Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een heel ander vraagje; houden jullie rekening met het uurtje tijdsverschil met het zetten van de spuit(en), of doen jullie gewoon dezelfde tijd als anders?
    Misschien maakt een uurtje niet zoveel uit, maar ik vroeg me af hoe jullie dat doen....

2. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Ik spuit de zelfde tijd in verband met pauzes op het werk. Vorige keer deed ik het ook altijd rond die tijd een uurtje maakt niet veel uit denk ik.

Knuff

3. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Josje, wat een domper, maar begrijp ik nu dat er woensdag misschien 1 teruggeplaatst wordt als die zich goed ontwikkelend? Het is wel iets wat je echt niet verwacht als je 10 eicellen hebt!

Nik, welkom! Nog even geduld en dan mag je ook beginnen. IVF of ISCI we gaan gewoon voor goed resultaat! En hopen dat het zaad weer optimaal is over twee weken!

Flower, het beste is om dezelfde tijd aan te houden. Dit omdat de medicatie precies 24u werkt, als je gaat wisselen in tijd komen er ook schommelingen in de resultaten volgens mijn gynacoloog.

Ik had een vraagje, heb morgen mijn terugplaatsing en vrijdag na mijn punctie had ik geen enkele pijn. Helaas zaterdag behoorlijk en vandaag nog steeds. Is it normaal? Natuurlijk hebben ze bij mij abdonminaal geprikt waardoor de buikwand moet herstellen maar ik kan amper normaal lopen en fietsen al helemaal niet :(. Wil morgen niet opeens te horen krijgen dat ze niks terug plaatsen omdat mijn buikwand ontstoken is ofz. Ben namelijk niet kleinzerig maar vermijd het nu bijna om te bewegen. Tenzij ik op een stoel zit dan gaat het goed. Zo heb ik mijn brunch vandaag kunnen uitzitten ;)

Hele fijne tweede paasdag morgen!

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veerle als ik jou was zou ik t wel aangeven, want een ontstoken buik is ook geen goede omgeving voor je emmy...
    Ik hoop voor je dat t "gewoon" de napijn is van je punctie en dat je morgen een mooie emmy in je buik krijgt. Heel veel sterkte meis en lekker rustig aan doen. Laat je maar lekker verwennen ;).

Alle meiden met fm morgen succes!!! (heb t lijstje even niet bij de hand)

Pip staat goed dat nieuwe kopje in t lijstje. Hopelijk volgen we je allemaal snel.

Fijne avond iedereen!!

5. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hey lieverds, er is voor mij nog hoop!

Geen bevruchting met IVF wel met ICSI?

Dus als het woensdag niet wordt, ga ik wachten op m'n ongie en beginnen met ICSI :)

NEVER GIVE UP! NEVER SURRENDER!

6. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Josje, wat knap dat je zo snel zo sterk kunt zijn!
    Boboke ik ga het morgen zeker even navragen want wil inderdaad wel een goede start maken met de Emmy

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Veerle, succes morgen. Hoop dat ze gewoon een tp kunnen doen, en dat het gewoon napijn is.

Mompelientje, you go girl!! Op naar ene mooie bevruchting.

Gelukkig hoeven wij nog maar een weekje te wachten. Nu iedereen al zo in het proces zit, kan ik niet wachten om te starten!!

Fijne dag morgen.. Xx

8. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Veerle; succes vandaag!

Josje; mijn duimen draaien! Hopelijk woensdag goed nieuws!!

Kom net terug van fm meting.. Ik snap dat ze voorzichtig zijn geweest met de stimulerende fase. ( uitgangsecho 30 eitjes zichtbaar) maar ben bang dat het te voorzichtig is. Nu 3 eitjes re en links 8.. Beide kanten 2 van 13 en de rest 9. Omhoog met de gonal kan mogelijk niet meer omdat die van 13 dan te snel gaan en het mogelijk een escape iui moet worden... Hoop zo dat het geduld beloont wordt en de kleintjes ook mee gaan.. Wat baal ik zeg! Maar goed we zijn er nog niet.. Verwacht woe weer terug te moeten. Kom eitjes groei! Het is tenslotte Pasen!

Fijne dag allemaal!

9. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hopelijk deze pasen veel mooie groeiende eitjes meiden!!

10. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Goede morgen allemaal!

@ Debs Groei eitjes! groei! <3 Spannend voor ons beiden op woensdag. Mijn bevruchte eitje moet ook z'n werk doen. Hihihi.

