Flower balen van je negatieve test . Ik heb de 2 keren dat ik zwanger was op 15 dagen na de punctie/eisprong getest en beide toen positief. De cryo die niet is blijven plakken ook op 11 dagen na tp (16 na eisprong) negatief. Ik hoop voor jou op een late innesteling en morgen alsnog goed nieuws. Kiarax en Fisher succes met broeden!
Ik heb al een tijdje niet gereageerd merk ik. Leuk dat je al een buikje krijgt. Lekker shoppen binnenkort voor een nieuw outfit? ik begrijp dat Remicade nu zwaarder valt. Je krijgt die bijwerkingen er ook 'even' bij. Wij gaan Humira in de laatste 3 maanden stoppen vertelde mijn prof. Heb sinds een paar maanden een vorm van Imuran en sindsdien zijn mijn klachten beter onder controle. Ik heb zelfs het idee dat anti- TNF weinig doet bij mij. Ik hoop dat ik er daarna niet meer aan hoeft te beginnen. Scheelt ook weer extra bijwerkingen
Flower balen voor je. Het lijkt er op dat je te vroeg hebt getest. Misschien morgen alsnog een positieve uitslag. Heb je gisteren of vandaag nog getest? Boboke: hoe is het met jou?
Flower nog getest of wacht je de bloedtest af? Sterkte! Mini hier gaat t een beetje met ups en downs. Van de week weer een zwangerschapsmelding op het werk (na 4 maanden proberen). Ze is precies zover als ik zou zijn geweest met de laatste miskraam. Daarnaast weet ik van haar (omdat ze me dit zelf verteld heeft) dat haar vriend eigenlijk tweede keus is. Ze is al jaren verliefd op een ander, maar hij wil haar niet dus nu dan maar een andere vriend. Dit soort dingen hakken er dan toch behoorlijk in. Voor de rest druk in de weer met ovutesten, maar helaas nog geen eisprong in zicht dus het wordt een heeeeele lange cyclus, net nu je het niet gebruiken kunt. Maar ja we hopen maar dat al het lange wachten een mooi resultaat gaat geven in 2014 All: voor iedereen hele fijne feestdagen!!!
Flower weet je al meer? Ik ben wel benieuwd hoor! Boboke wat jammer dat het zo gaat he in sommige gevallen he, dat maakt het dan wel erg zuur. Ik hoop je snel een eisprong krijgt! Iedereen idd fijne dagen en dat er nog maar veel zwangere bijkomen en babies geboren mogen worden
@ Allen hier vandaag goed ongesteld geworden dus geen baby nieuws vanuit mij in 2013 wel is er besloten dat ik toch aan de utrogestan moet omdat me ongesteldheid heel snel is gekomen na tp en dan weer 1 positief punt ik mag 6januari alweer komen voor de 1ste echo dus midden januari weer een tp @ Flower wat balen dat je ook negatief getest hebt maar vandaag werd er bloed geprikt bij je he? ben benieuwd! @ Fisher voor jou nog een spannend weekje ik ga duimen voor je! @ Boboke dat is idd dan minder als je van iemand anders zulke verhalen hoort waarom zij dan wel en jij niet! heel frustrerend. hopen op veel goed baby nieuws in 2014 Iedereen vast fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar! op naar veel baby's!!!!
Even kort berichtje, zal later uitgebreider reageren; bloedtest was negatief. Enorm balen, wat heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden!! Waarschijnlijk houdt het hier voor ons op. Eindgesprek met gyn wordt gepland.
Flower, wat enorm rot voor jullie. Was dit jullie laatste poging? Hele dikke knuffel en heel veel sterkte.. Marcella, op naar een mooi wonder in 2014. Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen.. Dat 2014 heel veel moois mag brengen, in alle opzichten..
Kiarax balen meis. Wel goed dat het ziekenhuis nu in ieder geval iets verandert aan het protocol en je utro mag gebruiken. Hopelijk begin van 2014 beter nieuws. Ik vind dat je al weer heel positief klinkt, knap hoor. Knuffel Flower ah nee meis, wat ontzettend balen, zeker als je lichaam anders laat denken. Hebben jullie al eens gedacht om een behandeling in het buitenland te doen? Er zijn hele positieve verhalen over België en Duitsland, juist bij vrouwen die moeilijk te stimuleren zijn. Ik weet natuurlijk niet of jullie hiervoor open staan en of je hoofd er op dit moment naar staat, maar wilde het toch even meegeven. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Hallo dames hier een kort berichtje van de kersverse mem. Vanmorgen om 11:11 zijn wij de trotse heit en mem geworden van een prachtige kleine zoon.
Miepje, Van harte gefeliciteerd! Een echt kerstwondertje! Hopelijk is alles goed gegaan. Geniet ervan!
Super miepje! Wat een mooi kado met kerst! Geniet van je zoontje en super lief dat je al zo snel ons op de hoogte brengt! X
Flower had je dan al meerdere pogingen achter de rug ? Moet een zware klap voor je zijn zeg heel veel sterkte Miepje 85 gefeliciteerd met de geboorte van je zoon ik hoop dat alles goed gegaan is geniet ervan!
Al een hele tijd geleden dat ik voor het laatst reageerde maar ik lees nog steeds mee. Ga nu weer proberen wat vaker bij de lezen en ook weer te reageren. Miepje, gefeliciteerd met jullie zoon, volgens mij heb jij een vlotte bevalling gehad. Hoop dat het ook goed gaat met jullie beide en jullie al volop kunnen genieten van jullie zoon Flower, wat een rot nieuws en wat kan je lichaam je voor de gek houden he, maar gaan jullie niet verder omdat het stimuleren niet goed ging of was dit jullie laatste poging?
Flower, wat een tegenvaller! Sterkte meis, ik hoop dat jullie wens toch nog vervuld kan worden! Miepje, gefeliciteerd! Een echt kerstwondertje Ik hoop dat alles goed gaat met moeder en kind!