Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    pip, dat klinkt erg goed, zon knalposi test :) Hoe ver ben je de 24e, iets van 7 weken? Lijkt me heel spannend, zo'n eerste echo!

majorana, ik merkte het ook al snel in mn buik, geen idee of dat de follikels kunnen zijn. Welke dosis spuit je?
    Hardlopen doe ik niet aan, als ik moet rennen voor de bus vind ik dat al ver genoeg ;)

boboke, morgen de 1e puregon, spannend! Succes! :)

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Veerle, ik vind het zo spannend. Ik hoop en duim dat jullie een dikke positieve test in handen krijgen!! DUIMDUIMDUIM..

Staffie, wat een geweldig resultaat zeg!! Denk goed om jezelf, lekker rustig aan, gezonde voeding, vitamientjes.. Heerlijk.

Manoush, je hebt er maar 1 nodig om een babytje te krijgen, ik ga voor je duimen...Succes met het afwachten.

Wauw, Sylvia, dat is wel heel bijzonder. Ik hoop sowieso dat je een plakkerd hebt maar als je het begin echt op film heb, is het helemaal bizar..

Elize, wat lekker zeg dat je zo relaxt was. Dan schijnt het het minst pijn te doen. Hopelijk een goed resultaat van het weekend, en maandag een top emmy!

Hier natuurlijk weinig nieuws. Veel zin in dinsdag, heb echt het idee dat wij de enigste zijn die stilstaan.. Hopen dat het allemaal snel gaat verlopen. Morgen zijn we jaar getrouwd, dus een heel leuk weekend in het vooruitzicht.

Lieve meiden, fijn weekend. Wederom succes met wachten, spuiten, wachten en testen!!

3. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Ik spuit 300 eh. Dit is de derde dag, dus ik weet niet of dat zo snel al kan.. Maar ik ben heel rustig aan het opbouwen, heb vandaag 4x1 en 3x2 min gelopen met iedere keer 2 min rustig wandelen ertussen. Ik denk wel dat ik even n stapje terug doe, is misschien ook niet de handigste tijd om te starten nu ;)
    Sylvia, vond ik eerst ook, heb echt n bloedhekel aan hardlopen. Maar op deze manier is het eigenlijk heel goed te doen. Wie weet wordt het nog leuk ook :)

Pip, fijn, zo'n mooie knaltest! En natuurlijk geweldig dat je mee gaat doen met MvM!!!!

4. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Taatje, ik kan me voorstellen dat het voelt alsof je stilstaat, maar ook voor jou komt het echt dichterbij! Jij kan bij ons afkijken en wordt gewoon onze hekkensluiter met een superscore ;) Samen met minigirl!
    En alvast gefeliciteerd! Gaan jullie het vieren morgen?

majorana, haha, dus er is nog hoop op dat ik ook ooit eens ga beginnen met hardlopen? Voorlopig begin ik er niet aan, maar wie weet, als ik 20 kilo ben aangekomen door een zwangerschap... ;)
    En 300EH is best wel wat ja. Misschien gaat het dan ook wel sneller? Ik ben benieuwd hoeveel er al te zien is dinsdag :)

5. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Even snel een berichtje, straks reageer ik uitgebreider.
    Gisteren het toch niet kunnen laten een zwangerschapstest te doen. 11 dgn na TP en 14 na punctie. Helaas negatief! Verdrietig en boos tegelijk en nog een ini mini sprankeltje hoop dat ik gewoon te vroeg getest heb. Maar sinds twee dagen ook geen zere borsten meer dus vrees dat ik van het ergste uit moet gaan. Alles ging zo positief, punctie goede vrijdag, tp op pasen. Zelfs nog buiten alle verwachtingen 1 cryo.
    Voel me nu erg leeg en ga niet meer testen tot de bloedtest van 17 dgn na TP. Het sprsnkeltje hoop houdend en hopelijk dan iedereen verrassend.

Sorry voor mijn ego berichtje, als ik straks achter mijn laptop zit hoop ik te kunnen reageren op allemaal mooie nieuwtjes!

6. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah, veerle, ik had het zo gehoopt voor je... :( Ik duim heeeeel hard dat het volgende week toch nog positief wordt... *knuffel*

7. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    He Veerle, wat vervelend... Ik duim heel hard dat ie toch nog positief wordt! Sommigen testen pas laat positief, dus houd moed! Van mij ook een hele dilke knuffel.

