Majorana; vandaag de 5de fm. Ben zo benieuwd!! Vanwege mijn grote ei voorraad waren ze super voorzichtig ivm overstimulatie.. Tja iets te voorzichtig. Start was 112.5 gonal nu al een week 150. In combinatie met cetrotide. Verwacht dat er vandaag een keuze gemaakt gaat worden, escape iui, ivf of ronde voorbij laten gaan! Spannend! Sabine:.. En...? Hopelijk heeel mooi nieuws! Tot straks meiden.
@majo, goed dat je zelf hebt opgelet wat betreft je medicijnen! Ik ben wel al een beetje jaloers dat jij geen utro hoeft Ben blij dat je het herkent, voel ik me toch iets minder vreemd Hier vanmorgen de 2e FM gehad, maar mn follikels groeien nog niet hard genoeg. Er komt nog een 3e aan. Vind ik niet heel erg, als ze er maar goed uit zien. En ze zien er ook goed uit, zei de echoscopist. Er zitten er nu 12 links en 12 rechts (5x15-16mm, 4x13-14mm, 5x11-12mm, en 10 kleintjes). Alles vanaf de 14mm bij de laatste echo maakt een goede kans, dus ze verwachten iets van 14 eitjes. Ik ben helemaal blij. Vandaag mn laatste werkdag, en volgende week de hele week vrij. Geen stress met vrije dagen regelen, gewoon de hele week vrij. Dat bevalt me wel
Hier net terug van de 1e fm. Zag er goed uit lings ongeveer 10 a 12 rechts een stuk of 6 grootste is nu 17mm en de kleinste 13 a14 dus ziet er goed uit en heb maandag 2e fm. Nu lkkr na bed nachtdienst gehad. Ben trouwens niet erg goed met reageren maar dat hadden jullie vast al door wel lees en leef ik met een ieder van jullie mee. Knuff
In afwachting om te starten: Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1, start deca ca eind april Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF, 8/4 IVF intake Onderdrukkende fase (lange protocol): Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 , start deca 3/4, AFM 8/4 Stimulerende fase: Debs1 -- 1e kindje -- IVF1, start Gonal 24/3, 1e FM 27/3 Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI2 -- start gonal 23/3, 1e FM 2/4, 2e FM 5/4, 3e FM 7/4 Manousch -- 2e kindje -- ivf 2 start puregon 25/3 1e FM 1/4 Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 start fostimon 29-3, 1e FM 5-4 Flower77 -- 2e kindje -- IVF start Gonal F 27-3, 1e FM 1-4 Miepje1985 -- 1ekindje -- ICSI2, starturogon 150 29-3, 2e FM 8-4 Elise75 -- 1e kindje -- ICSI1 start gonal 30-3 1e FM 9-4 Majorana -- 2e kindje -- ICSI, start gonal-f 9-4 (waarschijnlijk) Punctie/terugplaatsing/wachtbankje: Meisje77 -- 1e kindje -- pgd/icsi -- 16-3 punctie, 20-03 terugplaatsing Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- TP 23-3 VeerleV -- 1e kindje -- IVF1 -- 29-03 punctie, 01-04 TP nod 15-04 Mompelientje -- 1e kindje -- IVF1 29-03 punctie, 31-03 TP zwanger: Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger
@miep, fijn! Een leuk aantal follikels aan de groei! Jezelf lekker verwennen en goed verder broedden van het weekend. En ik volg af en toe ook niet alles. Er word zoveel geschreven en mn concentratievermogen is op het moment belabberd. Maar dat doet niets af aan het meeleven en meehopen met anderen
In afwachting om te starten: Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1, start deca ca eind april Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF, 8/4 IVF intake Onderdrukkende fase (lange protocol): Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 , start deca 3/4, AFM 8/4 Stimulerende fase: Debs1 -- 1e kindje -- IVF1, start Gonal 24/3, 1e FM 27/3 Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI2 -- start gonal 23/3, 1e FM 2/4, 2e FM 5/4, 3e FM 7/4 Manousch -- 2e kindje -- ivf 2 start puregon 25/3 1e FM 1/4 Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 start fostimon 29-3, 1e FM 5-4 Flower77 -- 2e kindje -- IVF start Gonal F 27-3, 1e FM 1-4, 2e FM 4/4, 3e FM 8/4 Miepje1985 -- 1ekindje -- ICSI2, starturogon 150 29-3, 2e FM 8-4 Elise75 -- 1e kindje -- ICSI1 start gonal 30-3 1e FM 9-4 Majorana -- 2e kindje -- ICSI, start gonal-f 9-4 (waarschijnlijk) Punctie/terugplaatsing/wachtbankje: Meisje77 -- 1e kindje -- pgd/icsi -- 16-3 punctie, 20-03 terugplaatsing Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- TP 23-3 VeerleV -- 1e kindje -- IVF1 -- 29-03 punctie, 01-04 TP nod 15-04 Mompelientje -- 1e kindje -- IVF1 29-03 punctie, 31-03 TP zwanger: Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger
Dag dames, Ik ben nu al drie dagen Fostimon aan het spuiten en vijf dagen decapeptyl. Ik ben echt kotsmisselijk. Als ik eten ruik/zie krijg ik gewoon braakneigingen. Ik vraag me af of dit normaal is? Ik maak me een beetje zorgen, omdat ik niet de dikste ben.
