Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Elise/Sabine, wat grappig (en fijn) dat julllie elkaar al kenden... toevallig!
    Fijn dat de meting goed ging en ook al punctie deze week, spannend!

2. Nijntje00

Nijntje00 Lid

26 jun 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, ik ben blij dat de meesten van jullie goed nieuws hebben.

Helaas gaat het met mij niet zo goed. Ik had vandaag mijn eerste echo. Nou het was heftig. Ik had rechts 17eitjes. Of laat ik zeggen eieren. De meesten waren rond de 20 en zelfs over de 20. Er zat ook wat vocht. Toen keek ze aan de linkerkant en dat waren der ook ongeveer zoveel. Ik lette al niet meer op, want na het zien van de rechterkant zei ze meteen al dat de poging afgebroken wordt. Ik heb wel wat tranen gelaten want dit had ik echt niet verwacht en de arts ook niet. Ik voelde me de afgelopen dage zo ziek en vanochtend was ik ook kortademig. Ik heb maar 150ie fostimon gespoten met decapeptyl ernaast. T is echt een mysterie waarom het zo hard is gegaan, ikzelf en namelijk gewoon gezond en heb ook geen pcos.

3. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Nijntje, dikke knuffel. Dat is verdrietig nieuws! Ik zou ook een hoop tranen laten! Hoe moet je nu verder??

Sabine en Elise, wat grappig dat jullie elkaar kennen en wat super om te horen dat de echo goed was Elise. Alle spanningen eraf. Nu hopen dat door het stoppen met de spuiten en morgen als laatste de pregnyl de hoofdpijn ook helemaal verdwijnt en je er weer een beetje van kunt genieten!

Staffie, fijn dat bij jou de buikpijn te doen is! Nu op naar donderdag!

Sylviabobo, wat vervelend van de pijn maar wat fijn dat het nu achter de rug is en je zoveel mooie eitjes hebt!! Ik zag dat je altijd ICSI hebt gedaan dus neem aan dat ondanks dat het zaad een stuk beter is je nog steeds voor ICSI gaat?!
    Wat betreft de dag dat ik ga testen weet ik nog niet zeker. Ik moet volgende week woensdag pas naar het ziekenhuis voor bloedtest terwijl ik morgen op 4 weken zit en normaal zou gaan menstrueren tussen morgen en zondag. Denk daarom dat als ik nog niet gemenstrueerd heb zondag ga testen, alleen moet ik mijn vriend dan nog overhalen omdat die liever de zekerheid heeft van het ziekenhuis. Ook heel begrijpelijk maar ik durf nu al bijna niet meer naar de wc ;)

Meisje, neem aan dat nu het kopje van het afvallers bankje erbij is gezet, je je naam er bij hebt gezet omdat het laatst mis ging maar toch niet nu nog een keer??

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Sabine wat grappig dat je Elise kent. Wat kan de wereld klein zijn! Super fijn dat ze vrijdag voor punctie mag

@ Nijntje wat een waardeloos bericht. Ik snap dat je er kapot van bent. Dit is niet wat je verwacht

Ik breng iedereen in verwarring
    Ik heb mij van de bank laten vallen nav de 1e verse tp.
    De cryo is nog niet aan de orde.

@ Manousch hoe is het gegaan

@ Veerle spannend!!!

Ik zou wel iemand vergeten waarvoor excuses!

5. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @staffie en veerle, nee het is nog steeds te weinig voor IVF. Wij krijgen inderdaad ICSI.
    @sabine en elise, wat toevallig dat je hier een bekende tegenkomt... Fijn dat je iemand zo dichtbij hebt die hetzelfde meemaakt. Eigenlijk niet fijn natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel, toch?
    @elise, jeej! Op naar vrijdag! Heel veel succes!
    @nijntje, ach nee! Wat k*t! Heel veel sterkte meis! Dit is echt een enorme tegenvaller. Een dikke knuffel!
    @veerle, ik ga duimen voor dubbele streepjes op zondag!

