Jeeej Meisje wel een punctie! Heel veel succes zaterdag! X Hier niet veel spannend, net toen ik opstond wel bijna op de grond vanwege een felle steek...had ik bij vorige zwangerschap ook op dag 5, wil proberen er niets van te denken.
Miepje! Leuk om je foto's te bekijken en wat bijzonder die wieg! Ik heb er ook al een die bij mijn zus staat te wachten, daar hebben wij allemaal in gelegen
Mini en Marjolein mocht deze cryo blijven plakken zal ik waarschijnlijk inderdaad de hormonen zelf moeten betalen. Ik heb nu wel maar een gedeelte besteld, zodat het nog enigszins betaalbaar is. Later halen is helaas geen optie, aangezien ik moet starten zodra mijn ongi doorbreekt. Als dit in t weekend is heb ik n probleem, want het moet ook nog besteld worden. Dit risico wil ik niet nemen. En anders kan ik er misschien iemand een plezier mee doen die voor een eigen betaalde poging bezig is . Mini wanneer komt er een mooie banner ?! Marjolein de laatste paar dagen voor het testen! Nog even volhouden en ik hoop dat je gevoel juist is. Meisje wow meis wat goed! Gelukkig een goede afloop. Op naar de punctie met veel eitjes en goede bevruchtingen! Ik snap het trouwens wel dat je voor positiviteit gaat in t lijstje. Miepje knap dat je zelf het wiegje in elkaar gezet hebt en wat bijzonder dat je er zelf ook in gelegen hebt! Het komt nu toch steeds dichterbij Fisher hopelijk een goed teken! Ik had dat de vorige ronde na 3 dagen, deze keer op een paar kleine krampjes na eigenlijk niks te voelen. Sylvia heel veel succes en plezier morgen bij je echo! Ego. Vandaag het recept bij de apotheek afgegeven. Ze deden er helemaal niet moeilijk over (ik had al vaker gelezen dat sommige apotheken de buitenlandse recepten niet wilden accepteren) en raadde me zelfs aan om maar een gedeelte van de hormonen te bestellen om de kosten te drukken aangezien ik het zelf moet voorschieten. Vond ik echt heel lief. Het kan trouwens nog wel een paar weken duren voor ik de toestemming binnen heb, dus daarop wachten is zowiezo geen optie. gelukkig hebben we een spaarpotje, zodat we het kunnen missen.
Even een update, ik heb toch nog een hoop geld kunnen besparen door op dit moment alleen de neusspray af te nemen. Ik mag, als het nodig is, later de menopur afhalen. Dat kan ik dan maandag doen, want dan weet ik zeker of de cryo is blijven plakken of niet...
@fisher: de eerste wachtweek voorbij, op naar de tweede week. Wanneer mag testen? @boboke: Super van de apotheek zeg! Neusspray?? Toch niet ivm de behandeling? Hopen dat je maandag niet weer bij de apotheek staat... @marjo: spannend hoor, voel je je goed? @meisje77: zo hé, wat een eindsprint! Zaterdag de punctie, zal voor je duimen! @sank: ik heb geen ervaring met ICSI, maar mijn zus wel. Zij werd na een aantal pogingen zwanger. Ego: er waren toch weer verklevingen/vergroeiingen gezien (aan één kant, andere kant zag er perfect uit). Hij heeft het verholpen en er is besloten dat ik nu direct ga starten met IVF. Volgende week begin ik met deca. Stimuleren begint op dag 5 van komende cyclus,direct vol gas. Twee keer per dag 225 eh gonal f, dus 450 per dag. Dit ivm weinig reactie tijdens vorige poging en dus ook weinige groei van t bms. Ben benieuwd hoe ik daar op ga regeren.
zo flower jij gaat opeens snel! lastig zeg die verklevingen je hoopt natuurlijk altijd te horen dat het er goed uitziet : ( .. ik ben erg benieuwd en hopelijk is het nu meteen raak!
