Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1121 Debs1, 20 apr 2013
    Laatst bewerkt: 20 apr 2013
    Marjolein; whaauw!! Goed zeg! Nu lekker uitrusten..

Meiden even een ego berichtje; ben op familie weekend dus probeer straks even alles te lezen..

Ik denk dat ivf poging 1 raak is! Na al 2 dagen lichte streepjes was de test vanmorgen ineens en direct donkerder! Afgelopen woensdag was de test negatief. Pregnyl is het dus niet meer..
    Zo spannend!!
    Nogmaals sorry voor mijn ego bericht.. Was erg druk laatste dagen en nu dus fijn op familie weekend..

2. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sylvia super zeg nog zoveel cryo's!! Inderdaad wel heel raar dat ze het beleid niet mee veranderen met de situatie van nu, waar er maar 1 cryo per keer mag. Maar zoals je zelf zegt, hopelijk zijn ze niet nodig ;).
    Maandag inderdaad eerste fm.

Sas dat is inderdaad helemaal onbegrijpelijk van je baas!!! Zelfs als t volgens t boekje loopt, weet iemand toch wat er allemaal bij komt kijken zowel lichamelijk als mentaal. Echt niet te begrijpen!! Gelukkig heb je inderdaad de bedrijfsarts achter je.

Elise niet alle werkgevers zijn zo meelevend hoor. Ik ben vorig jaar 6 weken thuis geweest door cyste en laparoscopie en mijn baas heeft geen 1 keer gebeld om te vragen hoe t gaat. Op t moment is hij zelf ziek (goedaardige tumor in dikke darm geopereerd) en weet niks van de ivf en dat laat ik ook zo, want medeleven hoef ik van hem toch niet te verwachten.
    Hoe voel jij je? Heb je eigenlijk nog last van hoofdpijn of is dat weg sinds je gestopt bent met spuiten?

Marjolein wow 20 stuks!! (follikels of eitjes?) Nu lekker bijkomen en rustig aan he?! Veel plezier met knikkeren ;).

Debs wauuw!! Zo'n egoberichtje horen we graag hier hoor!!! Gefeliciteerd meis!! Veel plezier op je familieweekend, maar dat zal nu zeker wel gaan lukken :D!

Manousch spannend morgen! Succes!

Nu ga ik lekker van het zonnetje genieten (net terug van t werk) :).
    Fijne dag allemaal!!

3. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Debs, joehoe!! Alvast een gefeliciteerd.. Hoop dat het een dikke raak is, maar als je een goede streep ziet, zal het toch wel.
    Geniet van je weekend.

Ik ga zo ook lekker in de zon genieten. Heb zin om allemaal lekkere hapjes te maken.. Zin in de echte zomer krijg ik van dit weer!!

4. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Debs, wauw! Dat is geweldig! Gefeliciteerd!!! En veel plezier nog met t weekendje!

Staffie, knap dat je nog kunt wachten!

Boboke, t zijn 20 eitjes.. :) weet niet meer precies hoeveel folikels. De ats zei dat ze ze op een gegeven moment niet meer geteld had, waren er blijkbaar wat veel ;). Hopelijk jij maandag ook n boel!

Tamara, klinkt goed! Krijg er ook zin in. Denk dat ik straks maa eens wat ga delegeren ;)

Ik ga vanavond idd maar eens met jullie mee knikkeren ;)
    Dinsdag is trouwens idd de eventuele tp.

Geniet van t lekkere weer allemaal!

5. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Taatje, mijn dochter heet inderdaad Puk. Krijg veel leuke reacties:) De naam komt hier in Limburg nu langzaam op. Maar hoop niet teveel natuurlijk :)

Staffie, knap hoor dat je zo goed naar je vriend luistert. Op naar een snelle dinsdag!

Majora, wat een goede score! Nu spannend en wachten op de bevruchtingen. Wanneer gaan ze je bellen? Duim voor je.

6. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Jaaaaaaaaaaaa! Proficiat meid :D

7. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Majorana, wat een hoop eitjes wat heerlijk! dat wordt hopelijk straks een mooie embryo en een hoop prachtige cryo's. Nu lekker kliederen met knikkers.

Debs, wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd! geniet van je weekend en van dit prachtige bericht! Krijg je ook nog een bloedtest?

Sylvia, hopelijk heb je de cryó's voorlopig niet nodig maar wat fijn dat je toch 3 rietjes hebt! Het heeft voor en nadelen om ze bij twee in te vriezen. Zo kan het zijn dat er 1 weggegooid moet worden maar ook dat er 1 niet goed is en je toch een TP kunt hebben.

Staffie, wat dapper dat je het tot dinsdag vol kunt houden. Maar zou je niet juist met je vriend samen willen testen? Ik vond het heel fijn dat we samen waren toen het negatief was maar ook voor als het positief was geweest. Samen in spanning een paar minuten en daarna samen de ontlading.

Taatje, wat een pech. Het is natuurlijk fijn om goed te beginnen maar het zou zo fijn zijn als dat moment er al was. Je hebt al lang genoeg gewacht.

Alle andere dames, gaat het nog goed met wachten, spuiten en de bijwerkingen van een zwangerschap?
    Hier gaat het rustig aan. Even in een wat rustiger vaarwater. Het liefst begin ik morgen weer maar even wat rust van de hormonen is ook wel prettig. Mijn leerlingen zijn erg druk en toe aan vakantie en dat maakt dat ook ik er wel aan toe ben ;) de drukte en stress op het werk is eigenlijk even wel voldoende!

8. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Marjolein, fijn dat het goed ging en wat een prachtscore! Nu lekker relaxen en bijkomen :)

Debs, spannend! Een voorzichtig gefeliciteerd! Wanneer was ookalweer jouw officiele testdag?

9. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    @Marjorana, wat een mooi resultaat!!!! Goed hoor.... nu rustig aan doen en op naar de tp van dinsdag.

@Debs... WAUW!!!! gefeliciteerd.... volgens mij al aardig vroeg getest en dan zo een mooi resultaat.

Hier gaat het weer goed. Vrijdag nog een lastige dag gehad maar vandaag voel ik me weer gewoon "Elise" erg fijn!!!!!
    Nu hopen dat ik kan wachten tot volgende week maandag met testen nu ik hier al die goede berichten al lees met vroeger testen, pffffffffff

10. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Heel erg leuk, lekker eigenwijs ook...

Elise, spannend hoor, hoop dat jij snel volgt met goed nieuws. Fijn dat je je weer jezelf voelt..

Ik heb vanavond allemaal lekkere kleine hapjes gemaakt. Was zo lekker. Kan niet wachten om in het zonnetje op een terras te zitten...

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Debs!! Wauw!!
    voorzichtig gefeliciteerd maar als je al een blanco test heb gehad
    dan moet het gewoon van jezelf zijn:D:D:D:D

Ik trek het niet meer haha...
    Ik heb sinds gister echt wel wat klachtjes waarvan ik denk...nou...het zou wel eens...maar het kan natuurlijk ook van de utro zijn maak mezelf echt gek!

Mn hoofd gaat dus steeds van zwanger..nee medicijnen..zwanger...medicijnen
    testen..wachten..testen...wachten AAAGGGGGGGHHHH

Ze zeggen altijd dat een vrouw voelt wanneer ze zwanger is..
    Ik voel dat er iets veranderd...ik kan het niet omschrijven maar dat maakt me ook bang....
    want misschien zit het wel in mn hoofd??

Kortom...
    Chaos in mn hoofd..huilbuien alles dr op en dr aan....
    Ik heb zelfs vrij geregeld voor maandag op mn werk omdat ik echt maandag wil testen en omdat ik het zo bij zo niet ga trekken maandag om na het testen positief of negatief te gaan werken...