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hallo dames,

Even een vraag van andere orde.
    Ik zie bij jullie dat jullie een onderschrift hebben.
    Nu heb ik in de instellingen wat bij mijn handtekening geschreven maar ik zie dat in de mails niet terug.

Iemand tips??

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ohh opeens zie ik na het plaatsen dat het gelukt is:D

8. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Oh Nijntje wat een domper:(
    Logische dat je daar een traan om moet laten....
    Hoe kan het nou dat er zoveel is gegroeid??
    Ik heb wel PCO en had er maar 14 met 150 fostimon.....
    Wat gaat er nu gebeuren??
    Krimpen de follikels vanzelf in? Of moet je daar ook medicijnen voor gebruiken?
    Wel logische dat je de afgelopen dagen zo beroerd bent geweest...pff...hoop dat je, je snel weer wat beter voelt meid...

9. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nijntje; nee joh!! Wat een enorme domper zeg!! Dat is balen! En nu? Hou je taai!

Sylvia; wat een mooi aantal maar vervelend van het zaad zeg... Zo onverwacht!

Veerle; duim duim!!

Manousch; hoe is het gegaan?

Hier net een telefoontje gekregen vanuit het zh! Van de 9 eitjes zijn er 3 bevrucht. Bij een aantal waren er teveel zaadcellen ingezwommen.. Tja.. Nooit gedacht dat dat ook nog kon!
    As donderdag de tp en of de overige embryo's ingevroren kunnen worden! Het wachten gaat weer verder!

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat je al wat weet Debs!!
    Ik moet wachten tot donderdag:(
    Wist ook niet dat, dat kon hoor, dacht dat er altijd maar 1 zaadcel kon doordringen??
    Maar 3 is netjes, hopelijk kunnen er 2 de vriezer in

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Mooi resultaat debs.
    De zwemmers waren te hongerig ha ha

12. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @debs, 3 is een mooi aantal! Nu allemaal goed doordelen en dan heb je nog 2 cryos ook! :) Hoe fijn zou dat zijn!
    En we hadden juist deze keer veel zaad, de vorige keer 30duizend, deze keer dik 1miljoen. Wij zijn helemaal blij :)

Hier begint de verdoving eindelijk een beetje uit te werken, ik kan weer een beetje op mn benen staan ;) Ik heb niet veel pijn in mn buik meer, bij mij ook een beetje een ongi gevoel.

13. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sylvia; niet goed gelezen.. Wat goed ineens beter zaad! Hopelijk ook een aantal bevruchtingen!! Spannend!

Staffie; horen jullie niet vandaag of er bevruchting heeft plaats gevonden? Jammer zeg! Vreemd hè dat ieder zh weer zijn eigen protocol heeft!

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja ik snap niet dat het overal zo verschillend is!
    Maarja...nog 2 nachtjes slapen en dan weten we wat en hopelijk gelijk s'middags de TP

15. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    En staffie dan samen op die vreselijke wachtbank!!

16. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Jemig nijntje, heftig! Na hoeveel dagen was deze 1e fm?
    Dikke knuffel, dit is echt niet wat je verwacht....

Debs mooi aantal! Ik dacht ook dat er maar 1 zaadcel tegelijk binnenkon... :)

Veerle, het zh houdt meestal n veilige marge aan, ook vanwege vals pos testen door pregnyl. Weet niet hoe lang je na pregnyl zit anders zou je er evt een testje aan kunnen wagen. Kun je weer wat relaxter naar t toilet :)

17. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja pfff...ik vind deze dagen al vreselijk om te wachten of er uberhaupt een bevruchting is...en dan nog 2 weken wachten.....
    had met IUI al heel veel moeite met wachten dus ik ben bang dat dit wachtbankje nog lastiger zit ;)

18. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja erg he die wachtdagen.. Ik stond ook niet vooraan tijdens het uitdelen! Ben heel benieuwd hoe slopend deze wachtbank is...?! Veerle?! Nog uit te houden??