Flower, wat fijn dat je volgende week al mag starten! Succes!! Meisje veel succes morgen met de punctie! Ik ga voor je duimen dat het meevalt en dat je een mooie oogst hebt! Boboke, wat goed van de apotheek! Fijn dat je maandag nog even af mag wachten! Tsja, ik kon het gisteren natuurlijk toch niet laten om toch even een testje er tegenaan te gooien: negatief... Maar goed, het was tegen de avond en nog wat aan de vroege kant. Al had ik toch wel iets van een lijntje verwacht als het positief zou zijn, het zijn nl wel die extra gevoelige.. Morgenochtend nog maar weer een keer proberen, maar ik moet zeggen dat ik me wel alvast aan het voorbereiden ben op een negatief resultaat.
Sanvk, wij hebben ICSI gedaan, geen idee welke kwaliteit we hadden, maar zoals anderen ook al eerder zeiden: als ze maar leven en een beetje bewegen, dan kunnen ze er wel wat mee Blijf erin geloven, want het kan loodzwaar zijn allemaal. Heel veel succes! Meisje, jeej! 13 follikels, das fantastisch! Succes morgen! Miepje, wouw, wat bijzonder! Het wiegje waar ik in heb gelegen is kwijt geraakt, eeuwig zonde! Hoe gaat het nu? Zijn de laatste loodjes zwaar? Fisher, ooeee wat spannend! Ik blijf keihard duimen! Boboke, dat is fijn, dat ze bij de apotheek meedenken! Ook voor jou ben ik nog aan het duimen. Majorana, en voor jou ook! Ik zag pas 2 dagen voor NOD een heel licht streepje (met 2v5). Hoop bij jou ook! Flower, spannend weer! Ik hoop dat deze dosis goed aanslaat! Heel veel succes! Hier, gisteren de eerste echo gehad en het zag er allemaal goed uit! De baby was ruim 12 mm lang en het hartje klopte goed. Er is zoveel gewicht van mn schouders gevallen! Ik zit hier op mn roze wolk en wil van alles gaan genieten! 4 december krijgen we de volgende echo en als dat goed is gaan we over naar de verloskundige.
Flower wat balen dat er toch verklevingen te zien waren. Gelukkig waren ze wel te verwijderen en heb je nu groen licht voor ivf . En nog zo snel ook nog, super! Waar was jij ook alweer in behandeling? Voor Nederlandse begrippen mag je echt heel veel spuiten!! Hopelijk hierdoor wel een mooi resultaat! Die neusspray is inderdaad voor de volgende ivf. In DD wordt dit vaak voorgeschreven bij mensen met een laag amh, omdat decapeptyl je cyclus schijnbaar te veel lam legt. Synarel neusspray doet dit minder. Shereen hoe is t met jou/jullie? Marjolein het blijft moeilijk om niet vroeger te testen hè . Ik had ook pas op 12 dagen na de tp een heel licht streepje waar ik ook oneindig lang op moest wachten voor die tevoorschijn kwam. Ik hoop echt zo dat je morgen alsnog een positieve test in handen hebt!! Sylvia super nieuws meis ! Nu lekker genieten op die roze/blauwe wolk en op naar de volgende echo. Meisje heel veel succes morgen met de punctie!! Ego. Nog 1 dagje wachten....als ik morgen niet zou moeten werken en daarna nog een kinderverjaardag zou hebben, had ik ook al morgenvroeg getest. Maar een negatieve test en een kinderverjaardag gaat niet goed samen .
@ all bijna testers heel veel succes mijn duimen draaien overuren. @ silvia hier gaat alles nog steeds top alles wel een beetje in rustiger tempo maar het is nog goed te doen. Knuff
Boboke met mij gaat alles goed en de baby ook hij is nu heerliji druk en de laatste tien weken zijn bijna aangebroken ! Ik ben erg benieuwd naar de test hoor poehh.. ik neem aan dat je dus zondag gaat testen? Voel je wel iets of helemaal niks? Liefs..
Helaas hier negatieve testjes Het heeft helaas niet zo mogen zijn. We gaan in ieder geval genieten van ons grote wondertje wat hier al rondloopt, en wie weet wat de toekomst ons nog zal brengen...
