Succes meiden morgen en dinsdag!! Flower, ik hoop ook dat jullie een beslissing kunnen nemen, waar jullie je uiteindelijk in kunnen berusten.
fisher, gefeliciteerd! Veerle, succes morgen! Boboke, succes in DD! ego, ik ben erg moe de laatste tijd. Sommige dingen hakten er behoorlijk in de afgelopen tijd. Na een paar slapeloze nachten en nu werkt mijn darm ook weer niet goed (veel te snel) merk ik dat tot weinig in staat ben. Ik merk dat ik ook minder energie voel om te reageren. Ik probeer wel steeds bij te lezen.
Dank jullie wel dames, embryo is weer aan boord en meteen de eerste embryo is goed ontdooit dus we hebben nog 6 cryo's over. Helemaal blij dus nu goed broeden en dan mogen we 21-01 bloedprikken. Minigirl, wat vervelend dat je je zo moe voelt en dat je darmen ook niet goed meewerken. Hoop dat je snel weer een beetje meer energie hebt en weer alles kunt wat je wilt doen. Hoe gaat het met de andere dames?
Heel veel succes ik duim voor een plakker en hoop dat je de andere eskimootjes kunt bewaren voor later. Knuff
Jeej Veerle wat een goed nieuws! Hopen dat jij en ik allebei goed nieuws krijgen op de 21e, jij dat je zwanger bent en ik dat wij een kloppend hartje gaan zien. Pff ik ben echt zo zenuwachtig. Op een of andere manier voelt het deze week weer alsof het niet goed zit, heb een heel vervelend gevoel in mn buik alsof ik ongesteld moet worden, doordat gevoel er de hele tijd is denk ik er ook de hele tijd aan. Ik wil heel graag positief denken maar dat lukt mij nu niet echt. Hoop echt dat ik geen miskraam krijg en dat wij de 21e in ieder geval iets positiefs gaan zien. Hoe gaat het miepje? Ben jij ook al een beetje hersteld?
Daarnaast heb ik ook wel last van andere dingen die dan wel wijzen op een zwangerschap zoals misselijk, moeheid en pijn in mn borsten. Het liefst zou ik nu 9 maanden in winter/zomerslaap gaan en dan rustig zwanger zijn om dan wakker te worden voor een bevalling . Ik denk dat als er een goede echo is geweest en wij de eerste 12 weken voorbij zijn ik vanzelf meer kan gaan genieten, ik hoop dat de tijd voorbij vliegt Sorry hoor moest echt even mijn verhaal/ gezeur kwijt. Dit keer hou ik het voor de meeste mensen geheim dus er zijn er weinig waar ik tegenaan kan praten.
Hoi meiden, Even een ego berichtje. Vandaag de 20 weken echo en de echo was helemaal goed. En ik krijg een ..... MEISJE! Mijn gevoel had het helemaal goed. Ze is tot nu toe helemaal goed gekeurd. Het enige bij mij is, is dat de placenta gedeeltelijk voor de uitgang ligt. Dit houdt in dat ik er vanuit mag gaan dat ik een keizersnede ga krijgen. Met 32 weken krijg ik weer een echo, en als die hetzelfde beeld laat zien dan wordt het definitief gepland. ( er zijn situaties dat hij nog iets kan opschuiven) Maar verder natuurlijk super blij en gelukkig met de gezondheid van de dame!
Minigirl, wat vervelend, dat je je zo voelt. Hoop dat het snel beter gaat. Veerle, spannend hoor. Op naar super nieuws de 21ste. Fisher, ik heb dat gevoel in het begin ook gehad. Dat soort kwalen komen heel vaak voor. Laat het maar snel de 21ste zijn. Elise, wat leuk een meisje. Geweldig dat ze helemaal goedgekeurd is. Dat is uiteindelijk het belangrijkste. Nu kun je lekker gericht shoppen en een mooie naam bedenken. Flower, hoe is jullie gesprek gegaan vandaag? Hier verder weinig nieuws, buik groeit goed, maandag weer echo. 6-2 hebben wij de 20 weken echo.
Flower, hoe ging het gisteren? Veerle, super! Nu lekker broedden inderdaad Mini, vervelend zeg. Goed rustig aan doen hoor! Hopelijk is het al wat beter. Fisher, hier mag je altijd zeuren! Ik accepteer geen excuses Elise, gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat ze helemaal goed is gekeurd. Ik hoop dat de placenta nog een stukje opschuift dan! Taatje, fijn dat het zo goed gaat Hoe voelt het nu zonder extra medicijnen? Hier begint er nu voorzichtig een beetje een buikje te komen. Klachten zijn helaas nog niet minder, maar wie weet, volgende week is week 16 en dan kan alles gaan veranderen, zeggen ze Wij hebben trouwens 3/2 de 20 weken echo, ze wilden het graag doen met 19 weken. Nou ja, prima toch
Elise wat fijn dat alles goed is en je een meisje krijgt! gefeliciteerd. Hoop dat je geen keizersnee hoeft, dat word nog even spannend voor je dus. Hier helaas slecht nieuws, ik heb vanacht weer een miskraam gekregen. Had echt hele erge buikkramp en bloedverlies, pff weer einde verhaal helaas. Begin er nu inmiddels wel beetje moedeloos van te worden. Aankomende maandag echo en afspraak bij de dokter.
