Hoi hoi, Ik heb even zitten lezen en zou graag met jullie mee willen doen. Ik zal ff kort verslag doen: Ik ben met mijn 2e Icsi bezig. Afgelopen do , een zeer pijnlijke, punctie gehad. Maar voor een goed doel, vanmo gebeld 11 mooie Emmy's. Mo om 11.15 tp. Ik hoop dat dit meevalt, heb nog napijn Vd punctie. Mijn vorige keer heb ik amper last gehad Vd punctie en niet van de tp.. Afwachten dus. Succes girls... Gr. Jantien
Goedemorgdn dames, Bedankt voor de felicitaties. Gister heerlijke dag gehad.. Veerle, wat jammer van de test maar ik zou toch de hoop niet opgeven. Zolang er geen ongi is, is de kans niet verkeken! Ik duim nog steeds voor je. Dikke knuffel... Manoush hoe gaat het met jou? Miepje, wat apart dat ze zo ver in een poging ineens om je bmi gaan vragen. Vind ik echt kolder! Boboke alvast gefeliciteerd met je vriend! Was een heerlijke dag gister.. Jantien, welkom! Succes vandaag met de tp. Fijne zondag allemaal!
Jan10, succes zometeen! Vervelend dat je er zo'n last van had, hopelijk is dat al wat beter. Ik heb je even bij het lijstje gezet. Taatje, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! En het is wel lastig, kan me voorstellen dat het lijkt of je stilstaat, maar voor je het weet ben je ook van start gegaan en dan gaat het heel snel! Nu eerst op naar dinsdag! In afwachting om te starten: Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca ca eind april Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF -- 8/4 IVF intake Onderdrukkende fase (lange protocol): Stimulerende fase: Majorana -- 2e kindje -- ICSI -- start gonal-f 10-4 1e FM 16-4 Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- start puregon 150eh 13/4, FM 22/4 Punctie/terugplaatsing/wachtbankje: VeerleV -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29/3 punctie, 1/4 TP, NOD 15/4 Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie, 11/4 verwachtte TP Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 -- 9/4 punctie, 12/4 TP, NOD 24/4 Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 -- 9/4 punctie, 12/4 TP, NOD 26/4 Miepje1985-- 1e kindje --ICSI 2-- 10/4 punctie, 13/4 TP Flower77 -- 2e kindje -- IVF -- 10/4 escape IUI Jan10 -- -- ICSI2 -- 11-04 punctie, 14-04 TP, NOD Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- 12-04 punctie, wrs 15-04 TP Zwanger: Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 18/4 echo Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger Van het wachtbankje afgevallen: Meisje 77
Miepje, lekker broeden nu en 1 kan voldoende zijn voor een prachtige baby dus daar gaan we gewoon voor!! En dat ze over je BMI begin net bij de TP vind ik wel heel erg raar. Dit meldt je of tijdens de voorgesprekken als het echt noodzakelijk is om te melden en anders niet. Bij mij kwam de gynacoloog 3 weken voor de start aanzetten dat ik best wat meer reserves mocht hebben. 3 kilo erbij zou niet verkeerd zijn. Weet niet hoe hij dat in gedachten had in 3 weken maar mij is het niet gelukt . Met 1 kilo was ik al zeer tevreden. Jantien, welkom. Heel veel succes vandaag met de TP. Hopelijk heb je hier geen last van en dan hopen dat de buikpijn snel weg is en je echt kunt genieten van je emmy. Hier gisteren bruine afscheiding/menstruatie. Normaal zet dat in een paar uur door in echt rood bloed maar nu nog steeds maar een heel klein beetje bruin verlies. Begin bijna te hopen dat ik snel ga menstrueren om maar duidelijkheid te hebben. Want een negatieve test + bruinbloed voorspeld niet heel veel goeds . Vandaag maar lekker met mijn vriend een dagje weg. Lekker wandelen, uiteten en met goed weer vanavond een wensballon oplaten aan het strand. Ik mocht iets verzinnen wat we gingen doen dus hij weet nog van niks . Even ontspannen, want gisteren was echt een ellendige dag. Elise voor als ik vanavond niet meer op ZP kom. Heeel veel succes morgen. Hopen dat je een hoop prachtige emmy's hebt en morgen kunt genieten van een emmy in je buik! Duim voor je!
Goedemorgen meiden! Debs fijn dat je je goed voelt op de kliederboel na dan. Ik verheug me er ook al op, alleen hebben ze er bij mij geen inbrenghuls bijgeleverd . Ik heb al nagevraagd bij de apotheek maar die hebben ze niet. Ze gaan nu informeren of ze ze alsnog kunnen bestellen, omdat er toch wel vaker naar gevraagd wordt. Heb nog een week of 2 voor ik t nodig heb dus hopelijk hebben ze er dan 1. Succes met t wachten ... Miepje wat een rotopmerking net zo voor je tp, wat toch eigenlijk een heel mooi moment is en nu behoorlijk verpest is. Hadden ze dan inderdaad dan maar bij de intake over moeten beginnen en niet zo laat in de behandeling. Gelukkig heb je nu een mooie emmy aan boord en kun je plaatsnemen op het overvolle wachtbankje. En wie weet is dit een plakkerd! Knuffel!! Jantien welkom en succes met de tp. Gaan jullie voor een eerste kindje? Elise succes morgen met de tp!! Tamara bijna is t zover!! Hoe is t verder met alle meiden op t wachtbankje en de zwangeren? Hier gisteren een leuke dag gehad. T was zelfs warm met en de kachel en een lekker zonnetje . Zo een stuk fietsen en vanmiddag voor t eerst de bbq aan!!! Fijne zondag allemaal!!
Veerle je kent je eigen lichaam meestal t beste, maar zolang t niet echt doorzet is er nog een beetje hoop. 1 van de zwangeren had toch ook bloedverlies?? Leuk zo'n dagje samen met je vriend, geniet ervan!!!
@staffie, zow 18 dagen na punctie is ook wel erg lang. Wat een verschillen onderling. Ik mag al 14 dagen na punctie komen voor een bloedtest. Gelukkig heb je de dagen lekker vol gepland. Hopelijk gaan de dagen snel @boboke, alvast gefeliciteerd. Lekker weertje hadden jullie uitgekozen @debs, wat heerlijk na 12 dagen al een test. Dat scheelt weer een paar stoeltjes op de wachtbank Ga zo verder lezen & reageren
Jantien welkom. Hoe is het gegaan??? @ Debs De eerste dagen wat rouwgevoelens gehad. Nu gaat het wel weer. Volgende week woensdag een telefonisch gesprek met de arts. Hoop dan wat meer te weten te komen over de terugplaatsing van de cryndanks de inbrenghuls bljft het in ieder geval kliederen maar wel iets minder dan met zo'n huls @ Veerle. Ik had ook 1 dag last van licht bruine afscheiding. Pas na ruim 1,5 dag werd ik ongesteld. Je houd dan hoop van misschien stopt het weer. Was "blij"" dat het doorzette. Dan weet je waar je aan toe bent. Door de utrogestan was het patrioon wel anders dan mijn eigen cyclus. @ Elis succes vandaag! @ Miepje Lekker broeden idd. Dat ie maar goed mag plakken.. Hier schiet het nog niet op met het mooie weer.Ik wacht op de zon!!
Hoi, Ik zal eerst ff reageren op wat vragen. We gaan voor ons 1e kindje, 3 jaar geleden een mk gehad bij spontane zwangerschap na 9 weken. 4 mislukte iui's en 1 mislukte Icsi. We hadden veel follikels maar maar 4 eitjes en 1 embryo ( B kwaliteit). Maar nu goed nieuws! Vd 11 eitjes 9 à kwaliteit! Echt superblij!!! 1 teruggeplaatst en 8 ingevroren. Heb geen last gehad Vd tp. Moet wel mo contact opnemen met eigen zh ivm klachten Vd punctie/ overstimulatie. Rustig aan en veel water drinken... Liefs jantien
@meisje, een inbrenghuls? Die heb ik ook niet. Dat klinkt veel fijner! @miep, wat flauw dat ze daar nu pas naar vragen. Ik kan me voorstellen dat je daar een nare bijsmaak van krijgt. Maar gelukkig heb je je emmy in je buik. Nu lekker broedden en rustig aan doen! Ik duim voor een plakkert! *duimduimduim* @jan10, welkom! En wat een topscore! Fantastich. Ook voor jou duim ik voor een plakkertje! @ai veerle, ik ga nog harder duimen! Zolang het niet rood is kan het nog. Maar ik snap wel wat je bedoelt met zekerheid. Die laatste wachtdagen zijn echt killing! En wat een leuke verrassing voor je vriend. Heel veel plezier!
Meisje, precies wat jij zegt. Het duurde even ander halve dag en nu de opluchtinh eindelijk duidelijkheid te hebben!!. We gaan gewoon allebei voor een plak cryo!! Jantien, wat heerlijk dat je nu 8 cryos hebt en een top embryo in je buik. Nu lekker broeden en hopen dat het wachten snel voorbij is! Hier vandaag een wensballon opgelaten in het geboortenbos, uren gewandeld in de zon en lekker uiteten geweest. Alles een klein beetje een plekje ggeven en genoten van elkaar!
Ah, Veerle, ik had het zo gehoopt voor jullie. Je klinkt best sterk. Fijn dat je zon lekkere dag hebt gehad gisteren, dan kan je een beetje bijkomen. Heel veel sterkte!
lieve veerle, wat mooi gezegd! Is het echt over voor deze ronde? Heel veel sterkte, dikke knuffel! Fijn dat je het een beetje een plekje kunt geven, is niet makkelijk. Elise veel succes vandaag. Ben gisteren met de cetrotide begonnen, geeft helaas wel een klein beetje reactie, maar gelukkig niet al te erg. wordt een beetje dik, rood en gaat jeuken. Nou ja, als het niet erger wordt, valt het nog wel mee.
Veerle we gaan voor een plakker!!! Hopelijk hoor je vandaag wanneer /wat het plan wordt. Elise succes!
Morgen mag ik bloedprikken en dan weten we het 100% zeker en dan zal de klap ook wel echt komen. Hoop daarna snel een afspraak te hebben en te weten hoe een cryo in zijn werk gaat. Meisje, weet jij daar al meer over?! Wanneer jij mag e.d. Elise, hoe ging het bij jou vandaag? Mooie emmys en een mooie TP?
Veerle nee.. Wat balen zeg..! Had het zo gehoopt! Heel veel sterkte en hopelijk meer geluk met de cyro! Majorana: vervelend dat jij ook reageerd op de cetrotide! Ook ik had er een reactie van. 3 uur lang niet lekker en een vuur rode buik met bultjes.. Niks aan te doen! Maar echt vervelend! Hou vol!! Meisje: kan me goed voorstellen dat het een aantal dagen emotioneel is geweest. Het is toch de zoveelste klap in je gezicht. Je bent al zo ver en dan weer die teleurstelling! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt wanneer de cyro tp zou kunnen zijn! Wachtbankers.. Hoe is het?
@veerle ach nee, wat balen zeg. Het was je zo gegund. Knuffel en sterkte. Op naar een goede cryo die blijft plakken dan maar!
Yeah!!! Ik heb vanmiddag mijn TP van een mooie 8 cellige emmy! Daarnaast zijn er nog 3 eicellen mooi aan het delen, daar hoor ik morgen van of ze goed genoeg zijn om in te vriezen..... Ik stuiter nog even verder.. ik ben zo blij met het resultaat!
Oh Veerle! Shit zeg! Ik duim voor je dat je cryo blijft plakken. Dat moet gewoon!! Dikke knuf! xx Sterkte allemaal op het wachtbankje!!