Mn vriend is maandag wel werken.
    ik denk dat ik het juist wel fijner vind om alleen te testen..
    Is het negatief dan ben ik echt even lekker alleen...en kan ik het rustig s'avonds aan mn vriend vertellen

is het positief dan ga ik wat leuks kopen om hem s'avonds uit het werk te verassen:D

12. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden!! Het was echt niet de bedoeling om zo vroeg te testen. (9 dagen na tp) Dacht nadat de test negatief was.. Ben eigenlijk benieuwd en dat was vrijdag. Toen een tuurtestje.. Vandaag dus echt een duidelijke streep.. As dindag hcg controle in zh. Ben zo benieuwd.

Staffie; ook ik had ineens een ander gevoel. Veel hoofdpijn bv. Dit was wat ik zo enorm herkende van 2 jaar terug.. Knap dat je tot maandag kan wachten!! Spannend!

13. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Elisa, fijn dat je je weer goed voelt.
    Tamara, lekker! Je brengt me op ideeen, misschien ga ik dat vanavond ook wel doen :)
    Staffie, je maakt het wel spannend hoor! Succes morgen.

Ik heb toch getest vanmorgen en hij was negatief. Ergens heb ik nog een klein beetje hoop dat het te vroeg was, maar eigenlijk geloof ik er al niet meer in. :(

14. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    He sylvia, wat balen! Misschien test je sowieso pas laat positief? Kan verschillend zijn per persoon... Ik ga nu nog harder voor je duimen!!
    Knuffel!

Staffie, wat lastig, om je zo te voelen. Hopelijk heb je morgen n mooie test in handen!

15. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden.. Vanmorgen een knaltest.. Kan er dus echt niet meer omheen! Zo spannend! Het kan dus.. Eindelijk!

Hoop zo dat er deze weken meer mooie testen voorbij komen!!

16. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Sylvia, balen, maar misschien is er nog een kans dat het te vroeg is om te testen. Wanneer mag je officieel test doen? Knuffel

Marjolein, hoe voel jij je vandaag?

Debs, nogmaals een dikke gefeliciteerd!! Super, super leuk... Op naar de eerste echo..

17. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    Majorana, wauw wat een goede score, 20 stuks. Ik ga voor je duimen dat je veel goeie emmy’s hebt, succes met knikkeren.

Manousch, ik weet niet of ik het nog vol ga houden, al ik zie dat deps1 ook al test en positief is dan woedt de verleiding wel heel erg groot. Ik ben wel van mening dat er niets is ik voel niets mijn borsten doen geen pijn soms denk ik dat ik misselijk ben maar denk dat ik me dat verbeeld. Ik zie het wel. Hahaha.

Sylviabobo, jij staat er een beetje hetzelfde in kwa testen als mij hihi heel herkenbaar, het kan nog te vroeg geweest zijn hoor. Een hele dikke knuffel.

Debs1, heel erg gefeliciteerd!!!!!!! Nog een fijn weekend

Bobke, ik heb ook soms vlagen van hoofd pijn en dit is ook naar het spuiten pas gekomen.

Staffie 84, het is zo verschrikkelijk herkenbaar wat je schrijft. Vind het knap dat je alleen gaat testen ik mag het niet van mijn vriend hij wil er echt bij zijn en dat begrijp ik ook.

Elize75, fijn dat je je weer een beetje je zelf voeld

Hier gisteren lekker een dagje naar zee geweest met de honden, dan zijn ze zo blij en wij ook, het waaide wel wat hard maar dat mocht de pret niet drukken. Op een deken uit de wind tussen de duinen lekker iets zitten drinken en eten heerlijk gewoon.
    Toen we thuis kwamen was de post bode geweest. Er lag een brief van Tilburg. 10 emmy’s zijn goed ingevroren dus er is eer tot nu toe een verloren gegaan. Het geeft wel een goed gevoel dat we nu nog 10 cryo’s achter de hand hebben. Verder heb ik echt last van stemmings- wisselingen vreeslijk, soms vind ik het gewoon zielig voor mijn ventje.
    kus sas

18. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    :D:D:DDebs:D:D:D
    GEFELICITEERD!!!

