Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden,

Eindelijk duidelijkheid. Mag helaas niet beginnen, baarmoederslijmvlies was veel te dik 18,8mm. Heb nu medicijnen om een menstruatie te krijgen. Volgende week vrijdag laatste pil. Denk dat ik dan maandag wel ongi ben. Jammer, maar beter met een schone lei beginnen. Die 10 dagen kunnen er ook nog wel bij.

Marjolein, morgen punctie. Super spannend!!!

Staffie, wat onwijs spannend.. Nog een paar dagen. Ik duim voor je!!

2. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tamara jammer meis dat je nu nog even moet wachten, maar inderdaad beter goed schoon beginnen. Nog even volhouden, knuffel.

3. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Even een ego berichtje, vanavond ga ik jullie berichtjes lezen en beantwoorden. Maar vandaag is de brief binnengekomen, en wilde dit met jullie delen :)
    Er zijn 6 cryos ingevroren, in 3 rietjes! Me=happy! :D
    Het VUmc heeft als beleid dat er wel meerdere cryos in 1 rietje terecht komen, als de kwaliteit niet top is. Ze worden dan wel beide ontdooid, en alleen de beste wordt teruggeplaatst. De andere wordt gewoon weggegooid. Elke keer als ik er aan denk, word ik daar weer boos over. Ik heb dat ook aangegeven, dat ik dat echt niet wil, maar ze gaan hun beleid echt niet veranderen... :( Ik hoop maar dat een 3e punctie niet nodig is... Maar voor nu ben ik gewoon blij, we hebben iig nog 3 cryopogingen achter de hand :D
    Liefs

4. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Behoort een cryo eigenlijk bij de eerste poging, of is dat weer een poging op zich? Ik heb me daar eigenlijk nooit ik verdiept,.

5. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Alle cryo's die uit dezelfde punctie ontstaan horen bij 1 poging.

Knuff

6. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    manoush, bah wat een naar bericht. Ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt na 9 jaar, wat een onzekerheid. Sterkte, ik hoop dat het gaat meevallen!
    marjolein, ik wil misschien zondag testen. Dan hebben we nog de hele dag om van het resultaat bij te komen. Dat is dan 12 dagen na de punctie... Jij heel veel succes morgen!
    Staffie, spannend! Misschien is dat al een beginnend streepje! Ga je het volhouden tot de 22e?
    Boboke, haha, ja toch? Ookal telt het misschien niet, het voelt wel fijn om jezelf 2 weken zwanger te kunnen noemen :)
    Balen dat je last blijft hebben van de hormonen. Hopelijk wordt het snel minder of is de punctie al snel. Volgende week heb je de 1e meting, toch? Succes!
    Tamara, gatver, wat balen! Maar inderdaad kun je beter een goede poging hebben dan al half verkeerd beginnen. *knuffel*
    En ja, wat miep ook al zei, alles wat bij 1 punctie hoort is 1 poging.

7. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    Majorana, heel veel succes morgen ik zal aan je denken.

Taatrje, wat vervelend weer maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Had zo gehoopt dat je eindelijk mocht starten.

Taartje / bobke, Mijn werkgever weet maar al te goed in welk traject ik zit ze heeft zelf 2 kinderen via icsi gekregen. Maar bij haar liep alles volgend het boekje. Maar daar bij is ze ook niet menselijk en om dat ik nog al snel zeg wat ik denk en vind mag ze mij niet. En dat werkt in deze situaties niet echt makkelijk. Gelukkig heb ik mijn bedrijf arts mee en die staat volledig achter mij. Ik werk nu maar voor 50% en als het te stres vol wordt is sas gewoon naar huis.

Elise, dat emotionele is heel herken baar. Ik heb er ook last van. Zelfs bij gtst al hihihi. Ik hoop dat je je snel beter voeld.

Silviabobo , ik wacht lekker met je mee, wat heb je snel bericht ik weet nog niets waarschijnlijk krijg ik schriftelijk bericht over een week of 3. Mooi resultaat 3 cryo’s hopelijk heb je ze niet nodig.

Verlev, ik heb er juist geen last van als ik lig maar als ik me in span, mijn bewoners vroegen vandaag of ik gedronken had hahaha. Bedoel je dat de afdeling fertiliteit klein is? Ik vind het zelf best een groot en mooi ziekenhuis. Tegen over Breda is het groot. Ik zit wel goed in Breda ook niet een hele grote fertiliteit en denk dat dat juist fijn is. Ik ben in Tilburg met de terug plaatsing ook super geholpen. Eigen lijk was het best een beetje humor door de spanning, ik kan er dan de raarste dingen uit gooien hihihi

Kit, wauw super dat zal wel een heel erg speciaal moment zijn geweest. Geniet er lekker van je heb het verdiend.