Hey Taatje, m'n eerste keer IVF, ik ging helemaal trillen, was zo verheugd om geholpen te worden! Is het je eerste keer spuiten? Voor mij was het de allereerste keer. Ik heb een ding geleerd tijdens spuiten: Let goed op je ademhaling, dan doet het geen pijn! :)

Lieve Veerlev, heel veel succes!!! Daarna goed jezelf verzorgen en weetje wat een goed idee is? Om je dagen vol te boeken met dingen die je graag wilt doen! Lekker Ben en Jerries eten, een leuke film kijken, naar de bioscoop, je vriend vragen voor een massage. Je lekker zelf verwennen. Je hebt het verdiend! <3

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!

Debs dat zou inderdaad balen zijn een ecape-iui! Maar zover is t nog niet. We gaan eerst duimen dat die van 9 mm ook nog mooi gaan groeien en dan heb je toch een mooi aantal eitjes!

Fijne dag

12. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Debs, ik ben het bewijs dat je met weinig eitjes ook een mooi resultaat kunt behalen :D en de fertaliteitenarts zei vanmorgen dat er deze ochtend iemand was geweest met 1 eitjes en 1 goede bevruchting dus alles kan!!

Taatje, snap dat je nu ook graag wilt beginnen. Ik heb al het gevoel achter te lopen met nu pas een TP ;) maar vandaag mag mijn wachten eindelijk beginnen!!

Terugplaatsing vandaag ging goed. Van de 7 eicellen zijn er 3 bevrucht. Waarvan nu een 8 cellige embryo is teruggeplaats. Binnenkort een brief of de andere twee ingevroren kunnen worden.
    Begin alleen veel last te krijgen van de bijwerkingen van utrogestran :(. vanmorgen extreem duizelig en beetje misselijk. Vandaag dus maar rustig aan doen en veel drinken en eten, moest van de arts proberen mijn bloeddruk omhoog te halen dus daar gaan we maar aan werken ;)
    Mag trouwens pas de 17e terug voor bloedtest. 16 dgn na de TP!! :( vind dat wel erg lang wachten ;) maar ze gaf wel mooi aan dat ze ondanks dat sommige vrouwen bloed verliezen toch wel vrouwen zijn die zwanger blijken te zijn! dus ook bij bloedverlies moest ik zeker komen.

13. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    #653 Taatje84, 1 apr 2013
    Laatst bewerkt: 1 apr 2013
    Mompelientje, ik ben zo klaar met het gewacht. Inderdaad de eerste keer spuiten, spannend. Eerst de intake maar afwachten. Hoe gaat het me je nu?

Veerle, klinkt goed hoor. Heel spannend, duim voor jullie. Hoop dat je pip haar voorbeeld volgt.

Ik lig heerlijk op de bank het boek van Ingrid betancourt te lezen, indrukwekkend!!

14. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @pip, gefeliciteerd! Echt super!
    @meisje, ow nee, hopelijk wordt het wel nog positief!
    @mompel, nee! Dat meen je niet! Wat vreselijk! Ik hoop hard dat die ene hem gaat worden...
    @nik, welkom!
    @flower, Ik moest op CD3 beginnen met spuiten, en krijg de 1e FM op CD13. En heb de maand voor de pil mn laatste echo gehad. Maar voor mij is het de 2e ICSI, de eerste keer kreeg ik wel een uitgangsecho en moest ik ook beginnen met spuiten op CD3, en de 1e FM op CD10.
    @veerle, lekker relaxen en goed broedden ;) Succes!

Hier heb ik een heerlijk weekendje gehad, maar wel vermoeiend. We hebben met zn 9-en gekampeerd. Ik was een beetje bang voor de kou, maar het viel me reuze mee :)
    Morgen de 1e FM, ik ben zo benieuwd hoeveel er deze keer zin hebben om mee te doen... :)

15. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor mijn ego echo berichtje, maar ik moet t ff kwijt....Vandaag eerste fm gehad, was zeer teleurstellend. Weinig activiteit te bespeuren, aan beide kanten 1 kleine follikel en het bms was ook nog erg dun. Ik werd ook eigenlijk een paar dagen na mijn (ik dacht toen) eerste cd ècht ongesteld, maar had toen al gebeld voor de uitgangsecho op de 5e dag. Toen was t eigenlijk de 3e. Dus nu is t ook niet de 10e cd, maar de 8e. Maar dat realiseerde ik me pas in de auto, toen ik de afspraak met de gyn al had gehad. Gonal F is miv vandaag verhoogd van 150 naar 250 eh. Daar hou ik me maar wel gewoon aan. Donderdag weer komen, ben benieuwd of t dan wat beter is. Hope so!!:)

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veerle vervelend van de bijwerkingen van de utro, maar wel een hele mooie emmy in je buik :). Goed voor jezelf zorgen en lekker broeden.

Flower ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar er is nog goede hoop. Ze hebben toch behoorlijk opgehoogd dus grote kans dat er donderdag een heleboel mooie follikels te zien zijn. Dag 8 is ook nog vroeg toch?! Kop op meis komt vast goed!!

