Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hallo productieve eicel producerende dames.
    Wat hebben jullie het goed gedaan!

Helemaal top, ik ga duimen voor veel bevruchte eicellen

2. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Zo weer ff bijgelezen :D

Elise, ik ken het niet, maar heftige cocktail lijkt mij. Gelukkig hebben ze wat voor de bijwerkingen. Liever duf, dan al die nare bijwerkingen..

Veerle, wat goed, naast de tp, ook nog een cryo! Same here trouwens!!
    ..en helemaal mooi als die opbrengst niet verwacht was :)
    Wat vreselijk, mensen die zo hun oordeel vellen.. Trek je er maar niets van aan meid. Of je nou jong of oud bent, spontaan zwanger worden is niet vanzelfsprekend. Dat schijnt niet iedereen te snappen :( Knuf!

Sabine! Heb je al gebeld voor een afspraak?

Sylvia Gaat lekker met die eitjes!! Op naar morgen!

Boboke, Jeetje meid, zit je al zo lang te wachten en dan twee grote tegenslagen. Nou ik zou ook denken, je maakt maar ruimte! Dat hadden ze toch eerder kunnen bedenken? Gelukkig is dat nog te overzien. We tellen weer met je af..
    Ik zou idd doordrukken dat je meer mag spuiten..
    Wat ik heb geleerd bij het traject wat ik doorlopen heb, is dat je zelf de grootse stem hierin hebt, tenzij het natuurlijk echt onverantwoordelijk wordt, maar zij zien toch ook wat die dosering in het verleden als resultaat heeft behaald?
    Knuf voor jou!!

Majorana Nog even en dan starten! Jippie!

Christina, succes met de punctie dinsdag!

Roosdee Welkom en veel succes!!

Manousch Ik had vreselijke steken met inademen. Echt messteken.. Ben idd blij dat het met een sisser af is gelopen..
    Wat zielig van je dochter. Zo sneu als die kleintjes ziek zijn. Beterschap!

Taatje, wat fijn dat je mag beginnen! Maandag al! Spannend! Succes!

Pip, hoe voel jij je? Ik mag de 18e al. Vlot he?

Miepje, succes met de pregnyl! Fijn dat je er klaar voor bent! Gaat vast helemaal goedkomen!!

Debs, wat goed 9 eitjes! Super spannend nu!! Duimen!!

Staffie, 11 eitjes, goed zeg!! Tegenvaller dat het zaad slechter is.. Gelukkig biedt icsi dan weer uitkomst! Spannend!!

Spannende tijden meiden… Sterkte met wachten. Dat is toch wel het allermoeilijkste in dit hele traject!!

3. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Even het lijstje gefixt en een extra groepje op het lijstje gezet (heb teveel vrije tijd nu ;)), een groep waar hopelijk geen extra namen bij komen te staan.

In afwachting om te starten:
    Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca ca eind april
    Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF -- 8/4 IVF intake

Onderdrukkende fase (lange protocol):
    Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca 3/4, AFM 8/4

Stimulerende fase:
    Flower77 -- 2e kindje -- IVF -- start Gonal F 27-3, 1e FM 1-4, 2e FM 4/4, 3e FM 8/4
    Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- start gonal 30-3 1e FM 9-4
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI -- start gonal-f 9-4 (waarschijnlijk)

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    Meisje77 -- 1e kindje -- pgd/icsi -- 16/3 punctie, 20/3 terugplaatsing
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29/3 punctie, 1/4 TP, NOD 15/4
    Mompelientje -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29/3 punctie
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie, 10/4 TP
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 -- 9/4 punctie, 12/4 verwachtte TP
    Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 -- 9/4 punctie, 12/4 TP
    Miepje1985-- 1e kindje --ICSI 2-- 10/4 punctie, 13/4 TP

Zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 18/4 echo
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger

Van het wachtbankje afgevallen:

4. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Wat een hoop goed nieuws vandaag. Heerlijk.
    Staffie, wat jammer dat het zaad niet goed genoeg was maar met ICSI gaan we geeoon voor prachtige bevruchtingen.

Boboke, wat goed dat je aangeeft daar geen zin in te hebben. Hopen dat je nu een goede dosis krijgt met een hoop mooie eitjes als resultaat. Ik heb 300mg gehad en ze.kunnen tot 450 dus ze kunnen nog genoeg ophogen als nodig. En je moet je noet verontschuldigen voor je 'zeuren' want je zeurt niet en wij zijn er om lekker tegenaan te klagen. Ik ben deze dagen heel goed in huilen dus ik huil zo met je mee als het tegenzit ;)

Voor de dames die morgen mogen. Heel veel succes, we gaan voor net zoveel moooe eicellen en resultaten als vandaag.

Sorry voor de typfouten, zit op mijn telefoon en dat gaat wat minder handig.

5. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Wat een mooie resultaten vandaag!!
    Nu duimen voor mooie bevruchtingen, en een goede tp van de week..... spannend hoor.

Boboke, hun fout, hun planning. Ik zou ook op mijn streen gaan staan. je leeft er zo naar toe, moeten ze begrijpen hoor.
    En zueren mag ;)

Verder vindik morgen mijn FM wel erg spannend. Het is al dag 11,dus ik merk dat dat voor mij verwachtingen schept, maar aan de anderekant ben ik ook zo bang dat het tegenvalt..... brrrrr
    Verder is mijn hoofdpijn niet meer normaal,vind ik. Beinvloed ook echt op mijn werk enzo. Morgen toch maar aankaarten.

Succes allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Miepje wat een spannende dagen. Mooie score zeg. Ik ga voor jullie duimen!!

Veerle, hoe gaat het met je? Kun je het wachten nog een beetje aan?? Wat een verschrikkelijk kansloze opmerkingen maken mensen, dan komt toch het stoom uit je oren.

Sylvia, ja wij moeten beide 3 dagen ab slikken. Dat schijnt standaard te zijn in Voorburg.

Debs, wat spannend, en wat gaat het snel ineens. Duimen draaien dat er een mooie bevruchting is..

Staffie, wat een geweldig aantal. Balen dat het toch een tegenvaller is geweest, maar je kan met icsi ook hele mooie resultaten boeken. Snap dat het voor je man ook niet prettig is. Het is allemaal al zo klinisch en dan ook nog twee keer op commando..

Pff, Boboke, wat een gezeur. Snap dat je je er klote over voelt, het wachten duurt al zo lang. Slechte zaak hoor. Is Dusseldorf zo goed, dat zoveel mensen daar naartoe uitwijken??? Dikke knuffel..

Elise, succes morgen met je meting.

Hoe gaat het met de rest??

7. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sylvia en Manousch; heel veel succes morgen!! Zet hem op!

8. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Sylvia en manousch idd heel veel succes morgen.
    Hier straks de pregnyl ff mixen en spuiten. En dan morgen ff langs de kapper dan kom ik tijdens de punctie goed voor de dag haha.
    Knuff

9. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Sylvia en manousch, veel succes straks!!

Elise ook veel succes met de fm!

10. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Kit, ik zie nu pas dat je de 18e een echo hebt, leuk! Gaat het alweer wat beter? Lijkt me erg beangstigend, als je iets met je ademhaling hebt…. Heerlijk dat je nu wat meer tijd over hebt J!

Elise, wat vervelend dat je nog steeds met die hoofdpijn zit. Hopelijk weten ze er een oplossing voor. Succes straks!

Taatje, wat bijzonder, die AB. Ik vind het toch wel bijzonder om te lezen dat er per ziekenhuis zo ontzettend veel verschillen zijn…. Spannend joh!

Boboke, balen zeg. Ik hoop dat je alsnog wat eerder van start mag. Heb je ze nog gesproken? Goed dat je voor de hogere dosis gaat. Klinkt idd niet zo professioneel allemaal, alsof ze helemaal niet naar je verleden hebben gekeken wb de puregon…

Miepje, wat heerlijk zo’n tussendagje! Lekker genieten en niet te druk maken voor morgen!

Manousch, hoe is het met jou en de kleine? Weer beter?

Ik ben helaas nog steeds aan het wachten, “ the story of our (MMM)-life” denk ik inderdaad, zoals meerderen al zeiden. Meestal ben ik wel op tijd, maar het laat nu op zich wachten… Hopelijk morgen starten dan maar. We wachten weer rustig verder ;)...

Fijne dag allemaal!!

11. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Kit wat snel al die echo. Hoeveel weken ben je dan precies zwanger? En hopen dat je snel weer wat minder pijn hebt bij het ademen want dat is heel benauwend en vervelend!!

Sylviabobo en Manousch, hoe gingen de puncties vandaag? ook jullie een hele hoop mooie eitjes??

Elise, hoe ging bij jou de FM? een beetje gerust gesteld en hebben ze een oplossing kunnen bedenken tegen de hoofdpijn?

Taatje, bij mij wordt het wachten verschrikkelijk. Vanaf morgen zou ik kunnen gaan menstrueren dus vanmorgen was ik een beetje bang bij het opstaan. Gelukkig vanaf morgen ook gewoon drie dagen lesgeven, dat geeft altijd erg weinig tijd om na te denken en erg veel afleiding ;).

Dames, dank jullie wel voor de steun. Ik heb nu definitief besloten het de volgende ronde maar weinig mensen te vertellen en probeer rustig uit te leggen deze ronde nog als er mensen zijn die het allemaal wat verkeerd begrijpen. Hoewel ik ze in mijn hoofd echt kan schieten op dat moment :)

Ben benieuwd als ik straks kijk, hoeveel positieve berichten er dan weer allemaal op staan!!! Succes vandaag allemaal

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

Stimulerende fase:
    Flower77 -- 2e kindje -- IVF -- start Gonal F 27-3, 1e FM 1-4, 2e FM 4/4, 3e FM 8/4

Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie, 10/4 TP

Zwanger:

Meisje 77

13. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hè gatsie meisje 77 heel veel sterkte.

14. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb niet alles gelezen, ben nog behoorlijk van de kaart af door de medicijnen. Punctie ging goed, maar veel pijnlijker dan de vorige keer. Ik heb wel een traantje gelaten. Gelukkig duurt het altijd maar kort. Ze hebben alle follikels aangeprikt en 13 goede eitjes gevonden, 1 overrijpe en 2 beschadigde. Mn vriend heeft 1.2miljoen zwemmer ingeleverd, en dat is voor ons echt een superscore! Zo hoog hebben we nog nooit gehaald :)
    Donderdag horen we wat over de bevruchtingen ed.
    Ik zal vanavond of morgen op jullie reageren, voor nu lig ik half dronken op de bank.

@meisje, oh nee, wat sh*t! Sterkte meis... *knuffel*

15. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Meisje, ik neem aan dat je met van het bankje afvallen bedoelt de eerdere poging en niet de cryo, toch? Weet je daar al wat meer over?

Veerle, wat lastig dat wachten, die laatste dagen zijn zo slopend. Elke keer als je naar het toilet gaat, vrezend voor het ergste.. Maar goed, we duimen heel hard voor een positieve test natuurlijk, weet je al wanneer je een testje eraan gaat wagen? Sterkte met wachten!

Balen dat het zo pijnlijk was, Sylvia. Fijn dat het nu voorbij is en je toch een mooie score hebt! Ach en laat de tranen maar gerust lopen hoor, is helemaal niet gek. Het is ook niet niks! Rust lekker uit en hopelijk een heel aantal mooie bevruchtingen!

16. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @majo, het is inderdaad van het ene wachtbankje naar het andere wachtbankje doorschuiven. Ons geduld wordt af en toe flink op de proef gesteld!;)
    @kit, fijn zeg, nog maar 1 weekje tot de echo :)
    @veerle, hopelijk komt er voorlopig nog geen 2e keer. Wanneer wil je gaan testen?
    @majo, dankje. Ik ga vandaag lekker de hele dag filmpjes kijken en websurfen. :)
    @meisje, dit was nog van de verse tp? Ik was even niet zo helder, ik dacht heel even dat je de cryo bedoelde :) Maar daarvoor moest je een maand wachten toch? Hoe voel je je nu?
    @manoush, hoe is het bij jou gegaan?

17. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Boboke
    Mn vriend zn zaad zat tijdens de zaadonderzoeken en de IUI's altijd tussen de 4 en 100 miljoen heel erg wisselend dus
    Balen zeg dat je zaterdag pas mag starten, lekkere planning:cool:
    en de 100eh zou ik dan ook niet mee akkoord gaan hoor!

@Elise
    Hoe is je FM gegaan?

@Meisje
    Balen zeg:x:(
    Heb je nog cryo's

@Sylvia
    Balen dat het nu zo pijnlijk was!
    Maar wel een mooie score!!!
    Krijgen jullie wel IVF met 1,2 miljoen?
    Bij ons zeiden ze dat 2,5 te weinig was voor IVF en werd het dus ICSI

@Manoush
    Hoe is je punctie gegaan?

Hier nog wel wat buikpijn van de punctie, maar voelt als ongi krampen dus wel te doen ;)

18. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland

Stimulerende fase:

Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie, 11/4 verwachtte TP

Zwanger:

Meisje 77

19. Sabinedl

Sabinedl Lid

6 mrt 2013
    48
    0
    0
    Freubelen...
    Rees dld
    Even een snelle update van elise.... We hadden t hier nog niet gemeld maar bij toeval kwam zij erachter, aangezien ik mn eigen naam gebruik dat ik ook op dit forum zat... En wij kennen elkaar erg goed.. Alleen had zij mij niet verteld dat ze ook ging beginnen met icsi.... Dus.....

Maar vanmorgen is de meting super gegaan! 10 eitjes.. Tussen de 12 en 17,5. Vrijdag punctie!!! Hopen dat ze snel naast mij op t bankje mag komen zitten! Is erg fijn om iemand zo dichtbij in hetzelfde schuitje te hebben.. Al hoewel t niet de ideaalste omstandigheden zijn!

20. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat een toeval dat jullie elkaar goed kennen!
    En jullie wisten niet van elkaar dat je in dit traject zat?
    Wel fijn dat er iemand in je nabije omgeving is met wie je ervaringen kan delen.

Fijn dat dr echo zo goed was!

Deel Deze Pagina