Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Veerle, wat rot en niet handig!
    Balen dat je zoveel last hebt van de progynova. Hopelijk de laatste keer en voor een goed doel!

2. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    HiHi Veerle wat een lekkerding ben je toch, klagen mag hier juist!
    Het mooie is dat je toch een terugplaatsing krijgt. Snap dat je niet zit te wachten op langer hormoongebruik maar als je straks een kleine hebt dan is het het allemaal dubbel en dwars waard geweest! Toch nog een fijne jaarwisseling, hoop dat je toch nog beetje goed voelt.

3. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Veerle, dat was ff schrikken. Gelukkig dacht de verpleegkundige er anders over, en hoef je maar 1 dagje langer. Ik hoop dat je je de komende dagen beter voelt, misschien dat je lichaam even moet wennen aan de nieuwe dosis? Nog 1 weekje wachten, en er zit weer een kleintje in je buik!
    En klagen mag hier hoor! Zeker als al die stomme hormonen alle kanten op schieten! Dikke knuffel!

4. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Dank je wel dames, het doet me goed dat ik even mocht klagen.
    misschien dat het al twee weken snotteren en hoesten ook een beetje bijdraagt aan mijn nu slechte humeur ;).

Ga zo nog maar even slapen en dan kan ik er hopelijk weer tegenaan. En over 7 dagen hoe dan ook een Emmy aan boord! :D

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tamara lijkt me toch wel spannend om te moeten stoppen met de medicatie, maar jullie ukkie doet t goed nu op jouw voeding. Wel fijn dat je voor je gemoedsrust een echo kon krijgen. Heb je al de uitslag van je urine? Hopelijk gaat t snel beter.

Fisher je maakt t weer spannend! Ik duim heeel hard voor goed nieuws donderdag.

Miepje dat klinkt inderdaad als een snelle en soepele bevalling. Wat fijn dat jullie vandaag naar huis mogen. Geniet ervan met z'n drietjes :)

Sylvia met jou/jullie ook alles goed?

Veerle pfff foutje bedankt ;). Het blijft me toch verbazen dat er door de mensen die in de fertiliteit werkzaam zijn zo makkelijk gezegd wordt "dan volgende maand maar". Je zou denken dat juist zij wel moeten weten dat elke maand er 1 te veel is en zeker als je al zo lang die rommel moet slikken. Gelukkig in ieder geval wel een tp. Sterkte nog met de progynova en hopelijk toch een leuke jaarwisseling. Oh ja en beterschap met het gesnotter ;)

Weet iemand eigenlijk iets over de andere meiden die nog op t lijstje staan, maar waar we eigenlijk nooit meer iets van gehoord hebben jan10,kit,debs,poekies en christina??
    Ik kwam toevallig een bevallingberichtje tegen van staffie dus die heb ik ook op t lijstje aangepast, maar zou leuk zijn t lijstje compleet te krijgen.

6. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Boboke, lief dat je er naar vraagt. Het gaat hier in principe wel goed. Voel me alleen niet zo heel goed :cool: Misselijkheid is in de vakantie erger geworden, zal wel door het uitslapen komen. En ook veel last van hoofdpijn en dat soort kwaaltjes. Maar niks ernstigs of zo, alleen ongemakkelijk. Gaat vanzelf weer over :D

Ik weet toevallig dat poekies nu precies 40 weken is, en misschien van de week is ingeleid wegens bloedverlies. Zo niet, dan zal het niet lang meer duren ;) Ik ben haar ook tegengekomen op een ander forum.
    Van de anderen heb ik nooit meer wat gezien/gehoord. Ben ook wel nieuwsgierig hoe het met hun gaat. :)

7. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    in afwachting om te starten:
    meisje 1977--1e kindje --ivf 2
    boboke -- 1ste kindje -- ivf1(2) -- eind januari/begin februari

onderdrukkende fase (lange protocol):

stimulerende fase:

punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod:
    fisher -- 1e kindje --ivf1/cryo 4 -- tp 20-12
    kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/ cryo 4 start echo 6 jan
    flower77-- 2e kindje --ivf 1 -- tp 11/12 testen ??
    veerlev -- 1e kindje --ivf2/cryo1 -- echo 31-12 tp 6-1

zwanger:
    jan10 -- zwanger --
    kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger --
    debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger
    poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger --
    christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger
    shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1--cryo 1-- zwanger -- jongetje-- 29/01/2014
    elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014
    taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014
    sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014
    Minigirl -- 1e kindje --ivf 2-- zwanger -- 16/07/2014

bevallen:
    pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje -- 11/12/13
    staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje --13/12/12
    sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- jongetje -- 14/12/13
    miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- jongetje -- 25/12/13

8. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb van sommige meiden wat kunnen vinden, ik pas het lijstje even aan met wat ik weet.

in afwachting om te starten:
    meisje 1977--1e kindje --ivf 2
    boboke -- 1ste kindje -- ivf1(2) -- eind januari/begin februari

onderdrukkende fase (lange protocol):

stimulerende fase:

punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod:
    fisher -- 1e kindje -- ivf1/cryo 4 -- tp 20/12
    kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/cryo 4 start echo 6 jan
    flower77-- 2e kindje -- ivf 1 -- tp 11/12 testen ??
    veerlev -- 1e kindje -- ivf2/cryo1 -- echo 31/12 tp 6/1

zwanger:
    kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- 10/12/2013
    poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- 31/12/2013
    christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger --
    shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1/cryo 1 -- zwanger -- jongetje-- 29/01/2014
    elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014
    taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014
    sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014
    Minigirl -- 1e kindje --ivf 2-- zwanger -- 16/07/2014

bevallen:
    pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje -- 11/12/13
    staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje --13/12/12
    sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- jongetje -- 14/12/13
    debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- jongetje -- 16/12/13
    miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- jongetje -- 25/12/13

9. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meidens afgelopen donderdag goed nieuws gehad, hcg was gestegen dus nu op naar 21 januari voor de eerste echo :) zo blij!!

10. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Wauw Fisher, wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, echt super.
    Dat is toch een erg onverwachts kadootje, je had het volgens mij al opgegeven....

11. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    fisher, geweldig nieuws! gefeliciteerd!!!!!!!!!

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Fisher, nogmaals gefeliciteerd!! Het is toch wat, met al die super cryo`s hier.. Genieten meid..

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sylvia hmmm niet zo prettig, hopelijk voel je je snel weer beter.

Kiarax alvast weer succes voor maandag. Op naar weer een mooi eitje

Fisher gefeliciteeeerd!!! En dat met de cryo waar je geen vertrouwen in had ;):D

Ego. 22 januari heb ik mijn uitgangsecho in DD en als het goed is een kleine week later weer starten met prikken :)

14. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Fisher gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws! Ben erg benieuwd naar de echo

Boboke hopelijk heb je veel succes daar in DD en gaat het daar lukken kan niet wachten om van jou een mooi berichtje te lezen!

15. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Fisher, nogmaals GEFELICITEERD!!!!! :):):)

Boboke, spannend! Veel succes in DD!

16. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fisher gefeliciteerd!!!
    Boboke veel succes in dd spannend hoor. Ik duim voor je!

17. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    @fisher wat een fantastis nieuws gefeliciteerd.

18. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden; allereerst een fantastisch, gezond, liefdevol en vooral vruchtbaar 2014 toegewenst!!

Wauw Fisher!! Gefeliciteerd!! Zo zie je maar weer...cryo nummer 4, waar je eigenlijk al geen vertrouwen meer in had, gaat 't dan toch gewoon doen. Heb je direct een staatslot gekocht? Wie weet heb je daar ook geluk mee ;). Fantastisch meid, geniet er van!
    @Taatje84: helemaal van de medicatie af, spannend. En een goede echo, wat heerlijk! Nog even en je kunt het voelen, of heb je de kleine al gevoeld? Ik weet nog dat ik onze kleine met 16 weken voor het eerst voelde. Weet ook nog precies waar ik toen was, haha!
    @Boboke: de uitgangsecho is gepland, nu dus nog afwachten. Is DD een beetje te doen qua afstand? Ik hoop het, want met zo'n echo sta je vaak ook zo weer buiten. Succes!
    @Veerle: Belachelijke actie van het zh. Ik zou echt boos worden! Maar goed dat de verpleegkundige ingreep, zou toch erg zijn als je al die moeite dan voor niets had gedaan (en de kosten die dan al gemaakt zijn)! Over een paar dagen de TP, spannend hoor. Dan beginnen de twee vervelende wachtweken weer. Lekker veel afleiding zoeken ;). Laat je ons weten hoe de TP is gegaan?
    @Sylviabobo: Zijn je ongemakkelijke kwaaltjes wat minder geworden? Ik hoop het voor je. Geniet van je zwangerschap!

Woensdag heb ik een afspraak staan. Dan krijgen we te horen of we nog in aanmerking komen voor een volgende poging of niet. Ik hou er rekening mee dat dat niet het geval zal zijn. Niet omdat ik negatief ingesteld ben(juist niet!), maar meer vanuit een realistisch oogpunt.

Mocht het wel mogelijk zijn, gaan we er eerst even goed over nadenken of we het nog wel willen. Onze leeftijd, leeftijd van ons dochtertje (en dus steeds groter wordend leeftijdsverschil), stress/spanningen die IVF oplevert ook op relationeel gebied, dat wat er "down under" bij mij de afgelopen 5 jaar is gebeurd aan ingrepen/behandelingen en op hormonaal gebied, wisselwerking op met name mijn werk (geen ondersteuning/interesse vanuit leidinggevende) etc. nemen we mee in die beslissing. Allemaal feitelijke afwegingen, maar de emotionele blijft toch nu nog de boventoon voeren. Ben erg benieuwd naar woensdag. Ik hou jullie op de hoogte.

19. Kiarax29

Kiarax29 Actief lid

23 jun 2013
    185
    0
    0
    Fisher gefeliciteerd :D lekker van gaan genieten. Xxx

20. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Flower, allemaal lastige afwegingen om te maken, hoop dat woensdag jullie een hoop duidelijkheid geeft en dat je een beslissing kunt en mag nemen waar jullie helemaal achter staan.

Fisher, nogmaals gefeliciteerd :D Op naar de eerste echo waar je het hartje kunt horen kloppen en het allemaal wat werkelijker wordt.

Kiarax, heel veel succes morgen weer in het ziekenhuis. Op naar een plakbeeb in 2014!

Ego, hier de uren bijna aan het wegkijken tot ik mijn Emmy dinsdag mag ontvangen. Kijk er nu nog naar uit om eindelijk weer in die twee weken te zitten van hoop ( en wanhoop ;))

Deel Deze Pagina