Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    @manousch je hebt maar 1 wonder Emmy nodig mijn duimen draaien voor je dat dit je wondertje word.

Knuff

2. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @staffie, wow! Wat een superscore!
    @manoush, dan moet dit hem gewoon worden!
    Beide heel veel succes!

Wij hebben ook de tp gehad. Er zit een 8cellig wondertje in mn buik. Nu afwachten of dat wonder nog 8 maanden in mn buik wil blijven zitten.
    Van de 14 eicellen waren er 9 bevrucht, en zijn er op dit moment ongeveer 4 goed genoeg. Binnen 3 weken horen we (per post) hoeveel er ingevroren zijn.
    We hadden ook meegedaan met een studie waarbij ze elke 5 min een foto maken van de emmy om te zien wanneer ie precies deelt, en ... we zijn ingeloot! Dat betekend dat we nu een filmpje hebben van de eerste 70 uur van onze emmy. Echt zo bijzonder. Ik schrijf dit met een glimlach van oor tot oor. Als dit toch eens ons babytje zou worden... Nog 12 dagen wachten... :)

3. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Wat Miepje idd ook zegt, je hebt er maar eentje nodig! Ook ik duim heel hard met je mee!!! Misschien mag je wat lijm van Debs gebruiken :D:D:D

(Maar blijft natuurlijk wel jammer dat je niet een of meerdere cryo's achter de hand hebt...)

4. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Sylvia, wat gaaf! Ik hoop het van harte!! Zou zo mooi zijn, om de allereerste levensuurtjes op video te hebben :)

We duimen dat het een plakbabietje wordt!!

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Bijzonder sylviabobo dat je zo'n filmje hebt
    Succes op de wavhtbank
    Hoezo hoor je pas over 3 weken of ze ingevroren zijn?

Ik hoorde bij de tp dat ik een cryo heb

@ Manousch idd je hebt er maar 1 nodig. Jij ook succes met deze spannende dagen

@ Veerle hoe gaat het met de spanning?

Ook sterkte met wachten voor Staffie

6. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @meisje, ik weet het niet. Zo doen ze dat daar. Ze gaan ze morgen pas invriezen, en dan sturen ze het met de post op... Ik snap ook niet waarom ze dat niet met een mailtje of smsje doen. Het zal wel iets met privacy zijn....?
    Op welke dag werd jou cryo ingevroren? Gelijk op dezelfde dag?

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Staffie super zeg zoveel cryo's!! Maar hopelijk heb je ze niet nodig ;).

Manousch wat de meiden zeggen je hebt er maar 1 nodig (kijk maar naar Pip).

Sylvia wat bijzonder zeg zo'n filmpje. Zou toch mooi zijn om later je zoon of dochter te laten zien en zeggen "dit ben jij" :).

Meiden heel veel succes op t wachtbankje!!

Elise hoe is t bij jou gegaan?

Miepje succes morgen met de tp!!

Hier morgen de eerste puregon (eindelijk)!
    Hadden jullie ook zo last van benauwdheid door de deca? Ik loop heel de dag naar adem te happen.

8. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @boboke, ai, das heel naar. Ik had geen last van benauwdheid, maar mijn bijwerkingen werden wel minder zodra ik een paar dagen gonal had gespoten. Ik hoop dat je je snel beter voelt!

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sylvia bedankt, dan hoop ik dat de puregon bij mij ook voor verbetering zorgt.

10. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Staffie, wat een super nieuws. Nu lekker broeden en dat de 25e heel snel mag komen met een positieve test!!!

Kit, ik ga zondag testen. Morgen de test halen. Durfde het niet eerder te halen omdat ik dan weet dat ik 's ochtends elke keer een strijd moet leveren het niet te doen. Morgen dus halen en zondag testen. Ben heel erg benieuwd. 16 dgn na punctie, 13 dgn na TP en 4 dagen na mijn NOD. Tot nu toe is alles nog goed, het verbaast mij elke keer weer als ik naar de wc ga omdat ik er bij alles van overtuigd ben nu toch echt te zijn gaan menstrueren en dan weer snel ga kijken of dat klopt.