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Veerle geen ego berichtje hoor, gewoon even je zorgen en frustaties met ons delen.
    Dat hebben meerder van ons gedaan, dus mag jij dat ook

Wat enorm klote. Ik lees nog steeds mee en had een goed gevoel bij jou.
    Zo blijkt maar weer wat een lichaam ons voor de gek houdt helaas

Zo lang je nog niet ongesteld bent , is er hoop

Sterkte! en een knuff

9. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Wat balen Veerle, nog een klein sprankje hoor, maar stiekum voel je toch iets aan ;)
    Wees lief voor jezelf!!

10. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    @veerle ik duim voor je dat ie als nog positief word.

Hier wachten tot we weg kunnen om onze Emmy op te halen en te horen hoe het met onze andere 2 Emmy's is gegaan en of die eskimootjes worden.

Knuff

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Manoush
    Wat een teleurstelling zeg....
    Zeker als er 7 bevrucht zijn. Weten ze ook hoe het kan dat ze niet zijn gaan delen?
    Maar kop op! Er is er maar 1 nodig en er zijn genoeg kinderen die zijn gegroeid uit een matige of gemiddelde emmy

@Sylvia
    Who!! Wat bijzonder dat je alles op beeld heb!
    Ik vond het al zo bijzonder om het op de echo te volgen laat staan dat je de hele groei op film heb. Super!
    Nu duimen dat het zo lekker blijft groeien!!

Ik mag 18 dagen na de punctie testen 26-04 dus maar dat ga ik niet volhouden haha dus ik test gewoon 14 dagen na punctie op de 22e
    Liever dan een nega test, dan dat ik een dag later spontaan ongesteld wordt....

@Boboke
    Hopelijk voel je, je wat beter nu je de puregon bij spuit.
    Ik had van de Deca helemaal geen last, dus de benauwdheid komt me niet bekend voor maar stond volgens mij wel in de bijsluiter als bijwerking

@Elise
    Klinkt goed:D
    Fijn dat de punctie zo prettig is verlopen, lijkt me wel vreselijk om
    het hele weekend nog te moeten wachten, maar hopelijk is het t wachten waard, en heb je maandag een mooie emmy in je buik!!

@Taatje
    Nog even geduld en dan kunnen jullie ook starten;)
    Kan me voorstellen dat, dat wachten wel moeilijker wordt als je al onze verhalen leest

@Veerle
    Wat balen meid:x
    Maar je bent idd nog vroeg dus het is nog mogelijk, welke test heb je gebruikt?

@Miepje
    Succes vanmiddag met de TP!

Hier weinig te melden, zit nog best lekker op het wachtbankje, ben benieuwd of dat volgende week ook zo is hahaha
    Ook nog weinig last van de Utro, en verder hou ik me maar bezig met lekker en gezond eten, en verder lekker rustig aan doen.
    Volgende week zit helemaal volgepland met werken en leuke dingen doen dus hopelijk maakt dat de 2e week wat makkelijker haha

12. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Doet me goed.
    En zolang ik niet ga menstrueren houd ik nog een beetje hoop!
    Staffie, ik fietste gisteren om een zwangerschapstest te halen na mijn werk, was moe en dacht kruidvat is verder weg dan maar DA. Chagrijnige vrouw achter de kassa en bij thuiskomst was ik echt van plan te wachten tot zondag. Tot mijn vriend de gebruiksaanwijzing las en zij ohh je hoeft helemaal niet 's ochtends te testen. Ik hoop dus stiekem dat het negatief was door het vroege testen, DA merk en het niet met ochtendurine doen. Maar diep van binnen voelt het alsof die test wel gelijk heeft. Wachten dus ;)

Elise, wat fijn dat je een zo ontspannen punctie hebt gehad. Heerlijk! Lijkt me wel raar om daarna naar een ander ziekenhuis te moeten met allemaal eitjes op je buik ;) Nu duimen dat er maandag een mooie emmy teruggeplaatst mag worden.

Taatje, gefeliciteerd met je 1jarig huwelijk. Hoop dat je een mooie dag hebt vandaag! En dat het voelt alsof je stilstaat. Dat is snel voorbij wanneer je bezig bent!