Sabine; vertel! Vertel!! Hier net terug van fm! Ik beetje blij! Gelukkig geen escape iui.! Nu 6 eitjes.. Ze hopen dat er nog minimaal 4 extra mee gaan doen..die zijn nu tussen de 10-12. Vanmiddag wordt ik gebeld en mogelijk wordt dan de punctie datum afgesproken. Het kan ook nog zijn dat ik het weekend nog een keer terug moet komen voor een fm.
@esther, dat kan maar 1 ding betekenen!!! Gefeliciteerd!!!! @nijn, ik werd wel wat misselijk, maar niet zo erg als jij omschrijft... Sterkte! @debs, wat fijn! Wat zal dat een opluchting zijn! Heel veel succes!
Sabinedl, volgens mij kunnen die dames wel een plekje opschuiven hoor zo dik zijn ze nog niet Gefeliciteerd!!! hou jij een plekje voor mij vrij? Debs, wat fijn om te horen! dat is een opluchting!! ben benieuwd hoeveel het er uiteindelijk worden, door pregnyl gaan sommige ook nog flink groeien dus we gaan gewoon voor meer dan 6 NIjntje, wat vervelend, geen ervaringen mee! zelf ben ik ook erg slank en als ik ziek wordt ben ik meteen bang teveel af te vallen. Deze angst maakt nooit dat ik sneller beter ben, dus 1 tip, probeer je in ieder geval niet druk te maken en goed te drinken dan komen die kilo's later wel weer! en als je het teveel uit de hand vind lopen, bel de poli!! Sylviabobo en Miepje, wat een mooi aantal allebei!! Hier eindelijk een nachtje plat kunnen liggen heb meteen 12 uur geslapen had het kennelijk erg hard nodig en nu ook een stuk meer energie om iets te doen dus direct maar eens een poging wagen op de fiets te stappen en nieuw foliumzuur kopen en dan maar niet te snel achterom kijken zodat ik van de duizeligheid van mijn fiets val
Debs, goed nieuws, fijn! Hoop dat je vanmiddag een datum krijgt. Grappig trouwens dat jij ook de combi gonal/cetrotide hebt! Ik ben er wel erg tevreden over. Sylvia en Miepje, dat is een mooi aantal, fijn! Nu nog wat groter worden allemaal en dan op naar de punctie! Nijntje, geen idee wat de bijwerkingen kunnen zijn. Zou even bellen of de bijsluiter kijken. Kan natuurlijk wel zijn dat je behoorlijk heftig reageert. Het doet met iedereen waarschijnlijk wat anders. Veerle, niet te snel, rustig aan doen, hoor! Wel super fijn dat je zo lekker geslapen hebt. Daar knap je van op, he? Geinige woordspeling, van het bankje ! Hopelijk passen we er straks allemaal op. Ik heb vandaag de rest vd medicatie opgehaald, heb nu alles compleet. Boboke, jij had geloof ik de tip over de apotheek in het ziekenhuis, he? Was een hele goeie! Nu is het wel zo dat er in het UMCU geen apotheek zat voor bezoekers/patienten, maar sinds feb 2013 is ie er wel, echt super handig! Ik merk dat ik het toch wel heel erg spannend vind, had ik niet verwacht. Fijn dat jullie er zijn om mee te kletsen! Zag vandaag de eerste tekenen van de aankomende cyclus, dus het gaat nu echt bijna beginnen!!!!
Marjorana, tuurlijk passen wij allemaal op het bankje . Ik hoop er zelf over 2 weken op te zitten en dan hou ik graag een hele hoop plekjes vrij! En het is inderdaad spannend om te starten, de eerste deca stond ik helemaal bibberend die spuit proberen te spuiten maar na 1 spuit ben je zo blij dat je het kunt/ mag en echt begonnen bent! Hopen dat je snel beginnen mag.
Sabine? Mogen we je feliciteren Even kort ego berichtje (moet snel naar mn werk) de echo was zeer goed! Zowel links als rechts 5 grote eitjes, dus 10 in totaal en nog een aantal kleintjes waarvan hij verwacht dat er nog wel een aantal zullen doorgroeien en dus ook bruikbaar zullen zijn. Vanavond nog de Deca en fostimon, morgen de deca en Pregnyl en dan maandagochtend om 8.00 uur melden voor de punctie brrr....die komt nu wel heel dichtbij...vind het doodeng!