Boboke, nog een hele dikke knuffel van mij. Vind het zo onwijs rot dat het zo loopt voor jullie en heel sterk dat je er zo mee om gaat. Meisje ik hoop dat de bloeding niet doorzet, duimen draaien nog steeds! Flower hoe gaat het nu met jou? Deeb, WOOWWW je moet inderdaad wel heeeel lang bezig zijn geweest om alles bij te lezen, knap maar ook fijn dat je op de hoogte bent van alles. Ik heb weleens beter in mijn vel gezeten dus ben wat stiller. Eerlijk gezegd ben ik er helemaal klaar meer dat het zoveel moeite kost om zwanger te worden. Vanaf vrijdag alweer die rot urines aan het opsparen en gisteren was nog niets te zien op de echo (heeeel inimini) en ik zat op dag 15 PFFFFFF mag dus fijn doorsparen tot vrijdag en dan weer een echo. Ik dacht al dat er niets te zien zou zijn want ik voelde nog geen pijn. Het word dus een lange sessie dit keer en dat terwijl ik al ergens het gevoel heb dat deze cryo ten eerste niet goed zal ontdooien en anders niet zal blijven plakken. Laat het maar gewoon eind januari zijn dan kan ik weer verder met een verse start, merk dat ik daar zin in heb. Natuurlijk zijn de wonderen de wereld niet uit, maar ik denk gewoon dat 2013 niet mijn jaar is.
@ Sylviabobo hier alles goed gister alweer een follikel te zien op 12mm alweer dus zelfde als vorige keer dus denk wel dat het goed komt en weer midden december een tp heb! en spannend dat je woensdag weer een echo hebt zeg heel leuk!! @ Deebje welkom bij de club en dan had je veel huiswerk zeg om al deze pagina's te lezen hihi. wij hebben met de meiden al een besloten club op FB dus als je daarin mee wilt doen kan je mij even je fb adres doorgeven als je die hebt in een prive bericht. @ Marjorana hoe gaat het nu met jou?? @ Fisher balen van je echo zeg, en snap dat je er even doorheen zit hoor en dat je liever met de nieuwe poging aan de gang wilt! maar toch niet opgeven de aanhouder wint he
Meisje ik blijf duimen voor toch nog goed nieuws. Hoe is t nu? Nog bloedverlies gehad? Deebje welkom en petje af voor het lezen van het gehele topic! Wanneer gaan jullie starten met de behandeling? Sylvia fijn om te horen dat het iets beter gaat. Het blijft altijd spannend weer zo'n echo. Ook weer spanning over 2 weken met de combitest, maar ook weer een kans om naar de kleine uk te spieken Veel plezier morgen! Tamara heel veel plezier met de echo! Fisher helaas heel herkenbaar. Waarom moet het allemaal zo lang duren bij ons . Het kan natuurlijk goed zijn, dat je lichaam door alle tp toch een beetje ontregelt raakt, waardoor je eisprong wat later komt. Wel ontzettend balen. Probeer toch hoop te houden voor deze cryo. Ik heb al genoeg succesverhalen gelezen over zogenaamde kansloze emmy's! Dikke knuffel meis Kiarax fijn dat er al een klein follikel te zien was. Wanneer moet je weer terug voor fm? Pips zit je kleine meisje nog steeds lekker warm binnen??? Ego. Dank jullie wel voor alle knuffels meiden . Ik heb sinds zondag behoorlijk last van buikpijn. Niet alleen mijn onderbuik, maar heel mijn buik. Ik weet niet of dit door de endo komt of van mijn darmen, maar het is knap vervelend . Ook vind ik het vreemd, dat het bloedverlies zo minimaal is. Vandaag is het zelfs al bruin aan het worden. Hopelijk komt het er allemaal wel uit dit keer en wordt het drama van vorige keer me bespaard. Morgenmiddag heb ik een afspraak in het ziekenhuis (zou eigenlijk de eerste echo zijn...)
