Sas, je bent niet de enige die duizelig is tijdens de utro. Ik ben de eerste 4a5 dagen erg duizelig geweest, dat ik 's nachts zelfs niet kon liggen in bed omdat alles dan begon te draaien. Gelukkig is het bij mij steeds minder geworden en op het laatste had ik geen bijwerkingen meer. Wel vervelend als je baas zo in je nek zit. Toch gewoon doen wat je lichaam nodig vindt en hopen dat de bijwerkingen snel verdwijnen. Wat grappig trouwens dat je ook deels in Tilburg komt. Ik word daar volledig behandeld. Ik vind het zelf een heel fijn ziekenhuis. Klein, vriendelijk personeel, ze kennen je echt en doen moeite voor je! Majorana, wat fijn te horen dat de punctie toch door gaat. Was bij je eerste berichtje even bang dat je bloed niet goed zou zijn,maar gelukkig! vanavond je allerlaatste spuit en dan voorlopig even geen spuiten meer! Taatje! nog 1 dagje en dan mag je eindelijk echt van start! spannend maar ook super fijn! Kit, zit nog steeds in spanning te wachten hoe het nu vandaag was?! gaat het goed met je kleine emmy?? En hoe gaat het met alle andere dames? is het wachten nog vol te houden? zijn er al plannen om te testen?
Wat een narigheid dat je naar bent Sas. Wat moeten we allemaal niet incasseren voor een mooi geschenk @ Marjorana spannend en glukkig dat je voor punctie mag. @ Veerle ik laat het weten hoe het gesprek is vergaan. @ Kit hoe was de echo???
Sas, weet jou werkgever in welk traject je zit? Vind het zo bizar. dat veel bedrijven en managers er zo moeilijk over doen. Terwijl, als je natuurlijk zwanger raakt je ook van alles kan mankeren. Marjolein, super dat je toch een punctie hebt zaterdag!!! OOhh ik ga voor je duimen... Kit, hoe was je echo vandaag, zeker heel bijzonder?? Vandaag uitslag zemenonderzoek van mijn man gehad, alles was helemaal in orde!! Nu nog even duimen, dat ik morgen ook kan beginnen met spuiten. Ben er klaar voor... Vandaag is mijn collega vader geworden van een dochter Sophie. Dat is de lievelingsnaam van mijn man, slik vond het toch best een beetje moeilijk!
Veerle, ik was er ook erg bang voor... Had ook niet verwacht dat het ineens zo door zou schieten. Ben ook erg blij dat t doorgaat! Tamara, wat lastig, kan me voorstellen dat je even moest slikken. Maar jullie tijd komt ook nog! Ik ga ook heeeeeel hard voor jullie duimen! Fijn dat de resultaten goed waren!! Knuffel!
Minigirl fijn dat je nu eindelijk ook mag starten . Meisje sorry had in mijn hoofd dat je gesprek deze week al was. Nog een klein weekje dus en dan weet je meer. Sas wat vervelend dat je zo'n last hebt van de utro. Wel gewoon naar je eigen lichaam luisteren hoor! Wat jammer dat je baas zo'n druk uitoefent. Weet je baas van de mmm? Majorana jeetje overstimulatie is inderdaad ook niet de bedoeling. Gelukkig zijn je waardes goed en gaat de punctie door . Op naar een mooie oogst . Tamara wat een onzekerheid voor jou de afgelopen dagen. Nu hopen dat morgen de echo goed is en dat je toch al mag starten. Laat t wachten nu maar een keer voorbij zijn... Kit hoe was de echo? Alle dames op t wachtbankje hoe gaat t?
Hoi Allen, Hoe goed ik me voelde tot na de terugplaatsing, hoe moe en emotioneel ik de afgelopen 3 dagn ben, bah!!! Ik kan overal om janken, kan situaties niet meer rationaliseren en schiet meteen in de emoties.... en als ik even een uurtje met de hond heb gelopen lig ik uitgeteld op de bank, pfffff Ik ben blij dat ik nog 'ziek' ben.... maar maandag toch echt weer aan het werk. Moest ik even aan jullie kwijt hoor. @Majorana, wat fijn dat de punctie toch door mag gaan ondanks zoveel eitjes. kan me voorstellen dat je daar iet lekker van bent. @Taatje, wat spannend nog, hopelijk morgen echt beginnen!! @Sas, altijd lastig als je werkgever in je nek hijgt. Ligt er natuurlijk wel aan of ze weten wat er speelt.
Elise, even n dikke knuffel voor jou! Doe het rustig aan en laat je gewoon gaan hoor! Hormonen zijn gekke dingen.
