Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    #3381 Minigirl, 23 nov 2013
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
    Boboke; we hebben het vanavond aan mijn ouders en zusjes verteld. morgen de familie van mijn man (telefonisch want zij wonen niet in NL). Een paar vriendinnen wisten het al. Weet jij al hoe je het gaat doen?

Elise; fijn dat je geen bekkenklachten meer hebt en dat de fysio geholpen heeft. Ik heb dat ook dat ik nu al amper 5 min. kan lopen. Ik heb gisteren pilates gehad en ben van plan daarmee door te gaan. Wie weet helpt dat.

2. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kiarax29: Dat had ik ook in je handtekening kunnen lezen, stom van me! Wat een voorraad zeg, daar kan je voorlopig mee vooruit, of niet natuurlijk ;). Misschien heb je die hoeveelheid helemaal niet nodig, en slaagt de komende poging.
    @Minigirl: Klopt hoor, de grens van 1 of 2 ligt bij 38 jaar. Ik vraag het voor de zekerheid nog wel na, maar ga er wel vanuit dat als dat dus niet vergoed wordt, hij dat bij het ondertekenen wel zou noemen (als ze dat dan ook zo van plan zijn door te geven aan de verzekering). En wat vervelend dat je nu al last van je bekken hebt, hopenlijk dat de fysio uitkomst biedt. Fijn dat de echo goed was, heerlijk moment!
    @Elise: dat van die dromen herken ik wel. Had ik ook tijdens mijn zwangerschap. Blijkt ook een zwangerschapskwaal te zijn... Om de uurtjes te compenseren maar extra vroeg naar bed ;).
    @Kiara: Weet je al wat meer? Wanneer je weer mag beginnen?

Vandaag uitgangsecho gehad en alles is goed bevonden om te starten met de stimulatie. Dus vanochtend de eerste spuit gezet, en vanavond mag ik weer (maar dan die rot Deca erbij..grrrr...). Spannend, over twee weken weten we weer meer. Ben ik nu de enigste van dit hele clubje die in de stimulatiefase zit?? Kan ik me eigenlijk niet voorstellen....

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elise fijn om te horen dat het allemaal goed gaat met je :) op de levendige dromen na dan...Wat goed dat je fysio zo geholpen heeft met je bekkenklachten, lijkt me echt zo pijnlijk!
    Je hebt nu ook de magische 12 weken bereikt!!! Wanneer heb je weer een echo en ga je nekplooimeting laten doen?

Mini en hoe reageerden je ouders/schoonouders etc.? Waren zeker heel verrast aangezien niemand toch wist dat jullie met ivf bezig waren? Super leuk lijkt me dat te zien die reacties.
    Wij wachten voorlopig nog even met het nieuws vertellen, willen toch eerst een beetje meer zekerheid. Als t er tegen de kerst allemaal nog steeds goed gaat, willen we ze dan verrassen met kerstkado's die verband houden met baby dingen :).

Flower spannend voor jou weer de eerste spuiten! Je hebt toch wel eerder dan over 2 weken weer een echo?
    Je bent op dit moment inderdaad de enige in t stimulatietraject. Meisje zit nog op t wachtbankje en Kiarax en Fisher beginnen bijna aan een cryo-tp. En in dec of jan gaat ook Veerle weer verder met een cryo. De rest van de groep is zwanger of helaas uitbehandeld :(
    We zijn een vrij vruchtbare groep geweest dit jaar :). De eerst moet zelfs al bijna bevallen (Pipsquaek)!!

Ego. Ik heb een paar zware dagen achter de rug emotioneel gezien. Ik heb van t weekend een digitale test gedaan en die gaf dus maar 1-2 weken zwanger aan (dus eigenlijk3-4) terwijl ik op dat moment toch echt 5+3 was. Dit samen met dat ik geen klachten heb, zelfs geen pijnlijk borsten, maakten dat ik toch behoorlijk in de stress schoot dat het weer mis zou gaan. Vannacht hierdoor geen oog dicht gedaan. Vanmorgen het ziekenhuis gebeld en die wilden in eerste instantie niets doen. Echo zie je niks op en bloedtest doen ze niet aan. Uiteindelijk hebben ze gelukkig voor mij een uitzondering gemaakt en mocht ik komen om mijn hcg te laten testen. Voor aan t einde van de dag een terugbel afspraak gekregen dus ik weer naar huis en wachten en wachten en wachten.... Uiteindelijk niemand gebeld :x! Om een lang verhaal kort te maken: ik ben nog geen steek wijzer of het nu goed of fout zit :(.
    Morgenvroeg maar zelf bellen en hopelijk dan eindelijk goed nieuws of anders in ieder geval duidelijkheid.

4. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ flower ja ik mag gelukkig starten 2december is mijn 1ste echo foto weer :D dus gaat nu weer snel.

@ elise wat vervelend van je bekken pijn zeg gelukkig krijg je er wel wat moois voor :D
    Enne ik vind het niet erg dat ik maandje moest wachten heb wel ff me rust gekregen.

@ boboke vervelend dat het ziekenhuis je niet eens heb terug gebeld dan zit je nog langer in spanning.
    Hopen op goed nieuws ik duim voor je.

Ego hebben meer van jullie welis gehad dat je maar 1 dag ongesteld bent geweest?
    Vind dat namelijk toch apart dat ik maar 1 dag echt roodverlies heb gehad.

5. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Boboke, belachelijk dat ze niet hebben terug gebeld.
    Hopelijk heb je ondertussen de uitslag en hebben ze je kunnen geruststellen.
    Ik hoop het echt zo voor jullie!!!

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas geen goed nieuws, miskraam nummer 2 is een feit :(. Hcg was maar 150...

7. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ohhhhh... wat ontzettend verdrietig:(:(
    Ik wens je heel veel sterkte...... ben een beetje sprakeloos.
    Dikke knuffel.

8. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nogmaals hier: een dikke knuffel en veel sterkte meid!

9. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Boboke, wat ontzettend vervelend zeg.. Ik weet ook even niet zo goed wat te zeggen... Wel wil ik jullie heel veel sterkte wensen!! Dikke knuffel!

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden. Het heeft helaas niet zo mogen zijn dit jaar. We hopen dat volgend jaar ons jaar wordt.
    Ik ben wel blij dat ik mijn gevoel dit keer gevolgd heb, waardoor ik nu in ieder geval vroeger duidelijkheid heb, hoewel ik t natuurlijk liever anders had gezien.
    Volgende week woensdag krijg ik alsnog voor de zekerheid een echo om te kijken of er echt niks zit en nog een keer bloedprikken. Maar de arts heeft zelf toegegeven dat t er niet goed uitziet dus hopen doen we niet meer. Wel hoop ik dat het dit keer allemaal wat voorspoediger gaat verlopen dan in juli/augustus.
    Als t goed is kunnen we in januari dan starten in DD en hopen we dat zij de oplossing hebben voor een plakbeeb of 2 ;). Want dan gaan we toch voor onze tweeling :).
    Ik weet dat t een beetje raar klinkt om nu al met de volgende poging bezig te zijn, maar dat is t enige wat me hier doorheen helpt :), de hoop dat t ooit wel gaat lukken...

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Boboke, heel veel sterkte. Wat een onwijs rotnieuws.. Hoop dat dd jullie verder kan helpen, om jullie droom te verwezelijken. Sterkte!

12. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    boboke.. he zeg het zit je niet mee he.. heel veel sterkte de komende tijd.. wel mooi dat je zo positief bent op de aankomende behandelingen ik hoop dat er een hoop plakkers tussen zitten! (stiekem blijf ik hopen op een wonder)

dikke knuffel

13. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè Boboke, wat naar! Zo heb je hoop en zo krijg je weer een tegenslag te verwerken. Veel sterkte meid!

14. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden hoe is t met iedereen?

Flower gaat t goed met stimuleren? Al een mooie dartbuik ;)? Wanneer heb je een fm?

Meisje hoe gaat t? Hopelijk snel 2 mooie streepjes!

Fisher jij gaat toch ook binnenkort weer voor een tp?

Kiarax nog even en dan heb je ook weer een mooie emmy in je buik! Volgens mij gaan jij en Fisher dan behoorlijk gelijk op toch?

Marjolein hoe is t met jou?

Hoe is t met alle zwangeren?

Ego. Ik heb dus DD de vraag gesteld of er aanvullend onderzoek nodig is nav mijn miskramen ivm eventuele immunologische problemen. Hierop heeft de arts mij uitgenodigd voor een gesprek op 11 dec. Gelukkig wordt het daar in ieder geval serieus genomen en hopelijk gaan ze ook daadwerkelijk onderzoeken uitvoeren.
    Vanavond een (prive)echo gehad en het is duidelijk dat het al heel vroeg is misgegaan. Net voor we naar de echo gingen ook t eerste bloed gespot dus nu afwachten wanneer t doorzet :(

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Gisteren bij het inbrengen van die bollen wat helder rood bloed aan de inbrenghuls.
    Dat viel mij erg zwaar.
    Tot nu toe geen bloed gespot.
    Afwachten dus maar

16. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ boboke ja volgens mij wel ik heb morgen weerde 1ste echo en volgens mij Fisher ook :D dus word weer spannend.

17. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Dames misschien geloven jullie het niet, maar ik heb alle pagina's gelezen van dit gesprek, dus wel te verstaan 340... Dit om mezelf wat informatie te geven aangezien mijn man en ik inmiddels ook gaan beginnen aan IVF, na 6 mislukte IUI pogingen.

Op de eerste plaats aan alle zwangeren (want succes verhalen zijn er hier genoeg te lezen) echt gefeliciteerd, jullie geven mij echt hoop. Daarnaast aan alle dames die nog niet dit geluk kennen (zo ook ik), heel veel succes, ik ken jullie gevoelens. En aan alle dames die eraan hebben mogen ruiken en ervan hebben mogen proeven... Heel veel sterkte. Helaas ken ik ook dit gevoel/verdriet...

Dames petje af! Jullie flikken het mooi wel...

Daarnaast wil ik graag hiermee blijven kletsen. Ennnnn wil ik jullie uitnodigen op een besloten club: van IUI van IVF/ICSI ( IUI is geen voorwaarde hoor) maar dit is een besloten club, ook voor dames die het fijn vinden om in een "intieme" (ja hoe zeg je dat, kleine) omgeving te kletsen. Als je mij een berichtje stuurt, voeg ik je toe.

Hele dikke digi knuffels aan jullie tijgers

18. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow, Deebje, :$ daar moet je misschien wel het hele weekend mee bezig zijn geweest ;)
    Welkom bij dit clubje, ik hoop dat je snel mag doorschuiven naar het volgende clubje, daar waar we allemaal hopen bij te mogen horen!
    Heel veel succes! Wanneer gaan jullie beginnen?
    Liefs

19. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    #3399 sylviabobo, 2 dec 2013
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
    Kiara en Fisher, hoe ging het vandaag?

Boboke, hoe is het nu met jou? Nogmaals een dikke knuff vanaf hier!

Flower, hoe gaat het met de prikken? Hopelijk weinig bijwerkingen!

En met de rest?

Hier gaat het best oké. Vandaag voel ik me minder moe, en minder vaak beroerd. Hopelijk is dat een goed teken :) Woensdag hebben we weer een echo, ik kan enerzijds niet wachten en anderzijds vind ik het stiekem toch ook weer erg spannend. We hebben ook besloten om een combinatietest te doen, gewoon om te weten waar we aan toe zijn. Die staat over 2 weken ingepland.

20. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Deebje, veel succes met jullie poging. Hopelijk snel met prachtig resultaat.

Sylvia, spannend morgen weer echo.

Ik heb vandaag weer een echo. Maak me al twee dagen druk, dus ben blij dat het eindelijk dinsdag is.

Hoe gaat het met de rest?

Deel Deze Pagina