Hoi dames, Even snel een reactie van mij. Deebje welkom! Aan alle andere dames, respect voor jullie allemaal in deze toch drukke en emotionele maanden! (Tenminste dat vind ik altijd zo richting het eind van het jaar) Zet hem op! Mijn gedachtes zijn bij jullie! Ego: zaterdag is mijn uitgerekende datum, maar voelde me gisteren toch niet zo lekker. Voor de zekerheid toch maar een controle in het ziekenhuis gehad en wat blijkt?: ondanks dat ze niet is ingedaald ligt ze er met haar hoofd wel goed voor en blijk ik al 1cm ontsluiting te hebben! Het wachten is nu of het doorzet of dat de vliezen gaan breken. (kan nog wel een week duren maar toch) De kans op een natuurlijke bevalling neemt weer iets toe en daar ben ik erg blij mee! Ik hou jullie op de hoogte! Liefs pips
@ Taatje heel veel succes vandaag... Laat wat weten Een hele goede vriendin van mij sprak ik zojuist en zij had vandaag de 12 weken echo... Ze heeft ik feb een MA gehad met 10/11 weken en nu dan weer 12 weken zwanger. Ik ben heeeeel blij voor haar, maar zou nog blijer zijn als het voor mezelf zou zijn. Daar wij langer bezig zijn om deze wens te vervullen... @ de rest. Ik raakte verslaafd aan jullie topic... Ik bleef maar lezen oke oke, eerlijk is eerlijk ik heb wel eens doorgescrolled als het spannend werd en iemand tegen het testen aanzat. Wij hebben morgen het eerste gesprek, al is dat niet echt het eerste gesprek maar eigenlijk het derde, maar we geven eigenlijk alleen door dat we toch nu al willen beginnen en niet over een jaar. Dus dan zal de informatie avond wel volgen. (Ik zal mijn verhaal later beschrijven) Tot later
Ik zal wat meer toelichten over mijn situatie, was een vrij kort verhaal. Ik heb ik oktober 2010 een MA gehad met bijna 12 weken, dit was met mijn ex-vriend. ( dit behoeft geen verdere toelichting, het heeft er wel aan bijgedragen dat we kort daarop uit elkaar gingen). Mijn ex en ik zijn bijna een jaar bezig geweest, we zijn de mmm ingestapt en kregen de eerste onderzoeken, hij verminderde kwaliteit en ik geen bijzonderheden. Maar goed, bleek tijdens de onderzoeken spontaan zwanger geraakt te zijn... Mijn man en ik zijn in augustus 2011 flink aan de slag gegaan want wij hadden besloten dat wij graag een kindje zouden willen krijgen. augustus 2012 HA, doorverwezen naar Maasstad, hele nare ervaring met de Ferti-Arts daar, dus wij eerst een klacht ingediend en toen naar het Ikazia. Daar heeeeeeel fijn geholpen en alle onderzoeken gehad: - mijn man zijn opbrengst bij een onderzoek 390 miljoen, goede kwalitieit - bij mij niks afwijkend - en HSG alle leidingen liepen mooi door. Dus onverklaarbaar.... Gestart met totaal 6 IUI's zonder resultaat, wel eerst 3 met Clomid (verschrikkelijk, echt ziek van geweest) en daarna 3 met Puregon. Doorverwezen naar EMC voor IVF, die hebben omdat ze eigenwijs zijn (naar eigen zeggen) weer een aantal onderzoeken gedaan, die al gedaan waren in het Ikazia, opbrengst van mijn man 410 miljoen, en bij mij ook alles goed..... Maar zij gaven als advies eerst nog een jaar zelf proberen gezien zij ons een kans gaven van 45% in het volgende jaar op een spontane zwangerschap. Echter wij zijn doorverwezen voor IVF, als wij door wilden gaan, zouden ze hier ook mee akkoord gaan... In eerste instantie zijn wij toen naar huis gegaan met een goed gevoel. Nu een maand later en 2 aankondigingen van goede vrienden dat ze in verwachting zijn ennnnnnnnnnnnnnnnnn een berichtje via via op Facebook dat mijn ex inmiddels een maand vader is.... Heb ik een goed gesprek met mijn man gehad en samen besloten voor IVF te gaan, dus aankomdende woensdag het "eerste" ( niet echt dus) gesprek en gaan we ervoor.... Dat is dat Liefs
@ Boboke ik moet donderdag jaja op sinterklaas terug voor een 2de echo @ Pipsqueak wat spannend meid nu voor je! nu is het echt aftellen geblazen alvast heel veel succes en geniet ervan he!
