Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @flower, bah, dat is inderdaad balen. Maar misschien valt het mee en gaan er straks nog heel veel meedoen. Bij onze 1e ICSI ging het ook zo, op CD3 begonnen met spuiten, op CD9 de 1e FM, en maar 1 groeiende follikel te zien. Uiteindelijk op CD18 de punctie met 20 follikels gehad. Hopelijk bij jou ook :) En bij ons zh is beginnen met stimuleren op CD3 de standaard, niet CD5. Blijkbaar maakt dat niet zoveel uit..?
    @boboke, ik had de echte, maar ook heel veel last van bijwerkingen. Misschien kun je inderdaad overschakelen, als het erg vervelend is? Gelukkig is het maar een paar weekjes...
    Succes met je tuin morgen, hopelijk krijg je net zo'n lekker zonnetje als hier vanmorgen scheen.
    @mini, bij mij zei het zh; de 1e dag rood verlies = CD1. Succes!
    @kit, Gefeliciteerd!!! Super meis! Zo gaat het heel goed met ons lijstje :) Had je een vroege test gedaan of een gewone?

2. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Thanks!!!
    Eerst een kruidvat test en daarna een digitale :)

Edit:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      54,6 KB
      Weergaven:
      21
  3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kit super meis!!!Gefeliciteerd!! Dat is wel n bijzondere pasen geworden voor jullie.

Minigirl bij ons is ook helder rood (voor 18.00 uur) is cd 1.

Sylvia gelukkig nog maar 3 stuks :)!! anders had ik zeker andere gehaald, maar nu even doorbijten.

4. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dank je wel :D Zeker een fijne Pasen!! <3
    Oh fijn Boboke, nog even volhouden!

5. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Kit: Van harte gefeliciteerd! Dit is inderdaaad een bijzonder pasen! (ik zit inderdaad ook in Voorburg en hoop dat het net zo voorspoedig loopt als bij jou. Welke medicijnen heb jij ook al weer gebruikt?).
    @Boboke en Sylviabobo: Het was nog niet helderrood, dan is de menstruatie nog niet doorgebroken en is er stiekem eigenlijk nog hoop op de uitslag van iui ;)

6. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Kit, van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten....

Het gaat goed hier, hoop dat we allemaal zo snel een positieve test in handen krijgen.

Ik ben nu officieel klaar met wachten. Heb er geen zin meer in, hoop dat het snel weer maandag is..

7. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Minigirl, dank je wel!! dat hoop ik ook voor je meis! Ze zijn super daar!
    Ik ga voor je duimen! Ik kreeg fostimon voorgeschreven. Geloof dat ze ook menopur voorschrijven. Willekeurig dacht ik!

Taatje Dank je wel!
    Hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor jou! Zo rot dat wachten, dan lijkt het juist voorbij te kruipen.. Hou vol!

8. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kit: Wat geweldig! Gefeliciteerd meid! En dat al voor de datum zo duidelijk, super!

9. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Kit, fantastisch nieuws!!!! Gefeliciteerd!!!!

10. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Taatje, nog heel eventjes volhouden! :)
    Hier ook echt zoooooo zat, maar ik mag gelukkig over 3 dagen al.

11. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kit, geweldig gefeliciteerd!! Kom er gezellig bij!
    Er is plaats voor iedereen!

12. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dank je wel Flower! Ik vind het nog steeds zo spannend, ook met dat bruin/roze verlies. Ik zit nog aan de utro voor twee dagen. Heb zo de angst dat de boel doorbreekt als ik daarmee klaar ben..
    Mja, we gaan het zien.. Ik ben iig dolgelukkig met die tekst in dat schermpje :D

Majorana, dank je wel!! Wat fijn voor jou! Drie dagen is te overzien, spannend!!

13. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kit!! Jeej! Ook jij gefeliciteerd! En dat we allemaal snel mogen volgen!

Veerle; fijn dat de tp goed ging! Hopelijk over een paar dagen goed nieuws!

Meisje; bij jouw al meer duidelijkheid?

Weet niet meer wie het vroeg.. 1 ei en 1 bevrucht. Mochten de 2 grote te snel gaan kiezen wij voor escape iui. Ik heb zoveel eitjes aan boord.. Dan zijn ze te voorzichtig geweest. Zou het dan zonde vinden van de 1 ste poging.. Maar vanmiddag de arts gesproken. Woe weer terug en ze blijven goede hoop houden dat de kleintjes alsnog mee gaan... Afwachten weer!!

14. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Ik kan inderdaad ook niet tegen de goedkope vervanger maar geef dat ook steeds aan en krijg dan de duurdere.

15. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Feli voor kit nu lkkr blijven zitten en uitgroeien tot een mooi wonder.

16. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Debs, dank je wel!!
    Fijn dat ze vertrouwen hebben! Dan komt het vast goed! Wat een onzekerheid hè. Niemand kan vertellen hoe het stimuleren zal gaan..

Dank je wel Miepje! Hoe gaat het nu met jou?

17. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Kit, gefeliciteerd!!!!
    Echt helemaal super.... en dat is 2..... gaat goed zo!!

18. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Kit, Gefeliciteerd! wat een super nieuws! Wel mooi te horen dat je bang bent te stoppen met utro terwijl ik elke keer weer denk, ohh nog 1, hoeveel dagen nog! Lag vannacht in bed en kon mij gewoon niet bewegen van de duizeligheid. De hele nacht wakker gelegen en dan de fertiliteitenarts die doodleuk zegt, goh je bent de eerste die dit heeft, weet niet of dit erger wordt of juist niet! Top. Aan de granaatappelsap dan maar met warme voeten ;)

Boboke, hopen dat jij snel van die pillen af bent en ze nooit meer nodig hebt! En dan gaan we gewoon voor stimuleren zonder bijwerkingen!! Duim voor je dat de uitslag vandaag van het bloed goed is!!

Flower, bij mij was op CD10 nog maar 4 eicellen te vinden waarvan 1 goed doorgroeide terwijl ik al 10 dgn de maximale dosering heb gehad en ik zit nu op de bank met een Emmy in mijn buik :D dus hou hoop meid, hoe moeilijk het ook is om maar te moeten wachten en niks te weten. Ik wou op een gegeven moment zo graag een echoapparaat thuis hebben om zelf te kijken ;)

Minigirl, ik duim voor jou nog steeds dat je IVF niet nodig hebt hoor!! Kit is het bewijs dat je met een beetje bloed ook gewoon zwanger kunt zijn!

En dames van het goede leven met shoppen, als ik zo naar buiten kijk, krijg ik er ook wel erg veel zin in! Lekker spullen voor in de tuin kopen en alles weer buiten zetten. Wil de bloemetjes buiten zetten ;)

19. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hallo allemaal,

Helaas bij mij de ongesteldheid door gezet.
    Balen en ik moet eerlijk bekennen een beetje jaloers op pipsquak en kit.
    Maar het is jullie gegund!!!!!!!!
    Lekker van deze bijzondere tijd genieten
    Ondanks dat ik mij erop had ingesteld niet zwanger te raken is het wel een domper.
    Vooral als je zover komt tot een tp.
    Gelukkig hebben we een "' ijscoman" . Ik ga dus voor een cryo.

Hoe en wat is nog niet duidelijk. Heb nog geen contact met het ziekenhuis gehad.

Heeft iemand ervaringen met ee terugplaatsing van een cryo?

Wordt dat als een poging geteld??

20. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @debs, duimduimduim, hopelijk doen er morgen meer mee!
    @boboke, gelukkig nog maar een paar pilletjes dus. Hou vol, ze zijn bijna op! :p
    @veerle, balen dat je zoveel last hebt van de utro. Hoe lang moet je ze nemen? Ook 2 weken, of langer?
    @mini, oh ja! Jij hebt nog je laatste IUI, ik was het alweer vergeten. Ik hoop dat je geen rood verlies gaat krijgen!

Hier vanmorgen de 1e FM gehad (CD13, 10x gonal 150) en er zitten 17 follikels. 5 van 12mm, 10 van 10mm en 2 kleintjes. Mn baarmoederslijmvlies was ook al lekker dik. Vrijdag 2e meting!

Deel Deze Pagina