Ik wacht echt tot morgen...heel moeilijk...
    Maar ja..net nog met mn vriend over gehad om toch nu te testen maar
    ik moet zo ook gaan werken dus dat voelt niet prettig.
    Afgesproken dinsdag te testen, want hij weet niet dat ik morgen heb vrij genomen ;)
    Hopelijk dus morgen een verassing voor hem:)

Nog 1 nachtje slapen....

19. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    @Staffie, ik hoop het zo voor jullie!!!! Heel veel sterkte met wachten nog!!

@Sas, dan kan ie alvast wennen voor tijdens een zwsch :D:D:D! Maar is wel vervelend, dat je er zelf geen controle over hebt, kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt. Wat super dat jullie zoveel cryo's hebben! Mooi nieuws!

@Tamara, voel me wel ok, lief dat je het vraagt. Voel me nog steeds erg licht in mijn hoofd en mijn darmen willen niet echt meewerken. Is wat minder als je buik wat dikker is door al die blaasjes, maar dat is dan eenmaal maar zo... En jij? Lekker genoten gisteren?

@Debs, gaaf joh! Op naar een mooie echo inderdaad!! Gefeliciteerd!!! (vergeet niet het lijstje te veranderen :D, het kopje zwanger moet nog langer worden!!!!)

@Veerle, fijn dat je even wat rust kunt nemen! Ik merk ook voor mezelf dat het de laatste tijd zo snel is gegaan dat je eigenlijk niet aan rust toekomt... Geniet nog heel even van het hormonen-vrij zijn en straks op naar een mooie cryo!

Ik moet zeggen dat de knikkers me tot nog toe meevallen.... Blijkt dat pregnyl de eierstokken weer zou stimuleren en een hoger risico op overstimulatie geeft. Wist ik allemaal niet, maar dan toch maar liever aan de utro!

Moest wel lachen achteraf, gisteren. Toen ze de rapifen in het infuus stopte, werd ik al gewaarschuwd dat ik wat wazig zou worden... Dat klopte wel aardig ja, wat een gek gevoel! Begon spontaan te lachen.. Toen zei ze (moest eigenlijk op 3e tel kuchen, vanwege de verdovingsprik die ze nog ging zetten) dat lachen ook een goed idee was :D. Achteraf zei ze dat het goed was dat ik de extra verdoving gekregen had, ben ik wel blij om, voelde me ook zo'n watje vantevoren.....

Dinsdag tussen 10 en 11 worden we gebeld over het aantal ontstane embryos en evt 's middags is de tp. Woensdag horen we of er cryos zijn. Spannend allemaal...

liefs,
    Marjolein.

20. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks meiden. Mn officiele testdg is pas woensdag, dus ik ben wel aan de vroege kant. Ik zit nu pas op 12 dagen na de punctie, maar voor mn gevoel zou ik nu al posi moeten testen. Ik heb mn miskraam nog in mn hoofd, en om een goede zwangerschap te hebben zou ik dus beter moeten scoren dan toen. Ik weet niet of dat zo werkt, maar dat zit wel nog in mn hoofd.
    Maar heb even het internet afgestruind, en ik zou nog iets van 20-40% kans hebben dat het nog wel posi wordt... Ik durf weer een beetje te hopen, maar echt geloven doe ik het nog niet echt. Morgen of overmorgen ga ik nog maar eens testen.

Debs, fantastisch! Ik ben nog even voorzichtig met feliciteren, maar dit klinkt goed!!!! :D
    Sas, 10 cryos! Wat geweldig! Hopelijk heb je ze nog lang niet nodig ;) Knap dat je het volhoud om niet te testen :D
    Staffie, ik ga keihard duimen dat je morgen 1 streepjes plast ;)
    Marjolein, fijn dat de knikkers je meevallen. De pregnyl geeft inderdaad meer kans op overstimulatie, ook als je het zelf straks gaat aanmaken (waar we natuurlijk allemaal van uitgaan :D ) Succes dinsdag en met het afwachten totdat het zover is!

Deel Deze Pagina