Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Veerle succes

Marjolein wat een mooi resultaat tot nu toe nog even lekker doorbroeden

Elise jammer dat er maar 1 goed is voor invriezen. Heb je nog wel wat achter de hand

Taatje spannende dag hoe is het verlopen??

Voor alle wachters succes!

2. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    hoi meiden ik wil me ook graag hier aan sluiten.
    ik ben 29 en we zijn ondertussen al weer 4 jaar hard aan de klus. tot op heden heeft het nog niet zo mogen zijn. naar een hoop teleurstellingen zijn we 25 maart gestart met spuiten voor de 1ste IVF.
    8 april heb ik de punctie gehad, 25 follikels aangeprikt. 16 eitjes gevonden waarvan er 12 bevrucht zijn. 11 april is één topper teruggeplaatst. we zijn nu in afwachting hoeveel dat er de vriezer in gaan. ik kan 26 april testen.
    iedereen heel veel succes

3. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Elise wat mooi dat je ook nog een cryo hebt! maar laat die maar even lekker een lange tijd wachten want we gaan nu gewoon voor de emmy in je buik.

Poekies, welkom. Veel succes ook met de wachtweken. Hopen dat het dit keer allemaal lukken gaat. Ik vul zo meteen de lijst even aan met wie waar mee bezig is, zal je er meteen even bijzetten.

Ik heb net gebeld naar het ziekenhuis. Zoals verwacht geen HCG in mijn bloed. Nu gaan we naar het volgende wachten toe namelijk het wachten op een evaluatiegesprek en dan hopelijk meteen daarna cryo terugplaatsing. 8 mei is het gesprek, dus even bijkomen en dan weer met goede moed tegenaan!

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Veerle
    Ik hoop dat de bloedtest misschien toch nog en verassing voor je in petto heeft....*knuf*

@Boboke
    Nog gefeliciteerd met je vriend!

@Debs
    Ik mag alleen een thuistest doen, en bij twijfel mag ik langs komen voor een bloedtest.

@Miepje
    Wat een vraag zeg:$:x
    lekker ongepast ook...zeker op dat moment.
    Ik zou dit zeker nog wel even aankaarten met je arts hoor!
    Balen dat je geen cryo's heb, maar 1 is genoeg ;)

@Jan10
    Welkom!!
    En wat een mooie score!

@Elise
    Mooi resultaat!!!
    NU ook lekker op het wachtbankje, hopelijk schuiven er snel wat door naar het zwangerbankje haha

@Manousch
    Het wachten gaat me nog steeds goed af gelukkig haha
    Ik probeer dus om niet eerder te testen dan de 22e ;)
    Maar mezelf kennende...hahahaha

@Majorana
    Wat een goede aantallen al zeg!!
    Super!

@Taatje
    Al wat wijzer geworden vandaag wanneer je mag starten?

@Poekies
    Welkom!!
    Wat een goede score zeg!!
    Wanneer mag je testen?

Hier mag ik nog steeds niet klagen, het wachten gaat me nog redelijk goed af...ook al zit ik al in de 2e week haha
    Alleen wordt dat Utro verhaal wel erg smerig nu zeg:)
    Vond het de eerste dagen wel meevallen maar nu lijkt het wel of ik helemaal vol zit met van die vieze zooi:(:)
    Ik heb ook geen inbrenghuls, opzich geen probleem, lukt met mn vinger ook maar het is wel echt ranzig:);)

Maar afgezien daarvan voel ik me goed, wel wat moe, maar verder nog geen klachten. Vandaag alvast een testje gedaan om te zien of de pregnyl al uit mn lijf is maar ik had nog een licht streepje, meestal is het met een dag of 8 al uit mn lijf maar ja..nu was het dan ook 10.000

5. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    In afwachting om te starten:
    Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca ca eind april
    Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF -- 8/4 IVF intake

Onderdrukkende fase (lange protocol):

Stimulerende fase:
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI -- start gonal-f 10-4 1e FM 16-4
    Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- start puregon 150eh 13/4, FM 22/4

