Dank jullie wel voor de lieve berichtjes! Punctie ging goed vanochtend. Was wel even spannend maar nadat ik een spuit in mijn bil had gehad was ik heel erg ontspannen iets te Alleen toen de naald door mijn buikwand heen ging deed het pijn. Maar een groot wonder ze hebben 7 eitjes eruit gehaald nu wachten tot maandag of er 1 bevrucht wordt. Het wachten is begonnen Mompelientje, hoe ging het bij jou? ook een hoop mooie eitjes? Boboke, ik zou nu al kunnen gaan werken maar doe maar ff rustig aan en vind verwend worden terwijl ik met een deken op de bank lig ook niet heel verkeerd maar ik voel alleen een lichte buikpijn en wat moe.
Veerle, wat fijn dat het goed ging! 7 eitjes, mooi! Nu hopen dar er lekker veel bevrucht worden en een toppertje teruggeplaatst wordt! Klinkt goed, je lekker laten verwennen, groot gelijk!
Minigirl Ik ben wel van plan om 1 of 2 dagen vroeger te testen.. Ik heb nog voor een paar dagen de utro. Mij is uitgelegd dat als ik niet zwanger ben, het na het stoppen ook meteen door zal zetten! Nog zeven dagen tot de testdatum.. Wat rot dat het nu allemaal even te veel is. Probeer goed je rust te nemen. Dat is nu heel belangrijk voor je! Goed van je dat je hebt aangegeven dat je andere werkzaamheden wilt doen. Hoop dat ze met je meewerken! Whaaahh BOBOKE! Dat hadden jullie niet verwacht! Wat een geweldig nieuws Succes meid! Ik werk vanuit huis trouwens, dus ik ben geen goede raadgever. Ook was de punctie heel moeilijk verlopen. Ik heb echt wel twee dagen flink last gehad. Miepje, vervelend van dei verstoppingen! Veerle, nu gaat het vlot meid. De pregnyl gezet! Ik vond de pregnyl een poijnlijke spuit, maar het verschilt echt per persoon! Maak je daar maar geen zorgen over. Dat is echt wel goed gegaan! Wat vreselijk van je schoonzusje Wat is herleven toch vaak oneerlijk.. Knuf! Ik lees nu net 7 eitjes! Wat goede! Nu afwachten, dat ismisschien wel het moeilijkste! Succes! Staffie, Succes met de Fostimon. Ik heb er 9 mooie eitjes door verkregen Succes!! Hier is het rustig. Krampen nog wel aanwezig, maar lijkt nu minder. We houden hoop!
In afwachting om te starten:[/B] Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 , start deca 4/4 Minigirl -- 1e kindje -- 25/3 intake Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF, 8/4 IVF intake Majorana -- 2e kindje -- ICSI, 4/4 intake Onderdrukkende fase (lange protocol): Elise75-- 1e kindje-- ICSI1 start op 19/03 met deca Stimulerende fase: Debs1 -- 1e kindje -- IVF1, start Gonal 24-03, 1e FM 27-3 Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI2, start gonal 23/3, 1e FM 2/4 Manousch -- 2e kindje -- ivf 2 start puregon 25/3 1e FM 1/4 Staffie84 -- 1e kindje--IVF 1 start fostimon 29-03, 1e FM 5-4 Flower77 -- 2e kindje -- IVF start Gonal F 27-03, 1e FM 1-4 Miepje1985-- 1ekindje --ICSI2, starturogon 150 29-03, 1e FM 5-4 Punctie/terugplaatsing/wachtbankje: Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1, 18-03 terugplaatsing, 02-04 nod Meisje77-- 1e kindje--pgd/icsi-- 16-3 punctie, 20-03 terugplaatsing minigirl -- 1e kindje--iui 3 op 20-03, nod 03-04-13 Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- 19/3 punctie. TP 22-3. NOD 5-4 Sabinedl --1e kindje--ICSI 1--TP 23-3 VeerleV -- 1e kindje - IVF1 - 29-03 punctie, 01-04 TP nod 15-04 Mompelientje -- 1e kindje - IVF1 29-03 punctie, 31-03 TP
