of er iets gezien is/verwijderd is of dat alles goed was. Geen idee nog. Dan hoor ik dus ook of we nog in aanmerking komen voor IVF. Ik wou even lezen hoe het met jullie gaat, en las dat er al heel wat meiden inmiddels zwanger zijn geworden! jan10, pipsqueak, kit, sabinedl, staffie84, debs1, poekies, miepje1985, christina90, shereen1987, elise, taatje84, sylviabobo en minigirl; GEFELICITEERD! Wat super! Dat geeft de burger weer moed !
Hey Meidens, Mini nogmaals gefeliciteerd, zo fijn dat er de laatste tijd succesverhalen zijn! Ik hoop dat ik jullie snel mag volgen. Ik heb het de laatste tijd erg druk en andere dingen aan mijn hoofd waardoor ik wat minder actief ben. Sinds afgelopen vrijdag weer een cryo van 5 cellen aan boord, wel jammer dat het een embryo is met weinig cellen, we gaan het wel zien! Gelukkig voldoende afleiding dus merk dat ik er niet erg mee bezig ben, ik hoop jullie snel te volgen! Boboke en Marjo..nog even volhouden en dan mogen jullie alweer testen, geef mij maar een goed voorbeeld! Elise, gaat het met jou ook nog steeds goed?
@fisher kan echt wel een topper worden hoor. Onze uk is tereug geplaatst en was maar 6 cellig en moet je nu eens zien het is al bijna een compleet beebje dat over een paar weken ter wereld zal komen. Die van jullie is hopelijk ook zo'n doorvechtertje. Klein maar dapper. @mini gefeliciteerd met je zwangerschap op naar een mooie echo. Knuff
Flower77, wat een vervelend half jaar heb jij dan nu achter de rug. Hoop dat je woensdag goed nieuws krijgt en een frisse nieuwe, goede, succesvolle start mag gaan maken met IVF en je snel kan plaatsnemen op het zwangere bankje! Minigirl, nogmaals gefeliciteerd, is het al een klein beetje tot je doorgedrongen. Wanneer mag je voor je eerste echo? Fisher, die 5 cellige embryo gaat gewoon een prachtige plakbeeb worden en over 8 maanden loop jij er net zo bij als Miepje nu.
@fisher, hier ook een "matige" 6-cellige embryo die over 4 weken een wolk van een dochter gaat worden, hoop ik. Ze wordt zelfs op 8 pond geschat!! Kijk dat zijn de vechtertjes, dus ik duim dat dit hem gaat worden voor je! @mini gefeliciteerd!!! @flower, hopelijk mag je snel weer starten! Succes!
Vanmorgen voor fm geweest. Viel zwaar tegen 4 eiblaasjes ( itt vorige keer 15) 3 daarvan zijn 11 mm, 1 is 20 mm. Vanmorgen hebben ze overlegd met Maastricht. De arts dacht aan stoppen. Nu toch door met spuiten tot woensdag en dan weer een echo. Tja ik h eb dus weinig hoop Had dit totaal niet zien aankomen
Flower77.. he wat een vervelende tijd zeg ! ik hoop dat je snel kunt beginnen en het meteen kunt afronden met een goede zwangerschap! minigirl gefeliciteerd wat een goed nieuws zeg!! en de echo volgt al bijna ben erg benieuwd! Meisje: wat heftig zeg en een groot verschil met vorige keer dat zou zeker een klap geweest zijn inderdaad! je hebt geen andere medicatie gebruikt deze keer toch? lijkt me heel moeilijk om te horen dat de arts ermee wilt stoppen ? heel veel sterkte
Flower77, wat een heftige tijd heb je achter de rug, ik hoop dat je ook gewoon weer snel met ons mee kunt doen om zwanger te worden! Miepje en Pips, super fijn dat jullie even jullie verhalen delen dat geeft mij een goed gevoel. Ik merk dat ik het ook wel fijn vind en steeds meer los kan laten. Gisteren wilde ik al wijn gaan kopen voor een gezellig avondje, was helemaal vergeten dat ik dat nu niet mag haha! Meisje echt onwijs klote dat het zo loopt en ik snap dat je dat niet ziet aankomen, des te rotter en harder komt het aan bij je. Ik ben benieuwd naar je echo morgen, knuffel!
Flower, dat is inderdaad wel een heftige en onzekere periode geweest.. hopelijk snel groen licht en mag je ook weer van start! Meisje, wat ontzettend balen zeg, zoiets verwacht je idd niet. Ik hoop dat je echo morgen een beter vooruitzicht geeft en dat je wel door kan gaan. wow, pips, 8 pond! Dat wordt best een flinke meid! Al zijn het wel schattingen, ik heb ook wel eens gelezen dat ze er toch ook nog wel naast kunnen zitten. Fisher hopelijk is jullie cryootje inderdaad net zo'n doorzettertje als die van Miepje en pips!
Flower leuk om weer wat van je te horen! Je hebt het ook niet echt makkelijk gehad zo te lezen het afgelopen jaar. Hopelijk morgen een goede uitslag, zodat je snel weer kunt starten. Fisher fijn dat je zoveel afleiding hebt. Als je tijd hebt kom je gewoon weer buurten. Maar wel laten weten wanneer je getest hebt hè?! Meisje dat is echt een flinke tegenvaller . Hopen dat het er woensdag toch goed uitziet en je door kan gaan. Succes! Pips je hebt gewoon heel goed voor haar gezorgd dus vandaar dat ze mooi gegroeid is . Marjolein hoe is t met jou? Hou je de spanning nog een beetje vol? Hoe is t met alle andere meiden? Alle zwangeren nog steeds in de wolken? Staan er nog afspraken gepland? Ego. Ik merk dat ik er deze keer heel anders in sta dan de vorige keer, een stuk meer ontspannen gelukkig. Dat komt ook wel, omdat ik druk ben om alles te regelen voor DD, mocht onze eskimo niet blijven plakken. Hierdoor ben ik in mijn hoofd eigenlijk al meer bezig met de volgende poging ipv met de emmy in mijn buik . Misschien juist goed wat minder stress. Afzeggen in DD kan altijd nog