Ohh fisher wat enorm balen zeg dat het allemaal zo lang duurt ( dan wordt je geduld indd flink op de proef gesteld maar ik hoop dat er een bericht uit zal komen waar je iets aan hebt.. verder zie ik helemaal niet op tegen de bevalling heb ook nog geen last van zenuwen een dikke knuffel en veel sterkte
Een poging doen zonder spelfouten en aan alles denkend via mijn telefoon te reageren. Flower, wat fijn dat je een keuze hebt maar ook verschrikkelik lastig en zelfs moeilijker dan als de keuze gemaakt is. Volg je hart en zorg dat je later geen apijt krijgt! Fisher, 10 wkn, phoe dan moet je echt veel geduld hebben! Hoop dat de weken sneller gaan dan de wachtweken en je ondertussen afleiding hebt met maratons lopen . Maar vooral hoop ik dat er iets uit het onderzoek komt wat verholpen kan worden en de kansen verhoogt. Shereen, nog eventjes en dan kun je gaan genieten van je kleine mannetje. Wel fijn dat je niet opziet tegen de bevalling! Elise, gefeliciteeerd met een meisje en dat alles goed is gekeurd weer. Nu lekker shoppen en zorgen dat je je weer fitter voelt. Ego: hier voel ik mijn buik en soms wat misselijk, maarja kan alle kanten op. Merk dat ik graag duidelijkheid wil maar ook bang ben voor weer een twleurstelling. Want ik ben bang dat ook deze keer niet gelukt is, ookal twijfel ik diep vn binnen veel meer dan de andere keren. Wachten dus
Tamara gelukkig heb je geen last gehad van het stoppen en doet je lichaam het nu helemaal zelf. Nog even en je zit al op de helft! Flower gelukkig in ieder geval nog de keuze om nog een poging te doen of niet. Voor mij zou het geen moeilijke keuze zijn, maar ik kan natuurlijk niet inschatten hoe jij het lichamelijk en geestelijk nog trekt. Succes! Kiarax heb je al enig zicht op wanneer nu de volgende poging gaat zijn? En heb je nog overleg gehad om te bespreken hoe dit voorkomen kan worden bij de volgende keer? Elise en was het een mooi wiegje? Leuk hoor nu zo gericht kunnen shoppen en inrichten. Ik zou ook helemaal los gaan Shereen lekker ontspannen dan zo die laatste weken in. Fijn dat je je ook nog zo goed voelt om te kunnen fietsen en zo. Alvast succes voor de bevalling mocht het toch opeens vroeger komen. Fisher gefeliciteerd met het uitlopen van de halve marathon! Het is natuurlijk een flinke wachttijd, maar wie weet is er iets te vinden wat heel makkelijk op te lossen is en je daarna gewoon blijvend zwanger kan zijn, dat is dan wel t wachten waard. Gezien je leeftijd heb je nog wel de tijd, maar als de wens zo groot is valt het natuurlijk nog vies tegen. Sterkte met het wachten en hopelijk genoeg afleiding om de tijd om te krijgen. Dikke knuffel Veerle spannend nu de laatste wachtweek in. Hopen op eindelijk weer een keer goed nieuws hier! De duimen draaien weer overuren hier
@ Boboke ik vind ze niet echt duidelijk in het ziekenhuis ( ook omdat ik steeds andere krijg ) maar ik moet utrogestan erbij gaan doen..enne ik stop even met terug plaatsingen. ik stap er even een paar maandjes tussen uit!
@Fisher: Wat balen zeg! Ik heb wel eens het gevoel dat de hele mmm bestaat uit wachten, wachten en nog eens meer geduld hebben. Succes met het geduld op de proef stellen. Zo te lezen ben je positief ingesteld en dat in combi met je kop leeglopen (en ondertussen conditie opbouwen), komt dat vast goed! Enne.. die uitspraak kende ik idd niet, mooi! @Shereen1987: Nog een paar weekjes. Kan natuurlijk ook zeer binnenkort al zover zijn. Pas nog bij de vk geweest om te kijken hoe de kleine erbij ligt? @Veerlev: Vandaag 10 dagen geleden dat je de tp hebt gehad. Dus je zit nu in de tweede spannende week. Hoe voel je je nu? Afwachten, ik hoop het zo voor je! @Boboke: Klopt hoor, en ik bedoelde het ook niet als klagen, maar soms moet je ook even alles voor jezelf op een rijtje krijgen voordat je aldoor maar doordendert. Maar ik sta er nu al weer positiever in en heb besloten het nog een keer te proberen. We hebben de mogelijkheid en die kans (hoe klein ook) pakken we. Wil achteraf geen gevoel krijgen van "had ik toen maar....". Jij hebt volgende week de uitgangsecho. Hoe kan dat eigenlijk dat je dat zo ver van te voren gepland hebt? Bij mij werd dat ingepland aan de hand van de menstruatie. Op de eerste cyclusdag moest ik bellen voor een afspraak. Heb je zo'n regelmatige cyclus dat je dat zo zeker weet of gaat dat gewoon anders in DD? @Kiarax29: Wat goed, even rust nemen. Is af toe gewoon nodig.
Flower wat fijn dat je voor jezelf een beslissing hebt kunnen nemen, het lijkt mij een hele goede, want later denken: had ik maar...! Boboke, was het nog gelukt de uitgangsecho te vervroegen? Omdat je met je menstruatie nu verkeerd uit zou komen? Kiarax, goed om even rust te nemen totdat je lijf en alles thuis ook weer rustig is. Wij denken dat deze poging ook weer mislukt is en Joep wil ook even een paar maanden stoppen, ik weet niet of ik dat kan. Hoop IVF3 te kunnen doen binnenkort en daarna even rust te kunnen nemen met de cryo's kunnen we wel wachten
Flower ik had t ook niet opgevat als klagen hoor , je vroeg hoe wij erin stonden en ik weet van mezelf dat ik voor mijn gevoel er alles aan gedaan moet hebben, voordat ik zou kunnen accepteren om te stoppen. Goed dat jullie nu alles op een rijtje hebben en voor nog een poging gaan. Al enig idee wanneer? En gaan ze nog iets veranderen in de medicatie? Misschien voor jou ook een idee om synarel te gebruiken ipv deca met jouw moeilijk te stimuleren eierstokken... Het gaat inderdaad iets anders in DD. Daar maken ze de uitgangsecho in de week voor je ongi. Ik verwacht ergens tussen woensdag en zondag mijn ongi (afhankelijk van de luteale fase dit keer) Veerle waarom denken jullie dat het niet gelukt is??? Toch nog geen bloedverlies of zo? Nog een paar dagen volhouden en niet de hoop opgeven hoor! Met jouw lage amh zou ik ook eerst de ivf3 willen doen. Een pauze inlassen kan daarna altijd nog. Kan me wel voorstellen, dat het fijn kan zijn even geen hormonen en spanning. Daarbij zijn jullie nog jong, alleen je eitjes niet . Hopelijk komen jullie er samen uit, maar eigenlijk hoop ik dat je heel die ivf3 niet nodig gaat hebben. Het wordt wel weer een keer tijd voor positief nieuws hier! Ik heb wel gebeld, maar er is op die dag ook nog een gesprek met ons gepland dus dat was niet mogelijk om te verzetten. Mocht ik toch al ongesteld worden, mag ik alvast beginnen met de neusspray. Stimulatie is pas vanaf dag 3 dus dat ga ik wel halen.
