Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Elise, wat een mooi resultaat! Stuiter er maar lekker op los, hoor! Op naar een mooie pos test!

2. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Elise, wat super!! Hopen op drie prachtige cryos en vanmiddag genieten van de TP

Hoe vergaat het de andere dames op de wachtbank? Houden jullie het nog een beetje vol? voldoende afleiding en voel je al van alles waarvan je niet weet wat het betekend ;)

Dames, dank jullie wel voor jullie steun, doet me goed wij gaan op naar een cryo plakkerd.

Meisje, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt wanneer je je cryo teruggeplaatst krijgt. Wij mogen dit volgens mij al bij onze volgende menstruatiecyclus. 1 maand rust geldt hier van einde menstruatie na IVF en begin volgende menstruatie. Hoop het zo dat dit klopt want dat scheelt wachten. Wil nu zo graag meteen verder! Hoe zwaar de IVF ook was, wachten vind ik het ergste van alles.

3. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hier nog maar 3 dagen op het bankje en zit nu heerlijk in de tuin met een grote kop thee onderuit in het zonnetje zo kan ik de dagen wel om krijgen.
    @veerle hoop dat je een mooi eskimo plakkertje krijgt tijdens je volgende cyclus.
    @elise wow 3 super goed maar hoop dat deze Emmy die je terug krijgt lkkr blijft plakken.
    @ alle andere dames lkkr broeden op naar goede resultaten.

Knuff

4. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63

In afwachting om te starten:

Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca ca eind april
    Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF -- 8/4 IVF intake

Onderdrukkende fase (lange protocol):

Stimulerende fase:
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI -- start gonal-f 10-4 1e FM 16-4
    Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- start puregon 150eh 13/4, FM 22/4

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29/3 punctie, 1/4 TP, NOD 15/4
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie, 11/4 verwachtte TP
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 -- 9/4 punctie, 12/4 TP, NOD 24/4
    Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 -- 9/4 punctie, 12/4 TP, NOD 26/4
    Miepje1985-- 1e kindje --ICSI 2-- 10/4 punctie, 13/4 TP
    Flower77 -- 2e kindje -- IVF -- 10/4 escape IUI
    Jan10 -- -- ICSI2 -- 11-04 punctie, 14-04 TP, NOD
    Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- 12-04 punctie, 15-04 TP, nod 29-04

Zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 18/4 echo
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger

Van het wachtbankje afgevallen:
    Meisje 77

5. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    @Veerle, dikke knuffels!!
    Hier moet je ook 1 maand wachten voordat je voor een neiuwe tp mag.
    Het wachten is idd het meest killing is dit proces.

De TP is heel goed gegaan, stond met 5 min. weer buiten.
    De buikpijn was de afgelopen dagen wat erger geworden, blijk ik rustiger aan te moeten doen :)..... dus maar even op de bank hangen nadat ik gisteren dus alweer te druk was geweest.

6. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Taatje, succes morgen!

Elise, doe het idd maar lekker rustig aan! Hopelijk geen last meer nu?
    Fijn dat t goed ging!

Ik voel me inmiddels al aardig opgeblazen... Hoe gaat t met jou, boboke?

7. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @Elise, jhujjjjjj!!!!!! :D

@Staffie, hoe gaat het nog met het wachten. Klein weekje, ga je dat nog volhouden of test je stiekem wat eerder?

@Veerle, jeetje meid wat kl*te zeg. Wel een mooie gedachte die wensballon. Waar is dat? Sterkte!

@Miepje, nog 3 daagjes.... Heb je al een test in huis?

@Majora, succes morgen met je eerste fm! Voel je al iets zitten?

