@kit goed nieuws! Succes met broeden!! @elise ook ik had gemistndat je het alleen doet! Moedig maar ook zwaar lijkt me! @shereen ik duim ook heel hard dat het niets te betekenen heeft! Sterkte meid! Hier weten familie, vrienden en ook werk het (we werken bij hetzelfde bedrijf) Mijn man heeft al een 2ling uit een eerdere relatie dmv icsi. Ook mijn zussen en 1 schoonzus zijn helaas de mmm en IVF/icsi niet bespaard gebleven. Aan de ene kant fijn aan de andere kant zij blijven steeds roepen dat het wel goed komt, omdat ze allemaal kinderen hebben. Dat vind ik moeilijke steun hoe lief ook. Als je nog met lege handen staat is het gewoon heel onzeker. Vandaag heb ik een vreselijke emodag gehad. Huilen, vol me rillerig en niet lekker. Arme man van mij. Hij heeft het zwaar vandaag. De eerste week zit er bijna op en ik ben erg bang voor de tweede week, zo bang dat er een teleurstelling komt...... Zucht Vanavond een verjaardag, even mijn gedachten en zinnen verzetten. Fijne avond meiden!
Shereen wat ontzettend vervelend. We duimen natuurlijk dat er nika aan de hand is maar wel spannend. Zou je niet al een vervroegde test doen? Pip,, je zit nu in de moeilijkste fase van IVF. Het is.echt niet gek dat je zo reageerd. En die arme man van jou zal ook wel de spanning voelen en begrijpen.
Pip, is idd t moeilijkste van de behandeling. alles wat je voelt lijkt iets te betekenen. En je bent zo bang dat t mis gaat. Is heel logisch, maar zolang je niet ongesteld wordt is echt alles mogelijk! We duimen heel hard! Probeer er een leuke avond van te maken!
Goedenavond meiden, Sabine wat een mooi resultaat nu als een kip lekker op je nestje broeden. Elise idd knap dat je het alleen doet. Ik snap dat je het wel verteld. Als ik nu zorgen / leuke momenten heb dan deel ik dat met mijn vriend. Je hebt immers toch een uitlaatklep nodig Bij mij weten mijn ouders, broers en zussen dat wij in het traject zitten. Dat moest ook wel want ik had bloed voor de test van ze nodig. Ze weten niets van de tp. Mijn moeder zou het geweldig vinden om oma te worden, mar om de teleurstelling te voorkomen heb ik niets verteld.. Ze horen het als ik zwanger mag zijn, Verder weet een goede vriendin het, zij is ook mijn collega. Een paar andere vriendinnen weten dat we pgd doen maar verder niet op de hoogte van hoe ver het traject is. Wij hebben er express niet voor gekozen om het te vertellen. Kit wat een mooie foto. Enorm bijzonder ook dan weet je wat je bij je draagt. Shereen hoeveel bloed heb je ongeveer verloren? Een sliertje, lepel of kopje? Is het helder rrod of bruin?? De slijmvliezen zijn natuurlijk erg dun dus zou mij niets verbazen als je een vaatje hebt geraakt. Kijk maar eens hoe snel het bloed als je een uitstrijkje laat doen. Ik kan mij je zorgen wel begrijpen. Ik heb last van ongesteldheidskrampen en je gaat snel het ergste denken. Ik vind het wachten per dag verschillen, ligt er ook aan hoeveel ik te doen heb. Nou voor diegene die wachten lekker op jullie warme nestjes broeden. Voor diegene die stimuleren laat ze lekker groeien
@ kit fijn dat je je goed voelt! Bijzonder, zo'n mooi emmytje en ook mooie foto! Broed ze en we gaan voor een mooie plakkerd!
@pip.. wat heftig zeg dat je zussen en schoonzus ook in de medische molen zitten.. en ook al heb je een voorbeeld dat het indd KAN lukken.. je bent denk ik dan toch altijd bang 'wat als het bij mij niet lukt.' dames enorm bedankt voor jullie steun en lieve woorden, dat doet me echt enorm goed.. ik begin lichte krampjes te krijgen.. ik zie alleen lichtroze bloed als ik de utrogestan huls inbreng met af en toe een soort van 'vezeltje' zal het even zo beschrijven.. of bij het afvegen.. ik wist niet dat ik een adertje ofzo kon raken.. ik blijf stiekem toch erg hopen dat ik iets geraakt hebt.. ik heb in ieder geval een zwangerschapstest vd kruidvat 2v5 dus zal het morgenvroeg eventjes proberen voor de zekerheid.. bah wat een onzekerheid allemaal he! ik heb gister ook te horen gekregen dat er WEER 4 andere zwanger zijn.. er zitten nu 13 zwangere in me vriendinnenkring en familie.. de druk begint echt te komen.. maar dat zal iedereen hier hebben.. ik hoop dat we binnenkort allemaal een positieve test krijgen!!! veel liefsss
Dames, slecht nieuws gehad. Net dat ik dacht dat mijn dag niet slechter kon. Mijn vader heeft een hartstilstand gehad en krijgt vandaag een open hartoperatie voor 3 omleidingen in zijn kransslagader. Ik ben dus even niet zo actief en attent de komende dagen. Sterkte dames en tot snel!
Jeetje Pip dat is schrikken. Begrijpelijk dat je nu tijd bij je vader gaat doorbrengen. Hopelijk knapt hij snel weer op. Heel veel sterkte de komende tijd!!!!
Oh pip wat heftig zeg! en wat eng.. ik hoop dat de operatie zal slagen en hij snel zal herstellen..: ( heel veel sterkte voor jou en je familie
Nou Pip Lekker dat kan er ook nog wel bij. Sterkte met alles vandaag en aankomende dagen Als je vragen hebt oid dan kan je mij mailen ik ben ic verpleegkundige weet dus het een en ander van de medische wereld
Pip, heel veel sterkte de komende tijd. Alsof je niet al genoeg aan je hoofd had. Hopen dat je vader snel en goed hersteld.
Dankjewel dames voor jullie hartverwarmende steun!! De operatie is goed gegaan. Als het goed is maken ze hem vanavond nog wakker. Pfffff ik dacht echt dat we hem kwijt waren Hopelijk heeft emmie niet teveel last gehad van de stress.....
Fijn om te horen dat het goed is gegaan, pip! Hopelijk knapt hij snel weer op. Denk niet dat het emmy'tje er al te veel last van heeft hoor. Die is zich vast lekker aan het nestelen! Heel veel beterschap voor je vader, en veel sterkte voor jullie! Hopelijk vanaf nu alleen maar goed nieuws!!!! Liefs en nog een fijne avond!