Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @shereen wauw dat is een super resultaat!

@meisje ik moet ze ook gebruiken tot een positieve test of tot mijn menstruatie.

2. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @elise, oh wat heerlijk! Dan voel je je gelijk weer een beetje mens :)
    Ik zou inderdaad eens met het zh overleggen. Ik heb ook ooit wel eens van iemand gehoord die sochtends spoot, maar weet niet meer precies de details.
    @veerle, Jeej! Hopelijk zien ze maandag wel beide kanten.
    @shereen, wij hebben ICSI vanwege te weinig goed zaad. Verder niets aan de hand (voor zover we weten).
    Wow! 13 cryos! Wat superveel :) Succes met het laatste weekje afwachten...
    @meisje, ik moet de utro tot de test gebruiken, de vorige keer moest ik het zelfs nog langer gebruiken. Maar die paar dagen zullen wel geen verschil maken. Anders gebruik je ze toch door todat ze op zijn? Of even overleggen met de arts.

En wat een goede tip, 2 schermen ;) Werkt veel handiger dan al dat heen en weer scrollen :)

En ik ben ook erg blij dat ik hier met jullie kan kletsen. Vriendinnen leven echt wel mee en zijn heel lief, maar kunnen toch niet helemaal begrijpen wat ik bedoel. En dat is ook logisch. Maar ik ben toch blij dat ik dan met jullie erover kan kletsen :)

3. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier iemand die alle medicijnen 's ochtends spuit in opdracht van het ziekenhuis.
    Bij ons adviseren ze alleen maar in de ochtend.
    Toch even met je arts overleggen, wellicht scheelt het de slapeloze nachten!

4. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    sylviabobo, ik sluit me helemaal bij je aan. Vriendinnen zijn heel lief en bedoelen het allemaal erg goed, maar echt begrijpen doen ze het niet! Ze roepen zo vaak als ik even onzeker ben, als jij kanker kunt overleven moet deze IVF toch ook wel lukken. Heel lief bedoelt maar het maakt mij boos omdat ze gewoon niet snappen hoe lastig het is.
    Daarom ook heel blij met dit forum waar je echt je ei kwijt kunt en kunt horen van iedereen hoe het gaat.

Shereen, wat een hoop cryos. Hopen natuurlijk dat ze niet nodig zijn maar anders heb je in ieder geval nog een hoopvol aantal klaarliggen.

Meisje, bij ons in het ziekenhuis moet je ook de utrogestran blijven gebruiken tot positieve test. Er zijn zelfs vrouwen op dit forum die er niet meer durven stoppen en in een veel verder gevorderd stadium nog steeds de knikkerbollen gebruiken.

Begin nu wel benieuwd te worden hoe het nu moet voelen een knikkerpot te zijn. Het klinkt heel grappig maar is volgens mij behoorlijk smerig ;)

Kit, hoop dat je je snel weer beter voelt en Elise hopen dat je zo lekker blijft slapen als vannacht!

5. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, ik moet erg lachen om de benaming knikkerpot! Ik zie het helemaal voor me :p

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Elise fijn zeg dat je nu eindelijk goed geslapen hebt, kun je gelijk een hoop meer aan!!!
    Ik moet volgens instructie van het ziekenhuis straks ook 's ochtens gaan spuiten. Er mag echter niet te veel tijdsverschil tussen zitten dus ik denk dat je nu niet meer kan wisselen, maar inderdaad anders even je ziekenhuis bellen.

@Pips balen meid dat er geen cryo's over zijn, daar hoop je toch op. We gaan er inderdaad gewoon vanuit dat je er ook geen nodig gaat hebben, omdat je nu al een plakbeeb hebt :D.

@Kit hoe voel je je nu??? Is alles goed gegaan met de tp? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me in eerste instantie ook afvroeg toen ik je bericht las of de tp wel door zou gaan met zulke heftige klachten...Gelukkig voor je gaat t wel door :). Succes op het volle wachtbankje ;).

@Veerle fijn dat er al een aantal follikels te zien waren!!

