Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pips van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sanne! Vervelend dat de bevalling zo moeizaam was en uiteindelijk toch nog een ks werd, maar ze is er :D. Nu heerlijk genieten en je lekker laten verwennen. Rustig aan doen hè!

Shereen jij gaat anders ook vlot hoor ;):D! Wanneer gaat jouw verlof in?

Elise fijn dat bij jou ook alles goed gaat (op nu even na je medicatie na dan ;)). En wat leuk dat Sabine bevallen is van een zoontje. Alles goed met moeder en zoon?

Miepje ga je een onderwaterbevalling doen dan? Lijkt me wel een hele aparte ervaring.

Flower hoe voel je je? Geen last meer gehad van de punctie? Wanneer mag je ook alweer testen?

Kiarax en Fisher voor jullie ook al bijna weer tijd voor een tp?

Veerle hoe ziet t er bij jou uit? Nog dit jaar n tp of toch pas in januari?

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben :)
    Fijn weekend nog!

2. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, nog een bevalling achter de rug. Hopelijk horen we snel hoe het met Sabine en zoontje gaat.

@Miepje1985: een bad bevalling, dat heb ik ook gehad. Bij ons op de slaapkamer hadden we het bad (wat we gekocht hadden) neergezet en daarin is ze geboren. Ik vond 't super. Het warme water ontspant en de overgang voor je kleintje is minder groot. Van het vruchtwater het andere warme water in. Ik zal niet zeggen dat de bevalling geen pijn deed, maar ben er wel van overtuigd dat het minder pijnlijk is geweest. Ik stuur ff een foto mee, misschien dat 't zichtbaar is... En daarna hebben we hem, na een grondige schoonmaakbeurt nog vaak gebruikt als buitenbadje in de zomer.

Met mij gaat t goed, alleen zo af en toe wel zenuwachtig. Dinsdag één week erop zitten, daarna nog een week wachten (of het moet eerder duidelijk worden). Mijn luteale fase is altijd heel kort geweest, zo tussen de 7 en 10 dagen. Dat is dan gerekend vanaf eisprong, nu een week geleden. Dus het begint nu spannend te worden... We kunnen weinig anders dan afwachten hè? Niet echt mijn sterkste punt :)...

3. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik weet niet of Sabine de naam online wil hebben dus dat moet ik nog even vragen.
    Maar de bevalling is goed gegaan. Vanaf vliezen breken tot geboorte 14 uur. Dus super netjes... Ze heeft alleen 2 liter bloed verloren waardoor ze nog in het ziekenhuis is. Maar morgen lekker naar huis.

4. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    oh miepje een onderwater bevalling daar had ik ook nog aan gedacht lijkt me heel prettig!

wat leuk dat sabine ook bevallen is zeg pff gaat nu echt snel bij iedereen, als boboke, flower en kiara nu ook het geluk hebben kunnen we een ander soort groepje aanmaken haha (hoop dat ik niemand vergeten ben)

Boboke bij mij gaat het indd ook wel vlot alleen vind het nu wat langzamer gaan maar houd mezelf goed bezig haha.. mijn verlof is al 2 jaar gaande haha ik heb toen besloten om me volledig te focussen op me behandelingen en toen der tijd ook nog de buitenbaarmoederlijke zwangerschap enz en omdat er geen noodzaak in was om zelf werk te zoeken is dat tot nu toe eigenlijk gebleven haha

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Flower ik geloof dat wachten niemand goed afgaat ;):D. Nog een weekje volhouden, succes!

Shereen oh heerlijk zeg al 2 jaar verlof ;). Wil je straks na de bevalling wel weer gaan werken of blijf je nu voorlopig ook nog thuis om volop te genieten?

Ego. Vandaag hysteroscopie gehad en alles was schoon! Ze weten ook niet wat die vlek op de echo dan was, maar ja het belangrijkste is dat het er goed uitziet en we eindelijk weer vooruit kunnen kijken. Nu mag ik ook weer wachten tot mijn cyclus weer op de rails komt, heerlijk dat wachten :D:)

6. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Boboke! Eindelijk weer eens een meevaller.

7. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Nou boboke een meevaller op dat gebied dan gelukkig hoefde je geen curretage brrr.. wanneer zou je dan mogen starten in dd? Spannend zeg allemaal..

Ik denk niet dat ik na me bevalling ga werken misschien wat verder in de toekomst maar wil lekker voor de kleine zorgen en ook borstvoeding geven

8. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pips gefeliciteerd met je dochter, super dat de eerste ukkies nu worden geboren!

Flower voor jou nu een spannende week, ik begrijp dat je al een kindje hebt, ga je nu voor de tweede?