Goedemorgen allen! Al even niks laten horen, sorry. Een erg drukke week gehad en merkte dat ik even genoeg had aan mezelf Maar het gaat hier nog steeds erg goed, ik slaap weer normaal. Woensdag zat ik mezelf echt in de weg, en gisteren ook wel wat.... maar het is allemaal prima te handelen. Vanaf morgen Gonal-F erbij, 150 EH, dus dat is weer spannend... 2 spuiten op een dag. Gelukkig lekker paasweekend, dus als mijn lijf zich weer moet aanpassen is dat wel lekker. @Veerle, wat een mooi resultaat!!! Echt helemaal super. Nu idd lekker op de bank laten verwennen. Wat een vreselijk nieuws van ej schoonzusje, pfffff... veel sterkte daarmee, want dat het dubbele gevoelens oproept is wel logisch. @Boboke, yeah, je mag starten, heel veel succes!! Ik heb voor mezelf voorgehouden dat ik vanaf de punctie tot aan de tp ziek ben ... lijkt me mooi om even bij te tanken. @Mini, nee ze hebben bij mij niks gezegd over stimuleren en de Crohn. Ik heb er specifiek naar gevraagd en er is gezegd dat het geen invloed heeft (Zowel door de MDL-arts als de gyn.) Wel kan er door het stimuleren irritatie van de darmen ontstaaan, wat bij een crohn-pat. wat vervelender kan zijn dan bij iemand zonder crohn. Maar niet dat het een aanval zou kunnen uitlokken. En wat lastig met je bas, pffffff Ik ben blij met de medewerking tot dit moment..... Het is dat ik het niet aan mijnhuidige leidinggevende wil vertellen, waardoor ik het mezelf lastig maak @Miepje, veel succes met de echo! Hopelijk kan je weer verder. Bij Vertsopping, veel drinken, vezels eten (Ontbijtkoek, pruimen, bruin brood) en bewegen!! Veel sterkte en succes. @Staffie, ik haal de deca er 15 min. van te voren uit, helpt idd wel, is hij niet zo branderig. Veel succes met het spuiten van fostimon! @Majoran, Doe je voorzichtig met al die grijze haren @Pip, fijn dat het beter gaat met je vader! Is toch veel stress, wat je eigenlijk nu niet wil hebben. Op naar een pos. test!! Ik ben vast mensen vergeten, sorry... het was ook rg veel. Voor de mensen die aan het spuiten zijn, veel sterkte en succes tot de eerste FM! Voor de wachters onder ons... laat je nagels heel, zoek maar veel afleiding en natuurlijk sterkte met deze slopende dagen (weken). @
Hoi meiden, Ze hebben 10 eitjes eruit gehaald. Mijn vriend moest ook zijn zwemmers inleveren en afhankelijk van zijn zaadkwaliteit weten we niet of het IVF of ICSI gaat worden. Maar als we geen telefoontje krijgen, dan wordt het IVF Zondag krijg ik terugplaatsing. Laten we hopen dat het goed bevrucht wordt! Hey Veerlev! Je bent heelhuids! Ik ook! Ik dacht: ENG! Maar het ging allemaal snel en goed. Had je bericht gelezen over je schoonzus en ik leef met je mee, ik ga hopen voor je dat het allemaal goed gaat. Ik heb ook in een soort situatie gezeten dat mijn zus babietjes ziek waren in de buik, maar toen ze werden geboren kwamen ze gezond! Er bestaan mirakels, blijf geloven. Knuffel.
Veerle wat een super resultaat!!! Nu duimen voor mooie bevruchtingen en een mooie emmy maandag! En inderdaad, laat je maar lekker een beetje verwennen . Kit het wordt steeds spannender nu. Mijn duimen draaien overuren . Miepje fijn dat je mag starten morgen met stimuleren . Hebben ze nog iets gezegd over je verstopping?? Sterkte meis! Elise fijn dat t nu weer beter met je gaat. Je mag hier ook gewoon een potje klagen hoor als t niet goed met je gaat. Daarvoor zijn we hier!!! Jij morgen ook al starten met stimuleren! Gaat snel nu, succes! Ik had ook al t idee om ziek te zijn tot de tp . Josje super meis 10 eitjes!!! Goed om te horen dat de punctie je is meegevallen. Nu ook voor jou spannende tijden. Gelukkig hoef je maar 2 dagen te wachten .
Ik moest ff met de huisarts bellen en daar overleggen kan zakjes krijgen om de boel weer juist op gang te brengen. Groetjes
Josje, fijn te horen dat het bij jou ook goed is gegaan! En 10 eicellen is ook een prachtig aantal. Hopen dat er zondag een mooie teruggeplaatst mag worden! Heb aan je gedacht tijdens mijn punctie, het idee niet de enige te zijn was wel fijn Maar nu zelfs niet eens meer buikpijn. Elise, wat mooi dat je weer een stuk beter slaapt, dat maakt het allemaal een beetje makkelijker en groot gelijk je ziek te melden van de puntie tot de TP. Ik ga deze dagen alleen maar paasbrunchen en leuke dingen doen Kit, ga je nu niet meer morgen testen maar zondag of maandag? ik duim voor je! en vindt het knap dat je het zo lang volhoud Miepje, heel veel succes vanavond met de purogon! Wat betreft de emmy van mijn schoonzusje denk ik dat er geen mogelijkheid was vooraf al te testen. Ze lopen namelijk al vrij lang bij de gynacoloog dus dan zouden ze dat wel gedaan hebben. Ze krijgen vandaag te horen wanneer ze hun emmy weg moeten halen. Ze konden pas na de 12e week een vlokkentest doen en zijn volgens mij nog net op tijd voor 'abortus'. Zij die al zolang proberen zwanger te worden en al een kindje hebben moeten laten weghalen zullen misschien gewoon niet de eerste zijn die een kindje krijgen. (hopelijk wij )
@ veerlev ik moet altijd smorgens voor 12en spuiten dus de 1e zit er alweer in. Hoop voor iedereen op mooie bevruchtingen en goede uitslagen. Groetjes
Hallo meiden, Even tussen het werk door (moet ook even kunnen, toch!) Kit, wanneer mag je testen? Je zit nu op dag 8 dus het worden spannende dagen. Hoop dat het innestelingkrampen zijn! Veerle, 7 eitjes is een superscore! En super om te horen dat je ontspannen was en het goed is gegaan. En paasmaandag mag je hopelijk op de eitjes broeden Lees ook nog van je schoonzusje. Wat heftig zeg! Zal we heel dubbel voelen Sterkte voor hun! Majora, jeetje ook in de spanende dagen. Heb je nog geen neiging om al stiekem te testen? Bij mijn eerste zwangerschap testte ik na 8 dagen al positief, maar het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Staffie, eindelijk mogen jullie starten, jhujjjj. Gaat snel zeg bij jullie, super VET! (hihi) Boboke, jippie. Eindelijk mag je gaan starten. Nu op naar een baby!!!!!!! Heb geen idee of Puregon een favoriet is van het zuiden. Hoor wel van mensen om mij heen dat ze ook Puregon hebben. Maarja, de meesten zitten dan ook in Maastricht of Belgie. Flower, super dat alles goed uit ziet en je mag gaan starten met stimuleren. De stimulatiefase is bij iedereen verschillend. Zelf doe ik er 10 dagen over terwijl anderen dikke 2 weken. Dus kan je geen richtlijn geven Pip, zeker een testje doen! En mocht deze nog negatief zijn dan gewoon om de dag testen. Als je nu al op 15 dagen zit vind ik het erg knap van je dat je de verleiding nog niet hebt gehad om te testen! Ik zal duimen voor je! Debs, wauw wat een hoop follikels J J J Mompelientje, 10 eitjes .. super gedaan! Nu klaarmaken om zondag een mooie topper te kunnen voeden J Wauw, we zitten al met 18 personen op de lijst. Om op jullie vragen terug te komen. Ik voel me goed en heb weinig last van het spuiten. Wel veel hoofdpijn en zo nu en dan opvliegers, maar dat is te overzien! Ik mag paasmaandag voor de 1e fm Hoop snel achter een aantal van jullie aan te komen op het wachtbankje J Hele fijne paasdagen! Liefs manousch
@ Veerle wat een mooi resultaat @ Josje dat geldt ook voor jou. Hopelijk doen de zwemmers en de eitjes goed hun werk @ Kit en Marjora hebben jullie al getest?? Ik vandaag wel zit op wd9 en kon het niet houden Maar zoals verwacht negatief. Mijn klachten van gevoelige borsten, monder krampen etc. Niet misselijk 's ochtends dus ik vrees het ergste. @ Deb mooi resultaat hopelijk komen er nog wat bij @ manousch maandag je eerste fm. Dat is ook spannend hoor!! Voor diegene die al eerder hebben getest, wanneer hebben jullie getest en waneer was hij evt positief??