Jantien, welkom hier. Vervelend dat je een pijnlijke punctie hebt gehad. Maar gelukkig met een resultaat van 9 kwaliteit emmy's :D:D:D

Hier gaat het goed. Al een paar dagen op het wachtbankje en voel me nog niet onrustig. Dat zal eind van de week wel langzaam komen. Voel me verder prima en heb leuke dingen voor de boeg (naast het werken), dus hoop dat de dagen snel gaan :). Maar weet wel dat ik nooit tot de NOD ga wachten. Bij mijn dochter teste ik na 9 dagen positief. Maar ben wel zo realistisch dat niet niet weer zo hoeft te zijn.....

8. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Oh Kit, wat spannend voor je zeg. Donderdag mag je voor het eerst het hartje van jullie kindje zien kloppen!!!!!! Kom je de dagen nog door?

9. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @elise, wat goed! Kom gezellig op het bankje erbij :)
    @majorana, succes met de fm morgen. Ik ben benieuwd!

Hier vandaag weer aan het werk gegaan. De vakantie is weer voorbij. Het viel wel even tegen, maar gelukkig heb ik een rustig weekje voor de boeg. Dan kan ik nog even langzaam aan wennen ;)

En hoe gaat het met de anderen?
    Houdt iedereen het nog vol op het bankje?
    Voel je al wat, boboke?
    En kit, pip en sabine, hoe voelen jullie je, al symptomen?
    Veerle en meisje, ik hoop op een diepvriesplakkert voor jullie ;)

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veerle balen meis! Hopelijk kun je t snel een plekje geven en dan vol goede moed naar de cryo.

Majorana is cetrocide hetzelfde als decapeptyl? Vervelend dat je er zo op reageert. Hopelijk hoef je niet te lang meer. Succes morgen met je fm, ben benieuwd hoeveel er groeit met jouw hoge dosering.

Elise super zeg!! Ook waarschijnlijk paar cryo's!!! Nu lekker broeden samen met de anderen op t bankje ;). Goed voor jezelf zorgen he?!

Tamara succes morgen!

Hier weinig nieuws te melden. Nog steeds last van benauwdheid. Voel voor de rest ook nog niks, maar ik ben ook pas 3 dagen aan t stimuleren.

Fijne avond iedereen!!

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Veerle, hoe gaat het met je? Is het nieuws een beetje geland. Wat een mooi idee om een wensballon op te laten. Hoop dat jullie wens snel vervuld word.

Marjolein, wat vervelend dat je die bijwerkingen hebt van de medicijnen. Hoop dat het van korte duur ik.

Elise, wat een top score... Het duimen is weer begonnen...!!

Heerlijk he Miepje, het is ook zo`n heerlijk weertje. Succes nog een paar dagen..

Boboke, lekker rustig aan beginnen.. Goed aan jezelf denken.

Morgen gaan weer eens een ronde kijken, hoop wel dat er nu eens een datum is waarop ik kan starten. In ieder geval dat ik medicijnen krijg om mijn menstruatie op te wekken. Mijn lichaam houd me nog steeds voor de gek. Beetje bruin slijm, beetje bloed al weken lang. Volgend de gyn kon het met de kijkoperatie te maken hebben. Gek word ik ervan!!

12. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Marjolein, heel veel succes morgen. Hopen op een hoop mooie follikels zodat je snel op het bankje kunt komen te zitten tussen alle andere dames.

Taatje, wat vervelend dat het niet gewoon doorzet. Inderdaad om gek van te worden lijkt mij. Hopen dat ze morgen iets geven dat je snel ook kunt starten en het lange wachten eindelijk eventjes voorbij is en plaats maakt voor ander soort wachten ;)

Manousch, het geboortebos staat in Tilburg in het Noorderbos. Daar mag iedereen die een kindje krijgt in Tilburg een boom planten voor geld op nationale bomendag. Waardoor er nu 100e kleine boompjes staan met namen er om heen en borden waar alle namen + geboortendata staan.

Elise, herkenbaar met die buikpijn die alleen maar erger wordt als je meer doet. Maar als je daarna even rustig aan doet gaat de buikpijn snel ook over en dan komt hij niet meer terug!! ( pas als hij dikker wordt en je weeen krijgt ;))

13. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Hihi veerle da's wel waar, ja.

Ik zal morgen wel wat uitgebreider reageren, lukt me weer eens niet zo goed vanaf mobiel.. Lief dat jullie aan me denken! Ik ben super benieuwd!!! Buik voelt wat beurs dus denk/hoop dat t goed gaat. Morgen meer nieuws.

Slaap lekker allemaal!

14. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Even een positief berichtje van mij .. gaat echt als een trein! Ben vanochtend op controle geweest. Links 10, rechts 7 follikels, varierend van 15-11 mm. Bms al mooi op 9 mm. Moet donderdag nog terug op controle en ze verwacht dat de punctie zaterdag of zondag zal zijn...! :D:D:D Voel me echt super!

Boboke, volgens mij werkt cetrotide idd hetzelfde als decapeptyl. In mijn folder stonden de combi gonal/puregon en cetrotide/ decapeptyl. Ik hoorde van de arts ook dat deca idd meer bijwerkingen had, dus ze had ook geen reden om te switchen van cetrotide naar deca (gelukkig). Maar gisteren ging het al weer beter, niet zo'n grote rode plek als eergisteren en het jeukte ook veel minder. Ik hoop voor jou dat de bijwerkingen toch wel af gaan nemen, is niet fijn, benauwdheid.

Taatje, wat vervelend inderdaad dat het nog steeds onduidelijk is. Veel succes in ieder geval straks!!!!!

Veerle, hoe gaat het met je?

En de dames op het wachtbankje? Houden jullie het nog een beetje uit?

En pip, kit en sabine? Met jullie ook alles goed?

15. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Wat een mooi resultaat al majorana!!!
    Op naar nog meer groei voor donderdag en dan het weekend de punctie!!

@Veerle, ach ja, die buikpijn is voor mij zo 'gewoon' dat ik er echt niet bij nadenk dat ik rustiger aan moet doen.... maar vandaag braaf een rustig dagje thuis, morgen ga ik wandelen en lunchen met een vriendin, donderdag ook lunchen met vrienden, vrijdag op bezoek.... dus ik doe rustig aan toch??
    Eigenlijk best lekker zo een weekje "vrij"

16. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wauw Marjolein, wat super!! Wat gaat het snel bij jou..

We zijn onderweg naar het ziekenhuis.
    Ik reageer straks dus wat uitgebreider.

17. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Veel succes Taatje in het ziekenhuis!!!
    Hopelijk komt er wat duidelijkheid voor jullie zodat je weer vooruit kan gaan kijken.

18. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Marjolein, wat een mooie FM al, dat ze mooi en goed door mogen groeien zodat je zaterdag of zondag een prachtig aantal mag aanprikken bij de punctie!!

Taatje, heel veel succes in het ziekenhuis. Hoop dat je eindelijk wat duidelijkheid krijgt.

Elise, dat is ook zo, voor jou is buikpijn wat normaler dan voor ons. En wat betreft het rustig aan doen, ik vind dat het je best goed lukt met lunches e.d. klinkt heerlijk! gewoon een weekje alleen maar leuke dingen doen!

Ik heb vanmorgen bloed geprikt, gewoon omdat het nog moet en mag rond 13.30u bellen voor de uitslag. Ga mijzelf pas van het bankje afgooien als ik het 100% zeker weet ;).

19. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Sterkte met wachten Veerle!!!

Ik heb net een telefoontje gehad. Er is nog maar 1 emmy die goed heeft doorgedeeld voor het invriezen.
    Maar wel fijn om er 1 'achter de hand' te hebben ;)

20. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Veerle, veel succes. Hopelijk heb je snel zekerheid.

Elise, wat fijn dat er een cryo is! Hopelijk heb je m niet nodig, maar is idd altijd fijn voor achter de hand.

Deel Deze Pagina