Manousch, he dat is nooit leuk zulk nieuws, ik weet zeker wat taartje zegt dat dat zo is. Mijn vriendin zat in de zelfde situatie en die is toch mogen blijven.

Staffie, nog twee dagen tot de test dag spannend

hier gaat het verder wel redelijk, ga ook lekker verder met wachten.
    kus sas

8. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Staffie, het klopt wat Majora zegt!
    10.000 pregnyl, halfwaardetijd is 33 uur. Dus rond dag 7-8 minder dan 100. <100 is niet meer aantoonbaar op de test..........
    Whahahahahahaha, ik durf het bijna niet te zeggen............. Succes en gewoon over 2 dagen testen en kijken of het streepje dikker is :D:D

9. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Tamara wat jammer dat je nog even moet wachten. Maar zo kun heb je idd wel een mooie start!

Boboke, balen dat die benauwdheid zo aanhoudt. Hopelijk is t gauw voorbij. Ik ga heel hard voor je duimen, voor maandag!

Sylvia wat een mooi nieuws!!! Super!

Voel me hier niet helemaal optimaal, wellicht ligt t aan de pregnyl of aan alle eitjes, geen idee.... Zal wel blij zijn als t er weer op zit, morgen. Zo lekker slapen en morgenochtend staan we paraat!

Liefs,
    Marjolein.

10. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Meiden, drankjewel voor jullie lieve berichten. Ik mag niet ontslagen worden maar kan wel mijn functie kwijtraken. En ik doe dit werk met heel veel plezier! Als ik het zou zijn dan moeten ze me iets anders aanbieden, maar dat wil ik natuurlijk niet. Maarja, gelukkig wordt ik dan niet werkeloos. (Ben vpkundige en docent zorg en welzijn, houd me nu bezig met leerlingen binnen een ggz instelling en de scholing en coachen van werkbegeleiders. Straks mogelijk weer terug de zorg in.......

Poekie, hoe voel je inmiddels, heb je nog klachten? Ga je de 7 dagen nog volhouden?

Silviabobo, we lopen gelijk op maar jij mag eerder testen...... Heb je nog leuke dingen voor de boeg het komend weekend ter afleiding?

Taatje, wat zou de consequentie zijn bij een te dikke bmwand? En wat gebeurt er nu precies in de komende 10 dagen? Snap je traject niet helemaal......

Majora, heel veel succes morgen. Duim voor een pijnloze punctie en veel goede eitjes :) :)

Elise, onderschat niet wat dit t raject mentaal met je kan doen. En daarbij zit je ook nog volledig onder de hormonen. Heel veel liefts en een dikke knuffel.

De andere meiden, ook jullie lieve knuffels!

11. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Whahaha moet even wat grappigs met julie delen. Moet mijn teksten goed controleren anders krijg ik rare woorden die mijn tap maakt. Jullie zouden me niet meer zo leuk vinden anders :) :) :) :) :) :)
    Pijnloze punctie werd zinloze punctie
    Veel kuffels werd veel knuppels
    En ga zo maar door......

12. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Hihihi gelukkig maakte je er wat anders van... Zinloos wordt ie hopelijk niet :)
    T9 functie/spellingscontrole aan?

13. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    @Manousch... wij hebben dezelfde achtergrond en dezelfde baan ;) ..... ik werk alleen binnen de ghz......
    Wel balen dat ze zo aan het bezuinigen zijn, bij mij zijn er van het team van 14 ook 3 uit gegaan per 1 januari. Heel zenuwslopend vond ik die periode want ik zat zeker ook bij de gegadigde. Gelukkig mocht ik blijven.
    Em heel veel succes morgen!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim dat je net zo een punctie zult hebben als ik een week geleden had.

@Taatje, wat een rot nieuws. Ik zou echt flink balen, ook al stel je het 'maar' een week uit. Sterkte!

@sas, als je werkgever zo op de hoogte is, is het helemaal raar hoeze reageerd. Gelukkig heb je de bedrijfsarts achter je... maar voelt gewoon niet fijn als het zo gaat. Kan je nu niet gebruiken.
    Mijn leidinggevende weet van niks, ik ben al een week ziek, onde rhet mom van gynaecolgische ingreep, maar ze heeft me dus de hele week niet gebeld om te vragen hoe het is....zeer vreeemd ook.

@Sylvia, Ik kan me voorstellen dat het niet fijn voelt hoe ze hebben ingevroren. Zou ik ook niet heel blij van worden.
    Helaas kan je er niks mee doen, maar je moet het wel plaatsen... raar hoor.
    En zondag al testen op dag 12, jij durft ;)

@Kit, een mooie echo, echt super!!!!! BIjzonder moment.

14. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    sas, ik zou bericht krijgen binnen 3 weken. Hoop dat jullie het ook snel te horen krijgen.
    Manoush, morgen ben ik lekker de hele dag op pad. Ik werk als vrijwilliger in het bestuur van een dierenstichting. Morgen is er een landelijke dag. Heerlijk om mn gedachten te verzetten ;)
    En ik hoop dat een pijnloze punctie niet een zinloze wordt ;) En als ik knuppels van je krijg, laat dan maar even ;) LOL
    Elise, ik weet ook nog niet zo goed of ik het durf. Maar 3 dagen later is de bloedtest. Ik moet gewoon werken die dag, en ik heb geen zin om de laatste uren van de dag op mn tenen te moeten lopen. Maar ja, dag 12 is inderdaad nog erg vroeg... Ik weet het nog niet.

15. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Elise, ik heb morgen geen punctie. Die was voor Majora.

Silviabobo, bij Puk teste ik op dag 12 positief. Ik ga zondag echt wel een gokje wagen hoor! De stiks en de plastic bekertjes staan al klaar :) :)

16. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Marjolein, heeeel veel succes morgen. Ik zal aan je denken.

Manousch, ik hoop dat je er niet bij zit, dat kan je gewoon niet gebruiken.

Ik weet niet precies wat de consequentie is van te dik baarmoederslijm maar het zal een reden hebben. Ik mort gewoon provera slikken om een goede menstruatie te krijgen, zodat ik dag3 kan starten met menopur.

Poekies, ongelofelijk dat iemand die in hetzelfde schuitje heeft gezeten, zo onbegripvol is. Ik kan daar echt niet bij.

Elize, hoe gaat het met jou??

Sylvia, fijne dag morgen. Even je zinnen verzetten!!

Manousch, heet je kindje echt Puk? Super leuk!! Vind ik echt een hele gave naam...

17. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @majorana
    Tja..ik weet het niet..ik heb met pregnyl 5000 nooit zo laat nog posi getest maar nu is het en meer en een ander merk
    Ik durf dus nog niet te hopen...
    Veel water drinken hielp bij mij echt om me wat fitter te voelen, zowel voor als na de punctie

@Boboke
    Ik ga me inhouden om niet te testen dit weekend haha
    vervelend van je benauwdheid zeg!
    Ik hoop op goed bericht voor je maandag!

@Taatje
    Balen zeg!!

@Silvia
    Wat een goede score zeg!!
    Wel "jammer" dat ze per 2 worden ingevroren...
    Maar altijd nog beter dat ze de twijfel embryo's bij elkaar invriezen
    dan dat ze niet eens de poging nemen om ze in te vriezen

@Poekies
    Ongelofelijk van je werkgever zeg!
    Dan mag ik toch wel blij zijn met zo'n coulante werkgever...
    bij zowel mn oude als nu bij mn nieuwe werkgever heb ik echt 100% steun(gehad)
    Sterkte met verder wachten...

@Manousch
    We gaan voor een dikke streep hahaha

@Debs
    Hoe is het met jou?
    Lukt het nog met wachten??

@alle andere dames die ik ben vergeten
    Ik denk aan jullie!!

Meiden ik denk dat ik zelfs tot dinsdag ga wachten om te testen:D
    Mn vriend wil niet dat ik vroeg test en mezelf gek loop te maken, dus ik doe net alsof ik dat niet doe;):p
    Hij is het weekend vrij, dus testen gaat m dan niet worden
    Maandag is hij heel de dag werken en ik s'avonds, dus stel...dat...tja dan kan ik het met niemand delen...
    Dinsdag ben ik vrij, dus zou ik hem eventueel...bij goed nieuws...hem s'avonds kunnen verassen, en bij slecht nieuws heb ik dan zelf hel de dag de tijd om het te kunnen verwerken voordat ik hem het slechte nieuws moet gaan vertellen

18. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Nou dames, viel me alles mee! Gelukkig infuusje met pijnstilling gehad, was daardoor goed te doen. Resultaat: 20 stuks!!!!! Nu moet ik ook aan de knikkers ipv pregnyl, vanwege kans op overstimulatie.. . Wordt dus ook n lekkete kliederboel straks ;)
    Ga zo even lekker verder uitrusten.
    Liefs,
    Marjolein.

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat een goeie score!!!
    Fijn dat het is meegevallen, heb je dinsdag de TP?
    En ook lekker smeren hahaha

20. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wauw Marjolein, wat een mooie score... Hoop dat ze een paar mooie bevruchtingen hebben. Lekker uitrusten..
    Dikke knuffel!!

Deel Deze Pagina