Tamara goed nieuws dat de zwemmertjes van je vriend goed zijn! Hoe toevallig dat je collega zijn dochter precies zo noemt. Dat is inderdaad een moeilijk moment. Ik ga ook heel hard duimen dat het nu jullie beurt is!!! Elise wat vervelend dat je je nu zo voelt . Laat de emoties maar lekker gaan hoor en kom hier je hart maar luchten . Sterkte meis! Knuffel
Meiden, wat lief dat jullie aan me denken <3 Ik vond het zó spannend!! Alles is gelukkig goed en we zagen vrijwel direct een knipperlichtje. Ik ben zo blij en dankbaar! Ik hoop dat jullie snel volgen!! Mijn duimen draaien voor jullie!! XXX
mini, wat fijn dat de brief binnen is! Eindelijk duidelijkheid! sas, bah, wat vervelend zo'n baas... Ik hoop dat de bijwerkingen nog wat minder worden. Marjolein, wow 35 follikels is echt heel veel. Niet gek dat je daar last van hebt. Gelukkig zijn je hormoonwaardes goed Succes met de punctie zaterdag! Ik hoop voor je dat het niet op je vorige keer lijkt Tamara, bah, balen dat je zo voor de gek gehouden wordt. Ik duim voor een lege echo morgen. De enige keer dat dat mag elise, neem even lekker de tijd voor jezelf. Ik voelde me ook pas 7 dagen na de punctie weer een beetje mens. Laat je niet gek maken! Een dikke knuffel kit, hoe was de echo vandaag? Hier voel ik me eigenlijk gewoon goed. Het is niet te druk op het werk. Ik geniet ervan dat het zonnetje eindelijk zijn best aan het doen is en van de gedachte dat ik me stiekem al zwanger noem vanaf de tp. Daarom druf ik eigenlijk ook niet te testen. Wat als ik teleurgesteld wordt... Nog 6 dagen wachten...
Jeej, Kit, van harte!! Nu maximaal genieten van jullie wonder!! Elize, doe maar lekker rustig aan. Je kan hier altijd je verhaal kwijt, dat hoort er ook bij! Hoop dat je je snel weer beter voelt... Knuffel.. Boboke, ik heb zelf wel een andere naam maar Peter zegt altijd, dat dat zijn lievelingsnaam is. Sylvia, wat moeilijk! Hoop dat je snel positief test..
Kit, geweldig. Hoop dat je ook echt kan genieten! Even een emoberichtje, morgen reageer ik op de rest. Vandaag zit ik er even doorheen. Op het werk flinke bezuinigingen en volgende week hoor ik of ik mag blijven of........ Het gaat binnen ons kleine team van 5 over 1 persoon. Aangezien ik het korste in dienst ben (9jaar) ben ik waarschijnlijk de klos. Een dubbele spannende week dus. Maar de zwangerschap staat op prioriteit 1!!!,! Net babyboom gekeken en dan komt de spanning er wel even uit.....pfffffv................: Tot morgen, hopelijk een betere dag!
Elise en Manousch, een hele dikke knuffel voor jullie allebei. Elise ik herken de emoties e.d. meteen maar gaat ook vanzelf weer over. Deze week jezelf goed verwennen en rustig aan doen. Manousch, ik ga voor je duimen! Kit, wat een fantastisch nieuws. Nu kun je steeds een beetje meer gaan genieten van je zwangerschap! straks wordt de 12 weken echo weer spannend enz. maar voor nu zit er een goed embryo'tje in je buik. Geniet ervan!
Manoush, wat rot die onzekerheid. Snap dat je je daar niet fijn van voelt. Het is volgens mij bij de wet wel zo geregeld, dat als je zwanger bent, je dat niet ontslagen mag worden. Succes, knuffel!