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie, 11/4 TP
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- 8/4 punctie
    Poekies -- 1e kindje -- IVF1 -- 8/4 punctie, 11/4 TP, NOD 26/4
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 -- 9/4 punctie, 12/4 TP, NOD 24/4
    Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 -- 9/4 punctie, 12/4 TP, NOD 26/4
    Miepje1985-- 1e kindje --ICSI 2-- 10/4 punctie, 13/4 TP
    Flower77 -- 2e kindje -- IVF -- 10/4 escape IUI
    Jan10 -- -- ICSI2 -- 11-04 punctie, 14-04 TP, NOD
    Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- 12-04 punctie, 15-04 TP, nod 29-04

Zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 18/4 echo
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger

Van het wachtbankje afgevallen:
    Meisje 77
    VeerleV -- IVF1 mislukt -- 08/05 evaluatie. 1 cryo

6. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Lieve Veerle, wat rot... Maar je hebt nu wel duidelijkheid, hoe rot ook. Dikke knuffel...

Nou dames maak maar plaats want ik kom eraan!! Vandaag meteen begonnen met de provera. Mijn man heeft een opzwemtest gedaan, donderdag uitslag.
    Echo gemaakt, linker eierstok 20 en rechter eierstok 25 mooie eitjes. We gaan dan ook licht stimuleren, want de gyn denkt dat het heel snel zal gaan.. Super blij!!! Heb alle recepten meegekregen voor de menopur, pregnyl en utro.. Vond het echt bevrijdend om te horen, dat we zo snel mogen beginnen....

Sorry voor het ego bericht!!

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Taatje gefeliciteerd moi resultaat
    Even ego zijn mag best toch..
    Trouwens dit vind ik leuke berichten om te lezen!

Succes met stumuleren.

Poekie welkom, laat je nietdoor oons geklets weerhouden. Klets lekker mee.

Veerle rot nieuws, wij gaan voor een eskimo! Wel moet je lang wachten tot 8 Mei.

Ik ben vandaag voor advies gesprek bij de acupuncturist geweest.
    Het voelde wel goed, ondanks dat ik niet van dit soort dingen ben
    Volgende week intake gesprek. We gaan ons vooral richten om\p de rust in mijn hoofd tijdens de 2 weken wachten en ook voor de goede doorbloeding van het bms

Debs en staffie in de 2e week hoe gaat het met jullie??

8. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Super spannend Manousch!! De dagen kruipen voorbij, maar de kwaaltjes nemen toe en dat is altijd een goed teken!
    Wat fijn dat je allemaal leuke dingen (afleiding!!) voor de boeg hebt!

Veerle, nogmaals een knuffel!!

Vervelend Boboke! Is die benauwdheid van het stimuleren? Want ik had dat ook zo erg! Gelukkig werd het niet erger en was het ook weg toen ik klaar was met de fostimon :)

Taatje, Wat heerlijk dat het nu allemaal in gang gezet wordt! Succes meid!!

Majorana, wat een super goed nieuws!! Mooi aantal zeg!! Op naar de punctie!

Elise, lekker zo'n dagje niets! Klinkt als een gezellige dag, morgen! Veel plezier! En succes met broeden ^_^

Staffie, haha die utro ja. Vies he! Hoe lang moet jij het gebruiken en hoeveel?

Meisje, wat goed! Het kan iig geen kwaad! Hoop dat het helpt!

Succes meiden!!! Ik duim voor jullie!

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Veerle
    Wat rot meid..............:x:(

@Taatje
    Kijk, das een goed begin:D
    Echt starten nu, veel succes!!

@Meisje
    Ik ben er ook niet zo van, maar uiteindelijk probeer je van alles.
    Fijn dat je er een goed gevoel bij had want baad het niet, dan schaad het niet ;)

@Kit
    Ik moet het 12 dagen, 3x daags 2 bolletjes...zit echt helemaal vol dus;):)
    Vind het alleen wel apart dat ik straks dus in 1x moet stoppen...

10. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @majorana, wat fijn dat het zo snel en goed gaat. Ik duim voor een mooie oogst van het weekend! :)
    @elise, fijn dat er een cryo is! Hopelijk heb je die nog lang niet nodig ;)
    @poekies, wow, 12 bevruchtingen! Hopelijk zitten daar een hoop cryos tussen... We hebben een lijstje gemaakt. Je kunt jezelf op het lijstje zetten, gewoon kopieren en plakken.
    @veerle, bah meis. Niet leuk! *knuffel*
    Ik duim voor een topcryo voor jullie.
    @staffie, haha, je weet het erg treffend te omschrijven, die bende van de utro :D Ik moest er hardop om lachen, vooral vanwege de herkenbaarheid :D
    @taat, bijna beginnen, wat fijn! :)

11. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    #1051 xXxpoekiesxXx, 16 apr 2013
    Laatst bewerkt: 16 apr 2013
    verlev: wat een domper , gelukkig heb je nog een cryo en hoop dat hem dat gaart worden. Heel veel succes 8 mei. Misschien dat het een vervelende vraag vind en niet op wil reageren ik zie dat je chemo hebt gebuikt maar ik vragen waarvoor.

staffie84: fijn hé die bolletjes maar ja ik zeg maar zo het is voor een goed doel. Ik mag 26 april testen. Ik heb een lab brief meegekregen van de gyn dus dan ga ik daar maar gebruik van maken. Ik weet niet of ik dat ga volhouden hoor ik ken mezelf namelijk ook. Ik zie dat jij al 2 weken naar de punctie gaat testen. Ik heb vandaag ook een testje gedaan om te kijken of de pregnyl uit mijn lichaam was en bij mij was er geen streepje te bekennen. Ik ben zelf ook heel erg blij met de score maar mijn punctie was een hel!!!! ik doe het ook nooit meer niet als ik zo veel eiblaasjes heb. Gelukkig doen ze bij ons ook narcose en door dat mijn punctie zo een drama is kom ik daar voor in aanmerking. Maar hoop dat dat niet meer nodig is natuurlijk!!!

Taatje84: mooi resultaat, ik begrijp dat het een bevrijding is dat je mag beginnen. Heel veel succes.

Meisje 1977: ik ben erg benieuwd naar de acupuncturist ik heb het in het verleiden ook een tijdje gedaan maar had niet het is idee dat zij wist waar dat ze mee bezig was, ik ben er naar 3x dan ook mee gestopt. Ben heel erg benieuwd naar jou ervaring.

Kit: gefeliciteerd met je zwangerschap.

Silviabobo: ik zie dat ik er al bij gezet ben

Ik vind het erg leuk dat ik zo verwelkomt wordt , ik ga zeker proberen mee te schrijven.:p

12. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Majorana wow dat zijn er al een hoop en ook al zo groot na pas 6 dagen stimuleren :$! Op naar een mooie oogst zaterdag of zondag.

Elise fijn dat je wel nog een cryo hebt, maar hopelijk heb je m niet nodig ;). T kan zijn dat je t al een keer verteld hebt, maar hoezo is buikpijn 'gewoon' voor jou? Je hebt wel een leuk en gezellig weekje gepland, geniet ervan!

Meisje ik ben ook erg benieuwd hoe je de acupunctuur gaat ervaren. Jij hebt toch morgen gesprek over de behandeling en wanneer cryo-tp? Succes en hopelijk heb je dan meer duidelijkheid.

Poekies welkom! Dat zijn er een hoop zeg! Hopelijk blijven er een aantal cryo's over, maar beter is als je er geen nodig hebt ;). Mag ik vragen waar je in behandeling bent? Succes nog met de wachtweken.

Veerle ach nee :( ! Gelukkig wel een cryo, dus wordt t gewoon een vriesbeep.

Staffie nog even volhouden! En blijven smeren he :D!!

Taatje super zeg :)!!! Dan ga jij voor t korte protocol?

Kit al bijna jullie eerste echo!! Spannend hoor!
    De benauwdheid komt door de deca. Vandaag voor t eerst niet zo heel veel last gehad dus ik hoop dat ik t ergste gehad heb. Iemand had al gezegd dat t minder kon worden als ik ging stimuleren dus dat klopt :).

Hadden jullie trouwens allemaal al een gevoel dat t flink aan t groeien was tijdens de stimulatiefase en vanaf wanneer? Ik voel namelijk helemaal niks en ben echt bang dat er niet veel gebeurt daarbinnen...

Fijne avond allemaal!!!

13. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Boboke, volgens mij wel ja. Ga nu met provera beginnen, dag 3 t/m 7 menopur spuiten, twee keer per dag. Dan een echo, daarna om de dag een echo...

Wat vervelend, dat je het idee hebt dat het niets doet. Het lichaam kan je echt voor de gek houden..

14. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    @Boboke, ik heb ziekte van Crohn, dus voor mij is buikpijn bijna dagelijks aanwezig. Al hebben de hormonen een zeer positieve invloed!!
    En ik heb niks voelen groeien..... en had toch mooi 10 follikels bij de eerste echo.

@Poekie, welkom hier!!!

@Meisje, hopelijk gaat de accupunctuur je de rust geven, vriendin van mij heeft het ook gedaan bij haar IVF en ze vnd het erg fijn en rustgevend.

@Taatje, YEAH!!!! op naar mooie eitjes!!

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Taatje dat gaat lekker snel dan. Hoef je geen decapeptyl of zo te spuiten naast de menopur?

Elise dat is waar ook. Was ik even vergeten sorry :). Wel apart dat hormonen een goede invloed hebben op je crohn, maar wel fijn. Hopelijk heb je er de komende 9 maanden ook minder last van ;).
    Dat geeft me dan weer een beetje hoop dat er toch nog iets kan groeien, bedankt :).

16. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Nee, menopur 2x daags. En heb twee ampullen pregnyl gekregen. Omdat ik zoveel eitjes heb. Ik heb PCOS waardoor ik bijna nooit een eisprong heb, maar dus wel ontwikkelde eitjes.

Ik ben dus al twee weken een soort van ongesteld. Maar mijn progesteron stijgt dus niet.. Ik ben dus ongesteld 1 a 2 x per jaar, zonder eiersprong.. Apart he een mensenlichaam.

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Taatje oh oke dan hoef je inderdaad je eigen cyclus niet te onderdrukken. Inderdaad vreemd hoe onze lichamen werken. Wordt steeds wijzer hier op dit forum ;):D.

18. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Taatje, wat super dat je nu ook echt begonnen bent!

Meisje, succes met accupentuur als het werkt vind ik het ook nog wel iets om te overwegen. Ik ben hier normaal niet zo van maar meer ontspanning tijdens de wachtweken klinkt wel erg aantrekkelijk ;)

Boboke, ik voelde ook niks en ging ook erg gespannen naar FM1 bang dat er niks met mijn lichaam gebeurde, gelukkig was dit wel het geval :D

Kit, met welke bijwerkingen zit je nu al? wel spannend morgen, voor het eerst het hartje horen kloppen lijkt mij heel bijzonder. Eerst spannend en daarna genieten!

Poekies, tuurlijk mag je dat vragen. Ik heb Hodgkin gehad, lymfklierkanker op mijn 15e en daarna op mijn 17e nog een keer. Bij de tweede keer zat het precies op de plaatsen in mijn buik waar ze de eerste keer niet wilde bestralen door de hoeveelheid organen, o.a. eierstokken. Bij de tweede keer was dit niet te vermijden en hebben ze mijn eierstokken losgehaald en verplaatst naar boven zodat die uit het bestralingsveld vielen. Mijn mild functioneert niet meer tot minder en tot nog toe van de rest in dat gebied geen last. Ze zeggen dat de baarmoeder erg sterk is en dat die de bestralingen zonder problemen moet hebben overleeft.

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Vandaag bericht gehad van het ziekenhuis, van de 7 overgebleven embryo's hebben ze er 3 kunnen invriezen.
    Dus gelukkig hebben we nog 3 extra kansen uit deze ICSI.

20. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Staffie, wat een mooi resultaat!! Spannend hoor, ben benieuwd.

Hier heeft het verhaal een andere wending gekregen. Vanmorgen verloor ik een propje bloed, en daarna heel helder rood bloed. Echt ongesteld dus. Ik heb net het ziekenhuis gebeld, a.s vrijdag, bloed prikken, echo, s´middags prikinstructie, s´avonds eerste spuit erin.. Ben alleen wel benieuwd of de menstruatie echt doorzet, anders moet ik morgen weer bellen. Wordt gek van dat lichaam!!

Deel Deze Pagina