Manousch, er is er maar 1 hopelijk nodig voor een prachtige baby. Goed broeden, plakken en op zijn kop hangen.

Sylvia, wat ontzettend mooi om te krijgen. Wat bijzonder. Hopen dat de emmy in jou buik straks mag zien hoe hij begonnen is!!

Boboke, ik had geen bijwerkingen bij deca alleen moe, hopen dat ze over gaan met de purogon. Wel super dat je vanaf morgen echt kunt beginnen!

Hier gisteren een foto gekregen van een vriendin. Haar zus was net bevallen van haar eerste kindje naar jaren ICSI. In 40 minuten dat ze het ziekenhuis binnenkwam was ze bevallen. Dat doe ik haar allemaal erg graag na maar dan met 1 IVF poging ;)

11. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Vanmorgen mijn punctie gehad.
    Ik was etjes om 8 uur in het ziekenhuis, 8.30 uur de behandelkamer in. Ik was niet nerveus... zo bijzonder, want ik kan el een zenuwpeesje zijn, hahaha
    Ik had lekker muziekje bij me, en ik een zeer rustige en relaxte arts en verpleegkundige, de sfeer was goed.
    Benen in de beugels, muziekje erbij aan en we hebben zitten kletsen. De prikken heb ik niet gevoeld. Het schoonmaken ook niet.
    Toen de punctie zelf. De eerste was een soort schokje, maar geen pijn. Toen ze van links naar rechts ging even wat kramp, maar prima te doen. Dus op naar de andere kant. Echt weer niks gevoeld.
    Toen was het klaar, na 11 blaasjes leeg te hebben gehaald. Mooi om mee te kijken!!
    De buisjes werden op mijn buik geplakt en ik kon op weg naar Utrecht. (na eerst nog even een kopje thee te hebben gedronken).
    In Utrecht werden de buisjes weer van mijn buik gehaald, heb ik het donorzaad ingeleverd en moest ik 45 min. wachten. Ze hadden wel een bedje voor me... nou nee hoor, ik ga beneden lekker koffie drinken, hahahaha. Ze zei, je ziet er ook fit uit.
    Toen ik weer boven kwam, werd ik erg blij gemaakt met 6 goede eicellen!! Dus echt fijn.
    Nu hopen dat ze allemaal goed bevrucht worden en gaan delen!!!
    Op naar maandag, tussen 10 en 11 wrdt ik gebeld en als er wat goeds tussen zit mag ik die middag voor terugplaatsing.

Dus mijn duimen draaien, kaarsjes branden!!!

12. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    In afwachting om te starten:
    Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca ca eind april
    Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF -- 8/4 IVF intake

Onderdrukkende fase (lange protocol):
    Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca 3/4, AFM 8/4

Stimulerende fase:
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI -- start gonal-f 10-4 1e FM 16-4

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29/3 punctie, 1/4 TP, NOD 15/4
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie, 11/4 verwachtte TP
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 -- 9/4 punctie, 12/4 TP, NOD 24/4
    Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 -- 9/4 punctie, 12/4 TP, NOD 26/4
    Miepje1985-- 1e kindje --ICSI 2-- 10/4 punctie, 13/4 TP
    Flower77 -- 2e kindje -- IVF -- 10/4 escape IUI
    Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- 12-04 punctie, wrs 15-04 TP

Zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 18/4 echo
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger

Van het wachtbankje afgevallen:
    Meisje 77[/QUOTE]

13. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Elise, wat fijn dat je er zo weinig last van hebt gehad! En 6 eitjes, das een mooie score :) Ik ga duimen voor 6 goede bevruchtingen! :) Balen dat je maandag pas wat hoort. Heb je iets voor de boeg staan, komend weekend, ter afleiding?

Staffie en Debs, wanneer mogen jullie testen van het zh?
    Ik mag zo te zien al best vroeg, in vergelijking met de andere NODs op het lijstje...

14. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Veerle, spannend! Wel n goed teken dat de ongi er nog niet is.... We duimen met je mee in spanning!

Boboke, fijn dat je mag gaan stimuleren. Mijn arts zei ook al dat deca veel bijwerkingen kon geven... Blijft vervelend, hopelijk wordt t snel minder.

Miepje, succes morgen!

Elise, fijn dat t meeviel, en n mooi resultaat! Super!

15. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elise; wat fijn dat het zo goed is gegaan! Spannende dagen nu!!

Sylvia; ik moet di 23-4 een hcg in mijn bloed laten controleren, 12 dagen na tp. Jij?

Veerle; spannend meis.. Heb er een goed gevoel bij!!

Ene lijm altijd te leen hier!! Haha

16. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    majorana, hoe gaat het met de gonal? Die is wel fijner om te spuiten he? Merk je al iets van de groei?

debs, doe mij maar een tube dan, voor de zekerheid ;)
    Ik mag de 24e mn bloed laten meten. Ook 12 dagen na tp. Wil je wachten tot dan, of wil je eerder al thuis testen? Ik weet het nog niet echt... Twijfel nog een beetje...

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elise jij laat t klinken alsof t een dagje ontspannen in de sauna was ;). Fijn dat het je zo meegevallen is en dan nog een mooie opbrengst ook. Hopelijk maandag ook 6 bevruchtingen.
    Gaat t nu ook al beter met je hoofdpijn nu je niet meer spuit?

18. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    In afwachting om te starten:
    Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca ca eind april
    Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF -- 8/4 IVF intake

Onderdrukkende fase (lange protocol):

Stimulerende fase:
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI -- start gonal-f 10-4 1e FM 16-4
    Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- start puregon 150eh 13/4, FM 22/4

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29/3 punctie, 1/4 TP, NOD 15/4
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie, 11/4 verwachtte TP
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 -- 9/4 punctie, 12/4 TP, NOD 24/4
    Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 -- 9/4 punctie, 12/4 TP, NOD 26/4
    Miepje1985-- 1e kindje --ICSI 2-- 10/4 punctie, 13/4 TP
    Flower77 -- 2e kindje -- IVF -- 10/4 escape IUI
    Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- 12-04 punctie, wrs 15-04 TP

Zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 18/4 echo
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger

Van het wachtbankje afgevallen:
    Meisje 77

19. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Gezellig boboke, we stonden allebei zo alleen onder ons kopje... Nu maar hopen dat we lekker veel eitjes gaan kweken!

Sylvia, gonal is erg goed te doen, naaldje is ook heeeel dun en t geeft bij mij niet veel bijwerkingen. Heb wat lichte hoofdpijn en gespannen buik, maar kan ook van de drukte zijn...

Heeft iemand ervaring met hardlopen tijdens stimuleren? Ben sinds 2 weken hegonnen, maar nu echt t gevoel dat t heel moeilijk gaat... Buik voelt best zwaar.
    Ben wel blij dat we dinsdag al fm hebben, misschien is t wel zo snel omda de dosis vrij hoog is.

20. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede berichten dames. De wachtbankje zit goed vol.
    Hopelijk mogen jullie allemaal snel bij ons komen zitten!!

@majorana, ik doe al langer aan hardlopen en weet uit ervaring dat het onder de hormonen en na de punctie echt wel zwaarder is om vol te houden. Probeer dan wat rustiger aan te doen, dan doe je er iets langer over maar blijf je wel in beweging.
    Ik ga aanstaande zondag nog een wedstrijdje doen (5km) Pfff denk dat ik wandelend over de finish ga.

Hier vandaag moeders voor moeders gehad. Kreeg echt een knaltest, dus volgens de dame maak ik veel hcg aan :)
    Verder voel ik me goed, weinig klachten alleen heeeel moe en af en toe wat hoofdpijn. Nog even wachten tot de 24e.

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina