Kiarax volgens mij heb je alleen mij aangepast in de lijst of niet . Ik zou t zelf nog niet gedaan hebben, maar wie weet brengt t geluk en hoef ik er dit keer niet meer af tot over 9 maanden... Hoe is t verder met jou? Doet de rust je nog steeds goed? Gaat t nog niet kriebelen? Oh en we hebben onze eerste echo op Valentijnsdag
@ Boboke klopt en ik heb de lijst weer naar voren gehaald enne het gaat geluk brengen let maar op!!!! zwanger is zwanger en nu gaat het gewoon goed bij je! positief blijven en rustig! Hier gaat alles wel goed hoor! nog steeds opzoek naar een baan helaas maarja! voorderest gaat het goed, nee ik vind de rust wel even lekker zo! misschien dat ik over een paar maanden weer ga starten. Enne wel leuk 1ste echo op Valentijnsdag ben benieuwd zal voor je duimen.
Hallo dames! Ik wil jullie even laten weten dat ik op 29.01.2014 ben bevallen van mijn prachtige zoontje om 14.15.. alles gaat goed met hem en hij is een gezond jongetje van 51 cm en 3020 gram! Ik heb een mooie thuisbevalling gehad en alles is goed gegaan Liefs.. shereen
Shereen van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat fijn dat alles goed gegaan is en je ook thuis kon bevallen. Geniet ervan!
Geweldig, Shereen!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Fijn dat alles goed is gegaan. Geniet er van!!!
Boboke, hoe gaat het met jou? En Fisher, Kiarax, Veerlev, Meisje en Flower, houden jullie het nog een beetje vol? Hier weinig nieuws te melden eigenlijk... maar ik volg jullie trouw! Liefs, marjolein.
Shereen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat fijn dat de thuisbevalling goed is gegaan en wat een mooi gewicht!
Shereen gefeliciteerd met je mannetje nu maar heerlijk genieten. Hier alles top de kleine is al weer meer dan een maand oud. Gaat zo snel. knuff
Shereen, gefeliciteerd met de kleine man!! Fijn dat alles goed is gegaan...... Ik ben wel benieuwd naar de naam of is dat openbaar op het forum? Ik mis jullie wel hoor.... zo stil hier..... Hoe gaat het?? Mss moet ik toch maar naar jullie fb komen..... dan kan ik julie blijven volgen.
Shereen, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! Voel je je goed?En wat een mooie lengte en gewicht, super hoor. Ben je nou op de uitgerekende datum bevallen? Ik ben ook nieuwsgierig naar zijn naam.. Elise, hoe gaat het met je? Alweer ruim 22 weken, wat gaat het snel! Gezellig als je komt meekletsen op FB...
Shereen gefeliciteerd! Lekker genieten nu! Hier niet veel te melden, moet nog zeker twee maanden wachtenndus lees rustig mee...
Shereen gefeliciteerd met jullie zoon, en gelukkig is alles goed gegaan. Nu lekker gaan genieten. Hier ook weinig te melden eigenlijk zit in me rust fase.
Shereen gefeliciteerd met jullie zoon!! Hier is ook alles nog rustig, ben aan het wachten op mijn gesprek 20 februari en daarna weten we hoe nu verder
Hallo allemaal! sorry voor de late reactie: Ik ben inderdaad op de uitgerekende datum bevallen 29.01.'14 het heeft 18 uurtjes geduurd ze waren best pittig omdat ik rugweeen buikweeen en onregelmatige weeen had maarrrrr we hebben het overleefd ik heb bewust gekozen voor de naam Abdul-Wadud wat betekent : Dienaar/slaaf van de Liefhebbende.. Hij is geboren om 14.15 en zijn gewicht was 3020 en lengte 49 cm.. Hij is inmiddels al flink aangekomen en een beetje gegroeid.. het voelt nog allemaal erg onwerkelijk! Hoe gaat het inmiddels hier met iedereen? zijn er nog nieuwe berichtjes? veel liefs
Ha Shereen, je hebt wel een lange bevalling achter de rug. Ben je al een beetje opgeknapt? De kleine smurf heeft wel een mooi gewicht en lengte, toch? Zijn jullie een beetje aan het genieten? Zijn naam klinkt Arabisch. Klopt dat ook? Wij krijgen as maanden de 20 weken echo. Ik ben dan 18 weken zwanger. Kennelijk kan het bij 20 weken ook al. Ik ben benieuwd, vindt het wel spannend. Misschien wel extra spannend omdat mijn gezondheid niet altijd stabiel is.