Fisher nee toch . Ik had zo gehoopt dat het dit keer wel goed zou gaan. Sterkte en een dikke knuffel Shereen dank je wel, ik hoop t ook snel te kunnen berichten. Hoe gaat t met de laatste loodjes? Flower ik ben ook benieuwd hoe je gesprek is gegaan. Hopelijk met goed nieuws. Veerle joehoe je bent weer broedkip . Duimen draaien weer voor een mooie plakbeeb Mini hopelijk voel je je snel weer wat beter. Sterkte Elise wat leuk een meisje! En dat ze helemaal goedgekeurd is, is ook niet onbelangrijk . Tamara geen last gehad van het stoppen met de medicijnen? Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Sylvia vervelend dat je klachten nog niet zijn afgenomen. Wel leuk dat het nu zichtbaar begint te worden Hier nog weinig te melden, nog 2 weken
Ik heb geen laat gehad van het stoppen. Mijn lichaam doet het zelf hopelijk helemaal goed. Maandag echo dus kunnen we weer even spieken. Wij willen niet weten wat het word, laten ons verrassen. Heb zelf het idee een zoon maar dat is gewoon een gevoel.. Fisher, ik vind het echt zo ontzettend rot voor je. Nogmaals heel veel sterkte. Dikke knuffel..
@fisher wat een naar nieuws had zo voor je gehoopt dat het goed zou gaan. Ik wens je heel veel sterkte. knuff
@Fisher: Wat ontzettend naar meid! Het zit ook niet mee hè? Ontzettend veel sterkte. Hoe gaat het nu met je dan? Moet je nog naar het ziekenhuis voor controle naar aanleiding van de miskraam, of is dat niet nodig? Ik hoop dat je zowel lichamelijk als geestelijk hier snel van herteld bent. @Veerle: De spannende twee weken zijn aangebroken, succes!! @Kiarax: Geldt dat ook voor jou? De tp heeft plaats gevonden? @Taatje: Veel plezier met de komende echo! Ego: We worden toch weer voor de keuze gesteld. Statistisch en medisch gezien wordt ons de komende poging niet aangeraden door de gyn (door de low respons in combi met herstelde afwijking in de baarmoeder), maar hij kan het ook niet kansloos noemen. Dus raadt hij het ook niet af. En wil ons daarom deze poging gunnen. Ik zou het meer moeten zien om daarna te kunnen concluderen dat alle kansen zijn benut, zodat ik in de toekomst mezelf hier niets over kan verwijten of schuldig kan gaan voelen. Want, zei hij, probeer je er volledig op in te stellen dat het niet gaat lukken. Maar aan de andere kant; een ander stel waarbij ik het ook af raadde is er toch zwanger van geraakt. Tja..... Moeilijk hoor. Het voelt een beetje alsof ik mezelf onnodig voor de gek ga houden om te denken dat dit nog positief zou kunnen aflopen, maar aan de andere kant.... een kans is een kans. Hoe klein ook... Het zou dan wel ICSI worden ipv IVF. We zijn er dus nog niet over uit. Komt tijd, komt raad.... toch? Als jullie je mening of visie willen geven; voel je vrij! Ik ben benieuwd, misschien brengt het me/ons tot nieuwe inzichten .
@ flower ik heb een tp gehad maar helaas mislukt, ik werd gewoon ongesteld. Als ik jou verhaal zo lees en je kinderwens is echt groot dan zou ik zeker een poging wagen persoonlijk ik doe ook icsi. Want er bestaat altijd een kans dat je toch zwanger raakt en dan spring je een gat in de lucht. En als het natuurlijk verder geen kwaad kan voor jou hè dat moet ik er wel bij zeggen want je gezondheid gaat wel voor natuurlijk. @Fisher vind het nog steeds klote voor je meid dikke knuffel en rust even lekker uit. @Veerle nog steeds lekker aan het broeden? Spannend hoor deze weken. @Elise wat leuk dat het een meisje word Hihi gefeliciteerd en geniet ervan. Ego: hier was ik weer begonnen met een nieuwe poging mijn follikel was maandag 12 mm en donderdag nog 12 mm toen moest ik bloedprikken en ja hoor me eisprong was al geweest, dus geen nieuwe tp voor mij volgende week. En moet dus weer in de wachtkamer.
