@Pip fijn om te horen dat de operatie goed is gegaan. Hoe is t nu met je vader. Beterschap voor je vader en heel veel sterkte voor jullie!! @Mompelientje welkom!! Ook ik ken de orgalutran niet. Succes met de spuiten!!! @Shereen nee he !! Op hoeveel dagen na tp zat je? Sterkte meis. @Veerlev fijn dat er toch nog zoveel follikels te zien zijn. Woensdag nog fm en dan misschien vrijdag punctie?? Hier voor de rest weinig nieuws. Ben (weer) aan t aftellen. Dit keer voor de afspraak met de endocrinoloog donderdag. Zit toch best wel in spanning wat er nu gaat gebeuren. Fijne avond meiden!!
Majorana, ik vind het ook heel gezellig om hier te kletsen.. Nog 13 dagen tot de intake... Heb er zin in. Ben sinds zaterdag een beetje ongi.. Heel apart, het is licht bloedverlies, maar het zet niet door. Voel me heel lamlendig, bah. Boboke, spannend zeg. Wel fijn dat die afspraak zo snel is. Succes!!
Pip: hoe is t met je vader? Hoop dat het goed gaat met hem en met jou... Mompelientje... Welkom hier! Shereen: wat onwijs balen zeg. Ik weet ook dat procentueel de kans niet heel groot is...maar zal me flink rot voelen.. Hoop dat die maand een beetje snel voorbij gaat voor je.. Tis wat dat betreft wel leven van data naar data... VeerleV: hoop dat je idd eitjes mag rapen met pasen! Tis er wel de tijd voor! Met mij gaat beter... De re eierstok is nog een paar dagen gevoelig geweest maar das nu bijna weg... Mn buik rommeld wel aardig. Best opgezet en Idd krampen en steekjes enzo... Wel raar hoor, het idee dat er mogelijk iets begint te groeien.. Die utrogestan zorgt ook voor dit soort klachten lees ik... Dus we gaan het echt maar afwachten... De hele boel is wel gevoelig.. Aparte beleving... Mt de rest alles ok?
Ik herken de gevoeligheid steken ed ook. Ik moest na de tp een beetje afkicken. De eerste periode leef je van spuit naar spuit. Dan van echo naar echo etc @ mompelientje zou het minder pijnlijk zijn als je die spuit een half uur voir de priktijdop kamkamertemperatuur laat komen. @ shereen ik hoop dat je en beet slaspt vannachtop naar de volgende poging waarin wij je gaan helpen om je er doorheen te helpen en duimen @sabine susses met wachten wanneer mag je testen 7 april?
@meisje, dat zeg je heel treffend. een beetje afkicken. Eerst kan je je nog focussen op d spuiten en heb je elke dag een vast schema. En dan in ene moet je 2 weken wachten tot de volgende stap. Ik kan me ook herinneren dat ik me een beetje verloren voelde, dat ik graag iets wilde doen of laten meten, gewoon om ergens op te kunnen focussen... Haha, maar dat zal ook wel iets met mijn achtergrond te maken hebben. Ik werk in het laboratorium, ik ben de hele dag dingen aan het meten, haha
hallo lady's.. vandaag zie ik alles weer gelukkig rooskleurig.. heb alles eraf gehuild en geklaagd wat ik wilde.. en nu ga ik ervoor.. is alleen beetje lastig met dat verplichte maandje rust.. Grrr @boboke ik zat op dag 12 na de tp toen kreeg ik me menstruatie ik ben een beetje onzeker want ja ik heb gelukkig een voorraad in de vriezer (13 cryo's) maar je zit dan met nog minder percentage maar toch moet ik me gezegend voelen met hetgeen wat ik heb en nooit geschoten is altijd mis toch! dan proberen we het deze maand maar zelf who knows! want net toen ik me gesprek voor ivf kreeg in september kwam ik er achter in augustus dat ik zwanger was! helaas een BBZ @sabinedl hou je het wachten nog een beetje uit? hihi ik kan me nog herinneren indd die klachten van de utro ik dacht er echt van overtuigd te zijn dat ik zwanger was.. Moeheid.. steekjes/krampjes.. hoofdpijn.. maar ik hoop dat het raak is !!
meiden wat is er veel geschreven teveel om op iedereen persoonlijk te reageren maar hopelijk ga ik het nu bijhouden haha Gister groen licht gekregen van het ZH, dus nu wachten op mn ongi en dan gaan we van start! ook mn laatste vragen beantwoord gekregen dus we zijn er helemaal klaar voor. gelukkig worden cryo's bij het EMC nu ook per stuk ingevroren
@staffie, ja je hebt er zo een nieuwe dagtaak bij Heel veel succes! Ga je beginnen met het lange protocol (pil) of met het korte? @shereen, dat zou helemaal geweldig zijn, als het in een wachtmaand spontaan vanzelf gebeurt... Laten we het hopen!
@Silviabobo gelukkig kort protocol, dus morgen of vanavond starten met de deca en vanaf dag 3 de fostimon erbij
sorry bemoei me er even mee.. maar wat is fostimon.. ik heb dat niet gehad.. alleen deca/menopur/pregnyl
ohh oke.. ik hoor vaak dat vele zo'n kant en klare spuit krijgen.. ik moet alles nog zelf in elkaar knutselen.. is dat met die fostimon ook
ja de fostimon moet ik ook mengen, 1 buisje vloeistof en 1 met poeder Ik moet 150 EH spuiten, en in zo'n buisje zit 75EH, dus ook een heel geknutsel eerst vloeistof met 1 buisje mengen, dan opzuigen en in het 2e buisje met poeder doen om te mengen moet ook nog eens op mn werk spuiten (werk s'avonds) dus dat vind ik wel erg lastig allemaal...kant en klaar zou makkelijker zijn maar ja...
haha ja zelfde verhaal indd.. ik voelde me wel een ware laboratorium.. op je werk spuiten lijkt me indd ook niet ideaal! maar ik moet zeggen die naalden gaan er heeel makkelijk in vergeleken met die deca heb je dat ook?
ja de deca heb ik ook, die is wel kant en klaar. Maar spuit dus moeilijker?? Gelukkig weet iedereen op mn werk ervan af, dus dat maakt het wel iets makkelijker, het hoeft in ieder geval niet stiekem
Hebben jullie trouwens ook zoveel medicatie gehad?? Ik moet 6 dagen fostimon spuiten, 2 doosjes per keer maar heb 36 doosjes gehad
@staffie, maar moet je niet daarna door met fostimon dan? Ik moet gonal-f spuiten om te stimuleren, en heb voor 12 dagen spuiten meegekregen...
nee als het goed is niet, dag 3 tm 9 de fostimon, dan dag 10 een echo en als dat goed is dan de pregnyl. Evt nog 2 dagen doorspuiten als de echo niet goed is maar dan heb ik er nog 20 over
jaa indd wat sylviabobo zegt.. ik moest beginnen met deca en daarna met menopur.. maar ik kreeg volgens mij 6-8 doosjes menopuur met daarin volgens mij 5 poederachtige pupillen en 5 met die waterachtige..meer niet..