Fisher; vervelend dat je je zo voelt. Het is ook niet altijd makkelijk. Pips; wow binnen een paar dagen en jij waarschijnlijk moeder. Ik ben echt benieuwd naar hoe het gaat lopen en wanneer de nieuwe werledbewoner verwelkomt mag worden. Weet je al in welk zkh je gaat bevallen? Deebje, Welkom! Knap dat je zoveel bijgelezen hebt. Ik ben wel benieuwd baar wat het voor jou maakte dat je voor dit forum hebt gekozen? Onverklaarde subfertiliteit is heel frustrerend. Maar kennelijk toch niet onmogelijk om met ivf zwanger te raken Boboke, het is te hopen dat er na de echo geen vervolgstappen om hoeven te worden genomen om alles weer schoon te krijgen. Meisje: nogmaals veel sterkte! Tamara, gefeliciteerd met het resultaat van de echo. Sylvia; veel succes morgen!!!
@ Taatje nogmaals gefeliciteerd. Nu lekker gaan genieten. @ Sylviabobo succes bij de echo vanmiddag, Helaas heeft het bloedverlies doorgezet. Dus op naar de cryo poging. Alhoewel ik even moet zeggen dat het vertrouwen in mijn lijf weg is. Maar goed dat herkennen jullie denk ik wel
Pips oh wat spannend!!! Heel veel succes alvast met de bevalling, want dat zal nu toch niet al te lang meer gaan duren ! Deepje ook al een hele voorgeschiedenis voor jullie . Heel veel succes vandaag met het gesprek en hopelijk kunnen jullie snel beginnen! Kiarax alvast succes voor morgen! Hopelijk een mooi eitje wat op springen staat Mini hoe gaat t met jou? Vrijdag heb je toch weer een echo? Ho gaat t nu met je bekken? Bne je nog naar de fysio geweest? Enneh ik mis nog steeds die mooie banner Meisje hè bah dus toch . Helaas maar al te herkenbaar, dat vertrouwen in ons lichaam of beter het gebrek eraan. Sterkte en een dikke knuffel! Sylvia veel plezier vanmiddag! Flower hoe gaat t bij jou? Al fm gehad? Ego. Vanmiddag heb ik mijn afspraak in het ziekenhuis. Ben benieuwd...
Jep we mogen "nog tussen haakjes als het complete team overtuigd wordt door onze arts" 6/01 naar de info avond en eind januari beginnen Dit overtuigen ging trouwens niet lastig worden aldus de arts, meer een formailteit... Wij zijn blij
Hoi meiden, hoe gaat het met jullie allemaal? Ik moet wel zeggen dat ik alles wel gelezen heb, maar weet niet alles meer precies... Allereerst, meisje, wat ontzettend balen zeg.... hoe is het met de andere emmy afgelopen? hebben ze die in kunnen vriezen? Hele dikke knuffel!!!!! Pip, is jullie kleine ukkie er al???? Spannend hoor, die laatste dagen! Succes alvast voor de bevalling! Deebje, welkom hier, knap zeg dat je alles gelezen hebt ! Heel veel succes met jullie traject! Fijn dat je snel mag beginnen! Boboke, hoe gaat het met je? Hopelijk is alles schoon en kun je snel in DD starten. Je had al wel ook afspraken staan daar geloof ik he? Heel veel succes! Fisher, hoe gaat het? Veerle, heb jij al een beslissing kunnen nemen? Lastig hoor... Met mij gaat het eigenlijk wel goed, druk bezig, volgende week de tweede verjaardag van ons kleine mannetje. Ik ga denk ik een Dora-taart maken. Als we 's ochtends wakker worden horen we uit de kamer naast ons: Dora-Boots en soms komt daar de hele reeks nog achteraan (Tico Benje (=Benny) Isa kaart rugzak) . Ben echt bewust bezig om overal extra van te genieten!!! Ik hoop zo zo zo zo zo erg dat jullie het allemaal zelf mee mogen maken!!!!!!! De duimen draaien hier nog steeds voor jullie allemaal! heel veel liefs, Marjolein.
