Sylvia wat fijn dat jullie nu eindelijk ziekenhuis vrij zijn en je weer een mooie echo had. Geniet ervan meis Mini heel goed ! Veel plezier morgen bij de echo Flower kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent met dit resultaat. Dat is er nu dan toch ook maar 1 meer dan de vorige keer? Hopelijk wel van een mooie kwaliteit en goede bevruchtingen. En inderdaad, je hebt er maar 1 nodig! Begrijp ik nou goed dat jullie, mocht het niet lukken deze poging, niet meer verder gaan?
Marjolein, wat een feestmaand voor jullie zoon.. Leuk, fijn dat je zo van hem geniet.. Flower, wat ontzettend jammer. Snap dat je teleurgesteld bent in de opbrengst maar je hoeft er maar 1 goede bij te hebben.. Sylvia, dikke gefeliciteerd, wat fijn dat je al niet meer naar het ziekenhuis hoeft.. Lekker gevoel is dat. Geniet ervan!
Flower, ik snap dat je de opbrengst nu niet top vind. Maar zoals je zelf al zegt je hebt maar 1 topper nodig! Weet je al wanneer je de punctie krijgt? Ik doe idd een cryo tp en we zijn nu nog in de fase waarin ze opzoek zijn naar mijn eisprong. Vanmorgen weer echo gehad en er was weer weinig te zien, eentje van 11mm maar dat was maandag ook al zo. dus ik ging weer met een tas met lege bekers voor urine weg Ik moest huilen zodra ik de gang uit was. Ben de laatste tijd zo onwijs moe en uitgeput en dat het deze keer zo lang duurt helpt dan ook niet echt mee. Zit er echt even doorheen, het is gewoon zo vermoeiend allemaal. Ondertussen begint de buik te groeien van mn collega (we hadden tegelijk uitgerekend geweest als ik geen mk had gehad), word toch best lastig om te zien...dit weekend weg met mn vriendinnen. Ik ga echt niets doen, alleen maar slapen en lachen heb er veel zin in! Ga vandaag ook lekker optijd stoppen met werken. Sorry als ik niet iedereen aandacht geef of naar vraag. Ik lees wel alles mee, merk alleen dat ik nu even voldoende aan mezelf heb. Fijn weekend allemaal!
@fisher: rustig aan hoor! Vergeet jezelf niet door af en toe op adem te komen. Ik heb daad bij woord gevoegd en heb komende week een afspraak voor een massage. Vanavond pregnyl zetten, zondagochtend de punctie.... fingers crossed! Voor mij wordt dit de eerste keer (en laatste keer, ivm low respons i.c.m. terug kerende ashermann/verkleving in de baarmoeder). Iemand nog tips? Ik mag twee diazepammetjes slikken voor die tijd. Das fijn, maar kregen jullie plaatselijk ook nog pijnstilling oid?
hi Flower, Ik kreeg de eerste keer een roesje door infuus de tweede keer morfine. Met beide vond ik het prima te doen. 4 eiblaasjes is niet heel veel maar heel weinig vind ik het ook niet. Veel succes morgen!
Flower spannend morgen de punctie! Alvast heel veel succes. Ik heb trouwens alleen 2 paracetamol en 1 naproxen gehad, dit was echt goed te doen. Het is ook hoogstens 10 minuten dat ze bezig zijn, dus dat is te overzien.
Even een snelle update: er waren er zes aangeprikt, waaruit vijf eicellen zijn gehaald. Pijn viel heel erg mee! En ik ben best blij met deze score . Woensdag hoor ik of en hoe laat die dag de terugplaatsing is. Nu lekker in huispak op de bank
Fijn dat het meeviel en ook een mooie opbrengst!!! Nu lekker uitrusten en hopelijk zijn er veel bevruchtingen!
Flower, super meis! En nu lekker jezelf verwennen! Hoor je tussendoor nog iets over de bevruchtingen?
Flower dat is toch nog een mooie opbrengst. Nu duimen voor mooie bevruchtingen en goed nieuws woensdag. Lekker rustig aan doen en je lekker laten verwennen.
Ego: Hier vanavond pregnyl zetten en dan dinsdag de 17de tp hopelijk krijg ik toch nog het mooiste kerstkado in 2013
Net terugplaatsing gehad van een top embryo, acht cellen. Ze heeft extra moeite gedaan om t in t dikste gedeelte van het bms te plaatsen. De overige eicellen waren niet bevrucht, maar ik ben hier al blij mee. Nu afwachten. De dag voor kerst bloed laten prikken.
Jeej flower heel veel succes de aankomende dagen hopen op een mooie positieve test! sorry dat ik niet veel gereageerd heb de afgelopen 'dagen' maar ik lees wel alles braaf mee! hoop dat alles goed gaat met iedereen? veel liefs
flower, super! Jammer van de andere eicellen, maar hopelijk is dit een toppertje wat lekker blijft plakken! Succes met de wachtweken!