Ik heb trouwensna de punctie 3 dagen rustig aangedaan. De eerste 2 dagen was het bed-bank-stoel- bed etc Dag 3 ben ik wat meer gaan doen
dames, ik heb nog niet getest, hoor... zit nog in afwachting om te beginnen @meisje, symptomen hoeven helemaal niet hoor, kan nog best goed komen! @veerle, mooi resultaat! @Elise, fijn dat je weer goed slaapt! Fjine paasdagen iedereen en succes met de tp's, fm's en echo's en eventuele tests
Hee meiden: Fijn dat de puncties goed zijn gegaan! Succes met de tp! Meisje; dag 9 kan nog te vroeg zijn hè! Geef de hoop niet op! Ene jij was toch ic Vpk? 3 dagen rust gehouden na punctie? Weet dan een beetje hoelang ik kan verwachten rust te houden.. Majorana: getest?? Vandaag weer voor fm geweest. Beide kanten 8 eitjes.. Gonal wat omhoog.. En maandag weer terug! Ben benieuwd! Fijne avond allemaal!
Meisje, geen symptomen hoeft niks te betekenen. Zeker misselijkheid krijg je vaak pas na 6 wkn. Hooguit eerder als bijwerking op de utrogestran of als je er heel gevoelig voor bent! Blijven hopen dat het goed komt! en om te voorkomen dat ik een negatieve test krijg terwijl ik gewoon te vroeg heb getest denk ik dat ik op dag 13 of 14 pas test, zodat ik wel met een rustiger gevoel bloed kan prikken maar ook niet te vroeg zit! Maar het allerliefst zou ik nu al testen terwijl de emmy's nog in het lab liggen ( hoezo ongeduldig ) denk dat ik maar met de utrogestran bolletjes ga aftellen. Weer twee binnen betekend weer een stapje dichterbij de test
Meisje 9 dagen is nog erg vroeg hoor. Het kan nog alle kanten op, de moed niet opgeven. Majorana je bent nu toch wel opeens snel gegaan hoor . Volgens mij wordt je verwisselt met pip.... Pip ga je morgen nog testen??? Debs 16 follikels is super mooi!!! Gelukkig zijn ze niet allemaal doorgegroeid! Veerle jij kan geloof ik ook wel wat sterkte en geduld gebruiken de komende 2 weken . Manousch fijn om te horen dat t goed met je gaat. Nu op naar de paaseitjes maandag!!! Hier vandaag al een begin gemaakt met de voorjaarsschoonmaak. Alles weer lekker fris .
Meiden, ik heb wel alles gelezen, maar heb tegenwoordig het concentratievermogen van een goudvis. Ik onthou niks meer en kan me nergens meer op focussen, echt vreselijk. Ik zag dat er vandaag 2 puncties zijn geweest (sorry, ik weet echt de namen even niet meer)en dat bij allebei mooie eitjes zijn gevonden. Fijn! Ik hoop dat ze allemaal goed bevrucht raken en dat er 2x een prachtemmy wordt teruggeplaatst! Hier merk ik de bijwerkingen van de hormonen nu veel beter dan de 1e keer. Ik heb nu ook meer last in mn buik. Het voelt alsof mn eierstokken nu al giga zijn. Gisteren was ik baantjes aan het zwemmen en moest na 10 min gewoon even bijkomen. Dat heb ik nog nooit gehad! Echt bizar. Ik ga volgende week ook maar niet meer zwemmen... Lijkt me beter... Iemand vroeg hoe lang je na de punctie vrij zou nemen. De vorige keer had ik de punctie op een maandag. Ik heb toen 2 dagen echt last gehad, de 3e dag ging wel weer, en donderdags was de tp. Ik ben toen geloof ik de hele week vrij geweest. Ik ben zaterdag tot maandag een weekendje weg, ik zal dan wel veel gaan missen, want volgens mij staat er de komende dagen voor vele van jullie wat op de planning. Ik ga voor jullie allemaal duimen!
Ik maak wat zorgen omdat mijn klachten van pijnlijke borsten etc afnemen. Daarnaast lees ik allerlei verhalen van mensen die op wd 9 al positief testen. Ik weet het door al die verhalen ook allemaal niet meer Ik ben idd ic verpleegkundige maar werk niet meer op de ic. Ik heb nu een kantoorbaan op de meldkamer ambulance Ik heb wel 3 dagen rust gehouden iov het ziekenhuis. Ik had zaterdagochtend de punctie en wilde evt zaterdagavond werken. Werd mij ernstig afgereaden ondanks dat ik een zittend beroep heb. En achteraf welblij geweest dat ik heb geluisterd. @ Debs 16 eitjes wauw, dat ze maar lekker mogen groeien. Leuk dat er zoveel mensen meekletsen
Meisje.. Wat grappig.. Ik werk aan de andere kant Ene probeer je niet gek te maken met alle internet verhalen! Het kan nog alle kanten op!