Sylvia leuk hoor een weekendje kamperen, zeker met zulk mooi weer. Succes morgen met je fm!

Tamara ik ben ook echt de dagen aan t tellen, nog 3x de pil en dan starten met deca :D.

Ik hoop dat morgen de endocrinoloog niet alsnog roet in t eten gooit....heb morgen nog telefonisch consult over de bloeduitslagen.
    Als hij zijn definitieve ok gegeven heeft kan ik direct alle hormonen gaan halen :).

Manousch hoe is t bij jou gegaan met je fm?

Minigirl nog geen tekenen van ongi?

Josje hoe gaat t nu met jou?

Hoe is t met alle andere meiden? Pasen goed doorgekomen?

Wij hebben ons vandaag gestort in het winkelend publiek ;). Maar we hebben wel een mooie nieuwe tuinset gekocht :).
    Morgen gaan we beginnen met 2 blauwsparren van 8 meter om te zagen. Ze worden veel te groot voor onze tuin.

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeft iemand van jullie ooit die goedkope versie van de microgenon 30 geslikt??
    Ik heb sinds een week zoveel last van misselijkheid en buikpijn. Zit bijna continu aan de pijnstillers en rennies :(. Zal in ieder geval blij zijn als ik de laatste heb genomen...

18. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ flower: ik kan me voorstellen dat je enerzijds teleurgesteld bent, hoewel het waarschijnlijk slechts cd 8 is. Is het niet juist goed dat je voor de zekerheid twee dagen eerder bent begonnen nu kunnen ze de hormonen ophogen en wie weet heb je dan ook 1 of 2 dagen eerder de punctie?

@Sylviabobo: Veel succesmorgen met de FM!

@ boboke, vervelend klinkt die bijwerking microgenon. Moet je die nog lang slikken? Anders kun je misschien met de apotheek bellen morgen en vragen om de originele? Leuk dat je lekker hebt gewinkeld en geslaagd bent in een tuinset.Wij hebben ook gewinkeld en een nieuwe bedset met alles erop en eraan besteld. We hebben beide een leuk vooruitzicht. Hopen dat het weer ook wat beter mag worden.

Ik heb morgen een afspraak om de follikels te laten bekijken en de hormonen te bepalen. Ik heb volgens mij wel tekenen van menstruatie, weet alleen nog niet zeker of dit CD dag 1 is, want ik had vanmorgen behoorlijk wat bruine slijmerige afscheiding. Ik vind het altijd lastig te bepalen. Ik ben zo benieuwd naar de afspraak morgen. Hopelijk kunnen zij wel bepalen op welke CD ik zit.

19. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dag meiden,
    Effe afwezig geweest maar de afgelopen dagen waren zó druk!
    Ik kom wel met leuk nieuws, want ik heb vandaag een digitale test gedaan en daar staat duidelijk "zwanger" op!!!!!
    Ik had het helemaal niet meer verwacht door het bruinverlies, afgewisseld met roze en helderrood. Gelukkig geen rugpijn en weinig krampen meer, dus ik hoop op een late innesteling!
    Ik ben dus nog wel wat voorzichtig... maar tegelijkertijd super blij natuurlijk!!

Hoe gaat het hier?

Ik lees net het goede nieuws van jou, Pip! Wat geweldig meid! Gefeliciteerd!! Super!!

Debs, wat een onzekerheid dan he! hoop dat bij de volgende fm de rest bij is!! Moet je nu over twee dagen weer?

Veerle, spannend meid! 8 cellig, een topper!! Die utro is inderdaad rotspul, maar we nemen het graag voor het uiteindelijke doel, dat je emmy lekker in gaat nestelen en blijft plakken! Voetjes warm houden en granaatappel sap drinken kreeg ik als tip hihi. Weet niet of het werkt maar wel gedaan!

Sylvia, succes morgen!! Spannend!

Taatje, wat een lange zit dan he! Hou vol!

Flower, ik hoop dat de verhoging van de dosering aanslaat. Ik ben ook verhoogd met de Fostimon en dat gaf net dat zetje! Spannend, donderdag! Groeien maar, eitjes!

Boboke, wat rot van de bijwerkingen. En shoppen is nog altid het beste medicijn voor zoveel!!

Spannend! Eerste cyclusdag wordt in Voorburg gerekend als er veel en helderrood bloed is! Succes morgen!!

Ik lig al lekker in mijn bed. Bijkomen van de afgelopen dagen!

20. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Oh die laatste comment is voor jou Minigirl, maar besef me net dat jij ook in Voorburg zit! Dat was jij toch? :)

Deel Deze Pagina