@Fisher, wat erg! Hoe is het nu met je? Hele dikke knuffel. @Flower, wat een lastige keuze voor jullie. Ik denk dat je voor jezelf moet afwegen of jullie voor jullie gevoel al alles eraan hebben gedaan en het bewust kunnen afsluiten. Of dat er altijd een stemmetje zal zijn die zegt "had ik die laatste poging nog maar gedaan?". Dus ik denk dat het ook echt een gevoelskwestie is. En niet onbelangrijk is, is of jij het lichamelijk nog een keer aankan. Heel veel succes met het maken van deze keus. Ik ga zo een wieg kijken in Utrecht van mp. Ik ben benieuwd of het wat is. Morgen wordt het kamertje geschilderd. En ik heb voor een klein muurtje echt super schattig behang uitgezocht. Het wordt echt zo echt nu.... heb ook al 2 jurkjes gekocht, ik ga helemaal los (nu maar hopen dat het ze het niet verkeerd hebben gezien)
Hallo iedereen! Fisher wat een enorm slecht nieuws zeg lijkt me heel erg pijnlijk vooral zo kort na elkaar : ( ik wens je echt heel veel sterkte deze komende periode! Flower er staat jullie een moeilijke keuze te wachten en je gezondheid gaat natuurlijk voor maar zoals de dokter ook zei elke kans is een kans en als je die kans zou laten liggen, zou je het dan ook los kunnen laten? jullie weten wat het beste is voor jullie en wens voor jullie dan alsnog gewoon een groot wonder! Boboke: hier gaat het er nog rustig aan toe aanstaande woensdag ben ik 38 weken.. de baby is al 4 weken volledig en goed ingedaald dus dat is goed nieuws.. heb ook totaal geen last van zenuwen en de thuisbevalling staat ook nog gewoon op de planning ik ben erg benieuwd ik en 3 vriendinnen zouden in dezelfde week moeten bevallen maar daar zijn er al 2 vanaf gevallen die zijn al eerder bevallen verder beweeg ik nog goed lekker fietsen en veel lopen hoop dat het toch een beetje wonderen verricht ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor om ons zoontje te verwelkomen!!
Hey meidens, ik ben alweer aan het idee gewend dat we nog geen stap verder zijn. Richt mij ondertussen op andere dingen en voel mij weer positief gelukkig. Gisteren een heerlijke tijd gelopen op de halve marathon van Egmond aan Zee dus dat heeft mij goed gedaan. Net terug uit het ziekenhuis, mijn baarmoeder was al zo goed als leeg, wat dus ook klopt aangezien ik amper meer bloed verlies. Blijkbaar kan mijn lichaam niet wachten om alles er zo snel mogelijk uit te gooien..Anyways, ik heb nu ook een nieuwe dokter en deze bevalt ook goed, gelukkig altijd weer spannend een andere arts. Hij wil verdere onderzoeken doen aangezien het nu twee keer achter elkaar is gebeurd en ik nog jong ben denkt hij dat er gerust iets anders aan de hand kan zijn. Hij gaf ook wel aan dat er meestal niets uit komt, maar dat het wel het onderzoeken waard was. Het HCG moet dan goed uit mijn bloed zijn dus normaal moet je dan 10 weken wachten, ahum! toen moest ik wel even slikken, maar ze hebben weer mijn bloed afgenomen en vanmiddag belt hij terug wanneer ik moet laten prikken voor dat uitgebreide onderzoek. Volgens mij duurt het dan nog 3 weken voordat ik de uitslag krijg, dus voorlopig is het even rustig voor mij, wat ik ook wel even fijn vind. Gaan we gewoon rond het voorjaar weer verder. Veerle hoe gaat het met jou, voel je al iets? Eilse, wat fijn dat het al meer echt word! Haha snap dat je helemaal los gaat. Zodra ik meer zekerheid heb dan heb ik een speciale spaarrekening die ik helemaal kan leegplunderen haha nu al zin in! Flower, ik zou toch ook zeggen: een kans is een kans, nooit geschoten altijd mis, of een andere mooie uitspraak die ik pasgeleden las: sometimes the smallest step in the right direction ends up being the biggest step of your life. Tip Toe if you must. But take the step. Zo haha misschien snap je er niets van, maar ik vond het een super gave uitspraak. Ik wens je veel succes met het maken van een keuze, knuf! Shereen, tijd gaat echt hard! Strakkies krijg je gewoon je wondertje te zien, super gaaf hoor! Zie je op tegen de bevalling? Misschien ben ik echt gek maar het lijkt mij zo gaaf om een bevalling mee te maken, ik zie er nu al naar uit...En ja ik weet dat het heeeel veel pijn gaat doen, maar toch zou ik die ervaring nooit willen missen.
Net gebeld door de dokter en vanwege het extra onderzoek word ons geduld flink op de proef gesteld. Ik moet over 4 weken bloed laten prikken en dan duurt het 6 weken voordat we de uitslag kunnen bespreken. Voorlopig gebeurd er dus helemaal niets, jemig krijg spontaan hoofdpijn. Ik had gerekend op eventjes rust maar nu ik zo even reken en begin april uitkom begin ik toch weer flink te balen dat het allemaal weer zo lang duurt, dan zijn we echt een jaar verder en nog met lege handen. PFFFFF