@Debs welkom terug!!!! Hoe was t in Mexico? Je gedachten een beetje kunnen verzetten? En je begint ook al bijna met stimuleren!! Succes meid.

@Sylvia jij morgen ook eindelijk je eerste gonal spuit, succes!!

@Miepje gaat t nog goed met t stoppen??!!

@Meisje ik heb ook altijd 2 schermen ;). Zeker als je 1 dag niet hebt gereageerd is het al niet meer bij te houden hier met al die kletskousen :D.
    Fijn om te lezen dat jouw punctie wel mee viel, geeft de burger weer moed...
    Sterkte ook nog op het bankje!

@Shereen 13 cryo's :$!! Nou meid ik hoop natuurlijk dat je ze niet nodig gaat hebben, maar het zijn er wel heeel veel!!

@Pips ik ben het helemaal met je eens dat het een fijn clubje is zo om alles te delen. Zoals anderen al schreven, er zijn maar weinig mensen die weten wat het met ons doet. Zelfs mijn vriend staat er toch anders in en begrijpt me niet altijd in mijn gevoelens (hij doet wel heel erg zn best hoor, maar als man is t toch anders denk ik). Scheelt misschien ook wel dat alle problemen bij mij liggen en er bij hem niks mis is ;).

@Majorana nog heel even en dan weet je ook eindelijk wanneer je kunt beginnen. Weet je of er bij jullie met kort of lang protocol gewerkt wordt? Je bent nog niet aan de pil toch?

@Tamara hoe is t met jou? Nog steeds druk met de verbouwing?

Ik ben vast nog een aantal meiden vergeten, hoe gaat t met de rest?

Meiden ik moet zeggen dat jullie verhalen nog niet erg uitnodigend klinken hoor met al die knikkerbollen....;):D!!
    Enige romantiek zal dan de eerste weken ook wel ver te zoeken zijn ;)!

Hier weinig nieuws. Morgenochtend nog even werken en dan lekker weekend!!!

Iedereen alvast een fijn weekend!!!

7. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Haha, Boboke, nu je het zegt. Dat worden twee rustige weken met dank aan de utro. Een hele klikkerpot is verre weg van romantisch ;)

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik heb de instructiebrief na punctie nogeens nagelezen. Daar stond in dat ik tot 18 dagen na punctie die bolletjes moet gebruiken.
    Heb het ziekenhuis gebeld en het klopt idd niet

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Majorana, ik heb best een drukke baan, dus ben 40 uur per week afgeleid. Gelukkig, de dagen gaan hierdoor behoorlijk snel. Ga twee keer per week sporten en aankomende twee weken heb ik een aantal avonden waarbij ik met klanten een avond op pad ben. Hoe gaat het met jou?

Pip, wat een rot nieuws vanuit het ziekenhuis, even een dikke digiknuffel.. Hoe gaat het nu met je? Hoop dat een twee keer helemaal niet nodig is!!

Wow Kit, wat een verhaal, hoe gaat het nu met je?? Hoe is je TP gegaan????

Veerle,goed nieuws!! 4 is een prima aantal, zeker als je zelf zo bang was dat er niets was!!

Elise, fijn dat je goed geslapen hebt, hou dat vol...

Wow Shereen, wat een aantal!! Geweldig zeg.. Wat een spannende week komt eraan... Ik duim voor je..

Boboke, de verbouwing is klaar, alles is opgeruimd, schoongemaakt.. Op naar het volgende project (begane grond) Haha. Hoe gaat het met jou???

Ik werd gisterochtend gewekt met een berichtje van mijn vriendin. Ze bleek 6 weken zwanger maar heeft haar kindje weg moeten laten halen wegens een bbz.. Wat een verschrikkelijk bericht, ben er wel even van van de leg geweest. Ze ligt inmiddels weer in het ziekenhuis, omdat ze complicaties heeft. Als de stolsels niet weggaan, worden haar eileiders verwijderd. Vind het echt verschrikkelijk! Sorry beetje offtopic maar wil het even kwijt... Bah..

