Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    In afwachting om te starten:
    Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1, start deca ca eind april
    Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF, 8/4 IVF intake

Onderdrukkende fase (lange protocol):
    Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 , start deca 3/4, AFM 8/4

Stimulerende fase:
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF1, start Gonal 24/3, 1e FM 27/3
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI2 -- start gonal 23/3, 1e FM 2/4, 2e FM 5/4, 3e FM 7/4
    Manousch -- 2e kindje -- ivf 2 start puregon 25/3 1e FM 1/4
    Flower77 -- 2e kindje -- IVF start Gonal F 27-3, 1e FM 1-4, 2e FM 4/4, 3e FM 8/4
    Miepje1985 -- 1ekindje -- ICSI2, start:purogon 150 29-3, 2e FM 8-4
    Elise75 -- 1e kindje -- ICSI1 start gonal 30-3 1e FM 9-4
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI, start gonal-f 9-4 (waarschijnlijk)

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    Meisje77 -- 1e kindje -- pgd/icsi -- 16-3 punctie, 20-03 terugplaatsing
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- TP 23-3
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF1 -- 29-03 punctie, 01-04 TP nod 15-04
    Mompelientje -- 1e kindje -- IVF1 29-03 punctie, 31-03 TP
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 --- 08-04 punctie, 10-04 TP

zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger

2. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Whahahaha.........Proficiat!!!!!!!!!!!!

3. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Meiden, even een kort berichtje aangezien ik nog steeds een enorme k...... griep heb.
    Ook mijn fm meting ging beter. Mogelijk dat er toch nog 7 te scoren zijn. Di de punctie :D

4. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Dinsdag al, spannend!! Hopelijk is die griep snel over. 7 zou mooi zijn!

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    idd Manousch mooie score. Hopelijk snel de terugplaatsing

@ Nijntje wat vriendelijker mag wel. Gewoon omdat het mesnelijk is maar omdat bij ons er toch meer spanning meespeelt

@ Boboke ik had idd je berichtje niet meer gelezen. Als je even een dag niet kijkt zijn we gelijk 3 pagina;s verder
    Ik heb ook niet zoveel met accupunctuur maar las goede berichten 42, nogwat procent die zwanger waren geraakt tov 26 % zonder accupunctuur.
    Idd baat het niet ....
    Ik ga binnenkort maar eerst eens voor een advies/intakegesprek

6. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Sylvia, Ik heb ook 4x een fm gehad. Als het maar iets doet! En dat doet het, jeej!!

Miepje, wat goed zeg!!Op naar je volgende FM. De punctie zal nu niet lang meer duren!

Veerle Heerlijk 12 uur slapen. Dat had je vast nodig dan!
    Jeetje, een punctie door je buikwand. Dat lijkt me heftig!

Sabine NATUURLIJK!! Plek zat!! Kom er gezellig bij ^_^ Super gefeliciteerd!!
    Dat er nog veel meiden mogen volgen <3
    Oh, je moet jezelf nog wel even op ons lijstje erbij zetten hoor!! ^_^

Spannend Majorana, maar je kan het!! Succes meis!

Staffie Wat goed! En maandag de punctie. Spannend!! Weer een stapje dichterbij!

Boboke, herkenbaar die pijnen. Bij mij zat het ook vooral aan een kant waar de cyste verwijderd was. Die klote endo ook! Ik was bang dat de stimulatie daardoor extra pijn zou doen, maar dat is me alles meegevallen. Bijna maandag!!

Elise, mag ik vragen wat voor infuus? Ik weet wel waarvoor,maar ben benieuwd wat je dan krijgt! Prednison?
    Op naar dinsdag!

Meisje, Rot dat wachten! Dan gaat de tijd nog langzamer. Hang in there!

Mini, succes met de accupunctuur! Balen dat jij ook nog moet wachten.. Sterkte!! Hoop dat die goedkeuringsbrief snel doorkomt!

Nijntje, wat bizar. Zo resoluut! Ik weet dat het een probleem is als de man koorts heeft ivm de zaadcellen, maar griep bij de vrouw? Heb jij koorts?
    Kon je niet een fertiliteitsarts te spreken krijgen?

Jeej Manousch! Dat is goed nieuws!!

Nou hier is het allemaal even wat ander gelopen de afgelopen dagen. Ik ben eergisteravond met spoed opgenomen omdat ze een longembolie verdachten. Mijn bloedwaardes waren te hoog en heb meteen bloedverdunners toegediend gekregen.
    Gelukkig liep het met een sisser af en ben ik sinds gisteravond weer thuis!
    gisteren mocht ik bellen voor een afspraak voor een eerste echo, maar dat is er dus niet van gekomen.
    Vandaag hebben we wel weer een test gedaan en daar staat mooi +3 op, dus ondanks het bloedverlies en de stress van de afgelopen dagen, gaat er toch iets goed daarbinnen.. Gelukkig maar..

7. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Jeetje Kit, dat is even schrikken.
    Fijn dat het met een sisser is afgelopen.... maar daar moet je wel even van bijkomen.

Ik krijg en infuus met Remicade (anti-tnf/biologicals). Tegen de bijwerkingen krijg ik ook nog tavegil vooraf, daar wordt ik vooral heel duf van ;)

8. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Jee kit, dat is schrikken! Heftig. Gelukkig is het goed met jou en het piepkleine frummeltje! Doe het rustig aan!

Elise, klinkt als een heftige mix van medicatie.

9. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @kit, jeetje, dat is schrikken. Fijn dat het goed is afgelopen.
    @manoush, hopelijk voel je je snel beter. Succes dinsdag op naar 7 prachteitjes!

10. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Wat een hoop mooie eitjes groeien er zeg en binnenkort gezellig weer wat meer meiden in de wachtweken, ben ik niet meer alleen ;)

Kit, wat schrikken zeg en wat fijn dat het zo is afgelopen, gezonden mama en een gezonden embryo!

Hier vandaag een bijzondere brief gehad. Bij de eerste intake hoorde wij dat ze met de hoogste dosis zouden starten en er het beste van zouden hopen. Ze vertelde express nog niks over de punctie e.d. omdat de kans groot was dat dit niet lukken ging. Ze zouden blij zijn met 3 tot 5 follikels. Uiteindelijk werden het er 7, 3 bevrucht en 1 top embryo terug geplaatst. Krijgen wij vandaag te horen dat we zelfs een cryo hebben. We wisten niet waar we het hebben moesten ik denk dat ik ook de hele afdeling ervan op z'n kop heb gezet. Dit hadden we nooit durven dromen en zelfs niet meer aan gedacht als oplossing!! :D :D

11. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @veerle, wat een supernieuws! Daar moet op geproost worden (met jip en janneke bubbeltjes-limonade ;) )

12. Sabinedl

Sabinedl Lid

6 mrt 2013
    48
    0
    0
    Freubelen...
    Rees dld
    Zo mobiel erbij om alles terug te lezen... T gaat steeds harder hier...

Tis nog heel onwerkelijk... Vanmorgen nog een keer een test gedaan, gelukkig toch echt weer een kruisje... Maandag bellen met het zkhs voor een afspraak. Ook even mn internist bellen hoe we t gaan doen met de controles van mn schildklier..

Lief dat iedereen zo meeleeft... Heb zelf niet veel tijd gehad om even uitgebreid te antwoorden.. Gister vroege dienst gehad, paarden gedaan en lang om kwart over acht al in mn bed.. Zo moe was ik...

Majorana, fijn geen knikkers voor jou! Ben die dingen aardig zat hoor! Was je al begonnen met spuiten?

Elise, spannend! Hoop dat ze dinsdag mooi gegroeit zijn!

Meisje, spannend dat wachten... Ga duimen voor je.. En rij een klein uurtje naar mn werk.. Werk onregelmatig dus gelukkig nooit last van files..

Nijntje, wat vervelend allemaal... Volgens mij telt de punctie pas als een poging.. Althans dat is bij mijn verzekering zo... Niet als t van te voren afgebroken moet worden.. Hoop dat t toch door kan gaan..

En veerle, red je t wachten nog een beetje....? Top dat je nog een cryo hebt! 1 is meer dan niks.. Hopen dat je m voorlopig niet nodig hebt!!!!!

Debs en staffie, spannend!!! Heel veel succes beide!
    Ook manousch heel veel succes dinsdag!!!

Kit, wat vervelend allemaal..maar gelukkig is het goed afgelopen.. Zal ff schrikken geweest zijn..

Ik vergeet ook vast mensen, iedereen veel succes met alles! Ik ga mn bed in.. Morgen weer vroeg.. Bah, niet veel zin maar ja... Wie wil mij even in t lijstje erbij zetten... Zit op een ipad... Lukt me niet....

13. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    In afwachting om te starten:
    Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca ca eind april
    Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF -- 8/4 IVF intake

Onderdrukkende fase (lange protocol):
    Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca 3/4, AFM 8/4

Stimulerende fase:
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- start Gonal 24/3, 1e FM 27/3
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 -- start gonal 23/3, 1e FM 2/4, 2e FM 5/4, 3e FM 7/4
    Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 -- start puregon 25/3 1e FM 1/4
    Flower77 -- 2e kindje -- IVF -- start Gonal F 27-3, 1e FM 1-4, 2e FM 4/4, 3e FM 8/4
    Miepje1985 -- 1ekindje -- ICSI 2 -- start:purogon 150 29-3, 2e FM 8-4
    Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- start gonal 30-3 1e FM 9-4
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI -- start gonal-f 9-4 (waarschijnlijk)

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    Meisje77 -- 1e kindje -- pgd/icsi -- 16-3 punctie, 20-03 terugplaatsing
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29-03 punctie, 01-04 TP nod 15-04
    Mompelientje -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29-03 punctie, 31-03 TP
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 08-04 punctie, 10-04 TP

zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger

14. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Veerle, super!!! Goed nieuws!

Sabine, ben nog niet begonnen. Denk dat t morgen doorbreekt en dan is t maandag beginnen. Echt ongelooflijk snel ineens....

15. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Veerle wat een super goed nieuws!! Gefeliciteerd...

Kit, jeetje dat is schrikken. Hoop dat je je goed voelt.

Ik reageer vanavond even wat uitgebreider..

Fijne zondag allemaal!

16. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, zojuist de 3e FM gehad, en de eitjes zijn weer een beetje gegroeid. Ik moest bloed geven en word vanmiddag gebeld, vanavond of morgen de pregnyl en dan dinsdag of woensdag de punctie... :)

17. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Sylvia, wat fijn!! Spannend!

18. Sabinedl

Sabinedl Lid

6 mrt 2013
    48
    0
    0
    Freubelen...
    Rees dld
    Spannend!!! Ga duimen voor je!!!! Lijkt ineens heel snel te gaan hier met iedereen!

19. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Minigirl vervelend dat je MDL zo lang nodig heeft voor je brief. Ik zou er zeker achteraan bellen en duidelijk maken hoe belangrijk t voor jou is! Het is ook enorm balen, je bent helemaal ingesteld op starten begin april en dan wordt t op het laatste moment verschoven :x. Sterkte meis.

Flower ik zou zeker je schildklier laten checken! Heeft veel invloed op vruchtbaarheid. Blijf het vreemd vinden dat het in NL niet automatisch gecontroleerd wordt bij de stellen die problemen hebben met zwanger worden of blijven.

Nijntje wat een reactie zeg :$!!! Volgens mij mag een assistente deze beslissing ook helemaal niet nemen zonder overleg met de fa! Goed dat je er tegenin bent gegaan! En wat iemand al zei, het is pas een poging als er een punctie geweest is.Hopelijk voel je je ondertussen al iets beter.

Debs en staffie spannend beiden morgen al de punctie!!!! Heel veel succes!!!

Elise vervelend zeg zoveel hoofdpijn. En dan ook nog infusen. Heftig hoor!

Manousch super zeg toch nog 7!! Succes dinsdag!! Wel balen dat je nog steeds zo grieperig bent. Hopelijk knap je snel op.

Kit dat was weer even schrikken meid!! Gelukkig alles goed afgelopen met jou en je beepje :).

Veerle wat een super nieuws zeg!! Hoe gaat t verder op t wachtbankje? Nog een beetje vol te houden?

Tamara nog maar 1 nachtje slapen :D!!! Spannend! Hoe laat heb je je afspraak? Ik ga duimen dat we volgende week met zn 3en kunnen starten :).

Sylvia voor jou ook al bijna de punctie spannend. Zijn er veel deze week, wordt vol op t wachtbankje en hopelijk vol op t zwangerenbankje :D.

Majorana t is bijna zover!!

Hier eindelijk ongi doorgebroken, 5 dagen na stoppen met de pil!! Hierdoor is de buikpijn gelukkig iets minder geworden. Wel balen dat t zo laat is gekomen, nu morgen zo'n knoeiboel met de echo :(.

Zo lekker van het zonnetje gaan genieten! Voor ons gevoel onze 1ste vakantiedag, zijn zo druk geweest in de tuin. Maar het is wel de moeite waard geweest.

20. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Zo blij dat jullie allemaal wel begrijpen hoe geweldig het is om een cryo te hebben! ik heb sinds gisteren ook besloten de volgende keer het maar heel weinig mensen te gaan vertellen. De reacties die ik gisteren hierop kreeg vond ik zo vreemd! De ergste vond ik dat iemand zei omdat wij zo onverwachts op jonge leeftijd moesten beginnen aan IVF door de overgang dat er werd gezegd: waarom heb je er dan 1 laten terugplaatsen, had je ze dan niet beter allebei kunnen invriezen en wachten tot je er wel klaar voor bent :x. Toen was ik heel erg boos. Dat diegene er nog niet klaar voor is en zich niet kan verbeelden hoe het voor ons moet zijn. Wij vlogen bijna door de auto heen toen we het lazen van blijheid, zijn zo in spanning of we toch nog ooit een kindje van ons samen mogen liefhebben. Waarom wordt er zo ontzettend snel geoordeeld over jonge ouders ( 22 en 23) deed zeer!

En wat je zegt Boboke, wat een hoop puncties deze week!! ik ga heel hard duimen voor iedereen en vind het erg gezellig dat er weer meer mensen op het wachtbankje komen te zitten.

Debs en Staffie als eerste, heel veel succes morgen!!!

Deel Deze Pagina