@ boboke, hoe is het met je? Hoe is de curreteage gegaan donderdag? Veel sterkte ook met de nasleep die vaak ook helaas volgt.
Oktoberjuli hoe gaat t? Is de punctie al in zicht? Zijn de bloedingen al gestopt? Gezegend hoe is de punctie gegaan? Ben je al aan t broeden? Flower hoe gaat t? Mag je al bijna testen? Minigirl de ingreep zelf is goed verlopen, wel ontzettend emotioneel achteraf, maar ja het moet er een keer uit hè . Vrijdag ging t echt heel goed, geen bloedverlies en geen pijn. Zaterdag hadden we 2 afspraken staan waar ik echt naar toe moest en dat heb ik geweten! Vanaf zaterdagmiddag toenemende buikpijn. Paracetamol en ibuprofen hielpen niet dus uiteindelijk maar naproxen geprobeerd en dit haalde in ieder geval de scherpe kantjes er vanaf. Zat wel elke keer een behoorlijk aantal uren tussen hoor dus ben niet alles door elkaar gaan gebruiken Rest van het weekend dus alleen bankgehangen... Vanochtend lijkt t iets beter te gaan, maar neem nog wel mijn pijnstillers. Mocht t niet beter worden bel ik naar t ziekenhuis of dit normaal is. Hoe gaat t nu met jou? Slaat de nieuwe medicatie goed aan? En beeb doet het nog steeds goed?
Boboke; heftig...veel sterkte! Vanmorgen de punctie gehad. Viel me erg mee. Had wel enige vorm Van overstimulatie . Ze hebben 12 eicellen gevonden, donderdag horen we hoeveel embryo's en horen we hoe laat de terugplaatsing is
@boboke: heftig meid, het is ook niet niks hè? Die pijn had ik ook, maar ff checken bij het zh kan nooit kwaad. Ik snap wat je bedoelt en voelt, en het is ook goed om het te uiten als dat klotegevoel naar boven komt. Dikke knuffel, je bent een kanjer! @Oktoberjuli: wat een goede opbrengst! Fingers crossed voor de bevruchting! @meisje77: hoe gaat t? Vrijdag mag je testen, hoeveel dagen na de tp is dat? Alles nog rustig? Spannend hè? Hier alles nog rustig. Morgen twee weken geleden was de punctie. A.s. maandag krijg ik de bloedtest. Tot die tijd de bolletje blijven inbrengen. Mijn ochtendtemperatuur blijft hoog (37 of hoger). Kon me niet beheersen en heb gister en vanochtend een testje gedaan. Op die van gister na afleestijd een licht roze streepje, die vanochtend was minder duidelijk.... Ben nog te vroeg met testen, ben officieel nog niet overtijd,en ik maak mezelf helemaal gek zo, maar ja.....ben zo ongeduldig! Omdat t buiten afleestijd is,zijn ze niet geldig. Maar in combi met overige signalen hoop ik dat t wel wat zegt. Er zit niets anders op dan te wachten tot begin volgende week, als de bloeduitslag bekend is. Of misschien word ik daarvoor ongesteld. We zullen het gaan beleven!
@ mooi aantal Oktoberjuli. Spannend om tot donderdag te moeten wachten @ Flower. Er valt niets te testen want ik ben ongesteld geworden helaas. Dus op naar ivf 3. Spannend die bloedtest. Idd nu testen is nog te vroeg, maar ik snap het wel. Wat duurt wachten lang he
Jaaa flower ik ben ook reuze benieuwd!! Meisje, dikke knuf echt super klote Oktoberjuli, weet je al hoeveel embryo's er zijn?
Er waren 9 rijpe eicellen gevonden en alle 9 zijn het embryo's geworden! Er is een mooie 8 cellige terug gezet dus nu wachten !
@Meisje1977: Wat naar! Balen, elke keer die hoop en dan de teleurstelling....zou verboden moeten worden. Nu weer energie opdoen voor de volgende ronde. Sterkte meid! @Gezegend: heb je inmiddels een punctie gehad? Heb je nog extra pijnstiller gekregen? Vond je het nu ook minder erg? @Oktoberjuli: TP achter de rug, fijn dat t goed is gegaan. En wat een super 'score' zeg! Zo heb je nog aardig wat achter de hand, al hoop je natuurlijk datje dat niet nodig hebt...Nu afwachten en vooral in de tweede week afleiding zoeken . Lekker broeden meid! @Fisher: Succes maandag bij de fm. Nieuwe ronde, nieuwe..... Ik heb nog steeds geen bloed gezien, wel vandaag heel even iets andere afscheiding.... is nu weer weg, lijkt wel. Tussendoor geen testjes meer gedaan, probeer de bloeduitslag van dinsdagmiddag af te wachten . Wel spannend, zeg maar gerust zenuwslopend... vooral omdat t voor ons hierna stopt. Daarbij komt dat ik de vorige keer nu al ongesteld was. Maar ook dat zegt helemaal niet en zal ik gewoon moeten afwachten.
Wowww wat een super resultaat 9 embryo's! Mooi hoor! Nu lekker broeden!! Flower dat klinkt ook wel goed ik had altijd dat ik een dag voor mn testdatum ongesteld werd en de keren dat ik dat niet was was ik zwanger
Jaaa Flower ik ben benieuwd, nog steeds geen bloed gespot? Echo was goed, rechts iets van 6 rond de 12mm en links 2, verder ook nog een hele hoop kleintjes. Wacht nog op het telefoontje van het ziekenhuis voor de vervolg echo, ik denk donderdag of vrijdag.