Ik typ mijn reactie in een wordbestand, kan al het geklets niet meer bijhouden op mijn laptop haha.. heel gezellig, heb er ook best wel steun aan. Inderdaad vriendinnen doen heel lief, maar begrijpen doen ze het echt niet.

Lieve meiden, fijn weekend... Mijn duimen draaien..

10. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Taatje, gelukkig heb je genoeg afleiding zo te horen! Ik werk 4 dagen met op maandag ouderschapsverlof, dus gelukkig gaat het voor mijn gevoel ook wel snel.

Welk protocol het wordt weet ik niet. Ik ga een beetje aandringen op het korte - vanwege mijn goede ervaringen ermee -, wellicht werkt de leeftijd ook een beetje mee :). Ik wil me ook zo graag bij jullie op t wachtbankje aansluiten!

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik moet nu dus ook door tot de terstdatum. Ach na alles kunnen die paar bollen er ook nog wel bij.

Taatjewat een naar nieuws. Dat gaat je idd niet in de koude kleren zitten. Alhoewel het off topic is mag je je dat toch best wel even vertellen. Je zit zelf ook in een emoltionele periode

Zoet69@ Volgens mij wordt over de amh waarde verschilend gedacht. Sommige ziekenhuizen doen niets/weinig met de waarde. Heeft volgens miij ok te maken in welke fase je van de cyclus zit.
    De 1e keer prikken was hij 0.6. Toen de tweede ker testen 9. En dat schijnt een nette uitslag te ijn.

Ik ga morgen mijn zinnen verzetten tijdens een volleybaltoernooi

Meiden een fijn weekend en tot horens

12. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hey meiden,

Ik rook er nu nog 4a5 per dag eerst rookte ik er tussen de 20 a 25 per dag dus vind dit voor mezelf al heel goed zodra ik een positieve test zie kan ik met die 5 de frustratie iets kwijt.

Voor iedereen een fijn weekend.

13. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Alles gelezen, weinig onthouden haha.. Wat kunnen jullie kletsen zeg!!

Mexico was top! Helemaal bijgekomen, nu weer terug in de realiteit!
    Idd eerste kindje, kort protocol. Gonal en cetrotide. Mocht ik zwanger zijn dan moeten de knikkers gebruikt worden tot een kloppend hartje op de echo is gezien.. Dus... Verheug mij er nu al op :(
    Ben een sterk verhoogd risico op overstimulatie. Als ik het zh moet geloven wordt ik extra in de gaten gehouden. We gaan het allemaal zien!

Fijn weekend allemaal!
    Ga voor de volgende keer mijn best doen om op iedereen te reageren..

14. Sabinedl

Sabinedl Lid

6 mrt 2013
    48
    0
    0
    Freubelen...
    Rees dld
    Wat kan wachten lang duren... Ze bellen tussen 10 en 11. Moet nog even geduld hebben...

15. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    ;)
    Ik hoop dat ze tegen tienen bellen...wachten duurt idd lang! Even volhouden nog!

16. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @sabine, ik hoop dat ze al hebben gebeld! *duimduimduimduim*

17. Sabinedl

Sabinedl Lid

6 mrt 2013
    48
    0
    0
    Freubelen...
    Rees dld
    Ppppfff net gebeld... Vier goeie embyo's... Vanmiddag terugplaatsing!! En dat met maar zes eitjes... Dit was bijna nog erger dan de zenuwen voor de punctie... Wordt nog wat op t wachtbankje... Hihihihi

18. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Wauw! Mooi aantal! Veel succes vanmiddag!!

19. Sabinedl

Sabinedl Lid

6 mrt 2013
    48
    0
    0
    Freubelen...
    Rees dld
    Thanx!

20. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedeorgen!

Mooi resultaat Sabine! Op naar de tp vanmiddag en idd, dan het lange wachten.....

Vannacht redelijk goed geslapen, zonder slaappil, dus ik denk dat mijn lijf gewend is ;) ..... vanavond mijn laatste pil slikken en dan vanaf volgende week zaterdag gonal-f erbij..... kom maar op!

Deel Deze Pagina