Pip, wat fijn dat je nog zo weinig klachten hebt. Laten we dat maar zo houden! zodat je ook de eerste 3 maanden gewoon heerlijk kunt genieten van je zwangerschap

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veerle ik hoop heel hard met je mee dat je inderdaad te vroe getest hebt en je volgende week alsnog een positieve test in handen mag hebben. Vreemd genoeg had ik ook al n heel goed gevoel bij jou...duimduim

Tamara gefeliciteerd met jullie huwelijksdag! Veel plezier vandaag!

Wij vieren vandaag de verjaardag van mijn vriend (maandag jarig). Buiten lekker kacheltje aangemaakt, zodat we lekker warm zitten onder de overkapping.

Fijne dag iedereen!

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Boboke en Tamara gefeliciteerd en een gezellig weekend toegewenst

15. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Wat grappig dat iedereen bij mij zo'n goed gevoel erbij had. Ik was gisteren ook een beetje verrast toen ik negatief zag staan. Je bereid je voor en toch hoop je zo erg op positief. Nu gaan we maar gewoon voor een positieve test volgende week ;).

Boboke, alvast gefeliciteerd met je vriend en fijne dag vandaag. Klinkt heerlijk buiten bij de kachel een verjaardag!!

16. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè.. Veerle.. Hopelijk heb je te vroeg getest! Kan me voorstellen dat je enorm baalt meid!!

Boboke en taatje; gefeliciteerd! Fijne dag!!

Staffie; vreemd hè dat ieder zh zijn eigen testdatum heeft! Moet jij ook hcg in het zh laten bepalen of alleen een thuis test?
    Lumc heeft het beleid om bij iedere vruchtbaarheid behandeling op dag 12 een bloedtest af te nemen..
    Gelukkig geen last van de utro, maar wat een kledder boel zeg.. Heb de hele Etos leeg gekocht van de week.. Haha.. Alleen het gezicht van de verkoopster.. Leek wel of ik voor een heel weeshuis inkocht..haha..

Manousch; wat balen zeg.. Zoveel bevrucht en dan wat achter in delen.. Maar zoals iedereen al zegt, je hebt er maar 1 nodig! Hopelijk krijgen jullie alsnog goed nieuws over de andere Emmy's.. Succes met de wachtdagen!!

Sylvia; wat ontzettend bijzonder!! Lijkt me zo mooi om te zien!! Whaaw!!

Elise; haha.. Jij laat de punctie idd overkomen als een ontspan dag! Fijn dat je het zo ervaren hebt! En dan op pad met de eitjes op je buik.. Gekke gedachte! Wat zitten we met velen op de wachtbank hè!?

Miepje; hoe ging de tp?

Pip; wat fijn dat je je goed voelt!

Ga me zo weer klaarmaken voor mijn nachtdienst.. Blee.. 19-7.. Duurt altijd een eeuwigheid!!
    Verder weinig te melden, utro kledderboel, zo af en toe pijnlijke steken in onderbuik en al klaar zijn met de wachtweken.. Nog 10 dagen te gaan!

Fijne avond!

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Debs heb je niet zo'n inbrenghuls. Die vind ik zeld wel ideaal. Weinig smeersels

18. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meisje.. Jazeker.. Maar dan nog.. Vind het verreweg van prettig spul.. Haha..
    Hoe is het met jouw?

19. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hier een kort bericht een 6 cellige Emmy aanboort de andere 2 worden waarschijnlijk niet ingevroren. Dus hier richten we ook al onze hoop op deze 1e. Verder met een behoorlijk rotgevoel in bed er werd voor het eerst gevraagd naar mijn BMI terwijl dit al de 2 e icsi poging is ik zit tegen de behandel grens aan en vraag me dus steeds af wat als ik 1 kilo zwaarder was geweest had ik dan ons Emmy niet mee gekregen?

20. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    He Miepje, jammer dat er waarschijnlijk geen cryo's zullen zijn. Balen. Maar zoald de meiden ook al zeiden, er is er maar 1 nodig! Duim duim duim voor een mooie plakkerd!
    Wat vervelend zeg dat ze daar ineens over begonnen, dat is dan toch helemaal niet van toepassing meer? Beetje lomp van ze...
    Dikke knuffel!

Boboke, gefeliciteerd met je vriend! Was mooi weer hier vanmiddag, hopelijk bij jullie ook.

Deel Deze Pagina