Manousch, dikke knuffel!! Jeetje, na 9 jaar heftig, die onzekerheid. Wel goed dat je nu dan toch heel even kunt ontladen, hopelijk voelt het weer een klein beetje beter nu. Sylvia, nog maar 6 dagen, spannend hoor! Fijn dat je je verder goed voelt. Kan me voorstellen dat je nog niet zo makkelijk durft te testen, is ook nog wel aan de vroege kant toch? De duimen draaien in ieder geval!! Kit, wat mooi!! Geweldig nieuws! Geniet van jullie kleine wondertje! En hou je ons een beetje op de hoogte hoe het gaat? Jan10, ik hoop het maar.. Maar ik heb gisteren wel aangegeven dat ik graag extra pijnstilling wilde, doen ze bij ons niet standaard. Ik kijk er ook niet heel erg tegenop hoor, was niet zo vervelend dat het een drama was, maar leuk was anders. We gaan er gewoon positief in. Zoveel follikels moet toch hopelijk een hoop eitjes en een mooie emmy opleveren! Jij in ieder geval ook heel veel succes met wachten, is niet makkelijk! Je zit al in de tweede week he? Dat is sowieso slopend die eerste week gaat meestal nog wel. Tamara heeeel veel succes vandaag! Sas, is een aantal vrije dagen opnemen een optie? Dan heb je even wat rust van je werk en kun je even bijkomen. Zon behandeling hakt er toch wel in Hopelijk toont je baas een beetje meer begrip. Minigirl, super fijn dat de arts akkoord is en je mag beginnen binnenkort! Met accupunctuur heb ik geen ervaring, maar lijkt mij dat het na de tp geen negatieve invloed heeft. Misschien moet je anders nog even een keer uitgebreid met ze kletsen en wat vragen vantevoren opstellen? Of mensen met positieve ervaringen vragen? En als je het niet vertrouwt of er tegenop ziet gewoon niet doen. Boboke hoe is het met jou? Je 1e fm komt ook al dichtbij! Ben heel benieuwd. Ik duim voor een mooi aantal! Voor de wachtende dames, heel veel succes nog! Al een weekje voorbij! Veerle en Meisje, ik hoop dat jullie eskimootje ook snel bij jullie mag zijn! Heb gisteren de pregnyl gezet, vandaag lekker even rust en dan gaan we ervoor! Ben heel benieuwd! Ga het vandaag nog maar even lekker rustig aan doen, halve dag werken. Bij ons op het werk is het gelukkig wel vrij relaxed allemaal, is wel heel erg fijn. Zou eigenlijk overal zo moeten zijn, het is al moeilijk genoeg, toch? Fijne dag allemaal, Liefs, Marjolein.
Ha meiden, Ik ben even niet geweest en al weer zoveel gekletst haha Hoe is het met de wachtende?? Ik heb de 16e getest om te zien of de pregnyl er al uit was en ik had nog een licht streepje staan, gister weer getest en nog steeds een licht streepje Nu probeer ik te wachten met testen tot de 22e Verder voel ik me nog steeds goed, op de vreselijke moeheid na..die wordt wel steeds erger, echt 0 energie....
He Staffie, ja, is bijna niet bij te houden idd maar wel fijn dat er zoveel meiden zijn hier! je hebt de 6e 10.000 pregnyl gespoten? Theoretisch (met elke dag halvering) zou je nu dan tussen de 2 en 5 eenheden zitten, is dat niet te laag voor een pos test? In dat geval zou dit heel voorzichtig goed nieuws zijn... maar goed, nog heel eventjes geduld, om het zeker te weten . Wel heel erg spannend hoor!!!!!
Sylvia echt heel herkenbaar, nu al, zonder tp . Ik zeg ook al voor mezelf straks ben ik in ieder geval even zwanger...Ga je t volhouden tot de 24ste? Sterkte nog even met wachten? Debs hoe is t met jou? Hou jij t nog een beetje vol? Tamara hopelijk kunnen jullie binnenkort samen naar een mooie naam gaan zoeken . Hoe was je echo? Mag je starten? Manousch jeetje wat rot situatie. En dan ook nog een week in onzekerheid zitten hierover. Hopelijk volgende week goed nieuws (2x ). Sterkte en knuffel Marjolein inderdaad even genieten vandaag van een spuitloze dag! Hoe laat heb je morgen de punctie? Hopelijk krijg je de extra pijnstilling en valt t mee. Heel veel succes!!! Staffie je zat gisteren toch op 12 dagen na pregnyl? Volgens mij is de pregnyl dan ook al uit je lichaam, zoals Morjolein schreef...duimen dat t streepje nu donkerder wordt en je vermoeidheid gewoon komt, omdat je zwanger bent . Succes met t wachten. (maar volgens mij ga je dit weekend weer testen ). Hier nog steeds wel last van de benauwdheid, de ene dag meer dan de andere. Wat dat betreft ben ik blij als t voorbij is. Verder lijk ik af en toe wat te voelen aan mijn eierstokken (vnl links die eigenlijk nooit iets doet en nog maar half aanwezig is ). Gelukkig morgen nog werken en in t weekend weer veel in de tuin werken, dan gaat de tijd tenminste sneller om. Ik ben nu wel heel benieuwd naar maandag...