Deebje goed nieuws. Op naar een goed begin van 2014! Marjolein fijn om te horen dat het goed met je gaat . En 2 jaar al weer bijna. Groot gelijk dat je zo bewust geniet van jullie kleine mannetje, voor je het weet is het al een puber met bijkomende problemen . Knap dat je zo'n taart zelf kunt maken. Laat je wel een mooie foto zien als hij af is? Ego. Nou dat ziekenhuisbezoekje had ik me ook wel kunnen besparen...was alleen ingepland bij de echoscopiste en die was zelfs nog in de veronderstelling dat ik voor een zwangerschapsecho kwam . Wel een echo gemaakt en daarop was te zien dat het bms al wel dun was, maar er zat nog wel een restje vocht?vruchtblaas??? (wist ze niet te zeggen). Voor volgende week een afspraak staan op het miskraamspreekuur. Ik moet wel voor de zekerheid nuchter komen, maar ik geloof niet dat ze dan al gelijk iets gaan doen na mijn ervaring van de vorige keer. Aangezien dit ook niet mijn eigen gyn is, zal er ook dan geen antwoord komen op mijn vragen voor uitgebreider onderzoek. Hopelijk willen ze hier in DD meer mee doen. Pfff heb t echt weer even gehad met mijn ziekenhuis.
Fisher, bah wat vervelend! Ik duim dat 2013 toch nog onverwachts wel jullie jaar mag worden! Kiarax, dat gaat de goed kant op! Duimduimduim! Pips, oeee, dat is al bijna! Spannend zeg! Succes! Deebje, hoe was het gesprek vandaag? Ah, ging goed dus! Fijn! Op naar januari! Mogen jullie dan ook gelijk beginnen of is er een wachtlijst? Tamara, nogmaals gefeliciteerd! Meisje, wat verdrietig! Een hele dikke knuffel! Marjolein, alvast gefeliciteerd! Ik ben ook erg benieuwd naar de taart Fijn om te horen dat het goed gaat! Boboke, getver, toch nog wat te zien! Ik hoop dat ze je volgende week goed kunnen helpen, en niet opnieuw van dat geklungel. Dikke knuffel! Hier, vandaag weer een echo gehad. Frummeltje deed het super en kwam echt prachtig in beeld. Ik ben er helemaal verliefd op geworden Nu zijn we officieel ontslagen uit het IVFcentrum, wat een heerlijk gevoel! Ik hoop dat jullie snel mogen volgen, ik strooi alvast wat hCG op jullie pad! X
Boboke, zie mijn banner. Er zijn leukere in omloop maar ik heb die niet kunnen vinden. Ik denk dat we het met deze moeten doen. Ik hoop dat het toch allemaal nog loskomt bij je zonder dat een ingreep nodig is. Marjolein, fijn dat je zo geniet van jullie mannetje! December is een drukke maand en het zou wel fijn zijn als je daardoor ook genoeg afleiding hebt.
Hey meiden! @Pipsqueak: wat spannend joh! Ben benieuwd wanneer het zo ver is... zet 'm op! @Meisje77: wat balen zeg... en je opmerking van het vertrouwen kan ik me (helaas) erg goed in herkennen. Maar... je hebt iig nog cryo's, dus weer hoop! @Deepje: jullie hebben dus ook al heel wat achter de rug. Vol goede moed in het nieuwe jaar beginnen, succes! Enne.... knap zeg, dat je je zo hebt ingelezen! @Boboke: sjongejonge... frustrerend is dat! Kan me voorstellen dat je het gehad hebt met je ziekenhuis. Ik zeg; op naar DD. Wanneer kan je daar heen? Hoe zit dan eigenlijk met je dossier...kan je die zelf overdragen naar hun of hoe gaat zo iets? @Fisher: misschien heb ik iets gemist hoor, maar je zit nu toch nog in de cryo behandelingsfase?? Je testdatum is toch rond deze dag? Heb je al getest? Morgen een echo, laat je het even weten? @Majorana: Voor je zoontje is de maand december dus dubbelop feest! Onze kleine meid is helemaal vol van sinterklaas. Zo leuk! @Kiarax: weet je al wanneer de TP ongeveer zal zijn? De afgelopen dagen/weken regelmatig een fm echo gehad. Vandaag was de conclusie; vier rijpe follikels en een heel aantal kleintjes. Maar van de kleintjes wordt verwacht dat ze niet meer gaan doorgroeien. Dus zal tijdens de punctie de oogst niet veel hoger zijn dan 4. Zeer teleurstellend dus! BMS was ook niet optimaal, maar dat had ik ook niet anders verwacht. Morgenvroeg weer terugkomen, dan wordt zeer waarschijnlijk de punctie ingepland (zo of ma). Ik weet dat er maar één nodig is om zwanger van te raken, maar toch. Had 't graag anders gezien. Een volgende poging is, ondanks dat dit mijn eerst 'tellende' IVF poging is, in ieder geval nu al uitgesloten. Morgen weet ik weer meer.