Fisher, dat klinkt goed! Inmiddels hier wel bloed gespot, helaas. En gisteren een negatieve test. Vandaag bloed geprikt, morgenmiddag uitslag, maar ik hoop nergens meer op. Helaas.... Het frustrerende is dat mijn temperatuur nog steeds hoog is en mijn borsten groter, maar dat zal wel door de utrogestan komen. Morgen weet ik definitief de uitslag en kan ik stoppen met die bollen!
Meisje1977: bedankt! Lief van je. Maar je duimen mogen stoppen met draaien hoor...ben niet zwanger. Heb net de bloed uitslag gekregen en die was negatief. Wel een beetje verwacht, gezien het bloed verlies, maar toch een domper! Iedereen bedankt voor de steun, het luisterend oor, de adviezen en het onderlinge begrip en respect. Ik heb er veel aan gehad om met lotgenoten hierover te kunnen 'praten', ook al ken ik jullie niet, haha! Ik stop hier nu mee, al zal ik zeer waarschijnlijk af en toe eens spieken om te kijken hoe het met jullie gaat. Heel veel succes en sterkte allemaal!!! Liefs Flower77.
Flower ondanks dat je het verwachtte word je wel met de neus op de feiten gedrukt. Heb je nog pogingen? Graag gedaan jij ook bedankt voor je geklets. Succes verder
Nee, dit was de laatste poging. Nu nog doorgaan zou niet zinvol en onverantwoord zijn ivm de hoge dosering icm Ashermann. Vooraf was al besproken dat dit de laatste poging zou zijn. In mijn geval staat dat los van de drie keer die je vergoed krijgt vanuit de verzekering. En ik moet zeggen dat ik na al die jaren er ook klaar mee ben en nu weer verder wil met ons gezinnetje. Natuurlijk is het toekomstbeeld wat ik had nu anders en heb ik het een en ander te verwerken, maar daar krijg ik hulp bij. Komt helemaal goed, daar heb ik alle vertrouwen in! Meiden: succes! Jullie zijn allemaal bikkels!
Hallo lieve dames hoe gaat het met iedereen? Het is erg lang geleden dat ik jullie gesproken heb in ieder geval niet meer zo intensief als voorheen in deze groep! Flower ik vind het echt enorm balen voor je en dat is zacht uitgedrukt... ik wens je heel veel moois toe en ik kan het me niet voorstellen om in jouw schoenen te staan.. hopelijk kan je het een plekje geven en toch genieten van je gezinnetje! Minigirl hoe gaat het bij jou? Ik zie dat je nu 23 weken bent.. hou je het geslacht geheim? anders ben ik erggg nieuwsgierig hahah.. Boboke hoe gaat het nu met jou? Je hebt echt enorme klappen te voorduren gehad zeg.. ben je nog wel onder behandeling in dusseldorf? En hoe gaat alles nu verlopen want je had onderzoeken laten doen naar de reden waarom.het steeds zo vroeg misgaat? En zovaak als ik me niet vergis.. als ik dat gemist heb sorry ik krijg geen meldingen meer vd groep heel raar.. Hier verloopt alles prima.. de kleine is vandaag precies 8 weken en alles verloopt prima.. het is heel raar dat ineens die 6 jr proberen wegvaagt.. de reis erheen vergeet ik niet maar als ik dan in zn ogen kijk vind ik het allemaal waard.. (sorry als er onder jullie zijn die dit niet willen horen) Oktoberjuli heel veel.succes in de wachtweken en hopelijk snel 2 streepjes!
Flower jeetje wat ontzettend balen, zeker omdat je lichaam je dus zo voor de gek gehouden heeft. Je klinkt erg sterk. Lijkt me toch heel moeilijk om de droom van een brusje op te moeten geven. Dikke knuffel en heel veel sterkte! Shereen wat fijn om te horen dat de kleine man t zo goed doet en jij zo gelukkig klinkt. Ik hoop inderdaad dat we het allemaal ooit mogen ervaren. Het is hier ook een stuk rustiger geworden hoor, dus het ligt niet alleen aan jouw meldingen . Het merendeel van de groep is toch al zwanger en de paar die nog over zijn, zijn momenteel ook niet met een behandeling bezig. Dus is er ook minder te vertellen. Ik heb me daarom ook bij een nieuw groepje aangesloten wat lekker actief is. Maar blijf hier ook meelezen en updates geven als er iets te melden valt hoor. De curettage is goed gegaan, wel heel veel buikpijn gehad. Vreemd genoeg pas een vanaf zaterdag (donderdag was ingreep) en heeft toch wel tot woensdag geduurd. Ook het bloedverlies is nog steeds niet helemaal weg. Vandaag een controle echo gehad en alles zag er netjes uit. Wel nog een klein beetje bloed in mijn baarmoeder, maar dit komt er met de volgende menstruatie mee uit. Heel het miskraam gebeuren is in Nl geweest. Waarschijnlijk gaan we wel verder of eigenlijk starten in DD, maar we hebben wel nog een gesprek met mijn gyn in Nl om te kijken in hoeverre zij openstaan voor t aanpassen van hun protocol. Voorlopig moet ik toch weer 1 cyclus afwachten voor we mogen beginnen dus dat wordt op z'n vroegst mei. Oktoberjuli mooi resultaat hoor! Succes met de wachtweken. Wanneer mag je testen? Knuffel voor iedereen!