Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    #1161 Majorana, 22 apr 2013
    Laatst bewerkt: 22 apr 2013
    Had m dubbel geplaatst, dus eentje gewist..

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Jeeeeej Staffie, van harte gefeliciteerd!!!! Whoehoeeee...

3. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Zo ik ben weer bijgelezen!

Wat een spannende tijden hier..

Debs en Staffie, gefeliciteerd meiden! Geweldig!!
    Dat nog veel meiden jullie mogen volgen en het lijstje zwangeren lekker lang wordt!

Sterkte voor de wachtbankers!

Liefs van hier x.

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Staffie van harte meid. Het is je gegund!

@ Kit bijna je eerste echo spannend hoor!

@ Marjoleind dat heb ik ook gezien ha ha, maar zonder emoties ;)

5. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Gefeliciteerd staffie

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat een heerlijk maar ook apart gevoel..
    Wandelen door de prenatal en opzoek naar iets voor mezelf!
    iets voor mij, niet voor een kado'tje....hoeft niet ingepakt te worden...
    Eindelijk eens iets gekocht wat ik niet hoef weg te geven
    :D:D:D
    Ik heb er geloof ik wel een uur gelopen en kon alleen maar glunderen:D
    Uiteindelijk 2 rompers gekocht met I love papa en I love Opa
    om straks mn vriend en vader mee te verassen:D

Ook nog een digi gedaan, deze geeft 2-3weken aan:(

7. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @staffie, oh ik ben zo blij voor je! geniet er idd maar goed van.
    mijn test gaf ook direct 2-3 weken aan. Waarschijnlijk maken we snel veel HCG aan. Moeders voor moeders vond ook al dat ik veel HCG in mijn urine had.
    Een goed teken denk ik dan maar!

8. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Staffie gefeliciteerd!!!!! :):):D

Even ego. Ben net naar de fm geweest. Het gesprek begon al goed.."je spuit toch 200?" eh nee ik moest 150 spuiten:(??!!!
    De echo zelf was eigenlijk zoals ik verwacht had. Links zit 1 grote van 16 mm en 1 hele kleine (niet eens opgemeten) en rechts zitten 2 grote van 16/17 mm en nog 6 kleintjes van 11mm. Ik moet dus woensdagochtend terug om te kijken of we die 3 grote laten gaan en dan voor die 6 a 7 kleintjes, of dat die kleintjes toch nog een groeispurt maken en meekunnen voor de punctie. Ik baal dus behoorlijk, dat ze gewoon niet geluisterd hebben naar wat ik gezegd heb. En ook nu heb ik aangegeven dat ik dat toch al gezegd had dat de dosering te laag is aangezien mijn linker eierstok niet zo veel doet, maar daar wordt gewoon niet op gereageert.
    Weer verder met onduidelijkheden dus :(.

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Boboke mag je tot woensdasg niet extra spuiten. Mogelijk dat dat nog wat helpt
    Wel balen hoor

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meisje ik mag niet extra spuiten. Ik denk ook dat die grote daar alleen maar nog sneller van groeien. Daarom baalde ik vantevoren al zo dat ik pas op dag 10 mocht komen voor de eerste fm. Ik heb altijd een hele korte cyclus (iui op dag 13).

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo nu wat uitgebreider reageren op de rest. Ik moest eerst even mijn ei kwijt ;).

Staffie nog steeds aan t stuiteren :D! Ik kan t me heel goed voorstellen dat t nog onwennig is. Heb je t je vriend al verteld?

Pip wat vervelend dat je je elke dag zo ziek voelt. Hopelijk gaat t snel weg en kun je echt gaan genieten. Alvast veel plezier met de echo woensdag.

Marjolein leuk he die hormonen. Ik kan ook van t ene op t andere moment helemaal omslaan (leuk voor mijn vriend ;)). hoe voel je je verder?

Elise hoe gaat t met jouw hormoontjes? Weer iets bedaard?

Miepje voor jou ook al testen in zicht, spannend!

Sylvia en Manousch nog getest of toch liever nog een dag wachten?

Alle op de wachtbank sterkte en dat er snel mooie positieve berichten komen.

12. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Eindelijk na een lange werkdag de kans te kijken of je zwanger bent Staffie en gelukkig het is zo!! Gefeliciteerd!! Wat heerlijk om eens voor jezelf te mogen kopen bij prenatal. Ben benieuwd hoe aankomend papa en opa regeren ;).

Boboke, wat balen zeg je wist het al! Gaan we hard duimen dat de kleineren heel hard gaan groeien.

13. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Boboke, wat irritant dat ze dus idd niet geluisterd hebben! Ik hoop voor je dat die kleintjes nog even n groeispurt maken! Kan me wel voorstellen dat je niet veel vertrouwen hebt in het zh op deze manier, zou ik ook niet hebben denk ik.. Knuffel!

Staffie, kan me je gevoel helemaal voorstellen, heerlijk is dat he? Ben benieuwd hoe je vriend reageert! En die 2-3 weken klopt wel, je bent op je Nod al 4 weken volgens mij. Je rekent vanaf dag 1.

Meisje, was apart he, dat programma. Heb maar n klein stuk gezien. Bizar verhaal.

Weet niet of jullie t ook hadden tijdens t traject, maar vilgens mij liggen mijn darmen compleet stil. Voelt niet echt fijn, heb maar weer even pruimen gehaald bij de appie :). Ben benieuwd of de hormonen wat bedaren, is n gek gevoel. Gelukkig weet ik waar t van komt - lang leve de knikkers...

14. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @Staffie: Van harte gefeliciteerd!

@ boboke: wat rot dat dit nu toch zo gelopen is. Hopelijk groeien er nog wat kleintjes mee de komende 2 dagen.

@ sylviabobo: hoe is het met jou?

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Minigirl hoe is het met jou??

16. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Boboke, balen zeg en wat irritant dat ze gewoon niet naar je luisteren. Kan me voorstellen, dat je daar moedeloos van wordt.

Staffie, heerlijk zeg, dat je eindelijk eens iets voor jezelf kan kopen. Geniet er maar lekker van, je hebt het verdient!!

Ik ben benieuwd hoe snel jullie de mensen in jullie omgeving vertellen, dat jullie zwanger zijn? Onze vrienden weten allemaal waar we mee bezig zijn en vragen er dus ook weleens naar. Mocht het dan uiteindelijk raak zijn, lijkt het me zo lastig om te ontkennen.

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik heb wel het idee dat het in Amerika iets vaker voorkomt dan in Nederland.
    Had op de 112 vorige week een meisje aan de telefoon die is 6 aanden zwanger en ze weet het pas 4 weken.
    Toch kan ik mij er niets bij voorsteleln, dat je zwanger bent zonder dat je het weet.

18. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Staffie, wauw je lange wachten is beloond! Proficiat meid :D

Hier helaas ongi geworden. Ben er even stuk van. Val keihard van het wachtbankje af.
    Moet van het ziekenhuis vrijdag toch nog testen om zwangerschap echt uit te sluiten. Nouja, als een vruchtje dit overleefd dan vind ik dat wel erg knap! Volgende week vrijdag dan weer testen omdat ik bekend ben met buitenbaarmoederlijke zwangerschap....... pffffff.......moet het even allemaal verwerken.

19. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Manousch, nee toch.... Wat ontzettend balen! Kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent, je hoopt zo ontzettend hard dat het niet gebeurt en dan toch.....
    Heel veel sterkte en n dikke knuffel!

20. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Manousch wat naar! Hele dikke knuffel en snap dat je er even stuk van bent dat hoort erbij en dat zal ook nog wel even blijven.
    Kom gezellig bij mij op het afvallers bankje zitten. Het is maar een klein bankje want er mogen er niet zoveel op maar het is wel een bankje waar je op door kunt schuiven zodat je met kerst met een dikke buik kunt rondlopen!
    En dan gaan we duimen dat er geen buiten baarmoederlijke zwangerschap is! Had je cryo's?

Majorana, ik had ook even last van mijn darmen. Gelukkig ging het bij mij vrij snel over want in combinatie met de pijn van de punctie was dat niet heel prettig. Hopen dat de pruimen wonderen doen.

Deel Deze Pagina