Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wauw Sabine, wat gaat het snel nu!! Succes vanmiddag...

2. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sabrine; jeej! Goed nieuws! Heel veel succes straks!

3. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Sabine heel veel succes vanmiddag ik stuur je wat seconde lijm in gedachten zodat ie lkkr blijft plakken. En alle anderen natuurlijk ook.

Knuff

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sabine succes vanmiddag !!!

5. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Sabine wat een mooi aantal. Gefeliciteerd! Hopen dat de tp ook meevalt en dan wachten op dat ellendige wachtbankje!!

Elise, fijn te horen dat je lichaam al een beetje gewend lijkt te zijn. Houden zo!

Hier vannacht veel gevoeld links. Hopend natuurlijk dat dat de vermiste follikels zijmn ;) maar vrees dat ze verstopt zitten tussen mijn darmen en voor niks hard groeien. Maar we weten zo wel waar we maandag met de echo mogen zoeken ;).

Fijn weekend allemaal en houden de dames op het wachtbankje het nog een beetje vol ondanks dat ze hard werken? Ik wil graag naast jullie komen zitten maar dat wachten lijkt me verschrikkelijk

6. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    even een vraagje (of eigenlijk ben ik gewoon benieuwd)
    Hoe gaan jullie vrienden om met jullie traject? Weten ze het uberhaupt of niet?

Aangezien ik het natuurlijk alleen doe, weten mijn beste vrienden het, anders is het gewoon niet te doen. Ook mijn directeur weet het en 1 collega.
    Mijn directeur zit nu in australie en smst elke dag even hoe ik me voel, echt super lief! 2 vriendinnen ook dagelijks even een contactmomentje.
    Ik ben er heel blij mee en kan het zeer waarderen.
    Toch had ik bijv. van een andere goede vriendin meer verwacht, is dat reeel?? vind het toch lastig....

Hoe is het voor jullie?

7. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Elise, in eerste instantie heb ik het weinig mensen verteld. Inmiddels weten aardig wat mensen het. Bijv. op mijn werk mijn duo-partner, directeur en IB-er. Uiteindelijk heeft mijn duopartner gisteren in de lerarenkamer haar mond voorbij gepraat en is nu het halve team op de hoogte maar dat geeft ook niet.
    Van sommige vrienden had ik ook meer verwacht. Een vriend van mijn vriend heeft er nog nooit een woord over losgelaten tegenover mij. Maar mijn steun haal ik bij mijn ouders en broer waardoor de extra belangstelling alleen maar fijn is.
    Mijn moeder heeft gisteren voor het eerst mij zien spuiten en belde vandaag op dat ze toch wel veel had nagedacht. Het kwam nu opeens zoveel dichterbij en dat is het ook. Vrienden doen soms zo hun best het te begrijpen maar het inbeelden dat iemand elke dag spuit, 's nachts begint te huilen als ze niet slapen kan en 's ochtends boos is als de dop van de melk er niet meteen afgaat kunnen ze niet begrijpen. Ik probeer zelf open te blijven en ik merk dat andere dan ook makkelijker durven te vragen. En ben heel blij met de steun van mijn ouders en broer die echt dichtbij staan.

8. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @sabine, prachtig resultaat! Succes vanmiddag (en de komende 2 weken :) )
    @elise, wat fijn! Het is allemaal al zwaar genoeg zonder slapeloze nachten. Hopelijk blijft het dan zo!

9. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Even snel een reactie! Ik heb het allemaal gelezen en zal vanavond op allemaal even reageren.

Hier een succesvolle terugplaatsing gehad. Dat er een aantal het gek vinden dat de terugplaatsing heeft plaatsgevonden, vind ik dan juist weer raar. Ik denk dat ze bij de ivf kliniek kundig genoeg zijn om verantwoord het besluit te nemen om de tp door te zetten. Ik heb een urineweg infectie en daar een AB voor gekregen die bij een zwangerschap ingenomen mag worden. Ze hebben alles goed gechecked en ik ben dolgelukkig dat ik nu een mooi embryo in mij draag. De rest van de embryo's was niet genoeg gedeeld. Ze kijken het nog twee dagen aan, maar waarschijnlijk geen cryo's. Ik krijg daar nog schriftelijk bericht over. Wel bleken er ipv 6, 8 bevruchtingen te zijn.
    Ik heb een 7-cellig embryo teruggeplaats gekregen en het deed helemaal geen pijn.
    We mochten vtv het embryo zien. De microscoop stond aangesloten op een scherm. Ik zal zo een foto in mijn album plaatsen!
    Ik voel me goed en ik ga fijn broeden en hopen!!

Sabine, succes met de terugplaatsing!!

10. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @veerle, oei, was het schrikken dat ze haar mond voorbij had gekletst? Wij hebben het 1x gehad, en toen waren we beide wel even van slag af.
    En hoe herkenbaar, die boze buien en huilbuien die eigenlijk om niets gaan. Ik lijkt wel een halve zool. Ben zo enorm afwezig met alles en zo snel van slag af. En dan moet het stimuleren nog beginnen, haha, dat kan nog leuk worden. ;)
    Maar fijn dat je ouders en broer je goed tot steun zijn. :)
    @kit, fijn dat de terugplaatsing lekker ging. Ik heb even naar je foto gekeken en die ziet er echt heel mooi uit. Dat moet gewoon een blijvertje worden! Heel veel succes de komende 2 weken.