Lieve Marjorana, ik weet niet wat ik moet zeggen tegen je om je te troosten.... Ondanks dat je al een mooi wondertje hebt lopen, zal het verdriet van niet nog een wondertje ook groot zijn. Hopelijk kan je je verdriet toelaten en dit verwerken met lieve mensen om je heen. Een hele dikke knuffel!!!!!!!!!
Shereen wat fijn dat het goed gaat met jullie. Ja nog maar even en jullie kleine is er ook al. Wat gaat de tijd toch snel! Ik ga inderdaad morgen testen. Ik probeer niet te letten op wat ik voel, aangezien het ook van de utro kan komen of van mijn hoofd . We gaan het morgen zien.... Marjolein wat ontzettend verdrietig . Ik had zo gehoopt dat deze laatste tp jullie een nieuw wondertje zou brengen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Elise hoe gaat t met jou? Ben je nu al iets minder misselijk en moe aan t worden nu je de 12 weken nadert?
jaaaa..... Boboke.... wat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Nu duimen dat dit jullie poging is en dat alles goed gaat. Zal minder ontspannen zijn tot de 12 weken (denk ik) maar hopelijk kan je wel genieten dat het jullie opnieuw is gelukt om een wondertje te mogen dragen.
Majorana.. ik weet niet hoe jij je zult voelen maar ik voel enorm met je mee indd zoals elise zegt heb je (vast) een prachtig wondertje maar toch zal er een leegte zijn ik hoop toch van harte dat er nog een wonder zal gebeuren.. neem goed de tijd voor jezelf om alles te verwerken heel veel sterkte! Boboke nou hier had ik heel erg op gehoopt nu hopen dat ie mooi blijft broeien jij zal wel een extra angst hebben gezien je afgelopen miskraam : ( hoop toch dat alles mooi en goed verloopt!! ben super blij voor je gefeliciteerd
@Majorana: Heb je al tekenen van een naderende menstruatie of ben je al ongesteld? Omdat je datum van testen eigen over twee dagen gepland stond en je de conclusie bij een negatieve test nu al trekt... @Boboke: Wauw! Gefeliciteerd meid! Fingers crossed dat alles goed gaat, maar daar moet je maar wel van proberen uit te gaan. Het is natuurlijk al fantastisch dat weer zwanger bent, positiever dan dit kan op dit moment niet !
Hoi meiden dank je wel voor de felicitaties . Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu (nog) niet zo angstig of bezorgd ben. We zijn gewoon super blij dat we weer een positieve test hebben. Ik kan er toch niks aan veranderen als t fout gaat. Vorige zwangerschap heb ik eigenlijk nooit echt genoten, omdat ik altijd bang was dat het mis zou gaan. Nu wil ik proberen er meer van te genieten, het is toch maar weer gelukt! Vandaar ook gelijk mijn banner aangepast . Wel houden we het nieuws nog even voor ons. Als alles goed blijft gaan, hebben we een mooie kerstverrassing voor onze families . Fisher heel veel sterkte met de laatste paar dagen wachten.
in afwachting om te starten: kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/cryo -- cryo 2 veerlev -- 1e kindje --ivf2/cryo of ivf3 -- dec/jan weer starten onderdrukkende fase (lange protocol) stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod fisher -- 1e kindje --ivf1/cryo3 -- testen 19/11 meisje 1977--1e kindje --ivf 2 -- punctie 15-11 tp 20/11? zwanger: jan10 -- zwanger -- pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- meisje -- 07/12/2013 kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- jongetje staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger-- debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- zwanger -- 01/01/2014 christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1--cryo 1-- zwanger -- jongetje-- 29/01/2014 elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014 taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014 sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014 Minigirl -- 1e kindje --ivf 2-- zwanger -- 16/07/2014 boboke -- 1ste kindje -- ivf1/cryo2 -- zwanger -- 25/07/2014 van het wachtbankje afgevallen: