Ohh boboke wat vind ik dat zoo erg voor jullie.. lijkt me vreselijk om zo s5eeds teleurgesteld te worden .. heel veel sterkte
in afwachting om te starten: meisje 1977--1e kindje --ivf 2 boboke -- 1e kindje -- ivf 2 -- onderzoek naar herhaalde miskramen onderdrukkende fase (lange protocol): stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: fisher -- 1e kindje -- ivf1/cryo 4 -- tp 20/12 kiarax29 -- 1e kindje -- icsi 1/cryo 4 start echo 6 jan flower77-- 2e kindje -- ivf 1 -- tp 11/12 testen ?? veerlev -- 1e kindje -- ivf2/cryo1 -- echo 31/12 tp 6/1 zwanger: kit -- 2e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- 10/12/2013 poekies -- 1e kindje -- ivf 1 -- zwanger -- 31/12/2013 christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1/cryo 1 -- zwanger -- jongetje-- 29/01/2014 elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014 taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014 sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014 Minigirl -- 1e kindje --ivf 2-- zwanger -- 16/07/2014 bevallen: pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje -- 11/12/13 staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje --13/12/12 sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- jongetje -- 14/12/13 debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- jongetje -- 16/12/13 miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- jongetje -- 25/12/13
@Boboke; meid, wat naar toch! Telkens weer die hoop, blijdschap en daarna die enorme teleurstelling. Ik lees dat er nu eerst een onderzoek komt. Weet je al wat dat in gaat houden? @Veerlev: Hoe is het gesprek gegaan? Dat had je gisteren toch? @Shereen: wat goed weer van je te horen. Fijn dat alles goed gaat. Hoe gaat het met de overige, bevallen dames op dit moment? En de zwangeren onder ons (Elise, Taatje84, Sylviabobo en Minigirl); hoe gaat het? Voelen jullie je goed en groeit de kleine goed? Ik ben vandaag weer van start gegaan met stimulatie. Dit wordt echt(maar dan ook echt!) de laatste poging. Dit keer ICSI ipv IVF èn weer volop hormonen (450eh p.d.). Vandaag uitgangsecho gehad, woensdag op dag 10 weer terugkomen. Bijna niemand weet het dit keer (1 vriendin, en jullie ), en dat probeer ik ook zo te laten. Misschien werkt dat beter voor mij, geeft dat wat meer rust. We zien het wel allemaal. Laat t maar een beetje gebeuren en zie wel waar het schip strand (of niet).
n afwachting om te starten: boboke -- 1e kindje -- ivf 2 -- onderzoek naar herhaalde miskramen onderdrukkende fase (lange protocol): stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: Meisje1977- tp cryo op 7 Maart mits goed ontdooit zwanger: christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014 taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014 sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014 Minigirl -- 1e kindje --ivf 2-- zwanger -- 16/07/2014 bevallen: pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje -- 11/12/13 staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje --13/12/12 sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- jongetje -- 14/12/13 debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- jongetje -- 16/12/13 miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- jongetje -- 25/12/13 shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1/cryo 1 --jongetje--29/01/2014 Hallo ladies, Hier ben ik ook weer eens. Ik moet zeggen dat ik niet altijd bericht krijg als er een post is geplaatst. Daarnaast kan ik niet op mijn werk kijken ( iedereen kijkt mee). Dus kan alleen thuis achter de pc. Ik heb ip vrijdag as de tp van een cryo mits goed ontdooid. De bevallen dames allemaal gefeliciteerd. Lekker genieten van jullie wondertjes. Ik heb de lijst weer aangepast. Ben zo brutaal geweest om de daes die al bevallen zijn in December maar niets hebben laten horen te verwijderen.
in afwachting om te starten: boboke -- 1e kindje -- ivf 2 -- onderzoek naar herhaalde miskramen onderdrukkende fase (lange protocol): stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: Flower77-5 maart punctie, 8 maart TP? Meisje1977- tp cryo op 7 Maart mits goed ontdooit zwanger: christina90 -- 1e kindje -- icsi 1 -- zwanger -- elise -- 1e kindje -- icsi2 -- zwanger -- 03/06/2014 taatje84 -- 1e kindje -- ivf 2/cryo -- zwanger -- 27/06/2014 sylviabobo -- 1e kindje -- icsi 2/cryo -- zwanger -- 30/06/2014 Minigirl -- 1e kindje --ivf 2-- zwanger -- 16/07/2014 bevallen: pipsqueak -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje -- 11/12/13 staffie84 -- 1e kindje -- ivf 1 -- meisje --13/12/12 sabinedl -- 1e kindje -- icsi 1 -- jongetje -- 14/12/13 debs1 -- 1e kindje -- ivf 1 -- jongetje -- 16/12/13 miepje1985 -- 1e kindje -- icsi 2 -- jongetje -- 25/12/13 shereen1987 -- 1e kindje -- ivf 1/cryo 1 --jongetje--29/01/2014 Hey hoi meiden, Ik heb mezelf maar weer eens in het lijstje gezet, was spontaan verdwenen . Gisteren punctie gehad, er zijn 8 eitje gevonden. Best een hoge score voor mij, als low-responder. Morgen bellen om te horen of er een TP zal zijn en wanneer (denk zaterdag). En dan gaan we de spannende twee weken weer in.. Meisje1977: succes! Hoop dat het ontdooien goed gaat en het een warm plekje opzoekt in je bm voor de komende 9 maanden!
Ha Flower, We hebben je niet express verbannen hoor Wat fijn dat er 8 eitjes zijn geprikt. Spannend weer voor je.
Flower dat is inderdaad een mooie opbrengst dan. Heel veel succes met die fijne wachtweken Meisje hopelijk een goede ontdooiing morgen. Duimen draaien voor jullie
Meisje77: hoe is het gegaan? Alles volgens plan? Bij mij wel en niet...van de acht was er maar 1 bevrucht. En dat met ICSI. Maar goed, is wel een toppertje. Dus we wachten maar weer gewoon af.
Flower jammer dat het er maar 1 is. Maar je hebt er maar 1 nodig. Is de tp morgen? Bij mij is het goed verlopen. Embryo had zich naar de ontdooiing nog doorgedeeld. En verder weer afwachten
Heel veel.succes met de wachtweken ik vind het erg spannend voor jullie hopelijk keijgen jullie goed nieuws!!
Hallo. Ik hoop dat ik mag meekletsen . Wij zijn momenteel ook bezig met ICSI vandaag de eerste FM.. Heb nu sinds zaterdag telkens bloedverlies dus ben een beetje nerveus
Ik meld mij ook even bij dit clubje Ik zit in het icsi traject 3 al weer.. Morgen laatste fm en dan wordt waarschijnlijk ook de punctie gepland. Spannend dus! Weet iemand of ik meer verdoving kan vragen voor de punctie? Ik heb nu in totaal 2 puncties gehad eerste x viel het zooo erg mee met de pijn.. 2e x heb ik wel een paar traantjes gelaten
Flower ik kan me voorstellen dat dat toch wel een beetje een teleurstelling is, maar hopelijk is deze topper THE ONE . De duimen draaien Meisje ook voor jou draaien ze weer. Wanneer mogen jullie testen? Oktoberjuli en Gezegend welkom en heel veel succes! Ego. Vandaag controle gehad in het ziekenhuis en helaas was mijn baarmoeder niet schoon (had t al wel verwacht, omdat ik zo weinig bloed heb verloren). De hoeveelheid is ook dusdanig groot, dat het niet kan met een hysteroscopie, dus krijg donderdag een curretage. Afwachten is na vorig jaar geen optie en de cytotec doet niks meer. Kijk er ook echt niet naar uit gezien de risico's op verkleving, maar helaas laat mijn lichaam het niet los
oktober en gezegend welkom bij de club! @ Gezegend ik zou het gewoon vragen. Nee heb je..... Bij de eerste punctie werd mij gevraagd hoe gevoelig mijn buik was. Daarop werd een roesje voorgesteld. Bij de 2e punctie was het een vanzelfsprekendheid. @ Boboke. Wat vervelend dat je lichaam het niet heeft opgelost en dat je voor curettage moet @ Flower succes met broeden Ik mag vrijdag 21 Maart testen
@boboke; he wat naar , veel sterkte! Vanmorgen eerste FM gehad. Ik heb een aantal eitjes tussen de 12/13 Mm een stuk of 10 rond de 10 mm en een hoop kleine. Ws worden de bloedingen veroorzaakt omdat mijn eigen hormonen nog niet genoeg onderdrukt worden door de combi decapeptyl / gonal f. De dosis is nu opgehoogd naar 150 eh en hopelijk gaan de follikels nu meer groeien en stopt de bloeding. Donderdag weer terug voor een FM
Oktober, mooi uitgangssituatie. Hopelijk donderdag ronde de 17 mm zodat je evt zaterdag punctie kan ondergaan. Voor jou ook een spannende tijd
Meisje1977 ja ben erg benieuwd . De bloeding moest wel stoppen anders kon ik niet genoeg baarmoederslijmvlies aanmaken. Als ik donderdag nog vloeide wil hij nog andere dingen onderzoeken...