Jeetje het is hier echt rustig geworden, ik moest gewoon aan het einde zijn van de 2de pagina om ons topic te vinden Shereen nog alles rustig?? Hoe is t met de rest? Ego. Vandaag naar DD geweest en alles zag er goed uit, dus zodra mijn ongi komt kunnen we weer van start . Ook is er nog bloed afgenomen voor het onderzoek naar miskramen. Uitslag over een week of 2. Ook krijg ik naast de utro nog extra hormonale ondersteunig dmv een andere neusspray (suprefact)
Oh boboke fijn zeg dat het onderzocht word.. ben erg benieuwd wat er uit komt?! wat doet die neusspray als ik vragen mag? ik heb het weleens eerder gelezen maar nooit echt begrepen wat die neusspray eigenlijk moet doen.. hier is alles nog rustig ben nu 39 weken en 1 dag (mijn banner loopt iets achter) het is nog aardig rustig heb alleen voorweeën maar verder niks.. ben benieuwd wanneer mijn grote moment aanbreekt ik ben er in ieder geval klaar voor (hoop ik)! hoe gaat het verder met iedereen hier? Veerle heb jij je uitslag al die zou jij dinsdag krijgen toch? veel liefs
Shereen nu kan het aftellen echt gaan beginnen zeg! Spannend maar wel super leuk, over korte tijd heb je eindelijk je kleine in je armen Hier is de poging weer mislukt. Wij mochten meteen doorgaan met een volgende cryo maar gaan er even 1 maand mee stoppen
Oh veerle wat ontzettend balen zeg.. ook al had je zon voorgevoel het was toch een mooi nieuwtje geweest.. en geniet van je maandje rust hopelijk gaat t wonderen verrichten voor de volgende ronde !
Shereen nog steeds rustig??? Ja ja blijf t nu elke keer vragen hoor. Ben benieuwd wanneer de kleine zover is. De neusspray is in principe hetzelfde als deca, dus een platlegger van je cyclus, alleen minder agressief. Dit ivm mijn lage amh, je wilt dan de follikels niet te veel remmen. Veerle hier ook nog een keer een dikke knuffel. Hopelijk doet een rustmaandje jullie goed en kunnen jullie er daarna weer met frisse moed tegenaan. All. Tsja ik weet eigenlijk niet goed hoe ik t moet zeggen...nooit gedacht dat ik ook zo iemand zou zijn, maar net op de valreep voor onze 2de ivf ben ik nu spontaan!! zwanger . Het is nog heel erg vroeg (4 weken) en we zijn natuurlijk blij, maar na 2 miskramen zit de angst er ook wel in.
Woehoe boboke wat een nieuws, en natuurlijk is het spannend, maar dit wonder heeft er duidelijk voor gekozen om te komen!! Dat moet wel goed blijven gaan, ik hoop het zo voor jullie! Gefeliciteerd (mijn zus heeft hetzelfde gehad voor haar eerste ivf, is nu een gezonde zoon van 5 jaar )
Wauw Boboke, wat een mooi en bijzonder bericht. Wat Pip ook schrijft, dit wondertje heft echt voor jullie gekozen. Ik ga heel, heel, heel hard duimen voor jullie.
Boboke, echt geweldig nieuws!! Ik sluit me aan bij de andere meiden. Dit kindje wilt heel graag bij jullie zijn! Ik duim voor jullie..
Boboke hier nog steeds rustig hahah! Maar wat een geweldig nieuws.. moet wel erg onwerkelijk voor jullie zijn zeg!! Ik hoop dat dit super wondertje gewoon echt blijft plakken hou ons op de hoogte hoorr!! Dikke knuffel
Jeetje Boboke!! Wat onwerkelijk! Maar wel fantastisch!! Kan me voorstellen dat je niet onbezorgd bent, maar probeer dat los te laten. Probeer te denken dat t zo heeft moeten zijn!
Meiden heb de lijst weer aangepast! in afwachting om te starten: meisje 1977--1e kindje --ivf 2 onderdrukkende fase (lange protocol): stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: fisher -- 1e kindje -- ivf1/cryo 4 -- tp 20/12 kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/cryo 4 start echo 6 jan flower77-- 2e kindje -- ivf 1 -- tp 11/12 testen ?? veerlev -- 1e kindje -- ivf2/cryo1 -- echo 31/12 tp 6/1 zwanger: kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- 10/12/2013 poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- 31/12/2013 christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1/cryo 1 -- zwanger -- jongetje-- 29/01/2014 elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014 taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014 sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014 Minigirl -- 1e kindje --ivf 2-- zwanger -- 16/07/2014 Boboke -- 1e kindje --Spontaan--zwanger bevallen: pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje -- 11/12/13 staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje --13/12/12 sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- jongetje -- 14/12/13 debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- jongetje -- 16/12/13 miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- jongetje -- 25/12/13