Boboke super dat alles er schoon uitzag, nu door voor de volgende ronde, wanneer mag je beginnen?

Ik had dit keer een hele lange cyclus! op dag 27 eindelijk mn eisprong gehad en ik mag vrijdag voor een tp, eerst donderdag afwachten dan hoor ik of het goed ontdooid is. Verder de dokter gesproken (ik heb niet veel vertrouwen in deze tp, dus ben stiekem ook beetje bezig met ICSI2) en een geluk bij een ongeluk, omdat ik nu een lange cyclus heb zou ik dus begin januari alweer kunnen beginnen aan ICSI2 omdat ik dan net niet in kerstreces val. Eerst donderdag maar eens afwachten, dan op naar vrijdag een tp en dan hopelijk met een zwangerschap het nieuwe jaar in zodat ICSI2 niet nodig is :)

Shereen fijn dat je alle aandacht hebt kunnen besteden aan het zwanger worden en je zwangerschap.

Miepje, ik ben heel benieuwd hoor een onderwaterbevalling! Ik heb het regelmatig bekeken en het ziet er zo mooi uit.

9. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    @ Pips Gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje, nu lekker van gaan genieten he.

@ Fisher ik zal voor je duimen vandaag dat je cryo goed ontdooit dan heb je toch nog morgen de tp en zitten we samen op het wachtbankje :D anders zit ik ook maar zo alleen he hihi

@ Boboke eindelijk weer goed nieuws voor jou en hopelijk kan je snel weer starten

10. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wieeehoeee goed nieuws hier!

Embryo is goed ontdooit en morgen om 9.30 heb ik een terugplaatsing, ben zo blij!!

Flower hoe gaat het bij jou op het wachtbankje?

11. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Jeeejj fisherr wat een goed nieuws ik hoop dat dit een plakker is voor je en dat 2014 een goed begin voor je is!

12. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jippie Fisher! Ik schuif wel een beetje op, kunnen we nog net ff samen zitten ;). Met mij alles o.k., tot nu toe dan. Heb van mezelf altijd een korte luteale fase, maar tot nu toe nog niets gespot. Bij t inbrengen van de bolletjes merk ik dat t anders voelt dan 'normaal'. Dicht en wat opgezet zeg maar...:). Ik temperatuur ook nog steeds en ook dat was tot en met vanochtend hoog. Kunnen allemaal bijwerkingen van de utro zijn, maar ik begin voorzichtig een beetje hoop te krijgen. Maar direct ook weer zo onzeker en bang voor de eventuele teleurstelling.

13. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je flower! wanneer mag je ook alweer testen?

Ik heb zojuist een embryo teruggeplaatst gekregen en het was een beginnen de morula...hopelijk zegt dat iemand wat :) De cellen waren mooi rond en bijna niet meer te tellen. Dat is de eerste keer dat het er zo goed uitziet! Ik heb er nu al een goed gevoel over :) Hopelijk met een mooi kadootje het nieuwe jaar in! 30 december bloed laten prikken voor een test!

14. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Spannend weer hoor Fisher... veel succes de komende weken weer!!

Flower, spannend.... succes

15. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    Fisher spannend he! mogen we gezellig samen testen op 30december echt toevallig ook :D ik hoop dat we allebei een mooi kerst cadeau krijgen hihi!!!! een mooie ( ik ben zwanger ) test hihi :D we gaan hopen meer kunnen we niet doen.

16. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiarax en Fisher: dat is idd erg toevallig. Op exact dezelfde dag ook! Succes meiden. Hier alles nog rustig. Als dat zo blijft, gaan we zondagochtend testen. Dan is de punctie precies twee weken geleden. Dinsdag heb ik (zo wie zo) de bloedtest in het ziekenhuis. Fingers crossed!

17. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kiarax en Fisher, ik duim voor jullie mee!
    Flower, spannend....ik hoop zo op positief nieuws!

18. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Spannend hoor meiden.. Duimen draaien hier overuren!!

19. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik ben niet zo slim geweest. Heb net getest, kon van de spanning niet niet wachten...:( en helaas, hartstikke negatief. Morgen is de punctie twee weken geleden, heb nog geen klachten of verschijnselen van een naderende menstruatie. Maar als je 13 na de punctie (s avonds met niet geconcentreerde urine) negatief test, is er dan nog wel hoop? Dinsdag weet ik het definitief (bloed test zh), maar hoor graag jullie ervaringen/meningen.

20. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flowet wat balen een negatieve test! Ik had ook een negatieve test een dag voordat ik mn bloed liet testen een negatieve test maar was toen wel gewoon zwanger. K hoop toch gewoon nog voor je..laat je het weten dinsdag?

Deel Deze Pagina