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ik werk in een mannenwereld, en heb het met knikkende knieeen aan mijn manager verteld. Deze adviseerde om er open over te zijn, zodat collega`s zouden begrijpen waarom ik zo vaak naar het zh moet, of tijdens de clomid helemaal instortte op mijn werk. Erg fijn om er open over te spreken.
    Bij onze vrienden is het een ander verhaal. Tuurlijk zijn er wel enkele die af en toe eens vragen hoe het gaat, hoe ik me voel. Maar sommige 'goede'vrienden hebben me behoorlijk teleurgesteld. Weet niet of ik het echt zo mag stellen, maar het voelt soms wel zo. 1 stel waar we behoorlijk vaak mee omgingen, hebben we sinds dat we verteld hebben dat we in het ziekenhuis bezig (augustus 2012) zijn misschien nog 5x gezien. Vind het heel lastig maar de conclusie is toch, dat je je echte vrienden leert kennen, zeker als het niet voor de wind gaat..

Anderzijds zijn er ook mensen die ons wel goed steunen, waar we het niet van verwacht hadden.

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Kit, geweldig!! Spannend zeg, ik ga voor je duimen aankomende weken.. Denk goed aan jezelf...
    Mooi die foto, dat is een plakkerd hoor!!!!

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kit emmy ziet er goed uit!! Nu inderdaad lekker broeden :).
    Natuurlijk weten ze in de kliniek wat goed is voor jou en de emmy, maar ik was in ieder geval bezorgd omdat je met spoed naar het ziekenhuis bent gegaan en je zo beroerd hebt gevoeld. Was in ieder geval niet zo bedoeld dat ik twijfel aan de kunde van je artsen.

14. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Kit, wat een prachtige foto en wat leuk dat je hem mocht zien, lijkt me heel bijzonder!

Sylvia, ik wist ook even niet hoe ik reageren moest maar zij had het volgens mij niet eens echt door. De reacties van collega's waren wel mooi om te zien een kwam echt bij me staan, keek me aan met een blik ik wil iets zeggen maar weet niet wat en liep toen door ;). Kon er wel om lachen en zal ze over een paar weken wel even mailen om te laten weten wat ik allemaal gedaan heb en wat het eindresultaat is geworden.

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elise volgens mij had ik dat even gemist dat jij het alleen doet ;). Respect hoor meid!! Helemaal alleen zonder iemand iets te vertellen zou inderdaad onmogelijk zijn.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe ook erg terughoudend ben het hele mmm traject te vertellen. Tot nu weten alleen mijn ouders het en mijn 2 directe collega's. Mijn baas weet wel van de mmm maar nog niet van de ivf ;). Tegen de tijd dat ik de punctie krijg is vroeg genoeg, ik heb niet zo'n hele leuke baas.
    Mijn zus en schoonfamilie weten nog van niks. Dit zorgt op dit moment ook voor behoorlijk wat spanningen tussen mij en mn moeder :(. De band tussen mij en mijn zus (en schoonfamilie) is gewoon nooit zo geweest dat wij alles delen. Spreken elkaar eigenlijk ook alleen als we tegelijk bij onze ouders zijn..Nu meent mijn moeder dat ik het moet!! vertellen. De enige reden waarom ik dit nu zou doen is voor mijn moeder omdat zij er tussen in zit. Voor mij heeft t absoluut geen meerwaarde.
    Dit klinkt misschien heel hard, maar ik ben een behoorlijke binnenvetter en wil niet continu gevraagd worden hoe het gaat. Voor je het weet gaan de gesprekken nergens anders meer over en dit wil ik niet.

16. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Hallo allemaal! indd 13 cryo's zijn best een aantal en ben er gelukkig ook erg blij mee ook al hoop ik stiekem dat ik ze niet hoef te gebruiken..

@sabinedl heeel veeel succes vandaag vind het een mooi aantal en hopelijk kun je ook wat op slaan in de vriezer hihi

helaas voor mij heb ik een naar gevoel.. nadat ik vanmorgen de inbrenghuls van de utrogestan inbracht om me voorraad knikkers in me baarmoeder bij te vullen (hihihi) kwam er bloed vandaan.. ik probeer me er bij neer te leggen dat dit de menstruatie betekent.. want ik zit nu op dag 10 vd tp.. ik had zoveel hoop..maar nu langzaam probeer ik te accepteren dat het wellicht mijn menstruatie is.. kan me namelijk niet voorstellen dat ik op dag 10 innestelingsbloed zou hebben toch?

17. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Shereen, ik heb ook wel eens van iemand gehoord dat t van de huls kan zijn dat je door t inbrengen wat weefsel licht beschadigt misschien. Ik duim heel hard voor je dat t dat is..... Sterkte!!! Hou vol, die laatste dagen zijn t moeilijkst!

18. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Shereen, nee, duim dat het niets is... Houd vol nog een paar dagen, hopen op een plakkerd....!!

19. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @shereen, sommige vrouwen bloedden ook een beetje en zijn toch zwanger... Er is altijd hoop... Je zou al een (vroege) test kunnen doen. Soms kan je dan al wat zien... Ik blijf voor je duimen meis.

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shereen wat de meiden al schrijven, het kan nog steeds goed zitten! Ik blijf heel hard voor je duimen. Sterkte!!

Deel Deze Pagina