En ook ik wist niet dat er meer zaadjes een eitje in konden zwemmen.. (Op 2 na dan bij een een eiige tweeling) We horen dit zeker donderdag van de embryoloog! Ene een 20-ling.. Tja we willen heel graag maar dat zou best druk zijn...

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Phoe 20...nee dat zou voor hier ook te druk zijn haha
    Je zou het ook maar moeten dragen:$

Heb genoeg programma's gezien dat vrouwen zwanger waren van een 6-ling ofzo pffff......nee bedankt...

Ik ben al reuze blij met 1 ;):D

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kit wat lekker snel zeg de 18de al!! Hoever ben je dan en is er dan al een hartje te zien? Spannend hoor. Fijn dat t weer beter met je gaat :).

Majorana zul je inderdaad zien, zit je erop te wachten komt t niet ;). Hopelijk zet t snel door en kun ook jij starten.

Veerle moeilijk he die laatste week wachten. Gelukkig heb je vanaf morgen wat afleiding en gaan de dagen iets sneller ;).

Sylvia mooie score hoor!! Wel vervelend dat t nu zo pijnlijk was. Hopelijk gaat t snel weer beter. Nu weer hard duimen voor mooie bevruchtingen!

Sabine en Elise wat leuk dat jullie elkaar kennen en elkaar zo nog extra kunnensteunen :D!
    Elise superscore hoor. Nu op naar de punctie vrijdag!

Nijntje jeetje wat heftig meis! Inderdaad geen wonder dat je je zo beroerd gevoeld hebt! Had je vantevoren ook al ervaring met stimuleren of was dit de eerste keer? Voor 150 eh echt een hele heftige reactie als je geen pcos hebt. Heel veel sterkte en rusten en veel drinken!!!!

Debs mooi hoor 3 bevruchtingen! Nu delen!!!

Staffie fijn dat je al minder last hebt van je buik. Het lijkt mij ook erg moeilijk te moeten wachten om te horen of er bevruchtingen zijn. Succes!!!

Manousch hoe was t bij jou??

Christina hoe was jouw punctie??

Miepje heel veel succes morgen bij jouw punctie!!

Ik zal vast nog iemand vergeten zijn ;)...

Hier vandaag t bericht gehad dat ik nu zaterdag met 150 eh mag gaan spuiten. Ik vind t zelf nog steeds erg weinig als je kijkt naar mijn verleden met puregon, maar ze gaan hier niet op in. Denk dat ze te bang zijn voor overstimulatie en dus liever een poging laten overgaan in escape-iui. Hier heb ik eigenlijk geen zin in (begrijpelijk dat heeft geen van ons). Ik zit er nu dus over te denken om (zonder t te zeggen) 175 eh te spuiten. Wat denken jullie? Kan ik dit risico nemen of toch maar braaf doen wat ze zeggen?

Iemand vroeg ook nog naar Dusseldorf. Ik heb er in ieder geval heel veel goede dingen over gehoord. Vooral dat ze echt per persoon vaststellen wat de beste behandeling is en dat trekt mij heel erg. Ik heb nu echt het idee dat ze bij mij veel te veel bezig zijn met onderzoek en volgens protocol te werken. Daarnaast is de punctie onder narcose ;) en worden er ook nog veel onderzoeken gedaan naar eventuele andere oorzaken waarom het niet lukt. Ook zijn ze verder in de technieken, zoals embryoscoop etc.
    Mijn vriend en ik hebben t er gisteren over gehad en besloten dat we ons daar in ieder geval al aanmelden, wachtlijst is op het moment geloof ik 5 maanden. We hebben gisteren direct een mail gestuurd en we werden vandaag al teruggebeld. Helaas was mijn vriend net boven (mobiel in de oplader beneden) en heeft t gesprek gemist :(. Nu worden we morgenvroeg weer teruggebeld.
    Nu moetem jullie niet denken dat ik er helemaal geen vertrouwen meer in heb, maar afzeggen kunnen we altijd nog...

Deel Deze Pagina