@ Lieve Veerle 7 eitjes is kei goed! Doe je best eitjes! Maak er mooie emmys van! En hoe voel je je nu? We blijven sterk! <3 Sterkte met je schoonzus L @ Elise, succes met spuiten. Je kunt het! Gonal F pennen zijn fijn! @ Thanks lieve Boboke. Ik ben reuze blij. Nu maar hopen met mn vriends zwemmers dat het mooie emmys worden. We hopen dat we niet gebeld worden door de ziekenhuis, maar ze zeiden dat hij 9 miljoen heeft! En hopelijk meer dan 3.5 miljoen werkende. Voor 1 ei, hebben ze 350.000 werkende zwemmers nodig. De dokters vertelden dat ze, mits alles goed, 5 cryos maken als back up. Alles afhankelijk aan mij eitjes, die moeten mature zijn en hopen dat mn vriend genoeg heeft. De reden dat we IVF doen is dat mn vriend weinig zwemmers heeft, misschien moeten we ICSI ipv IVF. Ik vind alles goed! <3 @ Miepje, voor 12 uur? Niet savonds? @ Debs, super met follikels! <3 Er komen nog wat bij. Let maar op! @ Meisje Alles komt goed! <3 @ Kit Thinking of you Knuffel @ Sylviabobo, geniet van je weekendje. @ all: Toen ik naar huis ging met de bus, voelde ik me super. Ik voelde geen pijn en ik zei nog tegen mn vriend: Ik denk dat ik morgen kan werken! Ik ben echt workaholic! Maar toen ik thuis kwam, was ik slaperig en ging ik in bed liggen. En toen ik wakker werd. PIJN!!! Maar het voelt goed! No pain, no gain J
Meisje daarvoor zijn we hier he . Ik ben net als jij hoor, zit zoveel te zoeken op internet dat ik soms helemaal gek wordt van mezelf . Er zijn inderdaad heel veel meiden die al zo vroeg positief testen, maar er zijn er ook zat die pas later positief testen...misschien over 2 dagen nog een testje wagen? Sterkte met wachten!! Knuf
Ik praat veel met m'n zus. Die heeft ook ivf gedaan en is moeder van een 1 eiige tweeling. 1 ding heb ik geleerd, ik laat me niet gek maken door sommige informatie bronnen. Elke persoon is anders, reageert anders. Ik fokus op m'n gezondheid. Foliumzuur slikken en goed naar de dokters luisteren.
Sorry dames, het was een hectische week. Heb daardoor weinig kunnen reageren. @veerle en mompelientje gelukkig de punctie zit erop! Op Nasr mooie bevruchte eitjes met Pasen! @bobke jaa gaaf dat je toch mag beginnen!!succes in ieder geval. @alle stimulerenden, goed blijven breden op die eitjes!! @oedereen in de wachtweken, oh wat zijn ze ellendig he! Succes en sterkte nog met wachten. Iedereen een heel goed paasweekend gewenst!!! En ja, ik heb vandaag, 14 dagen na punctie, een test gedaan! En.........
Hartstikke positief! Wauw!!! Hoewel ik me besef dat dit erg pril is ben ik er zoooo blij mee. Eindelijk na anderhalf jaar mmm een keer positief nieuws. Dat konden we na deze week ook echt wel gebruiken
Pip, wou wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!!!!! Na zo'n week had je dit zo verdient en hopelijk doet goed voorbeeld voor de rest volgen
Jeeeeej Pip, van harte gefeliciteerd!!! Super nieuws, laat het een voorbeeld zijn voor ons allemaal. Geniet ervan!!
WOW Pip!!!! Ik krijg er helemaal kippenvel van!! Wat super, ontzettend gefeliciteerd, je hebt het zo verdiend. Na al die jaren is dit het meest fantastische nieuws wat je maar kan krijgen. Geniet er van!