Thanks dames!! Het volt allemaal echt nog heel onwerkelijk aangezien ik ook helemaal niets voel. De hele week al niet. Dit was ook de eerste keer dat ik getest heb. Na jaren omowit eindelijk een positieve!! Maar de testen liegen er niet om. Had zelfs verwacht dat er bij de cb 1-2 weken zou staan, maar die geeft zelfs al een week meer. Ga het vanmiddag ook aan mijn ouders vertellen! Zo leuk. En natuurlijk hoop ik dat jullie me allemaal gaan volgen, bedoel jullie verdienen het net zo hard als ik. Ik duim voor jullie allemaal!
Hallo allemaal Kom ik weer met een vraag. Wanneer is bij icsi je nod. Is dat 2 weken na de teruplaatsing of 2 weken na de punctie. Net zoals in een gewonen cyclus bij 28 dagen?
Meiden, hoop dat we snel pip volgen en een positieve test mogen hebben. Wauw, gewoon super dat we de eerste zwangere in ons midden hebben. Ben de vorige keren de dag na de functie weer gaan werken. Ging goed. Begin nu inmiddels toch wat klachten te krijgen van het spuiten. Had ik niet meer verwacht. Maar weet waarvoor we het doen. Knuff aan jullie allemaal!
Hee meiden, mag ik ook mee kletsen? Kan wel wat steun gebruiken. Ik ben 32 jaar, en wij starten de 3e week van april met de eerste poging. Na een laproscopie is gebleken dat mijn beide eileiders dicht zitten. Het is alleen nog niet zeker of het IVF of ICSI wordt. Mijn vriend heeft hoge koorts gehad, en uitslag laatste sementest was daardoor niet oke. Over 2 weken weer even testen. Rond de 26e verwacht ik mijn menstruatie. Inmiddels voorlichting gehad, en recepten voor decapeptyl, pregnyl en menopur zijn binnen! succes allemaal! duim voor jullie!
Welkom Nik. Spannende tijd breekt aan Ik heb licht rose kleur aan de inbrenghuls. Vrees dus het ergste
@meisje, ik heb met de punctie een testdatum gekregen van het ziekenhuis. Dat is aanstaande dinsdag. (18 dagen na punctie, 15 dagen na tp) Echter denk ik dat als er op de dag van de punctie bevruchting is, je dan 14 dagen later wel kan testen, als je geen extra pregnyl hoeft te spuiten. Wanneer was je punctie en heb je al getest?
Ik heb 16 Maart de punctie gehad. Nu 2 weken geleden. Woensdag de testdag Heb vandaag negatief getest
Meisje ik hoop voor je dat je alsnog positief test, zolang je ongi er niet is, is er nog hoop. Nik welkom hier. Dat moet wel als een shock gekomen zijn dat je beide eileiders dichtzitten. Ik weet dat ik me verschrikkelijk voelde toen ze mij vertelden dat er 1 eileider verkleefd zat. Bij mij is de oorzaak endometriose. Weet je wat bij jou de oorzaak is? Hoe lang geleden heeft je vriend koorts gehad? Duurt geloof ik 3 maanden voor t weer hersteld is. Sterkte in de komende tijd en schrijf gezellig met ons mee. Pip en waren je ouders door het dolle heen toen ze hoorden dat ze oma en opa worden ? Kit en Sabine gaan jullie ook binnenkort al testen of houden jullie t vol tot de testdatum?? Voor iedereen fijne paasdagen !!!
Ik probeer t vol te houden maar tis wel lastig hoor... Mn lijf gaat alle kanten op... Heel raar allemaal. Ik hoop maar niet te veel... Lees ook zoveel verschillende ervaringen... De test zal t uit wijzen... Tis nu precies een week dus ook nog te vroeg om te testen.... Ik ga slapen, morgen weer vroege dienst... Pppffff half vijf t wekkertje!
Welkom Nik, ons verhaal is bijna hetzelfde. Na mijn kijkoperatie van enkele weken geleden, is bij mij ook geconstateerd dat beide eileiders helemaal dichtzitten. Wat een klap in je gezicht is dat he. Klets gezellig met ons mee.. Als je je hart wilt luchten of gewoon even van je af wilt schrijven, kan erg opluchten. Ik wens jullie veel succes met jullie traject.. Hoe gaat het met de rest? Dames op het wachtbankje?
Sabine lastig hè dat wachten en dan zoveel verschillende symptomen van je lijf. Sterkte nog met wachten! Welterusten en werkze morgen.
Meisje, hopelijk was t nog t vroeg en is ie straks alsnog positief! Nik welkom, kan me ook heel goed voorstellen dat t erg schrikken was. Boboke heeft gelijk, staat 3 maanden voor. Sabine, lastig hoor, als je lichaam zo gek doet . Werk ze, half 5... Jee wat vroeg! Josje en veerle veel succes vandaag en morgen en ook veel plezier. Is n mooi moment. Taatje, nog maar een weekje voor je! T schiet op! Voor allemaal hele fijne pasen!
nachtmerrie vandaag. Geen terugplaatsing Bevruchting is niet goed gegaan. Ik ga potje janken ergens in een hoekje...
Niet eens ICSI, niet eens IVF vandaag Ze hebben van de 11 eitjes, 10 eitjes waren goed, de zaad was goed. De zkh heeft 1 bevrucht, maar is niet wat ze gehoopt hadden. Het wilt niet goed verdelen, dus wordt woensdag terug gebeld...